Κρίστοφερ Τσικόνε: Η ζωή μου με την απαίσια αδελφή μου, Μαντόνα

Κρίστοφερ Τσικόνε: Η ζωή μου με την απαίσια αδελφή μου, Μαντόνα Facebook Twitter
4

Είχαν μόλις συμφιλιωθεί μετά από μια έριδα που κράτησε σχεδόν δέκα χρόνια μακριά τον ένα απ' τον άλλο λόγω ενός βιβλίου που έγραψε για την αδελφή του, τη Μαντόνα. Όμως, σε μια καινούργια συνέντευξη, ο Κρίστοφερ Τσικόνε (Christopher Ciccone) κατηγόρησε τη διάσημη αδελφή του και βασίλισσα της ποπ ότι τον έβαλε σε μαύρη λίστα στο Χόλιγουντ.

Ο Κρίστοφερ δηλώνει ότι θα μπορούσε να γράψει άλλο ένα βιβλίο για το πόσο «απαίσια» είναι. Κι όλα αυτά, εννιά χρόνια μετά την κυκλοφορία του βιβλίου του, «Life with My Sister Madonna», το οποίο κατέστρεψε τη σχέση τους. Σε αυτό το βιβλίο, ο Τσικόνε είχε πει πόσο αυταρχική, ευέξαπτη και πάνω απ' όλα μοχθηρή ήταν η αδελφή του.

«Θα μπορούσα να είχα γράψει αυτό το βιβλίο (σ.σ. το καινούργιο), για το πόσο απαίσια είναι ή μπορεί να γίνει, αλλά δεν το έγραψα» τόνισε ο Κρίστοφερ Τσικόνε.

Ήταν και οι δύο σημαδεμένοι από τον θάνατο της μητέρας τους, όταν η Μαντόνα έφερε τον αδελφό της στη Νέα Υόρκη και τον πήρε στη δούλεψή της. Αλλά, ταυτόχρονα, τον ταπείνωνε και τον πλήρωνε λίγο, λέει ο Τσικόνε και προσθέτει ότι τον ξεμπρόστιασε ως γκέι, στην τηλεόραση. Φέρνοντας στη μνήμη του εκείνα τα περιστατικά, ο Τσικόνε, ο οποίος για χρόνια έντυνε στα παρασκήνια την αδελφή του και σχεδίαζε τα show της, εξομολογείται: «Όταν πήγα πίσω στο Λος Άντζελες, οι 500 γνωριμίες μου αποδείχθηκαν τέσσερις φίλοι. Είναι πολύ ισχυρή στο Λος Άντζελες, στη βιομηχανία. Δούλευα στη βιομηχανία, κάνοντας βίντεο και περιηγήσεις και ήταν δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να βρω δουλειά.»

Εκτιμά ότι χωρίς αυτόν η Μαντόνα έχασε τον δρόμο της. Λέει ότι μόλις που αντέχει να παρακολουθεί τα live της πια, γιατί η ίδια δεν βλέπει τι θέλουν οι φανατικοί θαυμαστές της. «Για μένα, η περφόρμανς της έχασε τη θεατρικότητά της κι έχασε τη σύνδεσή της με το ακροατήριο. Ήταν απογοητευτικό. Πόσες τουρνέ έχει κάνει από το '94; Πέντε; Είναι δύσκολο να τις δεις, γιατί ξέρω για ποιο πράγμα είναι ικανή» τονίζει.

Επιμένει ότι τα αδελφάκια έκαναν πρόοδο και πίστωσε στον γηραιό πατέρα τους, τον Τόνι, μέρους του γεφυρώματος του χάσματος: «Πήγαμε παρακάτω, μιλάμε. Της μίλησα πριν δυο βδομάδες, στο αμπέλι του πατέρα μου. Για μένα έχει περάσει, αλλά ξέρω ότι αρέσει στη Μαντόνα να κρατάει κακίες. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό.»

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια
Δεν γνωρίζω πολλά για τις συναυλίες της, απλά (να πω και γω τον πόνο μου!)ήμουν στο ΟΑΚΑ το 2009, όπου παρακολούθησα μια άρτια οργανωμένη μα και μαγνητοφωνημένη ασυναρτησία..λες και δεν συνέβαινε για μας, αλλά για να μεταδοθεί αλλού, για να αυξηθούν τα νούμερα και τα ρεκόρ εισιτηρίων..δεν ξέρω τι ακριβώς, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν απευθυνόταν σε μας!..όντως χωρίς καμία απολύτως σύνδεση της με το κοινό - μόνο μας την είπε που δεν μας άρεσε και είχαμε παγώσει και δεν αντιδρούσαμε καθολου-..και χωρίς ούτε ένα ψήγμα συναισθήματος.. δυστυχώς.. από αυτή τη γυναίκα που κάποτε μέσα από τη μουσική της, τη φωνή της, το βλέμμα της, το ζεστό χαμόγελο της, τις βιντεοκασέτες από τις συναυλίες (Βαρκελώνη '92) κτλ...με συγκινούσε πολύ.Το θεώρησα κάκιστη στιγμή της..άλλωστε είχε χωρίσει μόλις νομίζω.. και ήταν και "κόκκαλο" τότε. .Πάντως ναι, η συναυλία αυτή δεν είχε τη γνωστή παλιά θεατρικότητα της.
Έχει κάνει ολόκληρη καριέρα στην πλάτη της (πέρα απ' τα λεφτά που του έχει δώσει αυτή), την σχολιάζει με κάθε ευκαιρία, έγραψε ολόκληρο βιβλίο για να την κράξει, δίνει συνέντευξη για να πει πόσο απαίσια είναι (δύο εβδομάδες αφότου συναντήθηκαν και τα πήγαν καλά), και εκπλήσσεται που αυτή του κρατάει κακία...
Και δεν εννοεί να καταλάβει ότι ο κόσμος δεν νοιάζεται για την γνώμη του, αφού το κοινό της αδελφής του θα της παραμείνει πιστό ανεξάρτητα από την όποια δική του εμπειρία.Στο κάτω κάτω, άνθρωπος είναι η Μαντόνα, και οι άνθρωποι άμα τους πειράξεις "δαγκώνουν". Είναι πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με ασήμαντα αδέλφια διασήμων. Το πιο πιθανό είναι να τους δίνουν κάποιες φυλλάδες μερικά ψίχουλα για να πουν την κακία τους μπας και πουληθεί κανένα φύλλο.
Οι σχέσεις μεταξύ αδελφής/αδελφού είναι πολύ πιο περίπλοκες από αυτά που φαίνονται. Βέβαια αυτό ισχύει για όλες τις σχέσεις. Απλώς για αυτές των celebrities, βλέπουμε μόνο ότι μας επιτρέπουν εκείνοι κι οι επικοινωνικάριοι τους να δούμε. Το τι υπάρχει πραγματικά από κάτω δεν θα το μάθουμε εμείς ποτέ, ούτε σε ποιανού πλάτες έκανε η Μαντόνα καριέρα, ούτε σε ποιανού εκείνος. Συγγενείς φημισμένων "καλλιτεχνών" δυστυχώς έχουν περάσει πολλά που κρύβονται μπροστά από την βιτρίνα του καλλιτέχνη. Κι ο πολύς κόσμος συνεχίζει να βλέπει μόνο την βιτρίνα. Και φυσικά, όλα τα υπόγεια συναισθήματα των σχέσεων, μεταφράζονται μέσα από το πήγαιν'έλα των χρημάτων. Τα λεφτά, τα κληρονομικά, κλπ είναι τα συμπτώματα των τοξικών προβλημάτων κάθε οικογένειας. Ωραία θα ήταν να μην μπαίναμε στο παιχνίδι που ο καθένας τους παίζει για να βρει "συμμάχους" σ'εμάς τους εκτός, αλλά να τους αφήναμε να τα βρουν, ή να μην τα βρουν, μόνοι τους.