Οργή για post δισεκατομμυριούχου που είναι σε «καραντίνα» σε σούπερ γιοτ στην Καραϊβική

Οργή για post δισεκατομμυριούχου που είναι σε «καραντίνα» σε σούπερ γιοτ στην Καραϊβική Facebook Twitter
Η ανάρτηση του Ντέιβιντ Γκέφεν προκάλεσε αντιδράσεις (Πηγή φωτό EPA)
15

Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να μάθουν να ζουν κλεισμένοι σε ένα σπίτι, λόγω της καραντίνας για τον κορωνοϊό. Την ίδια ώρα, ένας δισεκατομμυριούχος έκρινε σκόπιμο να μοιραστεί τα δικά του... δεινά.

Ο Ντέιβιντ Γκέφεν είναι «απομονωμένος» σε ένα πλωτό παλάτι. Το γιοτ του, Rising Sun, που αξίζει 590 εκατομμύρια δολάρια και βρίσκεται στην Καραϊβική. Η ανάρτηση του ιδρυτή της DreamWorks- ο οποίος έχει περιουσία 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Forbes- προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις στα social media.

«Ηλιοβασίλεμα χθες. Απομονωμένος στις Γρεναδίνες για να αποφύγω τον ιό. Ελπίζω να είστε όλοι ασφαλείς», έγραψε ο Γκέφεν στους 84.000 followers του, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία του γιοτ του και τον ήλιο να δύει στο φόντο.


Χρήστες των social media, έσπευσαν να επισημάνουν πόσο εκτός πραγματικότητας ήταν αυτή η ανάρτηση. «Ίσως αν έκανε μια μεγάλη δωρεά για ιατρικό προστατευτικό εξοπλισμό για τους φορτωμένους με δουλειά νοσηλευτές και γιατρούς μας δεν θα φαινόταν τόσο ελιτιστής κόπανος», ανέφερε χαρακτηριστικά κάποιος χρήστης. Έπειτα από τις σφοδρές αντιδράσεις, ο λογαριασμός του Γκέφεν στο Instagram δεν είναι πλέον διαθέσιμος.

Ο Guardian επισημαίνει, προς υπεράσπιση του Ντέιβιντ Γκέφεν, ότι το ίδρυμά του τα τελευταία χρόνια έχει διαθέσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Σίγουρα όμως, η ανάρτηση ότι βρίσκεται «απομονωμένος» σε ένα σούπερ γιοτ, που έχει 45 άτομα πλήρωμα, δεν είναι κάτι που αρμόζει εν μέσω πανδημίας.

Πολιτισμός
15

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Η στρωτή μουσική βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη, η ηχηρή πολιτική δήλωση του Ρασούλοφ, το origin story του βασιλιά των λιονταριών Μουφάσα και τρεις ακόμα προτάσεις εγκαινιάζουν την εορταστική σεζόν στους κινηματογράφους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου στην Berlinale

Πολιτισμός / «Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα στην Berlinale για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου

Στο διαγωνιστικό τμήμα Generation του 75ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου θα συμμετάσχει το πολυαναμενόμενο μεγάλου μήκους ντεμπούτο του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη.
LIFO NEWSROOM
Αθέατο Μουσείο: «Η μόνη της ζωής του Αφροδίτη» στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Πολιτισμός / Το θραύσμα ενός ελληνιστικού αγάλματος της Αφροδίτης εκτίθεται για πρώτη φορά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Το Αθέατο Μουσείο, η επιτυχημένη δράση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου που προβάλλει επιλεγμένες αρχαιότητες από τον κόσμο των αποθηκών, συνομιλεί με τη θεά Αφροδίτη. 
LIFO NEWSROOM
Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Πολιτισμός / Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Από τους πιο ταλαντούχους και πολυδιάστατους καλλιτέχνες της ελληνικής θεατρικής σκηνής, υπηρέτησε την τέχνη του με επιμονή, προσήλωση και συνέπεια
LIFO NEWSROOM
«Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Εικαστικά / «Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Τρεις νέες δημιουργίες του Έλληνα εικαστικού μαζί με έργα από τη συλλογή του Ιδρύματος Ωνάση βρίσκονται πλέον τοποθετημένα στους χώρους του Ωνάσειου Νοσοκομείου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Μικρά Ασία: Αναστηλώνεται η πρωτοχριστιανική εκκλησία στην αρχαία Κνίδο

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αναστηλώνεται η πρωτοχριστιανική εκκλησία στην αρχαία Κνίδο

Η Κνίδος, που φέρεται να έχει ιδρυθεί από τον πατέρα του Πελασγού, καρπώνεται την καταγωγή αξιοσημείωτων μορφών της αρχαιότητας όπως ο μαθηματικός Εύδοξος και ο Σώστρατος, κατασκευαστής του Φάρου της Αλεξανδρείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Ναι, φυσικά και ο φτωχός ζηλεύει τον πλούσιο: ο κάθε άνθρωπος θα ήθελε να ζει μια άνετη ζωή. Εσένα το επιχείρημα σου ποιό είναι; Μήπως ότι η ζήλια είναι ανήθικο συναίσθημα και άρα κακώς ο φτωχός επιτίθεται στον πλούσιο; Αλήθεια, θέλεις να μιλήσουμε με ηθικούς όρους; Αν είναι έτσι να συζητήσουμε με ποιούς τρόπους έβγαλε ο εν λόγω κύριος τα λεφτά που έβγαλε ή το πόσο ηθικό είναι εσύ να κολυμπάς στο χρήμα και να αφήνεις αμέτρητους άλλους να πεθαίνουν κυριολεκτικά από την πείνα.
Η ιδιοκτησία είναι κλοπή. Όλοι το ξέρουν αυτό πια...Είναι γνωστό ότι όποιος βγάζει λεφτά κάνοντας ταινίες animation είναι ανήθικος και τα οποία θα έπρεπε να έχει διαμοιράσει σαν τον Άγιο Βασίλειο.Το ερώτημα σου είναι τι εξοχικό αντέχει να έχει ο καθένας; Άλλος στη Λούτσα άλλος στο κότερο εκατομμυρίων είναι η απάντηση. Και ο μεν και ο δε στα μάτια κάποιου άλλου κάπου στον πλανήτη φαντάζει ζάμπλουτος.Αφού είμαστε τόσο υπέρ της ηθικής γιατί δεν γινόμαστε χριστιανοί μιας και είναι οι πρώτοι που αντιμετώπισαν την πραγματικότητα με τέτοιους όρους; Και μάλιστα χωρίς να κρυφοκοιτάνε τη βία.
Τι επιχείρημα , υπέρ ή κατά ποιού θέματος;!Ο άνθρωπος κέρδισε/κερδίζει τα λεφτά του με εταιρίες παραγωγής μουσικής και ταινιών (η εταιρία DreamWorks είναι πασίγνωστη), έχει δωρίσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, αλλά κανείς δεν είπε έναν καλό λόγο γι αυτό.Όταν κρίνουμε, να βάζουμε όλους τους παραμέτρους και όχι μόνο αυτούς που "ταιριαζουν"..ΥΓ: δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία πως όλοι αυτοί που χτυπιούνται εδώ πέρα, θα έκαναν 100 χειρότερα αν είχαν τα λεφτά..
Απάντηση σε boxer30.3.2020 | 17:27 Δεν έχει καμία σημασία αν αυτός ο κύριος έβγαλε τα λεφτά του με ηθικό ή ανήθικο τρόπο. Σημασία έχει ότι αυτός ποτέ δεν θα βρεθεί άστεγος ενώ αν εγώ ή εσύ απολυθούμε μπορεί να μην έχουμε να πληρώσουμε το νοίκι μας και να βρεθούμε στον δρόμο' ενώ ο συγκεκριμένος κύριος μπορεί να έχει είκοσι βίλες με πενήντα δωμάτια στην καθεμία. Και αυτό θα έπρεπε να εμένα και σε εσένα τουλάχιστον να μας προβληματίσει.
Εμένα προσωπικά θα με προβληματίσει το τι θα κάνω εγώ και όχι το τι θα κάνει αυτός. Αν εσύ ασχολείσαι με το τι κάνει αυτός, τότε εμπιπτεις ακριβώς σ'αυτό που προείπα: Αν ήταν η ζήλια ψώρα, θα'χε κολλήσει όλη η χώρα. Σταμάτα λοιπόν να φθονείς αυτούς που έχουν περισσότερα και ασχολήσου με το πως εσύ θα κάνεις τη ζωή σου καλύτερη. Το ταξικό μίσος δεν βγάζει πουθενά.
Φωτεινη κανεις δυο λαθη εδω. Το πρωτο αφορα την προσωποποιηση της ηθικης. Σε καπιταλιστικες κοινωνιες δε θεωρειται ανηθικο να συνυπαρχουν ο Γκεφεν και ο αστεγος. Μαλιστα σε πολλες που εχουν επηρεαστει απο τον προτεσταντισμο και την Μεταρρυθμιση, αυτος που βγαζει λεφτα θεωρειται πιο κοντα στο θεο ( ευλογημενος αρα και πιο ηθικος ) απο καποιον που δεν εβγαλε. Ταυτοχρονα δε γνωριζουμε τι ακριβως και που, εχει δωσει ο Γκεφεν. Υπο την ιδια εννοια καποιος μπορει να κατηγορησει καποιον ιδιοκτητη κατοικιας οτι δε κανει τιποτα για να βοηθηθουν αυτοι που δεν εχουν κατοικια, δηλαδη οι αστεγοι. Οι περισσοτεροι δε κανουν τιποτα. Τους καθιστα αυτο ανηθικους ;Το δευτερο λαθος, ειναι οτι κατηγορεις ΟΛΟΥΣ τους πλουσιους ( καλη τυχη μ αυτο οταν μιλαμε για καπιταλιστικες χωρες οπως η Ελλαδα κι η Αμερικη, η χωρα του Γκεφεν ). Ποσο μαλιστα οταν ο τελευταιος ανηκει - συμφωνα με τον πολυ Τομας Πικετι, τον οικονομολογο του πιο δημοφιλους βιβλιου για την ανισοτητα στον κοσμο - στην μειοψηφια των πλουσιων που ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ πλουτο, και δεν τον εχει ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ. Το ζητημα της κοινωνικης ανισοτητας ειναι πιο κοντα στο επιχειρημα σου και συνεπως κατι που μπορεις να στιγματισεις ειναι ο ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΜΕΝΟΣ πλουτος πολλων πλουσιων και πως ξοδευεται. Ας μη ξεχναμε οτι ακομη κι ο ιδιος ο Μαρξ ειχε παραδεχτει την επαναστατικοτητα του καπιταλισμου. Το θεμα ειναι τα εκ γενετης οικονομικα προνομια που εχει καθε ανθρωπος ) σε συσχετισμο με τις αναγκες της χωρας που γεννηθηκε, τα οποια ειναι καθαρα θεμα τυχης. Δε λεω οτι ειμαι υπερ 'η κατα καποιου νομου φορολογησης του κληρονομημενου πλουτου. Απλα το παραθετω ως μια προτεινομενη συνιστωσα στον τροπο σκεψης σου. Ευχαριστω.
Αλήθεια, θέλεις να μιλήσουμε με ηθικούς όρους; Αν είναι έτσι να συζητήσουμε με ποιούς τρόπους έβγαλε ο εν λόγω κύριος τα λεφτά που έβγαλε [...]vs Δεν έχει καμία σημασία αν αυτός ο κύριος έβγαλε τα λεφτά του με ηθικό ή ανήθικο τρόπο.;;;
Τον καϋμένο, πόσο τον λυπάμαι. Τι πουλάνε οι επιχειρήσεις του ; Να κάνουμε όλοι και άμεσα ιντερνετικές αγορές, να του δώσουμε λίγη χαρά, μην στερηθεί η κοινωνία τέτοιον "ελιτιστή κόπανο" (τo the point).
Προσωπικά δεν ασχολούμαι με την ιντερνετική διασκέδαση, οπότε δεν έχω γνώμη και ούτε θέλω να αποκτήσω.Αλλά όσοι τον κάνουν πλούσιο και αυτός φέρεται σαν Μαρία Αντουανέτα, ας το ξανασκεφθούν και ας βρουν κάτι άλλο να γεμίζουν τις ώρες τους.
Και επειδή κάποιοι παρακάτω μιλάνε για ζήλειες-ψώρες μεταξύ φτωχών-πλούσιων στην καπιταλιστική κοινωνία κλπ, δεν υπάρχει καμία προκατάληψη ή φθόνος αν κάποιος έγινε ή γεννήθηκε πλούσιος.Εδώ υπάρχουν ΑΚΟΜΗ στον 21ο αιώνα κληρονομικοί βασιλιάδες, πρίγκηπες, αυτοκράτορες, κεφαλαιοκράτες κλπ, σε καπιταλιστικές αλλά και μη καπιταλιστικές κοινωνίες και κανείς δεν διαμαρτύρεται. Για αυτούς και αν θα έπρεπε να υπάρχει "ταξική" κόντρα. Αλλά ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ.Ο συγκεκριμένος προκάλεσε διεθνώς, μιλώντας "μεγαλόκαρδα" στα social. Ας παρέμενε σιωπηλός και κανείς δεν θα ασχολιόταν μαζί του. Έστω και αν δεν έκανε καμία δωρεά.