Τα *μαργαριτάρια* από φοιτητές του Παντείου για την Τρόικα

Τα *μαργαριτάρια* από φοιτητές του Παντείου για την Τρόικα Facebook Twitter
22
Τα *μαργαριτάρια* από φοιτητές του Παντείου για την Τρόικα Facebook Twitter

Ο καθηγητής Δημόσιας Διοίκησης, Δονάτος Παπαγιάννης, από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, κατέγραψε όλα τα μαργαριτάρια των φοιτητών από την τελευταία εξεταστική. Οι απαντήσεις που δόθηκαν είναι άκρως ανησυχητικές:

Στο ερώτημα αν η Τρόικα αποτελεί όργανο της ΕΕ, οι απαντήσεις είναι οι εξής, σύμφωνα με το σάιτ Κάτοψη της Θεσπρωτίας:

«Η Τρώικα θεωρείται όργανο της ΕΕ εφόσον αποτελεί ένα οικονομικό επιτελείο εντασσόμενο στην Γερμανία ως μέλος της ΕΕ που διευθύνει και διαχειρίζεται τα οικονομικά θέματα της Ελλάδας. Αποτελεί με άλλα λόγια όχι απλό αλλά μικτό όργανο της ΕΕ».

«Η τρόικα αποτελεί οικονομικό επιτελείο της Γερμανίας, όπου εποπτεύει (δυστυχώς) την Ελλάδα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θεωρείται όργανο της ΕΕ, αφού η Γερμανία είναι κράτος-μέλος της Ευρώπης. Επιπλέον από τη στιγμή που η τρόικα έχει νόμιμη υπόσταση θεωρείται ευρωπαϊκό όργανο».

«Τα μέλη της Τρόικα εκλέγονται από τα κράτη μέλη και ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Συνεπώς ανήκει στα υπερεθνικά κυβερνητικά όργανα».

«... Έτσι λοιπόν η τρόικα είναι τράπεζα από την οποία δανειζόμαστε λεφτά ώστε να ξεχρεώσουμε που στα μάτια μας φαίνεται σωτήρια αλλά δυστυχώς μας υποβιβάζει. Η τρόικα δεν ανήκει στην Ευρώπη. Είναι υπεύθυνη για τις εξωτερικές σχέσεις της Ευρώπης και συγκαλείται μόνο όταν υπάρχει ανάγκη. ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ».

«Η τρόικα δεν είναι όργανο της ΕΕ, γιατί είναι ανεξάρτητο παγκοσμίως όργανο».

Στο ερώτημα αν η Αλβανία μπορεί να γίνει μέλος της ΕΕ, οι απαντήσεις είναι εξίσου ακατανόητες.

«Η Αλβανία μπορεί να γίνει μέλος της ΕΕ γιατί αν και η γεωγραφική της διάσταση πληρεί μερικώς την ιδιότητα του κράτους μέλους ως "Ευρωπαϊκού" γιατί βρίσκεται δίπλα στην Ευρώπη, θα πρέπει να αποκτήσει δημοκρατικό τρόπο διακυβέρνησης για να γίνει μέλος».

«Οι πολιτικές εξαθλίωσης των τελευταίων ετών στον Ευρωπαϊκό Νότο (καταρχήν) οδηγούν, ας μου επιτραπεί η έκφραση σε "αλβανοποίηση" - και όχι μόνο - τις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Άρα η γειτονική χώρα θα έπρεπε να είναι μέλος μιας τέτοιας Ένωσης».

Στο ερώτημα πώς αποκτάται και πώς χάνεται η ευρωπαϊκή ιθαγένεια δίδονται οι εξής απαντήσεις:

«Η ιθαγένεια χάνεται λόγω εκπτώσεων»


«Το πρόβλημα με την ιθαγένεια προκύπτει από την ευκολία που μπορεί ένας πολίτης ακόμα και εκτός Ευρώπης να διεκδικήσει την ιθαγένεια αν έχει έστω και μονομερός (μονόπλευρα) μια σχέση με κάποια ευρωπαϊκή χώρα (δεύτερης γενιάς) ή μακρινή γενεολογική σύνδεση».

Μια τελευταία απάντηση στο ερώτημα σχετικά με το προφίλ του οργάνου της ΕΕ «Συμβούλιο Υπουργών».

«Το συνέδριο των υπουργών συνεδριάζει και συζητά τα προβλήματα των υπουργών και προσπαθεί να βρει λύση. Χαρακτηριστικό είναι η υπουργική αμοιβή και ασυλία που έχουν. Επίσης το συνέδριο αποτελούν πρώην πολιτικοί και μπορούν να βάλουν ξανά υποψηφιότητα εάν θέλουν. Το συνέδριο υπουργών εκλέγεται απ' τους υπουργούς κάθε 4 χρόνια, αλλά μπορεί να ανασταλθεί σε περίπτωση διάλυσης της βουλής».

Ελλάδα
22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

Ελλάδα / Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

«Η Τροχαία έκανε ελέγχους αλλά αν κλείσουν και τα δύο τα ρεύματα, θα μπλοκαριστεί και η Τροχαία και τα εκχιονιστικά μέσα στις ουρές» εξήγησε
LIFO NEWSROOM
ΕΥΔΑΠ για τα λύματα στην παραλιακή: Το δίκτυο αποχέτευσης υπερφορτώνεται λόγω των 7.000 παράνομων συνδέσεων

Ελλάδα / ΕΥΔΑΠ για λύματα στην Παραλιακή: Το δίκτυο υπερφορτώνεται λόγω 7.000 παράνομων συνδέσεων

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται το πρόβλημα και το αποδίδει στις παράνομες συνδέσεις στο δίκτυο, για τις οποίες, όπως τόνισε, λαμβάνονται μέτρα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Υπερβολή να κράζουμε με τέτοιο τρόπο. Μέσα σε κάτι χιλιάδες φοιτητές το να υπάρχει ένα ελάχιστο ποσοστό που δεν έχει καλή ενημέρωση ως όφειλε δεν μπορεί να είναι αρκετό για τέτοια αποδοκιμασία. ...Και στην τελική έκαναν λάθος. Αυτή είναι η δουλεία τους εκεί μέσα, να κάνοουν λάθη για να τους διορθώνουν και να μαθαίνουν. Σπουδάζουν, μαθαίνουν. Δεν τους κρατάμε και για διπλωμάτες στην πάντειο, να εξαρτάται η τιμή της χώρας αν ένα ή δύο 18χρονα ξέρουν καλά να εξηγήσουν τι είναι η τρόϊκα ή όχι...
Ο συγκεκριμένος καθηγητής, όπως και πολλοί άλλοι, το μόνο που δεν έχουν κάνει είναι αυτοκριτική και ενδοσκόπηση.Τα συγκεκριμένα "μαργαριτάρια" αναρτήθηκαν αρχικά στο blog του ιδίου. Και προφανώς δεν ελέγχθηκε ούτε εμποδίστηκε από κανέναν γι΄αυτό, όπως και για όλες τις ευθύνες που μπορεί να έχει για την μόρφωση που παρέχεται στους Έλληνες στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο. Γιατί με τίποτα δεν μπορώ να θεωρήσω κανένα άμοιρο ευθύνης γι΄αυτές τις απαντήσεις...αυτοί που τις έδωσαν είναι κάποιο από μας, δεν κατέβηκαν απ΄το φεγγάρι.....Και το κακό εκπαιδευτικο σύστημα (που είναι όντως κακό) δεν είναι απρόσωπο, έχει το πρόσωπο πολλών που δεν κατάφεραν ούτε στον μικρόκοσμό τους, στην αίθουσά τους, να κάνουν τη διαφορά, να μορφώσουν και να εμπνεύσουν....
Το γεγονός ότι αυτά έχουν δοθεί στη δημοσιότητα και μπορεί να τα διαβάσει όποιος θέλει θεωρείται φυσιολογικό; Δε θα έπρεπε να υπάρχει κάτι που να εμποδίζει κάτι τέτοιο; Ποια είναι η δουλειά του καθηγητή να δημοσιοποιεί τις απαντήσεις των φοιτητών του;
Συμφωνούμε απόλυτα. Πρώτον, όμως, οι απαντήσεις είναι ανώνυμες. Δεύτερον, εάν δεν είχαν δημοσιευθεί, δεν θα είχε θιχτεί το φλέγον ζήτημα της ενημέρωσης και της παιδείας. Άλλωστε, "η Δημοσίευσις είναι η Ψυχή της Δικαιοσύνης"...
Γιατί σας παραξενεύουν τέτοια πράγματα; Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας είναι σε τέτοια άθλια κατάσταση, που όλα αυτά (και χειρότερα) είναι λογικά επακόλουθα. Για αυτό είμαστε σε τέτοια πολιτισμική και μορφωτική παρακμή. Η "πλάκα" θα ήταν να έθεταν τις ίδιες ερωτήσεις σε καθηγητές και δασκάλους να δούμε τι θα απαντούσαν...
Όντας φοιτήτρια του Παντείου, θέλω να δηλώσω πως μου φαίνεται τόσο παιδικό και κομπλεξικό το όλο σκηνικό και μου θυμίζει μερικές απ'τις απόπειρες "δεινών" δημοσιογράφων για να βγάλουν θέμα κάθε 28η Οκτωβρίου και 25η Μαρτίου ρωτώντας τα παιδάκια τι έγινε και κορο'ι'δεύοντας ΑΥΤΑ για την άγνοιά τους και όχι τους καθηγητές τους. Ντροπή απλά. Έκανε αλήθεια την δουλειά του σωστά ο κύριος Παπαγιάννης? Γιατί αμφιβάλλω απ'αυτά που βλέπω εκεί μέσα...
Όσο αυτό το γελοίο σύστημα εξετάσεων εισαγωγής στα Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα θα στηρίζεται στη στείρα παπαγαλία χωρίς να εκτιμάται η ΚΡΙΣΗ (σε συνδυασμό φυσικά κάποιων απαραίτητων γνώσεων) του εκάστοτε υποψήφιου φοιτητή και κατά πόσο είναι πράγματι ικανός να σπουδάσει αποδοτικά ή όχι, μη περιμένετε κάτι διαφορετικό. Από το κακό στο χειρότερο θα πηγαίνουμε. Το σύστημα εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες δεν θέλει σκεπτόμενους πολίτες αλλά κατευθυνόμενα πολύχρωμα πρόβατα που απλώς θα κράζουν. Σε λίγο θα εκτιμούν τους μαθητές αναλόγως τα Gb ή Terabyte υποστηριζόμενης μνήμης του καθενός και καθόλου βάσει κριτικών ικανοτήτων. Επιστήμη = Κριτική ικανότητα και εξέλιξη αυτής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα πετυχημένων επιστημόνων- ερευνητών είναι το γεγονός ότι στερούνται καλής μνήμης (χαρακτηρίζονται πολλές φορές από μία αφηρημάδα) αλλά είναι εξαιρετικοί στην επεξεργασία δεδομένων.Επαναλαμβάνω: Το σύστημα εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες δεν θέλει σκεπτόμενους πολίτες αλλά πρόβατα. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε ακόμη; Χωρίς παρεξήγηση τα όσα γράφω. Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν.
Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες, αλλά το ότι δεν ξέρουν τι είναι η Τροικα ή το υπουργικό συμβούλιο δεν οφείλεται στην έλειψη κριτικής ικανότητας, αλλά στην κακή πληροφόρηση από τα μέσα και στην αδιαφορία τους για προσωπική ενημέρωση και γνώση!
Ανακαλώ την πρώτη μου απάντηση στο σχόλιο σου. Στο τέλος γράφεις: «μέσα και στην αδιαφορία τους για προσωπική ενημέρωση και γνώση!» Σωστό και συμφωνώ απόλυτα.Σε όλη αυτή την κατάσταση όμως παίζει σημαντικό ρόλο και η ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Είναι δεδομένη πια δια γυμνού οφθαλμού η παραπληροφόρηση των ΜΜΕ, κυρίως των τηλεοπτικών. Αρκεί μία ελάχιστη υποψία για την αντιφατική και παραπλανητική ενημέρωση (η οποία είναι τρομερά κραυγαλέα) εν συγκρίσει με τα αποτελέσματα των βιωματικών-πραγματικών γεγονότων ώστε κάποιος να ψάξει και να ενημερωθεί πιο διεξοδικά και αντικειμενικά μέσα από διασταυρωμένες πηγές ενημέρωσης. Δεν ζούμε δα και στην Βόρεια Κορέα. Προσέξτε όμως λίγο καλύτερα τις ερωτήσεις εξαιρώντας τις κουλές απαντήσεις οι οποίες είναι σίγουρα μεμονωμένες και ελάχιστες.-Η Τρόικα αποτελεί όργανο της ΕΕ;-Η Αλβανία μπορεί να γίνει μέλος της Ε.Ε;-Πώς αποκτάται και πώς χάνεται η ευρωπαϊκή ιθαγένεια;-Το προφίλ του οργάνου της ΕΕ «Συμβούλιο Υπουργών»;Γιατί τόση εμμονή με αυτή την γαμημένη Ευρωπαϊκή Ένωση που μόνο ένωση δεν είναι;Αναρωτιέμαι, πόσο πιο διαιρεμένοι και κατακερματισμένοι μπορούμε να γίνουμε; Ρε σεις καθηγητάκια του κερατά (οι περισσότεροι κομπλεξικοί υπερόπτες και ξερόλες) μήπως θα μπορούσατε να θωρακίσετε γνωστικά κάποιες καταστάσεις και να διδάξετε πραγματικά από το να διδάσκετε την όποια μαλακισμένη ύλη σας επιβάλουν; Αναρωτηθήκατε τουλάχιστον δημοσίως μέσα στα αμφιθέατρα, ρωτήσατε αν όντως υφίσταται στην πραγματικότητα Ευρωπαϊκή Ένωση; Που αποσκοπεί αυτός ο σύγχρονος Πύργος της Βαβέλ; Οι ερωτήσεις όμως να κριθούν μέσω των πραγματικών ενδείξεων , γεγονότων και πραγμάτων. Όχι ως θεωρητικά παπαγαλισμένα τυφλοσούρτια. Και αν κάποιοι φοιτητές σας απαντήσουν πως δεν ξέρουν ή δεν μπορούν να απαντήσουν γιατί είναι μπερδεμένοι να λάβετε την απάντηση αυτή ως ορθή. Καταστρεφόμαστε εξ αιτίας αυτής της Ευρωπαϊκής κολοένωσης και διδάσκονται οι μηχανισμοί της; Οι αιτίες σίγουρα είναι πολύ βαθύτερες και διαφέρουν από χώρα σε χώρα αλλά ο ψευτοθεσμός της Ε.Ε. αποτελεί το κίνητρο. Για να μη παρεξηγηθώ από κάποιους να τονίσω ότι είμαι εντελώς ακοματίκ αλλά πολιτικοποιημένος με την ευρεία έννοια.
Από ότι καταλαβαίνω και από τα παραπάνω σχόλια σου το πρόβλημά σου δεν είναι η ασχετοσύνη των φοιτητών αλλά αυτούς που εσύ υποτιμητικά αποκαλείς "καθηγητάκια"..
Έχει! Το γεγονός ότι τον βόλευε καλύτερα ο μισθός, τα επιδόματα, η ασφάλεια του δημοσίου και η σχεδόν τρίμηνη άδεια μετ’ αποδοχών από το να ανοίξει ένα σουβλατζίδικο ή ένα κατάστημα με κάλτσες.
Εμένα δεν μου έμαθε κανένας καθηγητής μου τι είναι η τροικα, πώς αποκτά κανείς την ιθαγένεια, ποια είναι η θέση της Αλβανίας και τι γίνεται στο υπουργικό συμβούλιο!
«Οι πολιτικές εξαθλίωσης των τελευταίων ετών στον Ευρωπαϊκό Νότο (καταρχήν) οδηγούν, ας μου επιτραπεί η έκφραση σε "αλβανοποίηση" - και όχι μόνο - τις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Άρα η γειτονική χώρα θα έπρεπε να είναι μέλος μιας τέτοιας Ένωσης». Αυτό έχει ένα νόημα!!!Θα σας πω ένα χειρότερο που διάβασα σε γραπτό, φοιτήτριας στο τμήμα μου. Στην ερώτηση που ορκίζονται οι αλλόθρησκοι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου η απάντηση ήταν: στα ιερά βιβλία της θρησκείας τους, οι μουσουλμάνοι στο κοράνι, οι ραβίνοι στο Δαρβίνο... άβυσσος!
Αυτα τα παιδια εχουν αποφοιτησει απο Ελληνικα σχολεια,εχουν διαβασει πολυ περισσοτερες ωρες απο τους Ευρωπαιους και Αμερικανους μαθητες,οι γονεις τους καταχρεωθηκαν σε φροντιστηρια και ιδιαιτερα,για να καταληξουν να ειναι αλλη μια φουρνια ημιαγραμματων Ελληνων που γραφει και λεει αρλουμπες.Σε μια χωρα που το σχολικο διαβασμα θεωρειται μορφωση και απουσιαζει πληρως η εννοια της κοινωνικης μορφωσης και καλλιεργειας,παλι καλα που δεν διαβαζουμε χειροτερα!