Ποιος θυμάται το φιδάκι στις παλιές συσκευές Nokia;

1

O Taneli Armanto δεν θέλει να λέει ότι είναι ένας από τους ανθρώπους που άλλαξαν τον κόσμο, γιατί απλά δεν το πιστεύει. Ωστόσο, το σίγουρο είναι ότι τα παιδιά του θα καυχιούνται για τον πατέρα τους, γιατί είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε το "Snake", το λεγόμενο φιδάκι που ήταν το απόλυτο παιχνίδι για τις κινητές συσκευές της Nokia πριν μερικές δεκαετίες. 

To 1995, o Armanto αποφάσισε να εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού στην Nokia, που τότε ήταν μια ανερχόμενη εταιρία τεχνολογίας. Έχοντας ήδη μια σύντομη εμπειρία στον χώρο του gaming, τού ζητήθηκε να δημιουργήσει ένα "κουλ παιχνίδι" για την τότε περιζήτητη συσκευή της εταιρίας, το Nokia 6110. Μάλιστα, ο ίδιος αντιμετώπισε την εφεύρεσή του σαν τίποτα το πιο ιδιαίτερο ή εντυπωσιακό από άλλα αντίστοιχα εργαλεία, όπως το κομπιουτεράκι και το ημερολόγιο, που είχαν δημιουργήσει οι συνεργάτες τους στην εταιρία. 

Tο Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Περίπου 25 χρόνια αργότερα, η εφεύρεσή του, το Snake - ένα παιχνίδι στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα μικρό φίδι που καταβροχθίζει διάφορες λιχουδιές στην προσπάθειά του να μεγαλώσει, χωρίς όμως να πρέπει να δαγκώσει την ουρά του - θεωρείται πλέον ως ένα σημείο-σταθμός στην ιστορία της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας μέσω κινητών συσκευών. Συγκεκριμένα, το Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Όμως, ο Armanto κρατά ένα χαμηλό προφίλ και είναι αρκετά μετριόφρων, όταν μιλάει για την καριέρα του. "Είναι πάρα πολλοί οι άνθρωποι που ενθουσιάζονται, όταν μαθαίνουν ότι είμαι ο δημιουργός του Snake - πράγμα πολύ θετικό γιατί ακόμη ακούω τους ανθρώπους να μου λένε ότι έχουν διασκεδάσει πραγματικά παίζοντας το παιχνίδι μου". 

Mε στοιχεία από το Mel

 

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεινόσουχος: Ο γιγάντιος πρόγονος των κροκοδείλων που κυνηγούσε δεινόσαυρους και άντεχε το αλμυρό νερό

Τech & Science / Δεινόσουχος: Ο γιγάντιος πρόγονος των κροκοδείλων που κυνηγούσε δεινόσαυρους και άντεχε το αλμυρό νερό

Ο Δεινόσουχος, ένας τεράστιος προϊστορικός συγγενής των κροκοδείλων, μπορούσε να τρώει δεινόσαυρους και να διασχίζει θάλασσες χάρη στην ανοχή του στο αλμυρό νερό. Νέα μελέτη ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για την εξέλιξή του.
LIFO NEWSROOM
Πρωτοποριακή μελέτη: Ενήλικες με αλλεργία στα φιστίκια μπορούν να μειώσουν την ευαισθησία τους σε αυτά

Τech & Science / Πρωτοποριακή μελέτη: Ενήλικες με αλλεργία στα φιστίκια μπορούν να μειώσουν την ευαισθησία τους σε αυτά

Νέα έρευνα δείχνει ότι η καθημερινή έκθεση σε μικρές δόσεις φιστικιού μπορεί να μειώσει τις αλλεργικές αντιδράσεις σε ενήλικες με σοβαρή αλλεργία - Ελπίδες για νέα θεραπευτική προσέγγιση
LIFO NEWSROOM
Σεισμοί βαθιά κάτω από τη Σιέρα Νεβάδα αποκαλύπτουν πώς σχηματίζονται οι ήπειροι

Τech & Science / Σεισμοί βαθιά κάτω από τη Σιέρα Νεβάδα στην Καλιφόρνια αποκαλύπτουν πώς σχηματίζονται οι ήπειροι

Ασυνήθιστοι σεισμοί σε βάθη έως και 40 χλμ. κάτω από τη Σιέρα Νεβάδα δείχνουν ότι η λιθόσφαιρα της Γης αποκολλάται. Μια σπάνια ματιά σε μια διαδικασία που δημιουργεί ηπείρους
LIFO NEWSROOM
Φαρμακευτική κάνναβη: Η μεγαλύτερη μελέτη μέχρι σήμερα αναδεικνύει τις θεραπευτικές της δυνατότητες στον καρκίνο

Τech & Science / Φαρμακευτική κάνναβη: Η μεγαλύτερη μελέτη μέχρι σήμερα αναδεικνύει τις θεραπευτικές της δυνατότητες στον καρκίνο

Η ανάλυση αποσκοπεί στην εδραίωση της συμφωνίας σχετικά με τις δυνατότητες της κάνναβης ως θεραπεία του καρκίνου, λέει ο επικεφαλής της έρευνας
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Περιπλανώμενη μαύρη τρύπα, επτά φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο, εντοπίστηκε στον γαλαξία μας

Τech & Science / Περιπλανώμενη μαύρη τρύπα, επτά φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο, εντοπίστηκε στον γαλαξία μας

Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η μαύρη τρύπα σχηματίστηκε πριν από εκατομμύρια χρόνια από την κατάρρευση ενός τεράστιου άστρου και έκτοτε ταξιδεύει μόνη στον Γαλαξία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πάντα μ'αρέσει να μαθαίνω για τους ανθρώπους που έχουν φτιάξει τέτοια "πραγματάκια" -και ότι είναι και τόσο μετριόφρονες. Εγώ πάλι θα ήθελα να μάθω ποιος είχε την ιδέα του rewind και του forward, γιατί τα θεωρώ πολύ επαναστατικές κινήσεις και μπορείς να δεις εφαρμογές τους παντού : εικόνα, ήχο, μηχανήματα και πόσα άλλα. Το έχω ψάξει αλλά δεν το έχω εντοπίσει...