ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ορεστιάδα: Απολύθηκε επειδή έκοψε στην ίδια μηχανή κασέρι και σαλάμι

Ορεστιάδα: Απολύθηκε επειδή έκοψε στην ίδια μηχανή κασέρι και σαλάμι Facebook Twitter
45

Κύμα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει έπειτα από την γνωστοποίηση της είδησης απόλυσης υπαλλήλου από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ορεστιάδα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του e-evros λίγο πριν το κλείσιμο του καταστήματος στις 8:55 το βράδυ, πελάτης ζήτησε από την υπάλληλο του τμήματος αλλαντικών να του κόψει σε φέτες κασέρι και σαλάμι.

Η υπάλληλος χρησιμοποίησε την ίδια μηχανή για να κόψει και τα δύο είδη καθώς λίγο πριν είχε καθαρίσει τον εξοπλισμό του τμήματος που εργαζόταν, κάτι που εξόργισε τον πελάτη ο οποίος κατήγγειλε την εργαζόμενη στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Η καταγγελία είχε ως αποτέλεσμα την απόλυση της υπαλλήλου από την εταιρία.


«Εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο, είναι γελοίο, όχι απλώς απαράδεκτο. Εμείς δεν είχαμε καμία επίσημη ενημέρωση, το μάθαμε από αλλού. Η γυναίκα δεν ήρθε να καταγγείλει το περιστατικό», δήλωσε ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ορεστιάδας, Πέτρος Χασανίδης.

Ο ίδιος, επισημαίνει ότι το Εργατικό Κέντρο ως συνδικαλιστικός φορέας υπεράσπισης των εργαζομένων βρίσκεται στη διάθεση της γυναίκας.

«Είμαστε στη διάθεσή της, αλλά θα πρέπει πρώτα η ίδια να απευθυνθεί σε εμάς. Εμείς δεν μπορούμε να καταγγείλουμε την εργοδοσία αυτεπαγγέλτως, δεν είμαστε ούτε εισαγγελείς, ούτε δικαστές. Καθήκον μας είναι να προστατεύουμε τους εργαζόμενους», επισήμανε ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η συγκεκριμένη εταιρεία είχε στο παρελθόν λάβει βραβείο για το «καλύτερο εργασιακό περιβάλλον».


«Φανταστείτε δηλαδή τι γίνεται σε επιχειρήσεις που δεν έχουν λάβει βραβεία!», κατέληξε σχολιάζοντας.

Με πληροφορίες από e-evros

Ελλάδα
45

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

13 σχόλια
Τυπικά αποτελεί όντως υγειονομική παράβαση, ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν οι υπάλληλοι τέτοιων καταστημάτων, αλλά και όσοι εργάζονται σε κουζίνες εστιατορίων, είναι ότι ποτέ δεν κόβουμε με τα ίδια μαχαίρια κρέας και ψάρι ή κοτόπουλο μαζί. Κάθε είδος πρέπει να κόβεται σε δικό του πάγκο με δικά του μαχαίρια για τον κίνδυνο βακτηριακής επιμόλυνσης. Βέβαια εν προκειμένω τα αλλαντικά δεν είναι ωμά που πρέπει να ψηθούν αλλά καταναλώνονται ως έχουν και άρα τέτοιος κίνδυνος πρακτικά είναι απειροελάχιστος. (Θα ήταν παντελώς απαράδεκτο για παράδειγμα να κοπεί κιμάς και μετά να μπει τυρί για κόψιμο). Επιπλέον, δε, κανονικά οι μηχανές και οι πάγκοι πρέπει να καθαρίζονται μετά το κλείσιμο του καταστήματος και όχι πριν, ακριβώς γι αυτό τον λόγο.Ωστόσο, θεωρώ την αντίδραση τόσο της πελάτισσας όσο και του καταστήματος, αρκετά υπερβολικές. Μία επίπληξη και αυστηρή παρατήρηση του υπαλλήλου, θεωρώ ότι θα ήταν αρκετή.
Αφού έκλεινε το κατάστημα σημαίνει ότι ο ίδιος πελάτης έκανε την καταγγελία. Ο ίδιος πελάτης που θα βάλει, το ίδιο κασέρι και το ίδιο σαλάμι, στο ίδιο τοστ. Ε, έλεος! Πολλά κομπλεξ
Πριν από κάποια χρόνια είχαν μια μηχανή για όλα. Πλέον είναι παράβαση. Πριν από κάποια χρόνια και 30 λεπτά μετά σου έκοβε, άλλωστε δεν την έπλυνε. Πλέον την πλένει. Όσο για το παραπέντε ή το ακριβός για το κοινό κλείνει ακριβώς όχι για το προσωπικό.Όσο και αν φαίνεται παράλογο για κάποιους είναι πολιτισμός, με τα καλά και τα κακά του.
Τελικά, ο πελάτης το πήρε το τυρί ή το έδωσε πίσω; Τελικά, ο πελάτης βιαζόταν ή απλώς ήθελε να κάνει την άσχημη;Έχω δει πελάτες παράξενους, αλλά έχω δει και κάτι μοσχάρια υπαλλήλους που δεν τηρούν την σειρά προτεραιότητας με τα νουμεράκια, άλλος βάζει το φτηνό τυρί και το ζυγίζει με κωδικό ακριβότερου τυριού, ζητάς το ένα και σου κόβει το άλλο. Τις προάλλες, ένας υπάλληλος στα τυριά σχολίασε το ρολόι που φορούσε μια πελάτισσα και πίεζε γλοιωδώς να μάθει πόσα λεφτά το αγόρασε (just google it!). Ήμουν δίπλα και είδα σε πόσο δύσκολη θέση είχε έρθει η πελάτισσα και απορώ με την υπομονή της που δεν τον γείωσε.Πάντως, για την προκειμένη περίπτωση, μου φαίνεται τραβηγμένο να απολύθηκε γι' αυτό το μεμονωμένο περιστατικό. Πρέπει να υπήρξε μακριά σειρά λαθών. Δώστε τώρα τροφή όλοι εσείς στους απανταχού ρουβίκωνες να τα σπάνε αλλά μην διαμαρτυρηθείτε στην επόμενη επαφή σας με στραβόξυλο υπάλληλο.
Δεν είδαμε, από την πλευρά της επιχείρησης, να προβάλλονται άλλοι λόγοι (όπως αυτούς που αναφέρεις), παρά μόνο η... όξινη, άκρως βλαπτική για την πανίδα αλλά και την χλωρίδα κοπή τυριού και σαλαμιού από την ίδια μηχανή κοπής!...Οπότε σχολιάζουμε το γεγονός ως έχει και έτσι προβλήθηκε.
Να πω κι εγώ τον πόνο μου για κάτι σχετικό. Απεχθάνομαι τελείως τη φέτα. Δε θέλω ούτε να την βλέπω. Πολλές φορές λοιπόν που πάω να πάρω κίτρινο τυρί για τοστ έρχεται κάποιος υπάλληλος που βλέπω ότι πριν έχει πιάσει φέτα να με εξυπηρετήσει χωρίς να αλλάξει γάντια. Πόσο με εκνευρίζει!! Βέβαια από τη στιγμή που είναι και τα δύο τυριά δεν ξέρω αν υγειονομικά υπάρχει κάποιο θέμα αλλά εγώ τρελαίνομαι. Πολλές φορές τους ζητάω να αλλάξουν γάντια. Επίσης κάτι άλλο που έχω δει είναι να υπάρχει ένας υπάλληλος που να δίνει και αλλαντικά και τυρί με τα ίδια γάντια. Φαντάζομαι και αυτό δεν είναι σωστό.
Και καλά κάνεις και το λές. Μπορείς εάν θέλεις να ζητήσεις να σου απομακρύνουν τα θραύσματα απο την κοπή στο τυρί του τόστ γιατί χαλάνε αμέσως και μεταφέρουν οσμές στη φέτα τυριού. Σοβαρά σου απαντάω. Εγώ πάντως εάν πιάσω φέτα με το γάντι και είναι και μαλακιά ε δε παίζει βλέποντας το γάντι να έκανα μια τόσο ασυνείδητη κίνηση να πάω να κόψω κάτι άλλο χωρίς να αλλάξω. Με έχουν συγχαρεί που τηρώ τη διαδικασία. Ξέρεις γιατί γίνεται πάντα χαμός στα τυριά; Γιατί αφενός είτε δοκιμάζουν, είτε θέλουν πολλά κι αφετέρου γιατί εάν ο εργαζόμενος τηρεί τις διαδικασίες π.χ. γάντια, clean as you go, τύλιγμα τυριών, καταγραφή ελλείψεων. Να είμαστε παρακαλώ λίγο υπομονετικοί κι ας σκεφτούμε οικονομικά: με λίγη υπομονή θα πάρεις το τρόφιμο σε μισή τιμή γιατί το επεξεργάζεται/χειρίζεται ο υπάλληλος αλλιώς διαφορετικά το παίρνεις τυποποποιημένο τη διπλάσια. Δείτε π.χ. πόσο έχει το Gouda Ολλάνδίας κομμάτι στα ψυγεία και πόσο έχει στο πάγκο...
Επειδή εργαζομουν σε κατάστημα και έπρεπε να κόβω και κρέας και τυρί σε διαφορετικές μηχανές, ακόμα και καθαρισμένες να ήταν θα τα κόβαμε ξεχωριστά. Εγώ και οι συνάδελφοι. Για υγειονομικούς λόγους δε τα κόβεις μαζί γιατί υπάρχουν βακτήρια και άλλα. Λογικά για να την απολυσουν, μπορεί και να μην το είχε κάνει μόνο μια φορά.
Είσαι ο καταλληλότερος άνθρωπος να μας ενημερώσεις.Λύσε μου τις απορίες:Σχολάτε, δηλαδή ολοκληρώνεται το ωράριο σας όταν κλείσει καιτο κατάστημα ή αργότερα, αφότου κλείσει ώστε να καθαρίσετε και φεύγετε;Και εφόσον για υγειονομικούς λόγους πρέπει να διαχωρίζεται η κοπή ανά προϊόν, γιατί τα αλλαντικά και τα τυριά τοποθετούνται σε κοινό πάγκο κοπής(διαφορετικά ψυγεία), με την πιθανότητα κοπής από τις ίδιες μηχανές; Γιατί δεν τοποθετούνται σε διαφορετικούς πάγκους, σε απόσταση μεταξύ τους, χωρίς τυχαίες επαφές, ώστε να αποφεύγονται λάθη, εσκεμμένα ή μη;Ρωτάω γιατί έχουν γίνει θέμα αυτοί οι υγειονομικοί λόγοι. Άρα γιατί δεν τοποθετούνται σε απόσταση μεταξύ τους; Τουλάχιστον στα μεγάλα καταστήματα που έχουν τους κατάλληλους χώρους.Και κάτι τελευταίο. Είναι ή δεν είναι εκνευριστικό, ενώ έχεις καθαρίσει τον εξοπλισμό, λίγα λεπτά πριν κλείσετε να έρχεται πελάτης;;
Φίλε αυτό εξαρτάται δεν είναι στάνταρντ. Μπορεί σε καταστήματα χαμηλής κίνησης να σχολάει ο υπάλληλος ντάν στις 2100 που κλείνει το κατάστημ ενώ σε κατάστημα με υψηλή κίνηση μένουμε μισή ώρα μετά το κλείσιμο. Πραγματιστικά δεν προλαβαίνεις να κλείσεις μηχανές πριν κλείσει το κατάστημα γιατί σίγουρα θα πρέπει να εξυπηρετήσεις οπότε και να έχεις την ευκαιρία να το κάνεις απλά επιλέγεις να καθαρίσεις τον περιφερειακό εξοπλισμό των μηχανών και τα υπόλοιπα εργαλεία σου.
Δεν επιτρέπεται να κόβονται στην ίδια μηχανή τα αλλαντικά και τα τυριά. EINAI υγειονομική παράβαση, αντίστοιχη με το να μην λειτουργούσε το ψυγείο, και χειρότερο από να τα είχε πιάσει με τα γυμνά χέρια. Δεν θα έπρεπε να του είχε περάσει καν από το μυαλό του υπαλλήλου να το κάνει. Όσο για το ότι ήταν 5 λεπτά πριν το κλείσιμο, αφού δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση από το κατάστημα ότι π.χ. «Τα αλλαντικά και τα τυριά θα κόβονται ως τις 8:30» ο καθένας μας μπορεί να ζητήσει να κοπούν αλλαντικά. Και από την στιγμή που είσαι υπάλληλος σε μια τέτοια θέση ξέρεις ότι είναι δουλειά σου μισή ώρα μετά το κλείσιμο να καθαρίσεις τις μηχανές και τους πάγκους σου, όπως κάνει ο χασάπης απέναντι και ο ψαράς παραδίπλα, όπως μένουν ανοικτά και 2 ταμεία μέχρι να φύγει και ο τελευταίος πελάτης από το κατάστημα. Το λάθος, αν υπάρχει, στο κατάστημα είναι ότι μάλλον δεν θα πληρώνει σαν υπερωρία αυτήν τη μισή ώρα, αλλά δεν είμαστε σίγουροι για αυτό, μπορεί και να την υπολογίζουν στις βάρδιες, δεν το ξέρουμε. Παρόλα αυτά η καταπάτηση (αν υπάρχει το ξαναλέω) κατά μισή ώρα του ωραρίου δεν συγκρίνεται με την υγειονομική παράβαση του υπαλλήλου. Ένας υπάλληλος που δεν καταλαβαίνει την σοβαρότητα του να τηρεί τους υγειονομικούς κανόνες δεν έχει καμία θέση στον πάγκο με τα τυριά και τα αλλαντικά.
Εδώ πάντως, γνωστή φίρμα αλλαντικών, κάνει κάποιες πολύ συγκεκριμένες επισημάνσεις (μεταξύ άλλων) σχετικά με τα τυριά και τα αλλαντικά. Όλα αυτά σε άρθρο της εταιρίας για την Υγιεινή & Ασφάλεια. Προφανώς υπάρχει θέμα.------------ΥΓΙΕΙΝΗ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ...Να απαιτείτε το μαχαίρι που χρησιμοποιείται για το κόψιμο των αλλαντικών να μην χρησιμοποιείται και για άλλα προϊόντα, (όπως τυριά), και αυτό που χρησιμοποιείται για αλλαντικά αέρος να μην χρησιμοποιείται και για τα βραστά προϊόντα όπως πάριζα, ζαμπόν, κλπ.------------------
Όλοι συγκεντρωνόμαστε στον πελάτη που έκανε την παρατήρηση ή παράπονο. Κανείς όμως δεν σχολίασε το γεγονός ότι το κατάστημα απέλυσε μια υπάλληλο για κάτι τόσο αθώο. Μια παρατήρηση θα έφτανε.Τώρα εφόσον το ωράριο είναι μέχρι 21:00, το 20:55 (αν ισχύει κιόλας), είναι μέσα στα πλαίσια του ωραρίου και οφείλει να εξυπηρετηθεί. Ηθικά σωστό; Όχι. Όμως πρέπει. Το ότι έκοψε τα δυο είδη στην ίδια μηχανή είναι παράβαση, αλλά εντάξει, δεν υπήρχε λόγος για τέτοιο σαματά. Μάλλον ο πελάτης δεν είχε τι άλλο να κάνει και είπε να φέρει τα πάνω κάτω μιας ζωής.
Αθώο λάθος θα ήταν να μπερδέψει δύο κωδικούς και να χρεώσει το ένα με την τιμή του άλλου, ή αντί για φέτα να σου κόψει λευκό τυρί. Αυτό δεν είναι αθώο λάθος, είναι βασικός κανόνας της δουλειάς του, είναι λάθος που καταστρέφει την ποιότητα των προϊόντων που πουλάει και βάζει σε κίνδυνο την ζωή των πελατών. Και το γεγονός ότι διαμαρτύρεται δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει και το μέγεθός του λάθους του.
Αθώο λάθος με την έννοια ότι δεν έγινε τίποτα και θα μπορούσε απλά να κάνει παρατήρηση το κατάστημα και να προσπαθήσει να μην ξαναγίνει. Όχι να σουτάρει υπάλληλο που μπορεί να είχε χίλιους δυο λόγους που το έκανε αυτό. Άνθρωποι είμαστε.Δεν συμφωνώ με αυτό που έκανε η υπάλληλος, αλλά ούτε με τον χαμό που γίνεται.
Ορισμένοι υπάλληλοι μπορεί να είναι ασυνείδητοι αλλά και ορισμένοι πελάτες είναι απλώς κέρατα, …επίσης τα "γεια σας/καλημέρα/καλησπέρα σας/παρακαλώ/ευχαριστώ", για ορισμένους και πάλι, μοιάζουν εντελώς προαιρετικά λες και ο εργαζόμενος είναι το δουλικό στον οποίο, απλά, δίδουμε μία εντολή προς εκτέλεση.Και, ναι, τυπικά είναι παράβαση (το έχω δει τλχ να αναγράφεται πάνω στα μηχανήματα, ο αποκλειστικός σκοπός χρήσης για τυριά ή αλλαντικά, οπότε θα υπάρχει λόγος θέμα μικροβίων κ.λπ) όταν όμως θες κομμένα τυριά και αλλαντικά 5' πριν κλείσει το σούπερ μάρκετ και οι άνθρωποι έχουν μαζέψει, μήπως να τσακιστείς να πάρεις τα συσκευασμένα;
βλαχάκι (το), μου αρέσουν πολύ οι απόψεις σου και το σκεπτικό των σχολιασμών σου.Είμαι σίγουρος πως έχεις καταλάβει, επί της ουσίας τι έχει συμβεί. Το ζητούμενο δεν είναι τα τυριά και τα ...σαλάμια, αλλά μια απόλυση δια ασήμαντον αφορμήν... Κυριολεκτικά!..και δηλαδή πόσα και ποια μικρόβια μπορεί να αναπτυχθούν στιγμιαία, μετά από παράλληλη κοπή 2 διαφορετικών, ακόμη και επαναλαμβανόμενα σε μικρό χρονικό διάστημα λίγων ωρών, ειδών (κοινών στο πιάτο μας - που το ένα συνδυάζεται με το άλλο) και να εμπεριέχονται σε μία κοπτική μηχανή που η ίδια, καθημερινά πλένεται, σε έναν επίσης χώρο που και εκείνος πλένεται σχολαστικά, καθημερινώς;;;(Το ερώτημα δεν απευθύνεται προς εσένα αλλά γενικώς.)
Να 'σαι καλά[αν δεν με απατά η μνήμη μου ξεκινήσαμε πριν χρόνια λίγο άγαρμπα, βελτιώθηκε στην πορεία, ελπίζω :-)]https://www.iatropedia.gr/diatrofi/listeriosi-ta-symptomata-tis-loimoksis-apo-listeria-poies-trofes-einai-pio-epikindynes/116665/https://www.foodsafety.gov/poisoning/causes/bacteriaviruses/listeria/index.htmlhttps://www.cdc.gov/nceh/ehs/ehsnet/plain_language/retail-deli-slicers-cleaned.htmγια να είμαστε ειλικρινής υπάρχει κάποιος κίνδυνος (cross)contamination των εργαλείων/μηχανημάτων κοπής, των πάγκων και εντέλει των προϊόντων, με παθογόνους οργανισμούς που δυνητικά μπορούν να είναι αρκετά επικίνδυνοι (βλ. λιστέρια) και δη για ομάδες υψηλού κινδύνου ( εγκύους και νεογέννητα, ενήλικες ηλικίας 65 ετών και άνω και άτομα με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα). Διάφορες τροφές, επίσης, είναι πιο "επιρρεπής" στο να έχουν τέτοια βακτηρία (ή και άλλα όπως σαλμονέλα, e-coli) μη παστεριωμένο γάλα, μαλακά τυριά, φύτρες λαχανικών (ωμές) και ωμά λαχανικά, πεπόνι, αλλαντικά -hot dog, κρέας, καπνιστά ψάρια κ.λπ.Δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, βεβαίως, αλλά αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι πως i. επιμόλυνση μπορεί να γίνει από προβληματικό προϊόν σε άλλο μη προβληματικό προϊόν (π.χ. από αλλαντικό σε άλλο αλλαντικό) ii. ο ορθός, τακτικός και επιμελής καθαρισμός των μηχανών κοπής ακόμη και στα δύσκολα σημεία είναι σημαντικός και -κατά την ταπεινή μου άποψη- θα πρέπει να δίδεται χρόνος στους εργαζόμενους να κάνουν ότι είναι απαραίτητο, ακόμη κι αν η ουρά πάει πίσω (ενδεικτικά, όταν υπάρχει συνεχής λειτουργία της εκάστοτε το US FDA προτείνει πλήρη καθαρισμό και αποστείρωση κάθε 4 ώρες, ως πελάτες όμως είμαστε και λίγο ανυπομονούληδες, έτσι δεν είναι;) iii. εννοείται ότι αντενδείκνυται η κοπή RTE (ready to eat) κρεάτων και τυριών στο ίδιο μηχάνημα, όπως απαγορεύεται και η κοπή ωμών κρεάτων και ψαριών κ.λπ. και -κανονικά- θα έπρεπε να υπάρχει (και υπάρχει σε φάσεις) διαφορετική κιμαδομηχανή για το κοτόπουλο. iv. τα προσυσκευασμένα αλλαντικά είναι πιο ασφαλή από αυτά που μας κόβουν, κατά παραγγελία v. το ψήσιμο/σωστό μαγείρεμα των προϊόντων, η καλή πλύση των ανάλογων προϊόντων, ο καθαρισμός και των δικών μας χεριών, πάγκων, εργαλείων, νεροχυτών, η ορθή φύλαξη των τροφίμων στο ψυγείο, για σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς να ακουμπάνε τα πάντα στα πάντα κ.λπ. είναι -ασφαλώς- άκρως σημαντικά πράγματα. Έχοντας πει αυτά θα προτιμούσα -για την συγκεκριμένη παρατυπία που συζητάμε- να ήξερα, στατιστικώς, πόσο δυνητικά θα αυξανόταν ο κίνδυνος επιμόλυνσης [υποθέτω, και πάλι, ότι το πρόβλημα θα μεταπηδούσε από την μηχανή κοπής των αλλαντικών, αν αυτή έφερε επικίνδυνους παθογόνους οργανισμούς, στο σκληρό κίτρινο τυρί του πελάτη αλλά και στο εναπομείναν τυρί με αποτέλεσμα την κατοπινή επιμόλυνση της μηχανής κοπής τυριών; Δεν ξέρω] και αν αυτός -στατιστικά- είναι ιδιαιτέρως αξιοσημείωτος σε σχέση με μόλυνση που μπορεί να προξενήσει ένα αλλαντικό σε άλλο αλλαντικό ή ένα τυρί σε άλλο τυρί.Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν διαφορετικά θέματα σε αυτήν όλη την ιστορία. Οι υγειονομικοί κανόνες, αν και πράγμα άκρως σημαντικό, είναι 1 θέμα, όλα τα υπόλοιπα δλδ συμπεριφορά πελάτου, συμπεριφορά υπαλλήλου, τακτική εταιρείας κ.λπ. είναι έτερα ζητήματα, όχι ξέχωρα μεταξύ τους, βέβαια. Πάντως εμείς κρίνουμε την ιστορία όπως αυτή μας μεταφέρεται, αν η υπάλληλος έχει κι άλλα σφάλματα ή παρατυπίες στην πλάτη της δεν το ξέρουμε, αν λογόφερε με τον πελάτη με δική της υπαιτιότητα δεν το ξέρουμε, ούτε όμως ξέρουμε αν η εταιρεία φέρεται ορθά στους εργαζομένους, ούτε αν ο πελάτης με δική του υπαιτιότητα αν λογόφερε με την υπάλληλο κ.λπ.. Ίδωμεν!Τέλος, αναφορικά με το θέμα του ωραρίου δεν χρειάζεται να φτάνουμε από το ένα άκρο στο άλλο ή θα κινούμεθα με την πασάρα μας ή θα φοβόμαστε να μπούμε στο κατάστημα, αν πάει 20:50. Ναι, το σούπερ μάρκετ κλείνει στις 21:00, ναι έχει δικαίωμα κανείς να εξυπηρετηθεί, απλά το πιο (ενδεχομένως) σωστό είναι να μην προβαίνει, κανείς, σε ενέργειες που θα καθυστερούν τους υπαλλήλους. Και, σοβαρά τώρα, δεν θα πάθουμε και τίποτα αν πάρουμε και μία φορά έτοιμο συσκευασμένο αλλαντικό και τυρί (στατιστικώς, είναι και πιο ασφαλές...εφόσον μας κόπτει τόσο πολύ η ασφάλεια δλδ).Ακόμη πιο τέλος, θα έλεγα ότι -ορισμένες φορές- η συμπεριφορά όχι μόνο κάποιων πελατών ενάντια σε υπαλλήλους είναι substandard, αλλά και η συμπεριφορά αυτών των πελατών σε έτερους πελάτες. Girls and guys δεν σας χρωστάμε nada, τα μουτράκια, τα νευράκια και την αγένεια αλλού. Eμπρός Μαρς!
Ας βάλουμε στην άκρη το γεγονός της απόλυσης γιατί δεν ξέρουμε την αιτιολόγηση της από την άλλη πλευρά. (Δεν το κάνω για να τους απαλλάξω)Ας δούμε το γεγονός αυτό καθ'αυτό και ας αποφασίσουμε τί είδους τήρηση των νόμων και των κανονισμών θέλουμε. Μέχρι ποια ώρα θα πρέπει να τους τηρούμε; Όλες τις ημέρες ή αν η επόμενη είναι αργία ή αν κάνει ζέστη ή αν είμαστε σε δυσκολη προσωπική στιγμή επιτρέπονται οι παρασπονδίες; Όλοι μας, μα όλοι μας, παραπονιόμαστε ότι δεν είναι κράτος αυτό, ότι υπάρχει ανομία, ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει, δεν υπάρχει έλεγχος, ότι βάζουν τη ζωή μας σε κίνδυνο και δεν τους νοιάζει κλπ. Και μόλις κάποιος πάει να εφαρμόσει τον νόμο, αρχίζουμε τα έλα μωρέ, έκλεινε σε δέκα λεπτά το μαγαζί, μιλούσε στο κινητό και οδηγούσε γιατί τον πήρε η φουκαριαρα η μάνα του, πάρκαρε σε μπάρα αναπήρων γιατί είχε το άρρωστο παιδί του, δεν έκοψε απόδειξη γιατί είναι φτωχός μεροκαματιάρης και ένας σωρός από δικαιολογίες που ξεστομιζουμε γιατί ενδόμυχα θέλουμε να δικαιολογήσουμε και δικές μας παρόμοιες συμπεριφορές. Έτσι η "αναρχία" συσσωρευεται, γίνεται τέρας και αρχίζουμε την γκρίνια, δεν είμαστε λαός, δεν είμαστε κράτος, δεν θα γίνουμε ποτέ Ευρώπη! Διαβάζω σε σχόλιο ότι θα πρέπει να επιτρέπουμε την καταπάτηση των υγειονομικών κανόνων γιατί δεν ξέρουμε αν ο ταβερνιάρης πριν μας σερβίρει έπιασε πριν τον ...πισινό του! (Τι να σχολιάσεις;;) Όταν ένα κατάστημα είναι ανοιχτό μέχρι τις 9 η ώρα σημαίνει ότι μπορώ να εξυπηρετηθώ μέχρι τις 9 η ώρα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να υπολογίσω πόση ώρα χρειάζεται να καθαριστεί η μηχανή κοπής, ο πάγκος του κρεοπωλείου, το μάζεμα της μαναβικής, το σφουγγάρισμα των διαδρομών. Όλα αυτά αφορούν στο συνδικαλιστικό όργανο των υπαλλήλων οι οποίοι θα πρέπει να ζητήσουν την παράταση του ωραρίου εργασίας μετά το κλείσιμο του καταστήματος, όπως περίπου γίνεται με τις Τραπεζες (δεν εννοώ με υπέρβαση του νομίμου ωραρίου εργασίας του κάθε υπαλλήλου) για να ολοκληρώνεται το κλείσιμο χωρίς την παρουσία πελατών.
"Ας δούμε το γεγονός αυτό καθ'αυτό και ας αποφασίσουμε τί είδους τήρηση των νόμων και των κανονισμών θέλουμε. Μέχρι ποια ώρα θα πρέπει να τους τηρούμε; Όλες τις ημέρες ή αν η επόμενη είναι αργία ή αν κάνει ζέστη ή αν είμαστε σε δυσκολη προσωπική στιγμή επιτρέπονται οι παρασπονδίες;"Θα τους κρατούμε όταν έχουν νόημα και δεν θα τους κρατούμε ότανδ δεν έχει νόημα. Γι' αυτό έχουμε μυαλό και ηθική κρίση για να διακρίνουμε, δεν είμαστε ούτε αυτόματα ρομποτάκια, ούτε ζώα.Κάποτε νόμος ήταν και να κάθονται οι μαύροι ξεχωριστά, να τιμωρούνται οι μοίχοι, να απαγορεύεται η ομοφυλοφυλία, να καταδίνεις τον "κομμουνιστή" κλπ. Έως πολύ μικρότερα. Καταδίδεις τους φίλους σου όταν κάνουν κάνα μπάφο; Κάνεις εσύ ποτε; Καταγγέλεις μετανάστες που πουλάνε πράγματα στο πεζοδρόμιο χωρίς «άδεια»; Νόμοι δεν είναι όλοι αυτοί;Θα τους ακολουθούσες όλους αυτούς τους νόμους με καμάρι σαν ΗΛΙΘΙΟΣ επειδή και μόνο είναι νόμοι;Δίνω μερικά βαριά παραδείγματα για να καταλάβουμε ότι οι νόμοι δεν είναι ούτε σταλμένοι από το Θεό, ούτε αναγκαστικά αν τηρούνται όλοι 24 ώρες το 24ώρο θα γίνει η κοινωνία παράδεισος...
Σκέψου μόνο το εαυτό σου, όταν ανά περίσταση υποχρεώθηκες να παρατυπήσεις γιατί, απολύτως λογικά και δικαιολογημένα, δεν γινόταν να κάνεις διαφορετικά, όταν οι προβλεπόμενοι κανονισμοί δεν προέβλεψαν αυτή την λογική και βάσιμη, ίσως σπάνια περίσταση που υποχρεώθηκες εκ των συνθηκών να παρατυπήσεις (χωρίς να σημαίνει ότι έκανες κάτι τραγικό ή παντελώς λάθος) και έλα να ξαναγράψεις την... ηθικολογία σου, εσύ η καθ΄όλα και ολοκληρωτικά αλάνθαστη.
Ακουγεται παραλογος λογος για να απολυθει καποιος, αλλα ειναι υγειονομικη παραβαση. Μηπως δεν ειναι η πρωτη φορα που η υπαλληλος ειχε κανει κατι αναλογο;
Αλήθεια εε;;;Ποια είναι ακριβώς η υγειονομική παράβαση ή μήπως θα έπρεπε να πει στον πελάτη ότι μόνο κασέρι μπορεί να κόψει και όχι σαλάμι γιατί σε 5΄κλείνει το κατάστημα και η δεύτερη μηχανή των αλλαντικών έχει καθαριστεί;Σε μία τέτοια περίπτωση ο πελάτης τι θα έλεγε; Μήπως πάλι μία από τα ίδια και πως δεν εξυπηρετείται, που πήγε στο συγκεκριμένο τμήμα λίγοι πριν κλείσει το κατάστημα;;;...Δεν ξέρουμε να σεβόμαστε. Δεν ξέρουμε.Και για πες μου; Στα εστιατόρια που τρώμε, το γεγονός ότι στην κουζίνα πριν πιάσουν το φαγητό μας ή σερβίρουν την μερίδα μας, μπορεί και να έχουν πιάσει τον κω..ο τους, αλλά εμείς δεν το είδαμε ποτέ, ισχύει ή όχι; Εδώ θυμηθήκαμε την υγειονομική παράβαση;;;...Δεν έκανε κάτι κακό η υπάλληλος. Να εξυπηρετήσει ήθελε και ο πελάτης πήγαινε γυρεύοντας, που πήγε να του κόψουν τυρί και σαλάμι 5 λεπτά πριν κλείσουν...!Μήπως, επειδή αρκετές φορές έχω παρακολουθήσει παρόμοιες περιπτώσεις, πελατών που πάνε στον πάγκο αλλαντικών, τυριών και κρεατικών, 5-10 λεπτά πριν κλείσουν τα σουπερ μάρκετ, κάτι απαράδεκτο γιατί οι άνθρωποι πρέπει να καθαρίσουν τους πάγκους, τις μηχανές και τα μαχαίρια, να τακτοποιήσουν τα υλικά στα ψυγεία, να κάνουν απογραφή ημέρας και να σχολάσουν, η πώληση των αλλαντικών, τυριών και κρεατικών που πρόκειται να κοπούν κατά παραγγελία (όχι τα τυποποιημένα), να σταματάει 30 λεπτά πριν κλείσουν τα καταστήματα ώστε να προλαβαίνουν οι υπάλληλοι; Όσες φορές έχω πάει στον πάγκο τυριών η αλλαντικών λίγο πριν κλείσουν τα καταστήματα και οι υπάλληλοι καθαρίζουν (με την ψυχή στο στόμα) γιατί κλείνουν, δεν παραγγέλνω. Ας πήγαινα ή προλάβαινα νωρίτερα...Λίγο σεβασμός δεν βλάπτει. Να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα;
Υπερβολικος ο πελάτης, ομως είναι δικαίωμα του καθενός εφόσον το κατάστημα λειτουργεί, να εξυπηρετείται ακόμα και 5 λεπτά πριν κλείσει. Δεν μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον για αυτό. Κατά τα άλλα, ο πελάτης το παρακανε νομίζω.
Ναι, είναι υγειονομική παράβαση, ότι και να λες. Το ότι γίνονται παρόμοια στα εστιατόρια δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε εντάξει και με τα άλλα. Δηλαδή αν είχε κάποιος αλλεργία ή οτιδήποτε, θα ήταν οκ να φανταστώ; Όχι.Το ότι απολύθηκε ήταν υπερβολή και θα μπορούσε απλά να γίνει παρατήρηση. Ίσως ψάχνανε για αφορμή απόλυσης.Τώρα, απ' την στιγμή που ένα κατάστημα κλείνει 21:00 για παράδειγμα, μπορώ να πάω 20:55 να πάρω κάτι. Το αν είναι ηθικά σωστό ή όχι, είναι άλλη κουβέντα. Εγώ δεν θα πήγαινα, αλλά στην ανάγκη δεν ξέρεις ο άλλος τι θα έκανε. Μπορεί να σχόλασε εκείνη την στιγμή κλπ. Αν είναι να "φοβόμαστε" να πάμε σε κατάστημα επειδή κλείνει σε 10-15 λεπτά, τότε δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ωραρίου.Ο σεβασμός δεν θα έπρεπε να είναι αμοιβαίος;
Με την λογικη σου, αφου ο αλλος σκοτωσε καποιον και δε τον πιασανε, να περασω εγω με κοκκινο σωστα;Προσωπικα το θεωρω απιθανο να μιλαμε για ενα περιστατικο που εγινε μια φορα, για την εταιρια υπαρχει κοστος να βρει υπαλληλους και να τους εκπαιδευσει και δε την συμφερει καθε μηνα να εχει διαφορετικους. Οι υγειονομικες παραβασεις συνοδευονται απο προστιμα και μπορει και κλεισιμο, προσωρινο ή μονιμο, της επιχείρισης κατι που σιγουρα δε συμφερει ουτε τους υπαλληλους ουτε τα αφεντικα.Στην τελικη η σωστη συμπεριφορα οταν καποιος ζηταει στο κλεισιμο αλλαντικα ή τυρια κοπης ειναι να του πουν να παει στα τυποποιημενα μιας και οι μηχανες πρεπει να καθαριστουν.
Η υγειονομική παράβαση είναι οτι απαγορεύεται να κόβεται κρέας και τυρί απο την ίδια μηχανή.Η ανάμιξη (διοτι περί ανάμιξης πρόκειται στη προκειμένη περιπτωση) των προιόντων αυτών εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών.Μήπως να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα κ.Νοών και να μην δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα?
@asmilon 3.4.2019 | 12:29«Με την λογικη σου, αφου ο αλλος σκοτωσε καποιον και δε τον πιασανε, να περασω εγω με κοκκινο σωστα;»Λάθος. Δεν έγραψα αυτό. Άλλο εννοώ και να καταλαβαινόμαστε. Το παράδειγμά σου είναι ατυχές γιατί με το να περάσεις κόκκινο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σκοτώσεις και άνθρωπο. Και για να μη φανώ επικίνδυνος ή αυθαίρετος, το παράδειγμά σου έχει τεράστια γκάμα διαφορετικών περιστάσεων και εκδοχών, με κάποιες από τις οποίες να αποδεικνύεται ότι το να περάσεις κόκκινο φανάρι, δεν αποτελεί πάντα παράβαση, ούτε διώκεται. Αν αρχίσω να τις γράφω θα πάρει ώρα... ..και που επιβεβαιώνουν και την επικινδυνότητα ή όχι, ανά περίσταση πάντα, της κοπής με την ίδια μηχανή, του τυριού και του αλλαντικού.
@Lumidy 3.4.2019 | 11:50Ναι είναι υγειονομική παράβαση (περισσότερο προληπτικής φύσεων), όταν όμως γίνεται συνεχώς, χωρίς να διαχωρίζονται τα μαχαίρια και οι μηχανές ανά αποκλειστική κοπή προϊόντων. Εδώ δεν έγινε έτσι και εξηγείται ο λόγος. Δεν θα πάθαινε και τίποτα ο πελάτης που ξέρασε όλη την χολή του στον υπάλληλο. Αν πράγματι ήταν τόσο σοβαρές οι υγειονομικές συνέπειες από τέτοια λάθη ή έστω τις αναγκαστικές, στιγμιαίες επιλογές, υποχρεωτικά θα είχαν εντελώς διαφορετικούς πάγκους, απομονωμένους και πλήρως διαχωρισμένους ο ένας από τον άλλο, των αλλαντικών και των τυριών, όπως γίνεται με τα κρεατικά και τα είδη αλιείας, που βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικά σημεία μεταξύ τους, ούτε καν κοντά, ο ένας με τον άλλο. Στη τελική, αν κρίνεται τόσο επικίνδυνη η κοπή ενός σαλαμιού και έπειτα ενός τυριού με το ίδιο μαχαίρι ή την ίδια μηχανή (μεμονωμένα ή κατ΄επανάληψη), ας υποχρεώσουν τον πλήρη διαχωρισμό πάγκων μεταξύ τους, αλλαντικών-σαλαμιών, μόνα τους! (Το γεγονός ότι θα υποχρεωθούν έτσι να προσλάβουν διπλάσιο προσωπικό, εφόσον είθισται ο ίδιος υπάλληλος να έχει αναλάβει τον ίδιο πάγκο, τυριών και αλλαντικών, είναι δικό τους ζήτημα και υποχρεωτικά θα το κάνουν).Δεν είδα να παθαίνουμε κάτι που με το ίδιο μαχαίρι στο σπίτι μας κόβουμε ταυτόχρονα, σχεδόν τα πάντα... ..εγώ θυμάμαι τον μπακάλη της γειτονιάς μου, μικρός όταν ήμουν, που με το ίδιο μαχαίρι έκοβε τα πάντα (καθάριζε και τα νύχια του...!). Ένα μαχαίρι με σχεδόν μισό πλάτος λάμας από τα λιμαρίσματα, με την σπασμένη λαβή του, επιδιορθωμένη, σφικτοτυλιγμένη, με λιπαρό σπάγκο και πάντα μετά το λιμάρισμα να κόβει άμεσα χωρίς να μεσολαβεί πλύσιμο (ενώ πρέπει). Ε, δεν πάθαμε τίποτα. Απολύτως τίποτα!... Πολύ μυγιάγγιχτοι γίναμε νομίζω. Δεν αναφέρομαι σε ακρότητες...«Τώρα, απ' την στιγμή που ένα κατάστημα κλείνει 21:00 για παράδειγμα, μπορώ να πάω 20:55 να πάρω κάτι. Το αν είναι ηθικά σωστό ή όχι, είναι άλλη κουβέντα. Εγώ δεν θα πήγαινα, αλλά στην ανάγκη δεν ξέρεις ο άλλος τι θα έκανε.»Γι΄αυτό μίλησα για σεβασμό εκ μέρους μας ως πελάτες σε ορισμένες περιπτώσεις. Και μπράβο σου που δεν θα πήγαινες. Τώρα, αν υπήρχε περίπτωση ανάγκης, εγώ θα έδινα ένα μικρό φιλοδώρημα στον υπάλληλο, αλλά επειδή νομίζω απαγορεύεται ρητά (και η αποδοχή του αποτελεί λόγο απόλυσης, τουλάχιστον στα πολυκαταστήματα), θα γέμιζα τον/την υπάλληλο ευχαριστίες, κατανοώντας την θέση του. Είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω.Γιατί όμως, κάτι μου λέει ότι ο εν λόγω πικρόχολος πελάτης δεν είχε καμία ανάγκη;;... ..υποθέτω πως αν είχε πραγματική ανάγκη και εφόσον είχε εξυπηρετηθεί, δεν θα συμπεριφερόταν έτσι με αποτέλεσμα την απόλυση του υπαλλήλου. Σημειωτέον ότι τον υπάλληλο δεν τον αντιλήφθηκε κάποιος υπεύθυνος του καταστήματος, αλλά ο ίδιος ο πελάτης διαμαρτυρήθηκε.Ας ξανασκεφτούν όμως, μερικά πόστα πολυκαταστημάτων και σουπερ μάρκετ να κλείνουν λίγο νωρίτερα ώστε να αποφεύγονται τέτοια περιστατικά και οι υπάλληλοι να προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους, οι οποίες δεν είναι μόνο η εξυπηρέτηση πελατών.σ.σ.: Η οποιαδήποτε απόλυση σήμερα, αποτελεί καταδίκη για τον κάθε απολυόμενο.
@Γκαργκάουλας 3.4.2019 | 15:03Γκαργκάουλα; Όταν κι εσύ απολυθείς για μία ασήμαντη αφορμή, έλα να μου το ξαναπείς αυτό. Πιστεύω πως όλοι έχουμε κατανοήσει τι συνέβη. Η δεύτερη μηχανή, μόλις είχε πλυθεί. Αν αυτό είχε συμβεί καθώς και η δεύτερη μηχανή κοπής ήταν πλήρως διαθέσιμη και σε δικαιολογημένο χρόνο πελατειακής αιχμής, να το καταλάβω αυτό που έγραψες. Σίγουρα είχε μεσολαβήσει διάστημα κενού χρόνου ώστε ο υπάλληλος να πλύνει και να καθαρίσει την μηχανή, τη μία από τις δύο μάλιστα (διαδικασία που απαιτεί χρόνο). Οι ίδιοι οι υπεύθυνοι του καταστήματος θα έπρεπε να προνοήσουν ώστε να σταματάει η κοπή, τουλάχιστον λίγη ώρα πριν κλείσει το κατάστημα για να αποφεύγονται τέτοια περιστατικά, όχι, έστω ή μόνο υπέρ του εκάστοτε υπαλλήλου, αλλά κυρίως για την αποφυγή παρόμοιων, υγειονομικών παρατυπιών. Καταλαβαίνουμε, νομίζω, ότι ο πελάτης είχε τα... θεματάκια του και ξέσπασε στον υπάλληλο, εεε;;... ..και ξέρουμε πάρα πολύ καλά ποια είναι η κομπλεξική συμπεριφορά των εργοδοτών και υπευθύνων προσωπικού στους υπαλλήλους τους, όπως και των (πάρα πολλών) κομπλεξικών πελατών...Οι περισσότεροι έχουμε παρακολουθήσει πελάτες στον πάγκο των τυριών και ενώ υπάρχει ουρά που περιμένει να εξυπηρετηθεί, πελάτη που δοκιμάζει τα τυριά και το ένα του πικρίζει, το άλλο του γλυκίζει, το άλλο πιπερίζει, το έκτο του αλμυρίζει και πάει λέγοντας, για να πάρει στο τέλος φέτα βαρελίσια με παράπονο που αντί για 400 γραμμάρια το κομμένο κομμάτι βγήκε στα 460 και να κοπεί άλλο κομμάτι, ακριβώς!.. (Όχι να αφαιρεθούν τα 60γρ. - να κοπεί άλλο!...).
@asmilon 3.4.2019 | 16:48Ρε συ... τσακάλι;...Όταν η κυκλοφορία ελέγχεται από τροχονόμο, περνάς με κόκκινο ή όχι;Όταν υπάρχει κλειστός, κάθετος δρόμος, λόγω έργων, στον οποίο ΔΕΝ διεξάγεται κυκλοφορία, ενώ λειτουργεί ο σηματοδότης, περνάς κανονικά με κόκκινο, χωρίς κίνδυνο, ισχύει ή όχι; Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα.Κατάλαβες τώρα τι εννοώ ή όχι;;;;....Κάπως έτσι λειτούργησε και ο υπάλληλος.Η μήπως, πάλι δεν κατάλαβες;;;
Πολλά εστιατόρια έχουν καταδιαστεί σε αποζημίωση πελατών για περιστατικά παράβασης της υγειονομικώς νομοθεσίας. Το περιστατικό ήταν αντικειμενικά επικίνδυνο
@asmilon 3.4.2019 | 16:48Πριν 3, περίπου, μήνες, στην περιοχή μου, φανάρι σε κεντρικό δρόμο που ο κάθετος σε σε αυτόν, δρόμος, δεν διεξαγόταν η κυκλοφορία λόγω έργων ύδρευσης, ενώ ο σηματοδότης λειτουργούσε κανονικά (χωρίς λόγο ύπαρξης την συγκεκριμένη περίοδο), περνούσαμε κανονικά με κόκκινο. Και μάλιστα, μερικές ημέρες με την τροχαία στο σημείο παρούσα.Το ίδιο και σε όσα φανάρια λειτουργούν κανονικά κατά την ημέρα λαϊκής αγοράς κατά το μήκος του δρόμου που διεξάγεται. Ενώ τα πεζοφάναρα όταν δείχνουν κόκκινο για τους πεζούς, εκείνοι τα αγνοούν για έναν εντελώς αυτονόητο λόγο - κατά την περίσταση αποδεκτό...ο σηματοδότης είναι ένα (υπαρκτό) παράδειγμα, αλλού είναι το νόημα!...ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ??????????????????.......
@Ο Νοών... νοείτω Καλα αν θεωρεις οτι υπαρχει γκαμα περιστασεων για το αν πρεπει ή οχι να περασεις κοκκινο φαναρι αστο δε θα συνεννοηθουμε.Οποιος περνα κοκκινο ειναι εν δυναμει δολοφονος, δε εχει σημασια αν ειναι 12 το μεσημερι στην Κηφισιας ή 12 το βραδυ σε ενα ξεχασμενο επαρχιακο δρομο. Σε καθε περιπτωση αν τον πιασει η τροχαια του παιρνει διπλωμα και πινακιδες και πολυ καλα κανει.
@Μαρία... 3.4.2019 | 13:05Σίγουρα όχι (όπως όλοι μας), αλλά να υποθέσω ότι εσύ κόβεις το ψωμί, το σαλάμι, το τυρί και βουτυρώνεις με διαφορετικά μαχαίρια, φορώντας αεροστεγή στολή βιοχημικού πολέμου, αφού πρώτα έχεις πραγματοποιήσει χημικό έλεγχο στα υλικά και κατόπιν αποστειρώνεις τα μαχαίρια, καίγοντας σε κλίβανο την στολή μετά την χρήση της;.....και όλα αυτά για ένα σαντουιτσάκι??... ..δεν ξέρω τι μπορεί να κάνεις όταν πρόκειται να φτιάξεις σουφλέ ζυμαρικών με τυριά και μπέικον...!Υ.Γ.: Μετά το σουφλέ, τον φούρνο τον αποθηκεύεις με τα ραδιενεργά υλικά, αγοράζοντας άλλο;;...
@Ο Νοών... νοείτω Καταλαβαινεις πως αναφερεσαι σε ειδικες περιπτωσεις που υπαρχει ηδη επισήμανση στον Κ.Ο.Κ για το πως πρεπει να συμπεριφερεται ο οδηγος και δε κανει ο,τι του καπνισει ή οτι τον βολευει, οπως στο συγκεκριμενο.Στο θεμα μας τωρα, στις ποσες υγειονομικες παραβασεις θα απελυες εσυ εναν υπαλληλο σου αν ειχες μια αντιστοιχη επιχειρηση; Και να εκανες τα στραβα ματια επειδη ειναι καλο παιδι και εχει αναγκη την δουλεια, αν αρχισες να μαζευεις προστιμα και εκεινος τον χαβα του, θα συνεχιζες να τον εχεις στην δουλεψη σου;Ειναι αδυνατο να ξερεις το ιστορικο της συγκεκριμενου υπαλληλου, εκτος βεβαια αν εχεις προσωπικη γνωριμια, οποτε θα χρησιμη και η δικη της μαρτυρια στο να σχηματισουμε σφαιρικη αποψη επι του γεγονοτος.