H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες

H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter
12

H κόρη της Μαντόνα πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια των Converse και MadeMe για τη νέα συλλογή «που είναι φτιαγμένη από κορίτσια για κορίτσια». Και για ακόμη μια φορά όλοι ασχολούνται με τις τρίχες στη μασχάλη της Λούρδης. Μόνο που τώρα αυτό ακριβώς ήταν το ζητούμενο.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η 21χρονη τραγουδίστρια και συνθέτης προκαλεί με την εικόνα της τα στερεότυπα γύρω από την γυναικεία ομορφιά, αφού στο παρελθόν έχει απασχολήσει πολλές φορές τα δημοσιεύματα με την τριχοφυΐα της, την οποία και δεν διστάζει να προβάλλει με κάθε ευκαιρία. 

Και με την νέα συλλογή να προορίζεται, σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της καμπάνιας, για ένα «άνετο, ανεξάρτητο κορίτσι που ρισκάρει και δεν ανησυχεί για όσα φορούν ή κάνουν οι άλλοι», ποια καλύτερη πρωταγωνίστρια από τη Λούρδη για να ενσαρκώσει τη συγκεκριμένη φιλοσοφία. 

H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter

Οι πόζες της Λούρδης στο φακό της Mayan Toledano με ρούχα και παπούτσια της νέας συλλογής και τις τρίχες στη μασχάλη της σε πλήρη θέα έχουν στόχο να αψηφήσουν -όπως συνηθίζει να κάνει άλλωστε και η διάσημη μητέρα της- τα πρότυπα που θέλουν την γυναικεία ομορφιά ταυτισμένη με την απουσία τριχοφυΐας.

Η Vogue, σχολιάζοντας το πρότζεκτ, γράφει: «Από την επιλογή του brand να αποκλίνει από το αντρικό streetwear με νοσταλγικά κομμάτια της δεκαετίας του '90 μέχρι το δυνατό μήνυμα πίσω από τις φωτογραφίες, αυτή είναι μια κατεύθυνση την οποία θέλουμε να δούμε να ακολουθούν περισσότερα brands επειδή οι γυναίκες αξίζουν να τιμώνται και στη φυσική, απείραχτη μορφή τους». 

H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter
H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter
Πολιτισμός
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ