Πώς ένα ακόμη σκίτσο του Αρκά κατάφερε να διχάσει

Πώς ένα ακόμη σκίτσο του Αρκά κατάφερε να διχάσει Facebook Twitter
22

Αρκετά σχόλια έχει προκαλέσει πρόσφατο σκίτσο του Αρκά, στο οποίο απεικονίζεται ένας πολίτης ο οποίος ασκεί κριτική στην κυβέρνηση απαριθμώντας μερικά από τα μεγαλύτερα χτυπήματα που δέχτηκε από αυτήν. Μάλιστα, το νόημα του σκίτσου είναι ότι ο απλός πολίτης δεν μιλούσε όλον αυτό τον καιρό με αυτά που του έκανε η κυβέρνηση, αλλά μίλησε στην κάλπη. Και θα το ξανακάνει.

Όλα καλά μέχρι εδώ. Εκεί, όμως, που ο Αρκάς αναφερόταν σε αυτά που έκανε η κυβέρνηση και αναφερόμενος στη δράση των μπαχαλάκηδων χρησιμοποίησε τη φράση «Όταν μου έσπασαν το μαγαζί, με είπαν νοικοκυραίο, ακροδεξιό και φασίστα. Δεν μίλησα». Λάθος του.

Η συνέχεια εδώ >>

 

Στήλες
22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

7 σχόλια
Αξιομνημόνευτα άστοχο άρθρο.Συριζόνια και λοιπά γκρουπούσκουλα αποκαλούσαν περιφρονητικά "Νοικοκυραίους" όλους όσοι δεν δήλωναν ευτυχείς με το κάψιμο της περιουσίας τους ήδη απο την ένδοξη επανάσταση κατά την οποία κάηκε το Αττικόν και οι τρείς υπάλληλοι της Marfin. Ο φούρναρης της γειτονιάς μου με έλεγε (μισοαστεία - μισοσοβαρά) "φασίστα" επειδή του έλεγα οτι οι προεκλογικές μπούρδες του Τσίπρα ή θα γίνουν γαργάρα ή θα γκρεμοτσακιστούμε.Η ανθυποπερίπτωση του Ζάκ είναι άλλη μια απ' αυτές όπου διάφορες λέξεις χρησιμοποιούνται απο διάφορους για να καταγγείλουν διάφορους. Να δημιουργηθεί μια online database λοιπόν, ώστε να μπορούμε να ανατρέχουμε μην τυχόν και κάτι που θα πούμε ταιριάζει με κάτι που μπορεί να θεωρηθεί οτι ξεπλένει κάποιους, κάπου, κάποτε.Όσο για τον Ζακ, προτείνω να δείτε προσεκτικά το βίντεο της Forensic architecture όπου φαίνεται οτι η δολοφονία του ήταν μάλλον προσχεδιασμένη και πιθανότατα εσωτερική υπόθεση της αστυνομίας.
"με γονάτισαν με θηριώδεις εισφορές και με εκδικητική φορολογία" Συγγνώμη, αλλά ως ελεύθερος επαγγελματίας, γνωρίζω πολύ καλά ότι το μεγαλύτερο μέρος της υπερφορολόγησης προήλθε από τα 2 πρώτα μνημόνια: κατάργηση αφορολόγητου για ελεύθερους επαγγελματίες και φόρος 22% από το πρώτο ευρώ, χαράτσι 650 ευρώ κατά κεφαλήν με την έναρξη κάθε χρόνου... Απλά -και δυστυχώς- ο ΣΥΡΙΖΑ τα διατήρησε. Οσο για τις εισφορές, η σύνδεσή τους με τον τζίρο ανακούφισε πολλούς μικρομεσαίους ελεύθερους επαγγελματίες που πλήρωναν 425 ευρώ την μήνα, ακόμα και τις μαύρες χρονιές του 2011,12, 13, όταν είχε καταρρεύσει ο τζίρος. Τουλάχιστον τώρα, οι εισφορές είναι συνάρτηση των καθαρών εσόδων. Γνωρίζω περίπτωση συναδέλφου που το 2012 είχε καθαρά έσοδα 5.000 ευρώ, Ε λοιπόν, πλήρωσε φόρο 1.100 και ΤΕΒΕ 425 Χ 12 =5.100 ευρώ, δηλαδή 6.200 ευρώ συνολικά. Αυτό ήταν θηριώδες! Δηλαδή του πήραν λίγο πάνω από το 120% του εισοδήματός του. Φυσικά, υπάρχουν και άτομα που πληρώνουν τώρα περισσότερες ασφαλιστικές εισφορές. Πολύ θα ήθελα να ήμουν στην θέση τους. Γιατί αυτό σημαίνει αρκετά υψηλά έσοδα. Βρείτε μου φερέγγυους πελάτες (γιατί έχουμε συχνά φορολογηθεί και για τιμολόγια που ουδέποτε εισπράξαμε) που να κάνουν μεγάλο τζίρους, και θα χαρώ πολύ να πληρώσω υψηλές εισφορές.
Επομένως η άποψη του αρθρογράφου ποια είναι ακριβώς; Ο Αρκάς, ή ο καθένας, πρέπει πριν μιλήσει να σκεφτεί ότι κακοπροαίρετοι έως πληρωμένοι θα παρεξηγήσουν ή διαστρεβλώσουν αυτά που λέει και να τροποποιήσει την άποψή του αναλόγως; Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ μεγαλύτερη νίκη για τους κακόβουλους δολοφόνους χαρακτήρων, από το να πετύχουν την προληπτική αυτολογοκρισία των υπολοίπων. Η απάντηση σε όλους αυτούς πρέπει και μπορεί να είναι μόνο μία: ουρλιάξτε όσο θέλετε, θα λέω και θα γράφω ό,τι θέλω εντός των πλαισίων του νόμου.
πριν μιλήσει να σκεφτεί ότι κακοπροαίρετοι έως πληρωμένοι θα παρεξηγήσουν ή διαστρεβλώσουν αυτά που λέει και να τροποποιήσει την άποψή του αναλόγως; Πηγή: www.lifo.grΠρέπει να σκέφτεται τι συνειρμούς δημιουργούν τα λόγια του στους στοιχειωδώς καλοπροαίρετους. Για να ωθήσω τον ισχυρισμό μου στα απόλυτα άκρα, αν κάποιος "στραβώσει" με φράσεις όπως "τελική λύση" και "η εργασία απελευθερώνει" και θεωρήσει τον συγγραφέα τους φιλοναζιστή αντισημίτη, τότε είναι κακοπροαίρετος; (Για να προλάβω κακοπροαίρετους ή άτομα που διαβάζουν διαγωνίως τα σχόλια, εννοείται φυσικά ότι δεν θεωρώ τον ΑΡΚΑ ή τον ΕΠΑΡΧΟ φιλοναζιστή αντισημίτη. Απλώς εφαρμόζω μια τεχνική ελέγχου της αξιοπιστίας των διατυπωμένων απόψεων).Και φυσικά, ο ΑΡΚΑΣ (και ο καθένας) δικαιούται να λέει και να γράφει ό,τι θέλει μέσα στο πλαίσιο του νόμου. Οπως φυσικά και ο καθένας δικαιούται να τον κρίνει και να τον σχολιάζει, πάλι μέσα στο πλαίσιο του νόμου
"Και φυσικά, ο ΑΡΚΑΣ (και ο καθένας) δικαιούται να λέει και να γράφει ό,τι θέλει μέσα στο πλαίσιο του νόμου. Οπως φυσικά και ο καθένας δικαιούται να τον κρίνει και να τον σχολιάζει, πάλι μέσα στο πλαίσιο του νόμου".Ακριβώς και μέσα, ακριβώς, στα πλαίσια του νόμου σκέπτομαι να κατεβάσω υλικό του που έχω σπίτι στα σκουπίδια (όχι στην ανακύκληση), δεν χρειάζονται χυδαιότητες με άτομα θαμμένα 6 πόδια κάτω απ' τη Γη. Αρκετά όμως. Το πλέον ανέμπνευστο, άντε να πάει στο διάολο, το χυδαίο όχι.
Μαύρε Γάτε και βλαχάκι, λέτε άραγε να εννοούσε ο Αρκάς αυτόν:Τσίπρας θορυβημένος: "Είμαστε κι εμείς νοικοκυραίοι, καταδικάζω τη βία"Είμαστε κι εμείς νοικοκυραίοι, δεν μας αφορά μόνο μια μικρή μειοψηφία αλλά απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες, είπε κατά τη διάρκειά της συνεντευξής του ο Αλέξης Τσίπρας ο οποίος κατέβαλε προσπάθειες να καταδείξει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα της ευρύτερης κεντροαριστεράς και όχι μιας μειοψηφίας.Πηγή: iefimerida.gr - Επίσης (αν δεν σας αρέσει το iefimerida):https://www.tanea.gr/2013/01/11/greece/tsipras-ki-emeis-eimaste-noikokyraioi/Αυτά εν έτει 2013. Ο απαξιωτικός όρος "νοικοκυραίοι" χρησιμοποιείται ευρύτατα από πολλούς αριστερούς για όσους δεν συμφωνούν με τα σπασίματα, τα καψίματα και τις λεηλασίες, ήδη από τον Δεκέμβριο του 2008.Στα σχόλια της Lifo εμφανίζεται δυναμικά τον Δεκέμβριο του 2014 (την περιέχουν δώδεκα άρθρα σε έναν μήνα).
@ AshtonI am Spartacus.Είμαι κι εγώ νοικυραιος.Και μάντεψε. Όχι μόνο δεν έχω σκοτώσει κανένα αλλά μάλλον η ζωή μου έχει κινδυνέψει μερικές φορές από διερχόμενες μολότοφ. Μου έχουν κλείσει τον δρόμο με οδοφράγματα. Με έχουν αφήσει χωρίς λεωφορεία γιατί "είχε πορεια". Μου εχουν κάνει τσαμπουκά γιατί διαμαρτυρήθηκα σε πορεία που ένα "παιδί" έσπαγε τράπεζα. Με έχουν μαλώσει γιατί διαμαρτυρήθηκα όταν σπαγαν τα Προπύλαια.Όχι μόνο δεν είμαι το μεγάλο κεφάλαιο (ΧΑ!) αλλά έχουν διαρρήξει το σπίτι μου, το αυτοκίνητό μου (και στις δύο περιπτώσεις η σύλληψη του δράστη φάνταζε ανέκδοτο), κάθε χρόνο με φορολογουν περισσότερο εδώ και 10 χρόνια, κάθε χρόνο με απαξιώνουν περισσότερο.Οι νοικοκυραίοι είναι θύματα. Όχι θύτες. Φτάνει η αντιστροφή της πραγματικότητας.
Εν τω μεταξύ όσο εμείς ασχολούμαστε με το αν είναι χρυσαυγίτης ο Αρκάς, ο νέος ποινικός κώδικας μοιάζει να μεριμνά ώστε οι πραγματικοί χρυσαυγίτες να πέσουν στα μαλακά.https://tinyurl.com/y5f5hvbl
Όταν λέμε "duke" μπορούμε να εννοούμε τον οποιονδήποτε όταν λέμε, όμως, "thin white duke" οι περισσότεροι ξέρουμε σε ποιον αναφερόμαστε, έτσι και με το "σπασμένο μαγαζί" που τον ιδιοκτήτη αποκάλεσαν "ακροδεξιό" και "φασίστα", για ευνόητους λόγους.Εκτός κι αν υπάρχει-ουν έτερος-οι "Ιδιοκτήτης-ες" "Σπασμένου-ων" "Μαγαζιού-ών" που τους αποκάλεσαν "Φασίστες" και "Ακροδεξιούς" (και είχε αυτό την οποιαδήποτε στήριξη, ως γνωστός χαρακτηρισμός από τους "επισήμους" ή μέρος του κόσμου), γιατί εγώ, τουλάχιστον, δεν ξέρω κανέναν.Από κεί και πέρα, ακόμη και στα διευρυμένα μου στανταρτς, το να σε εξάρει ο Στόχος, συστηματικά, δεν είναι καθόλου καλό δείγμα.
Ξύπνησε λοιπόν που λέτε μια μέρα ο Αρκάς και είπε θέλω να κάνω ένα σκίτσο που να δικαιολογεί το λυντσάρισμα του Ζακ για να με εξάρει ο "Στόχος". Τι να σου πω βλαχάκι μου, κάνε ό,τι θέλεις, πέταξε και το Heroes στα σκουπίδια αν έτσι νιώθεις...
Μα τον όσιο Αμμωνά Δουλ τον 2ο, τι συγκρίση!Τι ύβρις!Το άσμα-έπος: Bowie-Eno-Fripp-Visconti έχει περισσότερο καλλιτεχνικό βάρος απ' όλα τα έργα του Αρκά, τον ίδιο τον Αρκά μαζί με το γουρούνι του αγκαλιά. Εντάσσεται δε, στην βερολινέζικη τριλογία, μετά την "Thin White Duke" περσόνα (και μετά την σύντομη περίοδο χαζομαρίτσας του... αλλά ούτε και το "Station to Station" επί white duke, θα πετάξω καθόσον εξαίρετος δίσκος). Πίστεψέ με, ομως, αν ο Mπόουης το έπαιζε λευκή ανωτερότης και σουξουμούξου μανδαλάκια, αν δεν προόδευε ως άνθρωπος και σαν σκέψη κι έλεγε ή έπαιζε ανέμπνευστες σεφερλιές ...εις τον κάλαθο των αχρήστων θα ήταν εξαρχής.-----"Ξύπνησε λοιπόν που λέτε μια μέρα ο Αρκάς και είπε θέλω να κάνω ένα σκίτσο που να δικαιολογεί το λυντσάρισμα του Ζακ για να με εξάρει ο "Στόχος"."...Δεν μου απάντησες, όμως, ποιοι είναι -συγκεκριμένα- οι "μαγαζάτορες" που τους έχουν "σπάσει" το μαγαζί και τους αποκαλεσαν εκτός από "νοικοκυραίους", "ακροδεξιούς" και "φασίστες";Ο Στόχος τον εξάρει τον Αρκά ούτως ή άλλως και, ναι, για μένα είτε το έκανε: i. επίτηδες (συμμεριζόμενος, ως ένα βαθμό, τις απόψεις αυτών που θεωρούν τον ζακ ένα ληστρικό πούστρικο πρεζάκι που τα ήθελε και τα έπαθε) είτε επειδή ii.θέλει να προκαλέσει αντιδράσεις ξέροντας πολύ καλά τι λέει κι έχοντας εύκολη εναλλακτική θεωρία σε περίπτωση κραξίματος (είστε όλοι ηλίθιοι και τρελοί), είτε iii. έχει πάθει σύγχιση και άσχετοσύνη, είτε iv. είναι βλαξ.Υγ. Cham, https://youtu.be/FFs5rcjEl8A και πολύ του είναι! χαχαχα
♫ I'm τραγέλαφος in New York ♫ (Loving the Τραγalien: ειδικά αυτό το σόλο νέι στο τέλος με αιφνιδίασε τελείως, ομολογώ).Αναφέρθηκες και στην nazi chic φάση/φασιστοFascination του Bowie--της οποίας υπάρχουν βέβαια ψήγματα από πολύ παλιά (Quicksand πχ). Να μην ξεχνάμε πως η γενιά του αντιδρούσε (και) στον πουριτανισμό της γενιάς του Πολέμου. Οπότε ένας queer avant-punk με νιτσεϊκές ανησυχίες στην εφηβεία του λογικό ήταν να επιστρατεύσει και την μόδα του Τρίτου Ράιχ στον αγώνα του--βέβαια το θέτω αρκετά απλοϊκά, γιατί τον Bowie τον ενδιέφερε (ανάμεσα στα χίλια δυο πράγματα) και ό,τι σχετιζόταν με την εποχή της Βαϊμάρης από τον Heckel και τον Isherwood μέχρι τα τρένα, τις Mercedes και τα πέτσινα trench coats.Στο θέμα του Αρκά συνεχίζουμε να διαφωνούμε. Δεν πιστεύω πως το έκανε προβοκατόρικα, είναι ανθρωπος με πολύ υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη. Ενα είναι σίγουρο, με τον Τσίπρα όλοι έχουμε χάσει το χιούμορ μας, ακόμα και ο Αρκάς. Good time(s) for a change, λοιπόν.
Mεγάλη κουβέντα and i'd rather turn to music,την καταλλήλως αμφιλεγόμενη:https://www.youtube.com/watch?v=5-kRX47gTz8"Δεν πιστεύω πως το έκανε προβοκατόρικα, είναι ανθρωπος με πολύ υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη".Οι άνθρωποι με "υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη" δεν κάνουν προβοκατόρικα πράγματα; Θα μου επιτρέψεις κι εμένα, με την σειρά μου, να διαφωνήσω :-)
Δεν αμφιβάλλω πως άνθρωποι με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη ενίοτε (ή και συχνά) κάνουν προβοκατόρικα σχόλια, αλλά σίγουρα ποτέ για αθώα θύματα φόνου, "θαμμένα 6 πόδια κάτω απ' τη Γη", όπως είπες παραπάνω. (Εκτός και αν μιλάμε για σαδιστή, ή κάθαρμα με συναισθηματική νοημοσύνη, κάποιον δηλαδή που καταλαβαίνει πολύ καλά πως νιώθει ο άλλος--οι οικείοι και φίλοι του νεκρού πχ)--αλλά αντλεί ευχαρίστηση και εκμεταλλεύεται την ικανότητά του να καταλάβει τον πόνο του άλλου προκειμένου όχι να τον παρηγορήσει, αλλά για να τον κάνει να νιώσει χειρότερα. Μιλάμε για παθολογική ψυχοσύνθεση που θα μπορούσε να αποδώσει ο Peter Lorre σε εξπρεσιονιστικό ντεκόρ :-) Μπορεί να είναι ο Αρκάς τέτοιο άτομο;)
"αθώα θύματα φόνου"Μα, δεν το βλέπουν όλοι έτσι αγαπητέ Ashton, μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, ο άλλος θα πει "πωωωω κατέστρεψαν την ζωούλα τους οι ανθρωπάκοι, διότι μπροστά τους βρέθηκε ο κλέφτης, η πρεζού" και ίσως να μην έχεις έρθει σε επαφή με (σε μικρότερο ή μεγαλύτερο θαθμό) βοθρολύματα κατά του Ζακ. Εμάς, ως παρέα, (κι ως δείγμα ελάχιστο) και κατευθυνόμενοι προς το μετρό ήρεμα, σεμνά και ωραία το βράδυ του Σαββάτου ένας βλαξ, ένας νέος άνθρωπος μοδέρνος κι όχι κάνα "απολίθωμα", ούτε κανένας με ξυρισμένη την κεφάλα, επειδή φορούσαμε t-shirt με τον Ζακ, γύρισε και μας είπε την εξυπνάδα του (με τρόπο κότας, αλλά την είπε παρ' ολ' αυτά). Κατάλαβες my friend? Το άλλον τον τρώνε τα maggots κι ο βλάκας αισθάνεται compelled να την μπει την «σοφία» και με κίνδυνο να αρχίσουμε τα σπρωξίματα νυχτιάτικο.Είναι και οι άνθρωποι που βρίζουν την αδικοχαμένη και (επίσης) βάναυσα δολοφονημένη Τοπαλούδη ή τον αδικοχαμένο Γιακουμάκη (που αν ήταν αυτόχειρας ή δολοφονημένος δεν είμαστε σίγουροι) ή την Κοεμτζή κ.λπ.. Αυτοί, όμως, οι άνθρωποι υπάρχουν και υπάρχουν και δίπλα μας και είναι και κοινοί και δεν εμπίπτουν στην κατηγορία της Ούγγρας Ελισαβέτας Μπάθορι, θαρρώ.
Ας ξαναματαδούμε το κλαράκι να χάσουμε το δάσος.Αλλά αυτός είναι ο ορισμός της κορεκτιλας. Η λαθραία εισαγωγή αξιωμάτων.Να υπενθυμίσουμε, για τους νεότερους, ότι η Αθήνα καιγόταν σε τακτικά χρονικά διαστήματα για 6 χρόνια (2008-2014)!Οι άνθρωποι που ποδοπατησαν μέχρι θανάτου τον Κωστόπουλο έχουν συλληφθεί και θα δικαστούν. Στις οργανωμένες δημοκρατίες δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Εκτός αν το λιντσάρισμα ή ο δημόσιος λιθοβολισμός φαντάζουν θελκτικά. Να το συζητήσουμε αν κάτι τέτοιο είναι το αίτημα.Οι συστηματικοί καταστροφείς της Αθήνας είναι άπαντες ασύλληπτοι. Συγγνωμη αλλά αυτό δεν μπορεί να περάσει ασχολίαστο όσο και αν θίγονται κάποιοι.Περπατώντας στην ηττημένη πόλη μου (καμένη, σπασμένη, βανδαλισμένη, μουτζουρωμένη) δεν συγχωρώ όσους άνοιξαν ή ανοίγουν τις κερκόπορτες της λογικής για το ξέπλυμα ενός εξαετούς εμφυλίου που είχε νεκρούς, τραυματίες και καταστροφές.Δεν συγχωρώ όσους δείχνουν ποινικούς παραβάτες που είναι ή πάνε φυλακή αρνούμενοι να δουν τους ασυλληπτους αλλά γνωστής προέλευσης καταστροφείς της πρωτεύουσας.Κύριε Ζέκα, ένα κακό άρθρο που δείχνει πλήρη απουσία ενσυναίσθησης για όσους δεν είναι οργανωμένοι σε ιδιαίτερες επί μέρους κοινοτητες ή ομάδες αλλά έχουν αρκεστεί σε αυτή του πολίτη και έχουν υποφέρει τα μάλα ως "παράπλευρες απώλειες" αυτού του εμφυλίου.Φάουλ.
Το να κατηγορεί κανείς το θύμα ότι φταίει εκείνο που προκάλεσε τους θύτες του είναι γνωστή προπαγανδιστική τακτική, και νομίζω πως το ακόμα πιό πρόσφατο σκίτσο του Αρκά (αυτό με τον Γκέμπελς εννοώ) την στηλιτεύει εξαιρετικά. Δεν υπονοώ αγαπητέ κύριε Ζέκα πως είστε γκεμπελίσκος ή κάνετε προπαγάνδα (αλίμονο), αλλά πως θα έπρεπε να είστε και εσείς πιό προσεκτικός.Λυπάμαι, οι διάφοροι μπαχαλάκηδες και αναρχικοί εχουν σπάσει εκατοντάδες μαγαζιά στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια, είναι προφανές πως ο Αρκάς αναφέρεται σε αυτά και όχι το λυντσάρισμα του Ζακ Κωτσόπουλου που αποτελεί μεμονωμένη περίπτωση αυτοδικίας. Όποιος δεν μπορεί να το δει μάλλον έχει την μύγα επειδή ψήφισε Σύριζα και του βγήκε από τη μύτη (όπως πχ πρώην συνεργάτης της Lifo ο οποίος έγραψε στο koutipandoras.gr πως "Ο Αρκάς κατά 99,9% προβιβάστηκε: Αναδεικνύεται σε Χρυσαυγίτη με τη βούλα!") ή είναι Συριζαίος και θίγεται επειδή κάποιος προσφιλής του σκιτσογράφος, τον οποίον θεωρούσε αριστερό, έχει καταλάβει πόσο επικίνδυνος απατεώνας της πολιτικής είναι ο Τσίπρας, και δεν τον αφήνει σε χλωρό κλαρί.(Να προσθέσω--για αποφυγή παρεξηγήσεων, και επειδή έχω και εγώ σοκαριστεί και εξοριστεί από την όλη υπόθεση--πως καταδικάζω απερίφραστα και το λυντσάρισμα και την σκύλευση του Ζακ από ακροδεξιούς, ομοφοβικούς και μη στα κοινωνικά δίκτυα και από διάφορες φυλλάδες).
Να προσθέσω ότι τον πρώην συνεργάτη της Lifo (το “πρώην” είναι δική μου ερμηνεία, δεν ξέρω αν ισχύει--και δεν θα ήθελα να ισχύει) τον συμπαθώ ιδιαίτερα για τα άρθρα του, τις συνεντεύξεις του και το ντοκιμαντέρ του για το ελληνικό ροκ της δεκαετίας το ´70. Από εκεί και πέρα όμως καλό θα είναι κάποια στιγμή να συνέλθει και να πάψει να ψάχνει δικαιολογίες για τις λάθος πολιτικές του επιλογές το ’15. Το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους
Διάβασα προσεκτικά το κείμενο του σκίτσου και προσπαθώ να καταλάβω τι απο ολα αυτά δεν ισχύει. Τα θύματα των γενικεύσεων δεν ειναι όντως αυτά που περιγράφει ο Αρκάς? Νομίζω οτι τα πολλαπλά φίλτρα που χρησιμοποιούνται στο άρθρο ενισχύουν την ιδιοτέλεια της επιλεκτικής θυματοποιησης απο συγκεκριμένους χώρους.
Πιθανολογώ ότι περίμενε αυτό που θα επακόλουθησει αλλά δεν τον ένοιαζε. Γιατί ήταν σημαντικότερο για εκείνον μα πει τη δική του αλήθεια, να δηλώσει τον δικό του τρόπο σκέψης. Άλλωστε και την αλφαβήτα να γράψει, πάλι οι ορκισμένοι εχθροί του(σύριζαιοι κλπ) θα τον βρίσουν.Ξέρετε, ίσως εκφράζει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας ο άνθρωπος αυτός. Εκείνο που όντως μιλάει σπάνια αλλά ανεβοκατεβαζει κυβερνήσεις.