Οι Ντίλαν και Ρόναν Φάροου απαντούν στην Σουν Γι για τη Μία: Μεγαλώσαμε σε ένα υπέροχο σπίτι

Οι Ντίλαν και Ρόναν Φάροου απαντούν στην Σουν Γι για τη Μία: Μεγαλώσαμε σε ένα υπέροχο σπίτι Facebook Twitter
1

Η Σουν Γι Πρεβίν, η υιοθετημένη κόρη της Μία Φάροου που είναι παντρεμένη εδώ και 21 χρόνια με τον Γούντι Άλεν, έγραψε ένα άρθρο στο περιοδικό New York όπου κατηγορεί τη μητέρα της για κακοποίηση.

Σε αυτό, μεταξύ άλλων, εξηγεί πως δεν μπορεί πια να επιτρέπει στην θετή της μητέρα να χρησιμοποιεί το κίνημα #MeToo για να στρέφεται κατά του Γούντι Άλεν, ενώ περιγράφοντας τη σχέση της με την Μία Φάροου, μιλάει για «αντιπάθεια από την πρώτη στιγμή», σημειώνοντας πως τόσο η ίδια όσο και τα άλλα υιοθετημένα παιδιά της οικογένειας αντιμετωπίζονταν περισσότερο σαν «κατοικίδια»

Η Ντίλαν Φάροου, ένα ακόμα υιοθετημένο παιδί της Μία Φάροου, εξέδωσε ανακοίνωση απαντώντας στου ισχυρισμούς της Σουν Γι και τις περιγραφές σχετικά με τον τρόπο ανατροφής τους, επαναλαμβάνοντας την εμπειρία της με το φερόμενο «προσβλητικό άγγιγμα» του 82χρονου Άλεν. 

«Χάρη στη μητέρα μου, μεγάλωσα σε ένα υπέροχο σπίτι, γεμάτο με την αγάπη που δημιούργησε. Έχω ένα μήνυμα για τα μέσα ενημέρωσης και τους συμμάχους του Γούντι Άλεν: κανείς "δεν με περιφέρει ως θύμα"- εξακολουθώ να είμαι μια ενήλικη γυναίκα με έναν αξιόπιστο ισχυρισμό, απαράλλαχτο εδώ και δυο δεκαετίες και βασισμένο σε αποδείξεις», έγραψε σε μήνυμά της στο Twitter. 

Η Ντίλαν Φάροου διέψευσε επίσης τις κατηγορίες της Σουν Γι πως η μητέρα τους την «πίεζε» ή την καθοδηγούσε με άλλους τρόπους στο να κατηγορήσει τον Άλεν για σεξουαλική κακοποίηση, χαρακτηρίζοντας τον ισχυρισμό ως «προσβλητικό». «Στο μόνο που χρησιμεύει όλο αυτό είναι να με στοχοποιεί εκ νέου. Χάρη στη μητέρα μου μεγάλωσα σε ένα υπέροχο σπίτι», προσθέτει στο μήνυμά της. 


Στη συνέχεια προχώρησε σε ακόμη μία δήλωση, αυτή τη φορά συμπαράστασης από τα αδέρφια της. «Αγαπούμε και στηρίζουμε την μαμά μας που πάντα ήταν ένας στοργικός και δοτικός γονιός. Κανείς μας δεν έγινε ποτέ μάρτυρας ο,τιδήποτε άλλου εκτός από συμπονετικής μεταχείρισης στο σπίτι μας, γι' αυτό το λόγο και τα δικαστήρια έδωσαν την αποκλειστική κηδεμονία όλων των παιδιών στη μητέρα μας», αναφέρουν, μεταξύ άλλων, τα αδέρφια της Ντίλαν. 

Σε παρόμοιο ύφος κινείται και η δήλωση που έκανε μετά την Ντίλαν, και ο αδερφός της, Ρόναν Φάροου. «Χρωστάω ό,τι είμαι στην Μία Φάροου. Είναι μια αφοσιωμένη μαμά που πέρασε από την κόλαση για την οικογένειά της, κι όλα αυτά ενώ δημιουργούσε ένα στοργικό σπιτικό για εμάς. Αλλά αυτό δεν σταμάτησε ποτέ τον Γούντι Άλεν και τους συμμάχους του από το να φτιάχνουν ιστορίες που διασύρουν τη μητέρα μου για να αποδυναμώσουν την αξιοπιστία των κατηγοριών της αδερφής μου για κακοποίηση», ανέφερε στο Twitter.

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Νομίζω ότι είναι ανούσια η εκατέρωθεν προβολή δηλώσεων και αντιπαραθέσεων, σε μια υπόθεση που κανένας τους δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα.Θεωρώ ότι ο καθένας μας λειτουργεί κριτικά, περισσότερο με προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες παρά με στοιχεία.Σαφώς και όλοι τους είναι δυσλειτουργικοί και απορώ γιατί πρέπει να ασχολούμαστε συνεχώς μαζί τους, για θέματα άλλα, πέραν των (όποιων) καλλιτεχνικών τους δημιουργιών.