Η συσσώρευση, η αφθονία είναι προφανώς το πιο εντυπωσιακό περιγραφικό χαρακτηριστικό. Τα μεγάλα καταστήματα, με τις άφθονες κονσέρβες, ρούχα, είδη διατροφής και ενδυμασίας, είναι, θαρρείς, το πρωτογενές τοπίο και ο γεωμετρικός τόπος της αφθονίας. Αλλά όλοι οι δρόμοι, με τις παραφορτωμένες, πάμφωτες βιτρίνες (το λιγότερο σπάνιο αγαθό είναι το φως, που χωρίς αυτό, το εμπόρευμα θα ήταν μόνο ότι είναι), τις προθήκες με τα αλλαντικά, όλη τη διατροφική και ενδυματολογική γιορτή που σκηνοθετούν, όλα προκαλούν την παραμυθένια σιελόρροια…
Ζαν Μπωντριγιάρ / Η καταναλωτική κοινωνία /1970
Εικόνες από πολυκαταστήματα των Ηνωμένων Πολιτειών, την εποχή των μεγάλων προσφορών.
Thank you, come back again... Από το ημερολόγιο του Hedi Slimane.
Σχέδιο του Ιταλού γραφίστα Julian Garbani.
Το “Shop ’til you drop” stencil wall graphic εμφανίστηκε πρόσφατα σε τοίχο του Mayfair, στο κεντρικό Λονδίνο.
σχόλια