Η Adidas έχασε δικαστική μάχη για περαιτέρω προστασία του trademark με τις τρεις γραμμές

Η Adidas έχασε δικαστική μάχη για περαιτέρω προστασία του trademark με τις τρεις γραμμές Facebook Twitter
1

Η Adidas απέτυχε στην προσπάθειά της να διευρύνει την προστασία του εμπορικού της σήματος με τις τρεις γραμμές στην ΕΕ, την ώρα που οι ανταγωνιστές της προσπαθούν να διεισδύσουν στην αγορά υποδημάτων και ρούχων με γραμμές.

Συγκεκριμένα η Adidas είχε προσπαθήσει να κατοχυρώσει ένα ευρύτερο trademark «για τις τρεις παράλληλες γραμμές ίδιου πλάτους και με ίση απόσταση μεταξύ τους, που εμφανίζονται στα προϊόντα με οποιαδήποτε κατεύθυνση».

Ωστόσο σήμερα, το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσε πως διατηρεί την απόφαση που εξέδωσε το 2016 το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) να ακυρώσει προηγούμενη εγγραφή του εμπορικού σήματος, το οποίο η Adidas είχε καταχωρήσει το 2015 για ρούχα, παπούτσια και καπέλα. 

Το 2009 η βελγική εταιρεία υποδημάτων Shoe Branding Europe BBVA είχε καταθέσει αίτηση για να κατοχυρώσει το εμπορικό σήμα με δύο ρίγες, αλλά πέρυσι το ίδιο δικαστήριο είχε αποφανθεί πως το συγκεκριμένο trademark είναι άκυρο, σημειώνοντας πως οι ρίγες έμοιαζαν πολύ με εκείνες της Adidas. Το 2008 η Shoe Branding αγόρασε την εταιρία Patrick, που ως σήμα έχει δυο γραμμές σε παπούτσια και ρούχα. 

Αυτό που χρειαζόταν να αποδείξει η Adidas ήταν πως οι τρεις παράλληλες γραμμές, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, διαθέτουν «διακριτό χαρακτήρα» στην ΕΕ και πως οι καταναλωτές αναγνωρίζουν αμέσως ένα προϊόν της εταιρίας και μπορούν να το ξεχωρίσουν από προϊόντα άλλων εταιριών. 

Ωστόσο το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ είπε σήμερα πως το εμπορικό σήμα με τις τρεις γραμμές δεν είναι παρά ένα «συνηθισμένο σχέδιο» και πως «δεν είναι αρκετά διακριτό στην συνείδηση των ευρωπαίων καταναλωτών ώστε να τυγχάνει νομικής προστασίας». 

Μετά την σημερινή εξέλιξη, η Adidas, σχολίασε πως η δικαστική απόφαση δεν επηρεάζει άλλες προστατευμένες χρήσεις του εμπορικού σήματος στην Ευρώπη. «Παρόλο που απογοητευτήκαμε με την απόφαση, συνεχίζουμε να την αξιολογούμε και αναμένουμε την χρήσιμη καθοδήγηση του δικαστηρίου για την προστασία του σήματός μας με τις τρεις γραμμές, που εμφανίζεται στα προϊόντα μας», ανέφερε σε ανακοίνωση. 

Το δικαστήριο σημείωσε πως η Adidas παρείχε αποδείξεις σχετικά με την χρήση του εμπορικού σήματος σε πέντε χώρες της ΕΕ αλλά όχι σε ολόκληρο το μπλοκ.

Με πληροφορίες από Reuters

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
"τρεις παράλληλες γραμμές ίδιου πλάτους και με ίση απόσταση μεταξύ τους, που εμφανίζονται στα προϊόντα με οποιαδήποτε κατεύθυνση"Νομιζω πως θα ηταν υπερβολη να κατωχυρωθουν 3 παραλληλες γραμμες σε ιση αποσταση μεταξυ τους ως λογοτυπο οποιασδηποτε εταιριας, ειναι κατι πολυ γενικο και κοινοτυπο για να ζητας την αδεια καποιου για να το χρησιμοποιησεις.