Δεν καίει μόνο ο Burberry ρούχα για να μην τα αγοράζει φτηνά η μάζα - Ποιες άλλες εταιρίες καταστρέφουν προϊόντα

Δεν καίει μόνο ο Burberry ρούχα για να μην τα αγοράζει φτηνά η μάζα - Ποιες άλλες εταιρίες καταστρέφουν προϊόντα Facebook Twitter
2

Η είδηση πως οι οίκος Burberry, η κορυφαία βρετανική εταιρία μόδας, κατέστρεψε ρούχα, αξεσουάρ και αρώματα αξίας 31 εκατ. δολαρίων πέρυσι, για να προστατεύσει το εμπορικό της σήμα, προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και πολλά σχόλια παγκοσμίως.

Ο οίκος έχει καταστρέψει τα τελευταία πέντε χρόνια πολυτελή προϊόντα αξίας σχεδόν 100 εκατ. δολαρίων προκειμένου να αποτρέψει την φτηνή πώλησή τους με στόχο να διατηρήσει ψηλά το προφίλ της επωνυμίας και να μην φτάσουν τα πολυτελή είδη στα χέρια όσων μπορούν να τα πουλήσουν με έκπτωση και να υποτιμήσουν το εμπορικό σήμα.

Η ετήσια έκθεση της Burberry δείχνει ότι η εταιρεία έστειλε μεταξύ άλλων στην πυρά καμπαρντίνες 1.800 δολαρίων και πόλο μπλουζάκια των 250 δολαρίων, προϊόντα ομορφιάς αξίας 13.7 εκατ. δολαρίων και έτοιμα προϊόντα και αξεσουάρ αξίας 24 εκατ. δολαρίων.

Όμως σύμφωνα με το BBC, η Richemont, η οποία κατέχει τα εμπορικά σήματα Cartier και Montblanc, υποχρεώθηκε να αγοράσει πίσω στοκ με ρολόγια αξίας 450 εκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία δύο χρόνια.

Οι αναλυτές λένε ότι ορισμένα τμήματα αυτών των ρολογιών θα ανακυκλωθούν, αλλά τα περισσότερα θα πεταχτούν.

Ίδια πρακτική ακολουθείται σύμφωνα με τα διεθνή δημοσιεύματα και από τον οίκο Chanel, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό προϊόντων που καταστρέφονται.

Ο οίκος Louis Vuitton είναι επίσης ανάμεσα στους οίκους που κάθε χρόνο καταστρέφει απούλητες τσάντες και δερμάτινα αξεσουάρ.

Αντίστοιχη αποκάλυψη είχε γίνει πριν από μερικά χρόνια και για το τεράστιο απόθεμα με απούλητα ρούχα της Abercrombie & Fitch.

Οι περιβαλλοντικοί ακτιβιστές είναι θυμωμένοι με τις αποκαλύψεις. «Παρά τις υψηλές τιμές της, η Burberry δεν δείχνει σεβασμό στα δικά της προϊόντα και τη σκληρή δουλειά και τους φυσικούς πόρους που χρησιμοποιούνται για να γίνουν», δήλωσε ο Lu Yen Roloff της Greenpeace.

«Η αυξανόμενη ποσότητα στοκ δείχνει την υπερπαραγωγή και αντί να επιβραδύνει την παραγωγή της, αποτεφρώνεις προϊ΄ντα που δεν έχουν κανένα ελάττωμα», λέει και χαρακτηρίζει την πρακτική ένα «βρώμικο μυστικό».

Ο Τζάκ Τζάκσον, επικεφαλής της Βρετανικής Σχολής Μόδας στην πανεπιστημιούπολη του Πανεπιστημίου Caledonian της Γλασκώβης, δήλωσε ότι οι πολυτελείς επιχειρήσεις μόδας όπως η Burberry αντιμετώπισαν ένα παράδοξο.

Για να ικανοποιήσουν τους μετόχους, πρέπει να συνεχίσουν να επεκτείνονται ακόμη και αν υπάρχει κίνδυνος να αμβλύνουν την ταυτότητά τους και να δημιουργήσουν υπερβολικό απόθεμα, ανέφερε. «Δεν υπάρχει τρόπος να λύσουν ποτέ αυτό το πρόβλημα».

Διεθνή
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Διεθνή / Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Το "Dry January" και η πιο χαλαρή προσέγγιση του "Damp January" αναδεικνύουν την τάση προς τη μετριοπαθή κατανάλωση. Οι συμμετέχοντες συχνά υιοθετούν μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά τους, επιλέγοντας να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ και μετά το τέλος της πρόκλησης
LIFO NEWSROOM
Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones μπορούν να δώσουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Διεθνή / Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones δίνουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Τα drones χρησιμοποιούνται τόσο από τη Ρωσία όσο και από την Ουκρανία περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη σύγκρουση στην ιστορία - Ο τεράστιος αριθμός τους και ο συνωστισμός επιτρέπουν στον εχθρό να συλλέγει πληροφορίες
LIFO NEWSROOM
Άντριου Τέιτ: Ο μισογύνης influencer θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Βρετανίας - Η αντίδραση του Έλον Μασκ

Διεθνή / Άντριου Τέιτ: Ο μισογύνης influencer θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Βρετανίας και ο Μασκ στηρίζει

Ο Άντριου Τέιτ, κατηγορούμενος για βιασμό, εμπορία ανθρώπων και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης για τη σεξουαλική εκμετάλλευση γυναικών ανακοίνωσε την ίδρυση του πολιτικού κόμματος BRUV
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Γροιλανδία: Γιατί ερίζουν για το «παγωμένο» νησί ΗΠΑ και Δανία

Διεθνή / Γροιλανδία: Γόρδιος δεσμός για Δανία και Τραμπ το μεγαλύτερο νησί του κόσμου

Γιατί ο Τραμπ θέλει να προσαρτήσει στις ΗΠΑ το παγωμένο νησί στον Αρκτικό Κύκλο - Η κλιματική αλλαγή, το λιώσιμο των πάγων και γιατί οι Γροιλανδοί ζητούν ανεξαρτησία - Ο βασιλιάς Φρειδερίκος της Δανίας άλλαξε το οικόσημό του για να δείξει την στρατηγική σημασία της Γροιλανδίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Σε κάνει να σκεφτεσαι πολλα αυτη η κινηση.. Οι συγκεκριμενοι οικοι δεν ειναι για την πλεπα.. Σταχτη και μπουρμπερι να γινει, δε θα δω εγω τη Σουλα στα Πετραλωνα να μου φορα τη καπαρτινα. Να παν στο διαολο ολα.... Εχουμε ενα ονομα να κρατησουμε μανα μου, ο,τι και αν κοστιζει..
Το ίδιο συμβαίνει και με τους εκδοτικούς οίκους. Τα βιβλία που είδαμε να δίνονται με έκπτωση 80% στα χρόνια της κρίσης, όταν οι οίκοι ήταν απελπισμένοι για ρευστό, σε κανονικές συνθήκες πολτοποιούνται.