Ο Μάνος Παπαγιάννης μιλά δημόσια για όσα έγιναν με τη Σοφία Παυλίδου: Παραβίασα το χώρο της, αλλά εγώ είμαι το θύμα

Ο Μάνος Παπαγιάννης μιλά δημόσια για όσα έγιναν με τη Σοφία Παυλίδου: Παραβίασα το χώρο της, αλλά εγώ είμαι το θύμα Facebook Twitter
6

Ο Μάνος Παπαγιάννης ο οποίος πρωταγωνιστεί στις καταγγελίες που έχει κάνει εναντίον του η ηθοποιός Σοφία Παυλίδου μίλησε τελικά το πρωί της Τετάρτης ευθέως για το περιστατικό.

Ο ηθοποιός ο οποίος όλες αυτές τις μέρες μιλούσε με σύντομες ανακοινώσεις μέσω δικηγόρου εμφανίστηκε στην τηλεόραση και μίλησε στη Φαίη Σκορδά, για πρώτη φορά.

Το απόσπασμα της συνέντευξης που προβλήθηκε στην εκπομπή δείχνει τον Μάνο Παπαγιάννη να αφηγείται τα όσα έγιναν στο θέατρο με εντελώς διαφορετικό τρόπο από τους ισχυρισμούς της Σοφίας Παυλίδου.

«Ξεκινάμε την κουβέντα θεωρώντας δεδομένο ότι υπήρξε βία. Μου κάνει τρομερή εντύπωση! Γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι υπήρξε βία; Γιατί; Το ότι κάποιος κάνει μήνυση δεν σημαίνει τίποτα. Πώς θα νιώσεις τώρα που θα ακούσεις τα γεγονότα και θα έχεις άδικο;», αναφέρει στην παρουσιάστρια.

«Η κυρία Παυλίδου, την οποία ειλικρινά συμπαθώ, δεν έκανε μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Αυτό που λέγαμε με την ατάκα δεν ισχύει, είναι μια κίνηση που πρέπει να κάνει. Εγώ νόμιζα ότι έγινε κατά λάθος. Κι εκεί που άλλαζα και γέλαγα -μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και ο κ. Καλυβάτσης- μου λέει «Η Σοφία Παυλίδου αυτή την κίνηση δεν την έκανε επίτηδες». «Τι λες;», του λέω. Ανοίγω την πόρτα και φωνάζω στον πάνω όροφο: «Ρε Σοφία, γιατί δεν έκανες αυτή την κίνηση»; Και μου είπε: «Δεν μου βγήκε και δεν το έκανα». Τι εννοείς δεν σου βγήκε και δεν το έκανες;

Υπήρξε μια ένταση, υπήρξαν εκατέρωθεν αντεγκλήσεις. Κι εγώ μίλησα άσχημα κι εκείνη μίλησε άσχημα. Κουβέντα στην κουβέντα υπήρξε ένταση και ύβρεις. Φεύγοντας να πάει στο καμαρίνι της και βρίζοντας ταυτόχρονα η Σοφία Παυλίδου -εγώ ήμουν κάτω- ήταν εξαιρετικά εριστική και είπε βρίζοντας αυτό το πράγμα εγώ δεν το κάνω. Και γυμνός όπως ήμουν ανεβαίνω πάνω να ζητήσω τον λόγο και να πω «Γιατί δεν την κάνεις; Δεν έχεις δικαίωμα να το κάνεις αυτό Σοφία και άνοιξα έντονα την πόρτα, το παραδέχομαι. Παραβίασα τον χώρο της. Δεκτόν. Άνοιξα έντονα την πόρτα. Το δέχομαι, λάθος μου».

 

Όμως δεν τη χτύπησα αναφέρει ο Μάνος Παπαγιάννης στη συνέχεια. «Είμαι το θύμα. Αμύνθηκα. Εκείνη μου επιτέθηκε», λέει χαρακτηριστικά.

 

«Αυτή με χτύπησε στο πρόσωπο και μάλιστα πολύ άσχημα. Εγώ αμύνθηκα»:

 
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πρόκειται για τον μπρούτζινο αδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σαν αυτόν που βρίσκεται στη συμβολή των λεωφόρων Αμαλίας και Όλγας, στο κέντρο της Αθήνας
LIFO NEWSROOM
Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Τελευταία Πνοή» του Κώστα Γαβρά, το φαντασματικό «Presence» του Στίβεν Σόντερμπεργκ και το «Monkey» του Οζ Πέρκινς είναι μερικές από τις επιλογές του προγράμματος αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Πολιτισμός / Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Ο Μπρέιντι Κόρμπετ αποκάλυψε ότι δεν έβγαλε κανένα κέρδος από τις τελευταίες δύο ταινίες του - «Μόλις σκηνοθέτησα τρεις διαφημίσεις στην Πορτογαλία και είναι η πρώτη φορά που έβγαλα χρήματα εδώ και χρόνια»
LIFO NEWSROOM
Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Πολιτισμός / Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Τον Ιούλιο του 2022 ένα παιδί με όνειρο να γίνει επαγγελματίας χορευτής ballroom τραυματίζεται από βόμβα στην Ουκρανία σε ηλικία επτά ετών και η ιστορία του γίνεται
LIFO NEWSROOM
Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Πολιτισμός / Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Η έκθεση-ορόσημο με τα αξιοσέβαστα στον κόσμο της φωτογραφίας ονόματα των Joel Meyerowitz και Barbara Davidson προσφέρει στον επισκέπτη την ευκαιρία να βιώσει τη δύναμη της φωτογραφίας στην πιο εντυπωσιακή της μορφή.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Ξεκινά αυτή πρώτη το όλο θέμα, κόβει μια κίνηση που είναι υποχρεωμένη από συμβόλαιο της να κάνει. Αυτός νιώθει ότι αδικείται επαγγελματικά και αφού της ζητά το λόγο, αυτή προφανώς όχι μόνο δεν αισθάνεται ότι φταίει και τον αδικεί και του οφείλει εξηγήσεις ευγενικές και συγγνώμη , ακόμα κι αν τον είδε δικαιολογημένα φορτωμένο, αλλά του μιλά προφανώς απότομα, γειωτικά και του κλείνει την πόρτα. Ναι παραβίασε το χώρο της αλλά αυτή προηγουμένως είχε παραβιάσει τόσους κανόνες ηθικής, συμπεριφοράς, επαγγελματικό τητας κλπ. Αν είχε το θράσος και να του επιτεθεί πρώτη και αυτός απλά την απώθησε, πρόκειται για μια τεράστια αδικία!!!! Ο άνθρωπος έχασε τη δουλειά του κι αυτός έχει παιδιά! Το θέατρο έπρεπε να πει, παίζει μια εβδομάδα ο ένας και μια ο άλλος μέχρι να αποφασίσει η δικαιοσύνη...και να ζητήσει εξηγήσεις και από αυτή, γιατί ΑΥΤΗ ΚΑΙ το ξεκίνησε όλο ΚΑΙ το φούντωσε όλο. Άλλη μια περίπτωση που ο άνδρας γίνεται το εύκολο θύμα μιας βλαμμενης υπερβολικής πολιτικης ορθότητας που καλλιεργούν και επιβάλλουν πολλές γυναίκες με άλλοθι τα βάσανα κάποιων γυναικών παλαιότερων εποχών κυρίως. Τώρα έχουν αντιστραφεί τα πράγματα ως επί το πλείστον και τόσο στις οικογένειες όσο και στους εργασιακούς χώρους μάλλον είναι αυτές που εξασκούν την περισσότερη βία τελικά, που θέλουν πάντοτε να τη δικαιολογούν υπό το κάλυμμα ότι δεν είναι σωματική. Πόση βία άσκησε η κ. Παυλίδου στην προκειμένη περίπτωση;
Δεν ξέρει κανείς τι έγινε.Και γι αυτόν τον λόγο δεν γίνεται να δείχνουμε με δάχτυλο οποιονδήποτε. Ούτε την γυναίκα επειδή "τα ήθελε ο κ*λος τής" ούτε τον άντρα επειδή είναι άντρας. Μπορεί να φταίνε και οι δυο ή και κανείς και να είναι μια συκοφαντία.
Είναι τραγικό πάντως το γεγονός ότι επικαλείσαι κοινή λογική (όπως το σχόλιο σου), αλλά επειδή είναι η πολιτική ορθότητα έχει ξεφύγει, δέχεσαι περισσότερες αρνητικές απ' ότι θετικές ψήφους.