Γαβρόγλου: Τα παιδιά υποφέρουν - Σκεφτόμαστε να ξεκινούν τα μαθήματα παντού στις 9

Γαβρόγλου: Τα παιδιά υποφέρουν - Σκεφτόμαστε να ξεκινούν τα μαθήματα παντού στις 9 Facebook Twitter
(Eurokinissi / ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ)
10

Στην πρόταση για έναρξη των μαθημάτων στις 9 το πρωί αναφέρθηκε εκ νέου ο Κώστας Γαβρόγλου, σημειώνοντας πως με το τωρινό σχολικό ωράριο «τα παιδιά υποφέρουν».

«Είναι μια σκέψη που έχουμε στο Υπουργείο, ως αποτέλεσμα επαφών με την επιστημονική κοινότητα που μελετά αυτά τα μηνύματα. Οι μελέτες επιβεβαιώνουν ότι τα παιδιά αποδίδουν με πολύ καλύτερο τρόπο, όταν αρχίζει αργότερα το σχολείο», ανέφερε ο υπουργός Παιδείας μιλώντας στον ΑΝΤ1, αναφορικά με την πρότασή του να αρχίζει το ωράριο μαθημάτων στις 9, αντί στις 08:15.

Εξηγώντας το σκεπτικό του πίσω από την πρόταση, ο Κ. Γαβρόγλου ανέφερε κάποια στιγμή πως τα παιδιά υποφέρουν με το ισχύον ωράριο μαθημάτων.

«Στα Δημοτικά θα το δούμε τι θα ισχύσει. Το σκεφτόμαστε για το Δημοτικό, γιατί και εκεί τα παιδιά υποφέρουν. Το θέμα είναι πώς είναι πιο αποδοτικό, θα δούμε τι είναι καλύτερο και τι όχι», είπε.

Ωστόσο ανέφερε πως «αυτό δεν θα έχει επίπτωση στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Υπάρχουν και σήμερα γονείς που αφήνουν πολύ νωρίς τα παιδιά τους στο σχολείο αυτό δεν θα αλλάξει. Πρέπει να δούμε ακριβώς πού και πως θα εφαρμοστεί τέτοιο μέτρο».

«Επίσης, αυτό θα βοηθήσει σημαντικά και τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και τους γονείς τους, που ξυπνούν εξαιρετικά νωρίς το πρωί, προκειμένου να ετοιμαστούν τα παιδιά», πρόσθεσε.

«Το σκεπτόμαστε πολύ σοβαρά, διότι όχι μόνο στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, αλλά και στο Δημοτικό, διότι κι εκεί υπάρχουν ζητήματα αναφορικά με την ώρα έναρξης των μαθημάτων. Επίσης, αυτό θα βοηθήσει σημαντικά και τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και τους γονείς του, που ξυπνούν εξαιρετικά νωρίς το πρωί, προκειμένου να ετοιμαστούν τα παιδιά», σημείωσε ο Κώστας Γαβρόγλου.

Με πληροφορίες από ΑΝΤ1

Πολιτική
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης για 112 στην COP29: «Καλύτερα να απομακρύνεις ανθρώπους παρά να χάνονται ζωές»

Πολιτική / Μητσοτάκης για 112 στην COP29: «Καλύτερα να απομακρύνεις ανθρώπους παρά να χάνονται ζωές»

Στον συνδυασμό τεχνολογίας, κουλτούρας εκκένωσης και εμπιστοσύνης στις υπηρεσίες πολιτικής προστασίας αναφέρθηκε εκτενώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στην παρέμβασή του στο περιθώριο της COP29
LIFO NEWSROOM
Πώς το ΠΑΣΟΚ αποδομεί τον «προσωπικό γιατρό»: Η κυβέρνηση αναβαθμίζει τους αγροτικούς και υποβαθμίζει την υγεία

Πολιτική / Πώς το ΠΑΣΟΚ αποδομεί τον «προσωπικό γιατρό»: Η κυβέρνηση αναβαθμίζει τους αγροτικούς και υποβαθμίζει την υγεία

Φέρνουν τον θεσμό του αγροτικού γιατρού, δηλαδή του ανειδίκευτου γιατρού, στις πόλεις, υποστήριξε το ΠΑΣΟΚ στη συζήτηση του νομοσχεδίου για την υγεία
LIFO NEWSROOM
Οι κυνικοί διάλογοι στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στο συνέδριο: «Θα τον ξαναφέρουμε τον Κασσελάκη, μην κλαίτε»

Πολιτική / ΣΥΡΙΖΑ: «Θα τον ξαναφέρουμε τον Κασσελάκη, μην κλαίτε» - Οι κυνικοί διάλογοι στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ

Ανοιχτά μικρόφωνα στη σκηνή του συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ κατέγραψαν τους ανήθικους διαλόγους της ηγετικής ομάδας και αποκάλυψαν τις μεθοδεύσεις για την εκπαραθύρωση της ομάδας Κασσελάκη
LIFO NEWSROOM
Κασσελάκης: Eλπίζουν ότι θα αποφύγουν τη δική μου προσφυγή στη δικαιοσύνη, αλλά είναι πια αργά

Πολιτική / Κασσελάκης: Eλπίζουν ότι θα αποφύγουν τη δική μου προσφυγή στη δικαιοσύνη, αλλά είναι πια αργά

«Τώρα που ολοκλήρωσαν το μεγάλο ριφιφί από το γκαράζ του μπουζουξίδικου, δεν έχουν πια ανάγκη τα παιχνίδια εντυπώσεων με το πόθεν έσχες μου» αναφέρει ο Στέφανος Κασσελάκης
LIFO NEWSROOM
Δένδιας για Βαρδινογιάννη: Τίμησε τη στολή σε δύσκολες στιγμές για τη χώρα

Πολιτική / Δένδιας για Βαρδινογιάννη: Τίμησε τη στολή σε δύσκολες στιγμές για τη χώρα

Διακρίθηκε μαζί με την αείμνηστη σύζυγό του Μαριάννα για τη μεγάλη προσφορά στην κοινωνία και τον συνάνθρωπο, γράφει στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του ο υπουργός Εθνικής Άμυνας
LIFO NEWSROOM
Ρωσία: Ο πληθυσμός συρρικνώνεται και ο Πούτιν κατηγορεί την «ιδεολογία μη τεκνοποίησης»

Διεθνή / Ρωσία: Ο πληθυσμός συρρικνώνεται και ο Πούτιν κατηγορεί την «ιδεολογία μη τεκνοποίησης»

Ένας νέος νόμος κατά της «προπαγάνδας μη τεκνοποίησης» που ποινικοποιεί τη διάδοση πληροφοριών που συνηγορούν υπέρ της μη απόκτησης παιδιών έχει καταλήξει στο κοινοβούλιο
LIFO NEWSROOM
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το προσωπικό «αντίο» του Κυριάκου Μητσοτάκη - «Τρανό παράδειγμα πετυχημένου Έλληνα»

Πολιτική / Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το προσωπικό «αντίο» του Κυριάκου Μητσοτάκη - «Τρανό παράδειγμα πετυχημένου Έλληνα»

Τον γνώριζα από κοντά, ήταν ένας απλώς άνθρωπος, ερωτευμένος με τη γυναίκα του και την Κρήτη - Πίστευε πως «πάνω από όλα και όλους πρέπει να έχουμε την πατρίδα», γράφει ο πρωθυπουργός για τον Βαρδή Βαρδινογιάννη
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Γνωρίζω καθηγητές που εργάζονται σε εξαιρετικά "δύσκολα" Γυμνάσια-Λύκεια υποβαθμισμένων συνοικιών και οι οποίοι μου έχουν πει ότι πολύ συχνά γίνεται σκοτωμός με τον υπεύθυνο προγράμματος για το ποιος θα πάρει τις πρώτες ώρες: παρόλο που αυτό σημαίνει ότι θα ξυπνήσουν και αυτοί πολύ νωρίτερα, οι τάξεις είναι πολύ πιο ήσυχες, σχεδόν "ζαβλακωμένες". Κατ' αυτούς, αυτό ισχύει ακόμα και για τους πλέον απείθαρχους και "προβληματικούς" μαθητές. "Πρωινά "αρνάκια"...Άρα, η πρόταση του Υπουργείου δεν μου φαίνεται παράλογη.
Αν τα σχολεία ξεκινούν στις 9.00, θα εξακολουθούν να σχολάνε στη 1.10 τα Δημοτικά, 1.20 τα Γυμνασια; Άρα είναι ένας δημοφιλής τρόπος να μειωθούν αλλη μια φορά οι ώρες διδασκαλίας και η ανάγκη για διορισμούς αναπληρωτών. Η συζήτηση περί παιδιών που υποφέρουν απλώς αποπροσανατολίζει από τις προθέσεις του Υπουργείου
Τα παιδια υποφερουν απο κακογραμμενα και ανεπνευστα εκπαιδευτικα βιβλια, απο την υποχρεωση της στειρας παπαγαλιας, την παντελη ελλειψη δημιουργικης αναζητησης και κατανοησης αυτων που τους ζητουνται να μαθουν. Επισης υποφερουν απο την καψα του καθε υπουργου παιδειας να αλλαξει τα παντα απλα για να πει οτι αλλαξε κατι, χωρις βεβαια καποια ουσια ή βελτιωση.To ζητημα της ωρας προσελευσης μου κανει πιο πολυ για καημο ανθρωπων που δεν εχουν επαφη με τις αναγκες των εργαζομενων γονιων, προφανως επειδη και οι ιδιοι δεν εχουν εργαστει σοβαρα στην ζωη τους. Επισης μου δινει την εντυπωση της τεμπελιας -αντε κοιμησου καμαρι μου αλλη μια ωρα- κατι που δεν θα επρεπε να ενθαρρύνεται σε νεους ανθρωπους που ακομα διαμοφωνονται.
Δηλαδη στις χωρες που τα μαθηματα ξεκινουν αργοτερα και εχουν την προθεση να ξεκινουν στο μελλον ακομα πιο αργα εξαιτιας επιστημονικων ευρηματων...ειναι δειγμα τεμπελιας ενος λαου?Αφηστε την αντιπολιτευση για την αντιπολιτευση
Μπορείτε να μας πείτε πόσους αναπληρωτές έχουν οι χώρες στις οποίες αναφέρεστε; Και πόσους μαθητές ανά τάξη Μπορείτε να μας πείτε αν στις πιο πάνω χώρες το υπουργείο καλύπτει να κενά όχι στην αρχή, αλλά στην μέση της ΚΑΘΕ σχολικής χρονιάς για να πληρώνει λιγότερους μισθούς;Μπορείτε να μας πείτε τέλος, τι ώρα ανατέλλει και τι ώρα δύει ο Ηλιος στις χώρες που έχετε στο μυαλό σας;Γιατί ακόμα και αν ξεχάσουμε όλα αυτά τα "πεζά" πράγματα όπως τα κενά, οι ελλείψεις, οι ακατάλληλες αίθουσες, οι ανύπαρκτες υποδομές, οι υπαμειβόμενοι εκπαιδευτικοί, κλπ κλπ κλπ κλπ που έχουν κάνει την ελληνική Παιδεία κουρέλι, ακόμα και τότε η διαφορά στην φωτεινότητα της ημέρας επηρεάζει την βιολογία των μαθητών.Προσπαθείτε να κάνετε αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση της αντιπολίτευσης συγκρίνοντας μπανάνες με μπρόκολα.
Τοσα πραγματα αναφερθηκαν στην ωρα κολλησες... Απο τους τυπους που κοιτουν το δακτυλο μαλλον..Για τις χωρες που αναφερεις, τι ωρα ξημερωνει αραγε σε σχεση με μια μεσογειακη χωρα;Ας φτιαξουν τα αλλα προβληματα στην εκπαιδευση που ειναι παρα πολλα και μετα αν υπαρχει ακομα το αιτημα ας συζητηθει με επιχειρηματα και αντεπιχειρηματα.
Τα ειδικά σχολεία δεν είναι απαραίτητο να ανοίγουν ακριβώς την ίδια ώρα με τα υπόλοιπα κύριε υπουργείο μου. Εξάλλου έχει καταλάβει κάνεις ποιοι λόγοι ωθουν το υπουργείο να μελετά τέτοια θέματα; Το μόνο που έχω ακούσει από τον Γαβρογλου είναι ότι "είναι καλύτερα για τους μαθητές", αφήνοντας το στη φαντασία του καθενός να μαντεψει τι ακριβώς εννοεί. Γιατί δε μας παραπέμπει σε συγκεκριμένες μελέτες; Γιατί δε βγαίνουν οι σύμβουλοι του να μας εξηγησουν τις θέσεις τους δημόσια; Μου βρωμάει άλλο ένα πυροτεχνήματα του κυρίου Τίποτα για αποπροσανατολισμο της κοινής γνώμης από τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας.