To νέο τοπίο της ομορφιάς - Tι θέλουν τώρα οι γυναίκες

To νέο τοπίο της ομορφιάς - Tι θέλουν τώρα οι γυναίκες Facebook Twitter
3

Κι όμως, η ισορροπία στον τομέα ομορφιάς αλλάζει με τα προϊόντα μακιγιάζ να χάνουν την κυριαρχία τους στην αγορά. 

Το ενδιαφέρον πλέον έχει στραφεί στα προϊόντα περιποίησης δέρματος. Η αλματώδης ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα δεν αφορά απλά στην επιθυμία περιποίησης, αλλά στην βαθύτερη ανάγκη αναχαίτισης του χρόνου και του γήρατος. Η άποψη που παρουσιάζει στην έκθεσή της – «Aging Ghosts in the Skincare Machine» (Το φάντασμα του γήρατος στην μηχανή της περιποίησης δέρματος) – η γνωστή συγγραφέας Τσέλσι Σάμερς τοποθετεί μάλλον στη σωστή βάση αυτή την αλλαγή της ισορροπίας στην βιομηχανία καλλυντικών.


Έρευνα που διενήργησε και δημοσίευσε το Euromonitor με θέμα την παγκόσμια αγορά κοσμετολογίας έδειξε ότι ο κλάδος προϊόντων περιποίησης δέρματος έχει τεράστια ανάπτυξη σε παγκόσμια κλίμακα, κλέβοντας τη μερίδα του λέοντος από το κομμάτι της βιομηχανίας του make up. Εστιάζοντας ακόμα βαθύτερα, το κομμάτι που αφορά περισσότερο στην περιποίηση δέρματος δείχνει τα προϊόντα αντι-γήρανσης, σε κάθε μορφή.


Η περιποίηση δέρματος το κλειδί ανάπτυξης του τομέα ομορφιάς


Σύμφωνα με την έκθεση του Euromonitor, μπορεί η περιποίηση δέρματος είναι στο επίκεντρο ενδιαφέροντος αλλά η αντι-γήρανση είναι το κύριο πεδίο σε παγκόσμια κλίμακα. Τα κέρδη που παρουσίασαν οι δύο κολοσσοί προϊόντων περιποίησης που κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς καλλυντικών, L'Oréal κι Estée Lauder, επιβεβαίωσαν ότι ο τομέας περιποίησης δέρματος είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο hit της βιομηχανίας ομορφιάς.


Το επιβεβαιώνει και ο CEO της L'Oréal, Ζαν Πολ Αγγόν περιγράφοντάς το ως «Μια ισχυρή ανάπτυξη στον τομέα δέρματος» σχολιάζοντας τα κέρδη της εταιρίας τα οποία άγγιξαν ένα από τα υψηλότερα ποσοστά της δεκαετίας. Οι σειρές της L'Oréal «Luxe» και «Active Cosmetics», πολυτελών και καθημερινών προϊόντων περιποίησης γνωρίζουν την μεγαλύτερη ανάπτυξή τους αντίστοιχα.


Οι προκάτοχοι των υψηλών ποσοστών (μεταξύ των οποίων οι Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani και Kiehl's) στηρίζοντας την ανάπτυξή τους στην περιποίηση της επιδερμίδας και ειδικότερα μέσα από σειρές αντι-γήρανσης Lancôme Génifique και Absolue. Στο μεταξύ, τα προϊόντα περιποίησης από την Kiehl's πηγαίνουν επίσης πολύ καλά σύμφωνα με την έκθεση.


Στον τομέα των ενεργών προϊόντων, οι κρέμες αντι-γήρανσης, Minéral 89 και Liftactiv Collagen Specialist χαρακτηρίστηκαν ως δύο από τα πιο πετυχημένα προϊόντα και η έκθεση κάνει λόγο για την ανάπτυξη του κλάδου σε παγκόσμια κλίμακα λόγω της φιλοδοξίας που τρέφουν οι καταναλωτές για τα προϊόντα. Παρά το γεγονός ότι η Estée Lauder έχει στην κατοχή της περισσότερα brands για make up σε σχέση με την ανταγωνίστρια, τονίζει ότι ο τομέας δερμοκαλλυντικών είναι ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς του κέρδους της εταιρίας. 


Σε μία εποχή όπου η ενδυνάμωση του γυναικείου κινήματος αποτελεί καλό μάρκετινγκ, η γλώσσα των καλλυντικών αλλάζει και δίνει  βάρος στον άξονα της προσωπικής φροντίδας. Οι λέξεις που συνοδεύουν την έννοια της γήρανσης – π.χ. «αντιμετώπισε», «αναζωογόνησε», «ανανέωσε» – δεν είναι παρά ένας κώδικας που συνοδεύει μία κατηγορία προϊόντων που υπόσχονται ότι επιβραδύνουν, σταματούν ή αντιστρέφουν την γήρανση.

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια
Eδώ που τα λέμε δεν κάνουν και κάτι ουσιαστικό, αν έκαναν θα πωλούνταν με συνταγή γιατρού. Οπότε δεν χάνεις και τίποτα.Η ομορφιά (=ευ-μορφία) είναι κυρίως θέμα γονιδίων και συντήρησης αυτών από κει και πέρα.