ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Κάτοχος βραβείου Πούλιτζερ ξόδεψε μισό εκατομμύριο σε ρούχα Gucci!

Κάτοχος βραβείου Πούλιτζερ ξόδεψε μισό εκατομμύριο σε ρούχα Gucci! Facebook Twitter
6

«Τα τελευταία χρόνια αγόρασα 81 δερμάτινα τζάκετ. Ντουζίνες από μπότες και δερμάτινα γάντια. Αγόρασα παντελόνι που έκανε 5.000 δολάρια. Έχω ένα παλτό αξίας 22.000 δολαρίων. Αυτό το Χειμώνα πήγα στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου (όλα τα έξοδα πληρωμένα από τη Gucci, ως ανταπόδοση των πολλών, πολλών αγορών νου), όπου ξόδεψα δεκάδες χιλιάδες ακόμα και ξεκίνησα να παλεύω με μια εμμονή που θα μπορούσε να μου στοιχίσει περισσότερα από τις αποταμιεύσεις μιας ζωής. Με λένε Buzz Bissinger. Είμαι 58 χρονών και ο συγγραφέας του μπεστ-σέλερ 'Friday Night Lights', πατέρας τριών παιδιών, σύζυγος. Και είμαι εθισμένος στα ψώνια».

Έτσι ξεκινάει το άρθρο του Buzz Bissinger στο GQ στο οποίο περιγράφει την εμμονή του με τα ψώνια που –μεταξύ άλλων- του χάρισε θέση πρώτης σειράς στην επίδειξη της Gucci αλλά του στέρησε πολλά χρήματα, για την ακρίβεια, 587,412.97 δολάρια σε τρία χρόνια.

Σε δήλωσή του προς το NBC είπε ότι έγραψε το άρθρο στο GQ «επειδή είναι ο μόνος τρόπου που ήξερα ώστε να το παραδεχτώ και να λάβω τη βοήθεια που λαμβάνω τώρα». Την Πέμπτη μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης που αντιμετωπίζει παρόμοιες περιπτώσεις.

It's Viral
6

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Τον καταλαβαίνω. Αν δε διατυμπανίσεις ''τι έκανες εσύ και που θα πας εσύ''. Πώς να γίνει;Βρε, άμα έχει κανείς το email του, ας του στείλει ένα να του πει πως το αίτιο της εμμονής του για τα ακριβά ρούχα, βρίσκεται στην απάντηση: γιατί το διατυμπανίζεις.