Ενημερωτική εκστρατεία του ΟΑΣΑ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Ενημερωτική εκστρατεία του ΟΑΣΑ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο Facebook Twitter
3

Σε εξέλιξη βρίσκεται ευρεία ενημερωτική εκστρατεία του ΟΑΣΑ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Πέρα από την προώθηση ενημερωτικού υλικού και αφισών, η εκστρατεία περιλαμβάνει ενέργειες βιωματικής εκπαίδευσης των επιβατών στη χρήση και κατανόηση του εξοπλισμού χρήσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Με ίδια μέσα του Οργανισμού έχουν ολοκληρωθεί:

  • Προβολή ενημερωτικού υλικού σε οθόνες προβολής αποβάθρων και συρμών μετρό (γραμμές 1,2,3), σε οθόνες προβολής εντός των συρμών τραμ και σε οθόνες τηλεματικής σε λεωφορεία-τρόλεϊ.
  • Εξήντα τρεις προωθητικές αφίσες σε πάνελς μετρό (γραμμές 2,3), 48 προωθητικές αφίσες σε πάνελς ηλεκτρικού, 22 προωθητικές αφίσες σε πάνελς τραμ, 18 αυτοκόλλητες πινακίδες σε μετώπες μετρό (γραμμές 2,3) και 1.100 προωθητικές αφίσες σε λεωφορεία-τρόλεϊ.
  • Έχει εκτυπωθεί και διανεμηθεί πολύπτυχο ενημερωτικό έντυπο για τη χρήση και τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους κυριότερους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και σε επιλεγμένα σημεία της ΟΣΥ.
  • Έχουν τοποθετηθεί αυτοκόλλητες πινακίδες σε 300 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης/επαναφόρτισης καρτών/εισιτηρίων, αναφορικά με τις δυνατότητες χρήσης του εξοπλισμού λειτουργίας και αυτοκόλλητες πινακίδες σε 10.000 επικυρωτικά λεωφορείων-τρόλεϊ.
  • Ηχητικά μηνύματα σε σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και σε στάσεις και οθόνες τηλεματικής.
  • Εφοδιασμός 700 σημείων περιπτέρων λιανικής πώλησης με προφορτισμένα πακέτα εισιτηρίων 10+1 και 5 (κανονικής και μειωμένης τιμής), με ειδική σήμανση ως προς την εν λόγω πώληση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM
Καταγγελίες πολιτών για την Υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Ελλάδα / Καταγγελίες πολιτών για την υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Τα προβλήματα που αναδεικνύουν οι κάτοικοι περιλαμβάνουν τη λανθασμένη διαχείριση του νερού, ανορθόδοξες τεχνικές κλαδέματος και άλλες πρακτικές που πλήττουν το ήδη ευάλωτο οικοσύστημα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αν το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει μεγαλύτερο κόστος από το παλιό (το χάρτινο), μάλλον θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο κύριοι του ΟΑΣΑ να πείσετε τον κόσμο (μετάφραση: να δώσετε κίνητρο) να μην πετάει τα επαναφορτιζόμενα εισιτήρια. Εκτός του ότι θα εξακολουθήσετε να "μπαίνετε μέσα", έχει γεμίσει ο τόπος πέριξ των σταθμών με πεταμένα ηλεκτρονικά εισιτήρια που επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον.Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχουν κλείσει οι μπάρες σε όλους τους σταθμούς του μετρό. Για να μπαίνουν οι ζητιάνοι;
Γιατί ακόμα δεν έχουν έρθει οι κάρτες σε εμάς που έχουμε στείλει τα χαρτιά μας εδώ και έναν μήνα και κυκλοφορούμε ακόμα σαν τους πορτοφολάκιδες...