«Να μην παραδοθούμε σε ανιστόρητους διαστρεβλωτές, ψυχανώμαλους καλλιτέχνες»

«Να μην παραδοθούμε σε ανιστόρητους διαστρεβλωτές, ψυχανώμαλους καλλιτέχνες» Facebook Twitter
4

Ερώτηση κατέθεσε στη βουλή ο Βύρων Πολύδωρας για το θεατρικό έργο «Αθανάσιος Διάκος-Η Επιστροφή», χαρακτηρίζοντας τη Λένα Κιτσοπούλου βλάσφημη καλλιτέχνιδα που παρουσιάζει τον μεγάλο οπλαρχηγό ως 'βαρύμαγκα ιδιοκτήτη σουβλατζίδικου, με τζιν και τσαρούχια, που βρίζει και δέρνει την έγκυο γυναίκα του επειδή τη ζηλεύει, ώσπου εκείνη τελικά τον απατά με έναν Κούρδο λαθρομετανάστη και τη δολοφονεί».

Μάλιστα ο βουλευτής της Ν.Δ. που στη μία ημέρα που έμεινε πρόεδρος της βουλής διόρισε στο γραφείο την κόρη του, σημειώνει ότι «δεν μπορούμε να παραδοθούμε σαν φοβισμένα ''ζαγάρια'' σε ανιστόρητους διαστρεβλωτές, ψυχανώμαλους καλλιτέχνες, εμπόρους της εκκεντρικότητας και σκοτεινούς πράκτορες που στοχεύουν στην οριστική διαγραφή της Ελλάδας και των Ελλήνων από τον ιστορικό, πολιτιστικό και γεωγραφικό χάρτη και την παράδοσή της εν ονόματι της «τέχνης» άνευ όρων στους επικυρίαρχους της παγκοσμιοποίησης».

Αφού δε, χαρακτηρίζει το έργο της Κιτσοπούλου «ποινικά κολάσιμο» ζητά από τον υπουργό Πολιτισμού να λάβει τα απαραίτητα μέτρας διότι «δεν μπορεί ο κάθε εθνικά ασυναίσθητος, ο κάθε βέβηλος, ο κάθε ανθέλληνας να φτύνει στους τάφους μας. Στους τάφους των προγόνων μας. Δήθεν στο όνομα της ''τέχνης''».

Διαβάστε επίσης το άρθρο του Άρη Δημοκίδη με αφορμή τις αντιδράσεις για το έργο εδώ

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

Πολιτική / Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

«Ξέρω καλά πως τα νοικοκυριά δεν νιώθουν ακόμη στην καθημερινότητα τους αυτή την καλή πορεία της οικονομίας» ανέφερε ο πρωθυπουργός στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του για τον απολογισμό της εβδομάδας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Από κάφρους σουβλατζήδες ή σουβλατζηδοκαταναλωτές δόξα τω Θεώ βρίθουμε. Η καφρίλα είναι το κύριο χαρακτηριστικό της χώρας αυτής και των κατοίκων, ντόπιων και "μεταναστών". Οι δε κουλτουριαραίοι που το παίζουν εστέτ, αβαγκάρντ, προχώ και τέτοια, αυτοί κι αν είναι αρχικάφροι και νεοταξίτες φυσικά. Επομένως γιατί η τύπισα διάλεξε να ξεφτυλίσει κάποιον που μαρτύρησε για μιαν ιδέα; Χάθηκαν τόσοι και τόσοι, απ' το συνάφι της ιδίως; Κι ο "κούρδος λαθρομετανάστης" πού κολλάει; Δεν ξέρει ότι οι Κούρδοι δεν είναι (ισλαμο)λαθρό αλλά πολιτικοί πρόσφυγες, άνθρωποι πολιτικοποιημένοι και μορφωμένοι και όχι λούμπεν, που επίσης διώκονται, υποφέρουν, θυσιάζονται για μια εθνικοαπελευρωτική ιδέα; Τόση είναι πραγματικά η νεοταξίτικη καφρίλα των κουλτουριαραίων; Από τόσους πακιστανοαφγανομπαγκλαντές γιατί προτίμησε ως γκόμενο της σουβλατζούς τη συγκεκριμένη εθνικότητα; Βρίσκετε και τα κάνετε. Βρίσκετε βλήματα ελληνολάτρεις και πουλάτε τρέλα, με το αζημίωτο βέβαια. Πάντα.
Aς σταματήσουν οι επιχορηγήσεις κι από κει και πέρα ό,τι κάνει ο καθένας δικό του θέμα. Δε θα μπουν οι πολιτικοί λογοκριτές θεάτρου εκτός κι αν ζούμε στην εποχή του Στάλιν. Ομως οι επιχορηγήσεις ειναι απαράδεκτες για τον οποιονδήποτε.
Κατακαημένη Ψωροκώσταινα και άμοιρο '21 πού καταντήσατε: να σας υπερασπίζεται το αισθητήριο του Πολύδωρα και όσων πατριωτών έχουν σίγουρα χειροκροτήσει την απερίγραπτη "Λασκαρίνα" της Ντενίση και δακρύσει κάθε που η τηλεόραση προβάλλει και προσβάλλει ενώπιον εκατομμυρίων τηλεθεατών τον Παπαφλέσσα, ως ανεκδιήγητο ήρωα ταινίας του Τζέιμς Πάρις μισόν αιώνα τώρα... Και ξαφνικά τους φταίει η "Επιστροφή" της Κιτσοπούλου που είχε προγραμματιστεί από το Φεστιβάλ για 3 παραστάσεις στο «Πειραιώς 260» (ούτε ξέρουν τι είναι, αλλά ας μάθουν ότι χωράει κάποιες εκατοντάδες πολιτισμένους θεατές). Και το χειρότερο είναι ότι την ανακαλύπτουν δυο μήνες αργότερα, χωρίς κανείς τους να την έχει δει!!!ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ; ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΠΑΤΡΙΣ; Δεν ξέρω αν ο δύστυχος πρόεδρος της μιας μέρας γνωρίζει με ποιον τρόπο ο Αριστοφάνης παρουσίαζε τον Ηρακλή και άλλους ήρωες της αρχαιότητας. Ας υποθέσω και ότι θα έχει ακουστά για τον Χριστό του Καζαντζάκη, τους "Άγιους Πατέρες" του Ροϊδη, τη "Μαμά Ελλάς" του Μποστ ή τον απατεώνα παπά του Κουν από τους "Όρνιθες" στο Ηρώδειο το 1959... Μάλλον όμως αγνοεί το πλήθος γαλλικών παρωδιών για την Ζαν ντ’ Αρκ, μέγιστη εθνική ηρωίδα της Γαλλίας (και αγία).Πάμε κατά διαόλου, φουκαράδες, με τον σκοταδισμό της πεντάρας! Επόμενη πρόεδρος της Βουλής η κυρία Λουκά; (...αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού!)ΝΤΡΟΠΗ !