Θέμα προστασίας δεδομένων των ταξιτζήδων του Beat θέτει ο Σπίρτζης

Θέμα προστασίας δεδομένων των ταξιτζήδων του Beat θέτει ο Σπίρτζης Facebook Twitter
12

Θέμα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των οδηγών ταξί που συμμετέχουν στην διαδικτυακή πλατφόρμα διαμεσολάβησης beat θέτει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στη συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στην οποία παρουσιάζει τους βασικούς άξονες των ρυθμίσεων που προωθεί.

«Ακούω», λέει ο κ. Σπίρτζης, «ότι είμαστε ενάντια στην αξιολόγηση που γίνεται από την beat σε όποιους συνεργάζεται. Λάθος. Ας συνεγαστεί με όποιον θέλει από τα ταξί. Δεν μπορεί όμως για λόγους που όλοι καταλαβαίνετε να απεικονίζεται η φωτογραφία του οδηγού, αν είναι γυναίκα, αν είναι διαφορετικής φυλής, όμορφος ή άσχημος για να αξιολογηθεί ή να επιλεγεί με φυλετικά κριτήρια».

Όπως διευκρινίζει, εδώ και καιρό το Υπουργείο επεξεργάζεται δύο σχέδια νόμου θεμάτων μεταφορών. Στο πρώτο εντάσσονται και διάφορες διατάξεις που αφορούν τις εταιρείες διαμεσολάβησης για τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό και για τα ταξί. Είναι διατάξεις που στοχεύουν στο να υπάρχουν κανόνες σε έναν χώρο που σκόπιμα, όπως υποστηρίζει, η ΝΔ και οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν έθεσαν, για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένα συμφέροντα που δρουν με ασυδοσία, καταστρατηγούν την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, φοροδιαφεύγουν, δεν έχουν καν έδρα ή εκπρόσωπο στη χώρα μας, δεν πληρώνουν ΦΠΑ, δεν ελέγχονται για το προσωπικό που απασχολούν και την ασφάλιση του, δεν ελέγχονται για το αν πληρούν τα κριτήρια του νόμου για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν. Πρέπει να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο που να προβλέπει ότι για αυτές τις εταιρείες θα υπάρχει έδρα στην Ελλάδα, νόμιμος εκπρόσωπος, σύστημα παρακολούθησης των συμβάσεων που έχουν, τήρηση της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, που δραστηριοποιούνται και με ποιους κανόνες. Ό,τι δηλαδή προβλέπεται για όλους τους Έλληνες και όλες τις εταιρείες, πλην αυτών της διαμεσολάβησης.

«Είναι διατάξεις που στοχεύουν στην ευνομία, στην ισονομία, στον εξορθολογισμό του μεταφορικού έργου με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, στην προστασία του υγιούς ανταγωνισμού του επαγγέλματος, σε αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου και στην εφαρμογή της κοινοτικής νομοθεσίας, στην ασφάλεια των πολιτών που τα χρησιμοποιούν».

«Βρισκόμαστε στη φάση της τελικής διαμόρφωσης τους, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να είναι σε απόλυτη εναρμόνιση με το δίκαιο του ανταγωνισμού, με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, με τη νομοθεσία των αστικών μεταφορών και ταυτόχρονα με τη διασφάλιση της ύπαρξης φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων τους», σημειώνει ο κ Σπίρτζης και διευκρινίζει πως «οταν οι διατάξεις ετοιμαστούν, θα ακολουθήσει ο απαραίτητος διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Οι διατάξεις δεν θα αφορούν μόνο τις διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης αλλά όλες τις εταιρείες διαμεσολάβησης είτε αυτές χρησιμοποιούν την τηλεφωνία είτε το διαδίκτυο είτε οποιοδήποτε μέσο.

Πολιτική
12

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Πολιτική / Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την ανάγκη για επιπλέον χρηματοδότηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη διαχείριση και την προστασία των συνόρων, συμπεριλαμβανομένων φυσικών κατασκευών
LIFO NEWSROOM
Ζέττα Μακρή: «Οι μαθητές με τη χρήση του 10% θα δίνουν Πανελλήνιες τον Σεπτέμβρη»

Πολιτική / Σκέψεις για Πανελλήνιες και τον Σεπτέμβριο με τη χρήση του 10%, σύμφωνα με τη Ζέττα Μακρή

Η νέα πρόταση για τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου βρίσκεται υπό συζήτηση, ενώ οι αλλαγές στις Πανελλήνιες Εξετάσεις συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Η σύνοδος διεξάγεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις, καθιστώντας τη συνεργασία μεταξύ των κρατών-μελών πιο επιτακτική από ποτέ
LIFO NEWSROOM
Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Πολιτική / Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Στόχος της πρωτοβουλίας του υπουργού Εθνικής Άμυνας για την αναθεώρηση του νομικού πλαισίου είναι η κάλυψη των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
1.Οι συμμετέχοντες στη beat δεν είναι ούτε εργαζόμενοι της ούτε υπάλληλοι,εκτός αν συμφωνείτε με το Σπίρτζη που θέλει να τους κάνει με το ζόρι.Η beat προσφέρει υπηρεσίες μεσιτείας,αρκετά καλές όσον αφορά το κοινό.2.Αν θέλουμε ταξί δεν μπαίνουμε στο tinder κι αν θέλουμε γκόμενα/ο δεν μπαίνουμε στο beat.
Πού να έχει δει ποτέ στην ζωή του ο πανάσχετος προσφορά συμβουλευτικής εταιρείας όπου δίπλα στο σύντομο βιογραφικό των ενδιαφερομένων υπάρχει και φωτογραφία. Σε όλες τις αξιοπρεπείς εταιρείες επιβάλλεται φωτογραφία του συμβούλου, τόσο ως μέσο προβολής όσο και ως δήλωση για διαφάνεια. Δεν είναι το kinder-έκπληξη, κύριε υπουργέ μου, το ταξί, για να σου κάνει "Τσα!" μια άγνωστη φατσούλα από την θέση του οδηγού.Είπε κάποιος ανεγκέφαλος για "πόρνες στο Άμστερνταμ" κι αμέσως το έδεσε κόμπο το Υπουργείο.Μήπως να καταργήσουμε και τις φωτογραφίες στις ταυτότητες; Για κει πάει το πράγμα;
Τόσα χρόνια χρήστης Taxibeat - Beat (πάνω από 100 κούρσες) μόνο καλά λόγια έχω να πώ! Ασφάλεια, διαφάνεια (κόστος, όχι περίεργες διαδρομες) προγραμματισμός, καθαριότητα των οχημάτων, τρόποι από μέρους των οδηγών. Μπαίνεις σε συνεργαζόμενο ταξί και νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε ευρωπαική πόλη σε αντίθεση με την πλειοψηφία των άλλων οδηγών που νιώθεις (βλαχο) βαλκάνιος με την κακή έννοια. Το παραπάνω τα έχω μεταφέρει και σε γνωστή μου, που εργάζεται στην Beat..
Αυτό που συνέβει-και συμβαίνει-είναι ότι αν δεν συμφωνούσες με τη δημοσίευση της φωτογραφίας,η αίτηση σου γιά συμμετοχή στην πλατφόρμα του beat δεν γινόταν δεκτή.Ανεπαρκής έως απαράδεκτη επαγγελματική και κοινωνική συμπεριφορά από μία, so called,start up εταιρεία.Μαζεψτε λοιπόν λίγο τα νυχάκια σας,λέοντες του πληκτρολογίου.
Μάλιστα. Δηλαδή αν ο εργοδότης θέτει κάποιες προϋποθέσεις για την εργασία με τις οποίες ο υποψήφιος υπάλληλος διαφωνεί, ο εργοδότης πρέπει να υποχρεωθεί να κάνει εξαίρεση; Δηλαδή αν μια δουλειά, ας πούμε, απαιτεί στολή κι εσύ θέλεις να πηγαίνεις με σαγιονάρα και σορτσάκι, ο εργοδότης πρέπει να σε προσλάβει και να υποστεί τις επιλογές σου; Και επειδή το θέμα μας είναι η δημοσιοποίηση της φωτογραφίας του οδηγού, αν εγώ για δικούς μου λόγους δεν θέλω να μπω σε ταξί που οδηγεί γυναίκα, μαύρος, ξανθιά, ο Έλτον Τζον ή οτιδήποτε άλλο, γιατί αυτό δημιουργεί πρόβλημα;
Μα η συμμετοχή στην πλατφόρμα δεν είναι υποχρεωτική... Όποιος δε θέλει δε συμμετέχει. Ένα σωρό άλλες εταιρίες βάζουν στην ιστοσελίδα τους τις φωτογραφίες εργαζομένων τους. Έπειτα ο κάθε καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα να αποφεύγει να αγοράζει κάτι από κάποιον, για ΌΠΟΙΟ λόγο εκείνος κρίνει; Δηλαδή αν δουλεύουν δυο παρόμοια μαγαζιά δίπλα-δίπλα, και στο δουλεύει ένας όμορφος λευκός, και την άλλη ένας άσχημος μαύρος, και εγώ θέλω να πάω στον άσχημο, θα έρθει ο υπουργός να μου επιβάλει να πάω κάπου στην τύχη;Αρκετά μας κοροϊδεύει ο υπουργός, ας μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας. Ποσώς τους ενδιαφέρουν τα προσωπικά δεδομένα. Δε μπορούν να κλείσουν την Beat άμεσα, για αυτό το προσπαθούν έμμεσα.
Τι άλλες ^)&#@^ θα ακούσουμε από αυτόν τον Πασόκο... Δηλαδή θα απαγορεύσει σε πολίτες να δημοσιοποιούν όποια από τα προσωπικά τους στοιχεία επιθυμούν; Σε λίγο θα μας πει ότι δεν είναι δυνατόν στο Tinder να απεικονίζεται η φωτογραφία του χρήστη, αν είναι γυναίκα, αν είναι διαφορετικής φυλής, όμορφος ή άσχημος...