Γιατί έχουν αποθρασυνθεί οι παιδόφιλοι (και) στην Ελλάδα;

Γιατί έχουν αποθρασυνθεί οι παιδόφιλοι (και) στην Ελλάδα; Facebook Twitter
42
Γιατί έχουν αποθρασυνθεί οι παιδόφιλοι (και) στην Ελλάδα; Facebook Twitter

Σχεδόν κάθε εβδομάδα σκάει ένα μεγάλο θέμα σχετικό με την παιδοφιλία. Και δεν μιλάμε για το εξωτερικό δελτίο παρ' ό,τι κι εκεί βγαίνουν συνέχεια ειδήσεις: τα σκάνδαλα Καθολικών ιερέων, οι διαμαρτυρίες για την Honey Boo Boo - την ανήλικη στάρλετ της Αμερικανικής τηλεόρασης, οι αποτροπιαστικές αποκαλύψεις για υπέργηρους ή νεκρούς πλέον Βρετανούς παρουσιαστές και ηθοποιούς, η σύλληψη του τραγουδιστή των Lostprophets Ian Watkins που κατηγορείται πως προσπάθησε να βιάσει κορίτσι ενός έτους, ή του εικαστικού Graham Ovenden, που ως παιδόφιλος χρησιμοποιούσε την τέχνη του ως άλλοθι για να γλιτώσει την σύλληψη - και τα κατάφερε για πάνω από 20 χρόνια. (Αν και η πιο ενδιαφέρουσα είδηση των τελευταίων μηνών αφορά τη σύλληψη αξιοσέβαστης γυναίκας που ήταν μάλιστα μέλος οργάνωσης εναντίων των γκέι - καταδικάστηκε για παιδεραστία, για κακουργήματα ενάντια στην ίδια της την κόρη!)

Μιλάμε για την Ελλάδα, όπου τους τελευταίους μήνες: συνελήφθη 52χρονη καθηγήτρια φροντιστηρίου στο κέντρο της Αθήνας που κανόνιζε σεξ με δίχρονα κοριτσάκια - στο σπίτι της βρέθηκε παιδοφιλικό πορνό και τετράδιο για το παιδοφιλικό κίνημα στην Αθήνα, με τα ονόματα όσων συμμετείχαν. Προπονητής από την Κρήτη δικάστηκε για 51 υποθέσεις με ισάριθμους ανήλικους - καταδικάστηκε σε 401 χρόνια φυλακή. Σαρανταεννιάχρονος προπονητής κρίκετ σε ομάδα της Κέρκυρας πιάστηκε για ασέλγεια ανηλίκου. Στο Κιλκίς συνελήφθη άνεργος για αποπλάνηση παιδιού κατ' εξακολούθηση και προσφοράς κάνναβης, ενώ η Αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και τα στοιχεία του, πράγμα που κάνει πλέον όλο και συχνότερα.

«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Εικοσιδυάχρονη δασκάλα σε χωριό του Νομού Χανίων προσέγγιζε μικρούς μαθητές στο facebook για να τους βοηθήσει στα μαθήματα και τους αποπλανούσε.

Χτες μάλιστα η ΕΛΑΣ αναγκάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση με οδηγίες προς τους πολίτες. Εκτός των άλλων εξηγεί πώς να διαπιστώσουμε αν κάποιος είναι παιδόφιλος:


"Παρατηρήστε το άτομο που υποψιάζεστε για σεξουαλικά κακοποιητική συμπεριφορά σε παιδιά: Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά απ' ότι για τους ενήλικες; Προσφέρεται να κρατήσει τα παιδιά σας για να κάνετε τις δουλειές σας ή για να βγείτε έξω; Εργάζεται με παιδιά; Είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικός με τα παιδιά; Εμπλέκεται σε δραστηριότητες με παιδιά, όταν δεν είναι παρόντες οι γονείς; Είναι ελεύθερος, δεν ενδιαφέρεται να έχει ένα σύντροφο της ηλικίας του ή έναν οποιονδήποτε σύντροφο; Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά της συντρόφου του απ' ότι για την ίδια; (σε μονογονεϊκές οικογένειες) Ταυτίζεται περισσότερο με τα παιδιά απ' ότι με άτομα της ηλικίας του; Έχει περισσότερες φιλικές σχέσεις με παιδιά απ' ότι με ενήλικες; Οι φίλοι του (που είναι παιδιά) είναι συγκεκριμένης ηλικιακής κατηγορίας ή/και φύλου;"


Παράλληλα η ΕΛΑΣ τονίζει τι πρέπει να προσέξουμε στα παιδιά:


" Παρατηρείτε κάποια απότομη αλλαγή στη συμπεριφορά του παιδιού σας; Μήπως εμφανίζει ξαφνικά προβλήματα στον ύπνο ή βλέπει πιο συχνά εφιάλτες; Ζωγραφίζει θέματα με σεξουαλικό περιεχόμενο; Έχει σεξουαλική συμπεριφορά που δεν ταιριάζει με την ηλικία του ή επιδεικνύει σεξουαλική συμπεριφορά προς άλλα παιδιά; Έχει παλινδρομήσει σε προηγούμενες συμπεριφορές, όπως ενούρηση και εγκόπρηση, ενώ είχε μάθει να ελέγχει τις συμπεριφορές αυτές; Φοβάται πρόσωπα ή μέρη που δεν φοβόταν παλιότερα; Μιλάει τον τελευταίο καιρό συνέχεια για κάποιον ενήλικο για τον οποίο δε μιλούσε στο παρελθόν; Έρχεται σπίτι με σκισμένα ρούχα ή λερωμένα εσώρουχα; Εμφανίζει δυσκολία να περπατήσει ή να καθίσει;"

 

Η ανακοίνωση έκανε κάποιους να αναρωτηθούν αν βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα υστερία που θα οδηγήσει σε κυνήγι μαγισσών. Θα γίνουμε καχύποπτοι; Θα στιγματίσουμε άδικα ανθρώπους; Θα πανικοβάλλονται οι γονείς με το παραμικρό; Θα μπορέσουμε να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας;

 

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. μοιάζει να έχει προβλέψει μόνο το τελευταίο. Τα γράφει πάντως πολύ εύστοχα:«Μην πανικοβάλλεστε, αλλά έχετε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά. Λάβετε υπόψη ότι τα παιδιά στην εφηβεία μπορεί να είναι αντιδραστικά και να αναζητούν την ιδιωτικότητα, ενώ αλλαγές στη συμπεριφορά τους μπορεί να οφείλονται στο σεξουαλικό ξύπνημα. Σταθείτε δίπλα τους με τρόπο διακριτικό και όχι παρεμβατικό. Μιλήστε στα παιδιά σας, κερδίστε την εμπιστοσύνη τους. Πρέπει να πιστεύουν ότι μπορούν να σας πουν οτιδήποτε, χωρίς να φοβούνται ή να ντρέπονται. Μιλήστε τους για το σώμα τους».

Γιατί δεν μιλούν τα παιδιά συνήθως; Στην ελληνική έρευνα «Παιδοφιλία και Διαδίκτυο» του Ευστράτιου Παπάνη, επίκουρου καθηγητή του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και των φοιτητριών του Ε. Γιαννακού και Λ.Ε. Μαλκογιώργου, μαθαίνουμε ότι ο δράστης τα καθιστά συνένοχα στο κοινό, ένοχο μυστικό: «Η ενοχή ανέκαθεν αποτελούσε όπλο των παιδόφιλων και είναι μια ψυχική κατάσταση που τα παιδιά δεν μπορούν ακόμα να επεξεργαστούν συναισθηματικά και γνωστικά. Το αποτέλεσμα είναι ότι συνήθως απωθούν και δεν αναφέρουν πουθενά το περιστατικό που την προκάλεσε».

Πού οφείλεται η έξαρση της δημοσιότητας των παιδοφιλικών πράξεων;

Εξήγηση πρώτη: Δεν τα μαθαίναμε παλιά. Σε εποχές που δεν υπήρχε το Ίντερνετ, ακόμα κι αν έμπαινε η είδηση μονόστηλο στις εφημερίδες, ερχόταν κι έφευγε. Τώρα μοιράζεται, κοινοποιείται, αναπαράγεται: Είναι η «λαϊκή απαίτηση» που τελικά κάνει το θέμα να ακούγεται, με τη βοήθεια της διαδραστικής φύσης του Ίντερνετ.

Εξήγηση δεύτερη: Ποτέ άλλοτε δεν ήταν ευκολότερο για τους παιδόφιλους να εκδηλωθούν.

Στην έρευνα που αναφέρθηκε παραπάνω διαβάζουμε: «Το Διαδίκτυο χαρακτηρίστηκε από ερευνητές ως η μεγαλύτερη εξέλιξη στην ιστορία της παιδοφιλίας, ο εικονικός χώρος που αντικατέστησε τις βόλτες προς άγραν θυμάτων σε παιδικές χαρές κ.λπ.».

Επιπλέον, το Ίντερνετ προσφέρει κάτι πρωτόγνωρο στους παιδόφιλους: τη συνειδητοποίηση πως δεν είναι μόνοι. Μέχρι τώρα ζούσαν στα σκοτάδια και δεν μιλούσαν ποτέ σε κανέναν για τις σκέψεις και τις πράξεις τους. Πίστευαν ότι σαν κι αυτούς ήταν ελάχιστοι. Τα chat rooms, τα κρυφά σάιτ, οι κοινότητες αλληλοϋποστήριξης τους έφεραν σε επαφή με άλλους, τους έκαναν να μοιραστούν ιστορίες. Κι έτσι αποθρασύνθηκαν: η κοινωνικοποίησή τους τους έκανε πιο αποφασισμένους να ζήσουν στην πράξη τις φαντασιώσεις τους και αύξησε τη ζήτηση παιδοφιλικής πορνογραφίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα παιδιά.

Εξήγηση τρίτη: Οι Αρχές κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος είναι πάντα ετοιμοπόλεμη. Το Ίντερνετ λειτουργεί ως φάκα/παγίδα παιδόφιλων. Παλιότερα ήταν δύσκολο να τους εντοπίσεις: δρούσαν πίσω από κλειστές πόρτες, χωρίς ίχνη. Πλέον η τεχνολογία, πέρα από σύμμαχός τους, είναι ταυτόχρονα και χαφιές. Οι εικόνες στο κομπιούτερ διάσημου τραγουδιστή εντοπίστηκαν όταν το πήγε για επιδιόρθωση κι ο τεχνικός κάλεσε την Αστυνομία, ενώ πολλοί παιδόφιλοι συνελήφθησαν μετά από παγίδα που στήθηκε οnline (με τους αστυνομικούς να παρουσιάζονται ως 8χρονα κοριτσάκια και να κλείνουν ραντεβού).

Ξανά και ξανά; Ο παιδόφιλος των Πετραλώνων που παραδέχτηκε τουλάχιστον 21 βιασμούς, είχε στο παρελθόν (1995-2005) συλληφθεί δύο ξεχωριστές φορές για τους ίδιους λόγους και είχε φυλακιστεί. Ο 49χρονος προπονητής της Κέρκυρας είχε συλληφθεί και πριν από 13 χρόνια και είχε καταδικαστεί σε έναν χρόνο φυλάκιση με αναστολή. Παρότι θεωρείται πιθανό πως η μεγάλη πλειονότητα θα επαναλάβει το αδίκημα, είτε οι ποινές δεν είναι αρκετά μεγάλες είτε ο σωφρονισμός δεν πετυχαίνει. (Τις προάλλες καταδικάστηκε ο Κρητικός προπονητής που αναφέραμε, για τα 51 ανήλικα παιδιά, σε 401 χρόνια φυλακή. Πόσα θα εκτίσει στην πραγματικότητα; Κατά συγχώνευση, τα χρόνια κάθειρξής του γίνονται 220, από τα οποία τελικά θα εκτίσει τα 25.)

Η παιδοφιλία δεν θεραπεύεται μόνο με τη φυλάκιση. Στην έρευνα «Παιδοφιλία και Διαδίκτυο» αναφέρεται πως βασικό χαρακτηριστικό του παιδόφιλου είναι η σεξουαλική θυματοποίησή του κατά την παιδική ηλικία: «Οι δράστες, μάλιστα, φαίνεται να επιλέγουν ένα παιδί ίδιας σχεδόν ηλικίας με τη δική τους όταν είχαν υποστεί σεξουαλική κακοποίηση. Πολλοί από τους παιδόφιλους φαίνεται ότι είχαν υπάρξει μάρτυρες ενδοοικογενειακής βίας, είχαν βιώσει συναισθηματική απόρριψη από τους γονείς τους και είχαν ευνουχιστεί συναισθηματικά από τον μεγάλο έλεγχο και την καταπίεση που ασκούσαν οι γονείς τους πάνω τους. [...] Σύμφωνα με τους Finkelhor, οι παιδεραστές δρουν γιατί ικανοποιούν και την ανάγκη τους για κυριαρχία κι επιβολή στις διαπροσωπικές σχέσεις, ενώ είναι φανερό ότι χαρακτηρίζονται από ανεπάρκεια όσον αφορά τις κοινωνικές δεξιότητες και διακατέχονται από έντονα συναισθήματα μοναξιάς».

Τι θα πρέπει να γίνει, λοιπόν;  Οι παιδόφιλοι είναι κι οι ίδιοι θύματα. Στη Βρετανία γίνεται χημικός ευνουχισμός. Στις ΗΠΑ πρέπει να δηλώνουν ακριβή τόπο διαμονής, που δημοσιοποιείται: όλοι γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή αν κοντά τους μένει κάποιος αποφυλακισμένος παιδόφιλος και είναι έξτρα προσεκτικοί, συχνά τον σταματούν πριν δράσει πάλι.

Στην Ελλάδα η πρόταση που διατυπώνεται με ευκολία είναι «κρεμάλα, ψόφος». Πάντως, απέχουμε πολύ απ' το αμερικανικό μοντέλο: όποιος αποφυλακιστεί χάνεται στο πλήθος, άγνωστος μεταξύ αγνώστων. Και ανενόχλητος, θέλοντας και μη, συνήθως ξαναχτυπά. Το ζητούμενο, πάντως, δεν θα ήταν μονάχα μια αυστηροποίηση του νόμου (από ένα σωρό νόμους που ξεχνιούνται ή δεν τηρούνται έχουμε χορτάσει) αλλά η εφαρμογή του.

Διευκρίνιση:

Σύμφωνα με το DSM-IV (American Psychiatric Association, 1994), ως παιδοφιλία ορίζεται η επαναλαμβανόμενη και επίμονη σεξουαλική τάση, φαντασίωση ή συμπεριφορά που περιλαμβάνει σεξουαλική δραστηριότητα με παιδιά έως 13 ετών.

Αυτές οι τάσεις και οι φαντασιώσεις υποδεικνύουν παιδοφιλία, εάν προκαλούν δυσφορία ή διαταραχή στην κοινωνική, εργασιακή ή άλλη σημαντική περιοχή της λειτουργικότητας του ατόμου. Προϋπόθεση αποτελεί και το γεγονός ότι ο παιδόφιλος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών και 5 έτη μεγαλύτερος από το παιδί.

Διάφορα
42

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

17 σχόλια
Ούτε στο άρθρο ούτε στα σχόλια είδα να γίνεται λόγος για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Μόνο η koukouroukou8 έκανε μία νύξη σχετικά και δεν το θεωρώ τυχαίο. Και θύμα υπήρξε, όπως δήλωσε η ίδια, και παιδιά έχει οπότε την αφορά άμεσα το φαινόμενο. Αφού λοιπόν ούτε ο σωφρονισμός των θυτών είναι εφικτός, ούτε και η αποτροπή τους από το να ξαναεγκληματίσουν , ο μόνος τρόπος να μειωθούν τα περιστατικά είναι η καλύτερη προστασία των εν δυνάμει θυμάτων και των 2 φύλων. Αν τα παιδιά μάθουν και πριν το σχολείο, μέσα στην οικογένεια ακόμα, τι είναι η σεξουαλικότητα, πώς τη διαχειρίζεσαι, τι είναι τα προσωπικά όρια και δικαιώματα και πότε καταπατούνται, θα είναι σε θέση να αναγνωρίζουν απειλητικές συμπεριφορές και να μην ντρέπονται και να τις καταγγείλουν από φόβο μην πάρουν την απάντηση:"Έτσι όπως ντύνεσαι/φέρεσαι/μιλάς, καλά να πάθεις."
Νομίζω ότι ισχύουν όλα τα παραπάνω. Το τι θεωρείται ηθικά μεμπτό και τι όχι είναι πολύ σχετικό. Για παράδειγμα και στην Ελλάδα πριν μερικές δεκαετίες, αλλά ακόμα και σήμερα μεταξύ αθίγγανων και μουσουλμάνων, δεν ήταν ιδιαίτερα μεμπτές οι σχέσεις μεταξύ ανηλίκων και ενηλίκων, ακόμα και αν οι ανήλικοι (και κυρίως τα κορίτσια) ήταν αρκετά μικρής ηλικίας.Επιπλέον, ο νόμος έχει αλλάξει προς το αυστηρότερο, μέχρι της αρχές της δεκαετίας του 2000, ακόμα και για κακουργηματικού χαρακτήρα αποπλανήσεις ανηλίκων, έπρεπε να προηγηθεί έγκληση, δηλαδή μήνυση του παθόντος, κάτι που πολλοί ανήλικοι και κυρίως οι κηδεμόνες τους δεν έκαναν.Ακόμα, είναι λίγο σχετικό τι θεωρούμε παιδοφιλία και τι όχι, όπως σωστά αναφέρει το άρθρο, παιδόφιλος είναι όποιος επιδιώκει να έχει ερωτικές επαφές με παιδιά κάτω των 13 ετών, δυστυχώς μερικές φορές βλέπουμε να χαρακτηρίζονται συλλήβδην παιδόφιλοι κάποιοι/ες που έχουν σχέσεις με έφηβους/ες. (Το ηθικό ή μη του θέματος δε το εξετάζουμε αλλά ένας έφηβος/η ηλικία 15-18 ετών ξέρει πολύ καλά από σεξ στις μέρες μας και δεν περιμένει να αποπλανηθεί!).Τέλος υπάρχει η τάση να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία των δραστών, προσωπικά είμαι αντίθετος με μια τέτοια δημοσιοποίηση, αν δεν έχει τελεσιδικήσει μια απόφαση. Ακριβώς επειδή το έγκλημα είναι ειδεχθές, και ακριβώς επειδή στο δίκαιο μας ισχύει το τεκμήριο της αθωότητας (όλοι είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου, δεν ισχύει δηλαδή το ανάποδο!) δεν μπορούμε να σπιλώνουμε υπολήψεις κάποιων, αν δεν έχουν πρώτα καταδικαστεί αμετάκλητα!
Είναι αστείο να λέμε ότι τα παιξαν ξαφνικά οι Έλληνες και άρχισαν να κυνηγούν παιδάκια. Απλά τώρα βγαίνουν στη φόρα λόγω των ηλεκτρονικών big brothers που έχουμε βάλει στη ζωή μας. Και καλώς βγαίνουν στη φόρα. ήταν καλύτερα δηλαδή παλιότερα που κρύβονταν πίσω από την ανωνυμία;
Αν προσπαθησετε να το παρατηρησετε η παιδοφιλια βρισκεται υποσυνειδητα παντου σε διαφημισεις με μοντελες που παριστανουν τις σεξουαλικες παιδουλες με αθωα βλεμματα και λαγνα σταση σωματος η το αντιθετο, σε ταινιες (η προσφατη ταινια με τις 16χρονες λεσβιες που κανουν τσοντοσεξ και οχι σεξ για να φαντασιωνεται ο σκηνοθετης) και πολλα αλλα , γενικα πολλα πραγματα που θεωρουμε φυσιολογικα γιατι μας τα εχουν περασει ετσι και τα εχουμε συνηθισει δεν ειναι , πρεπει καποια στιγμη να κοιταξουμε την αληθεια κατα προσωπο.Και για τα αγορια ισχυει κατι παρομοιο.
πολύ συμπόνια έχει πέσει για τους καημένους τους παιδόφιλους. Η παιδοφιλία είναι απόκλιση και όχι ασθένεια.Οι παιδεραστές ξέρουν πάρα πολύ καλά τι κάνουν και δεν έχουν καμία απολύτως ενοχή.Αυτά τα περί χημικού ευνουχισμού είναι χαζομάρες.Απλά δίνουν φάρμακα που μειώνουν την σεξουαλική διάθεση και ο άλλος κυκλοφορεί έξω (άνετα δηλαδή την κάνει και δεν παίρνει τα φάρμακα του). αυτό όμως δεν σημαίνει ότι παύει να επιθυμεί να βρεθεί και να κακοποιήσει παιδιά.
http://viooz.co/movies/2430-little-children-2006.htmlτο θεμα εδω μπαινει σε μια σφαικη διασταση. Αντιπαραβαλεται ο παρανομος ερωτας δυο γονεων ως εγγενης ταση διαφυγης δυο αστων απο την στερεοτυπικοτητα και την πληξη της συγχρονης ζωης, με το αδιεξοδο ενος παιδοφιλου για τον οποιο κανενας ερωταςδενυπαρχειγια να τον σωσει απο ολα αυτα, οητε καν και αποτον εαυτο του.θα με ευγνωμονειτε.
Ειμαι 35 ετων και βιαστηκα απο γειτονα ενω με "προσεχε" η γυναικα του οταν ημουν 7-8 ετων. Θελω να πω οτι δεν πηγαινα γυρευοντας, δεν ηταν αλλοδαπος, και εγινε πολλα χρονια πριν (δεν ειναι μοδα δηλαδη). Να υπενθυμισω οτι ο ορος μας ανατρεχει στη αρχαια Ελλαδα, που σημαινει οχι οτι ηταν απαραιτητα αποδεκτο αλλα υπαρκτο απο τοτε. Επισης, να σημειωσω οτι στατιστικα τα θυματα παιδοφιλιας ειναι αγορακια που σιγουρα δεν ειναι ξεκωλα οπως καποιος ανεφερε παραπανω.Ο ευνουχισμος δε πιστευω πως κανει τιποτα, αφου η ικανοποιηση ειναι στο μυαλο του θυτη και γινεται ακομα και με online βιασμους (διαβαστε για εναν Σουηδο που πληρωνε αδρα μια δασκαλα να βιαζει στην καμερα τα παιδια που "προσεχε" στη Ταϊβαν και θα καταλαβαιτε). Εχοντας κανει παιδια ομως, τρεμω. Κι αν τους συμβει κατι τετοιο θα παρω τα οπλα και θα τον/την σκοτωσω, ετσι λεω τουλαχιστον. Πιστευω οτι το κυριοτερο ειναι να διδαξουμε στα παιδια οτι το σωμα τους ανηκει κ αν καποιος τους αγγιξει να φωναξουν και να τρεξουν να το πουν. Εχω σκεφτει ακομα και χρηση ζωνης αγνοτητας(!πολυ προοδευτικο, σορυ) ή καποιου συναγερμου που να ενεργοποιειται οταν καποιο αλλο χερι αγγιζει το εσωρουχο τους. Το σιγουρο ειναι οτι ο παιδεραστης πρεπει να ελεγχεται απο τις αρχες αλλα και απο τους εργοδοτες. Αυτο με τον χημικο ευνουχισμο πρωτη φορα το ακουω, ιδιως επειδη εχουμε ακουσει στην Αγγλια για παιδεραστη που του επιτραπηκε να (ξανα)δουλεψει σε σχολειο κι ολοι οι γονεις φρικαραν οταν το εμαθαν, γιατι ξαναχτυπησε!!!
κλασικος ωραιος παλιομοδιτικος ευνουχισμος!!απλα τον λενε χημικο για να μην κανει τοσο σε μεσαιωνα και να φαινεται καπως πιο ανθρωπιστικος και δραστικος!λες και αμα τους τα κοψουν/καψουν/ψεκασουν θα εχουν λυσει το προβλημα του αρρωστημενου μυαλου και της ψυχικης διαταραχης τους και θα μπορεσουν να τους αφησουν ελευθερους και ακινδυνους.
Συμφωνώ σε όλα Άρη, απλά να προσθέσω μια ακόμη σημαντική πτυχή. Η αποσάθρωση της νεολαίας είναι τρομερή τα τελευταία χρόνια. Ειδικά τα κοριτσάκια (11-17) κυκλοφορούν σαν 'πουτανάκια' (με το μπαρδόν), τα έχουν πετάξει όλα έξω, φλερτάρουν ασύστολα με όλους και δεν μαζεύονται με τίποτα. Προκαλούν την τύχη τους, είναι αυτό που λέμε 'τα θέλει ο κώλος τους'. Όταν βλέπεις ένα 12χρόνο με ψηλοτάκουνα, μίνι μέχρι εκεί πάνω και φουλ βάψιμο να κουνιέται πέρα δώθε και παιδεραστής να μην είσαι, το σκέφτεσαι. Οπότε ο μεγάλος αριθμός περιστατικών είναι άθροισμα των περιστατικών που πάντα συνέβαιναν από διάφορους ανώμαλους, συν τα νέα περιστατικά που τα προκαλούν οι ίδιες. Όταν εγώ ήμουν στην εφηβεία, τέτοια περιστατικά ήταν ελάχιστα. Γεννιόντουσαν λιγότεροι παιδεραστές; Όχι βέβαια, απλά τα κοριτσάκια τότε είχαν ήθος, δεν τολμούσαν να κυκλοφορήσουν έτσι και δεν προκαλούσαν την τύχη τους. Υ.Γ. Φυσικά και δεν υποστηρίζω τη Χρυσή Αυγή, αλλά θα συμφωνήσω σε αυτό που λένε ότι η αθρόα εισροή μεταναστών 'κακής ποιότητας' έχει συμβάλει τα μέγιστα στη γιγάντωση του φαινομένου. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά νομίζω ότι το Κοράνι επιτρέπει την παιδεραστία.
Οκ, εν μερει εχεις δικιο οσον αφορα την σχεδον πληρη ανυπαρξια της παιδικοτητας στις νεες γενιες ομως οι παιδεραστες δεν "χτυπανε" "πουτανακια" οπως τα αποκαλεις αλλα μικρα, αθωα παιδια! Το πουτανακι ξερει ενδεχομενως να προφυλαξει τον εαυτο του ομως το παιδακι που ειναι παιδακι, οχι!
λυπάμαι αλλά η απάντησή σου υποστηρίζει τη σεξιστική άποψη που δυστυχώς έχει επικρατήσει και στην κοινωνία μας. Φταίει το θύμα γιατί είναι προκλητικό. Και φέρνεις για παράδειγμα ανήλικα κορίτσια. Δεν θεωρώ ότι ένα κορίτσι με σορτς-που είναι και της μόδας-το κάνει για να προκαλέσει. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, πρέπει οι γυναίκες να βάλουμε μπούρκα. Έτσι δεν θα προκαλούμε και θα γλυτώσουμε και τον βιασμό. Για στάσου, στο Ιράν δεν το κάνουν αυτό; Αλλά νομίζω και κει έχουν βιασμούς. Ελπίζω τουλάχιστον να μην είσαι γυναίκα....
"Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, πρέπει οι γυναίκες να βάλουμε μπούρκα."Έχει ξαναγίνει αυτή η συζήτηση. Δεν υπάρχει μόνο η μπούρκα και το ξέκωλο σε αυτή τη ζωή, και είναι μάλλον δείγμα έλλειψης απελευθέρωσης να νομίζεις ότι υπάρχουν μόνο αυτά τα δύο. Από εκεί και πέρα προφανώς άλλο ο βιασμός άλλο το σεξ, άλλο η έφηβη η ντυμένη πρόστυχα άλλο το κοριτσάκι του δημοτικού, σε καμία απολύτως περίπωτωση δεν ισχύει ότι το θύμα προκαλεί μια και ο βιασμός έχει πάντα να κάνει με την εξουσία και ΠΟΤΕ με το σεξ. ΑΛΛΑ κι εσείς επιτέλους να έχετε στο μυαλό σας ότι όπως η στολή του παπά σημαίνει κάποια πράγματα έτσι και το ξέκωλο ντύσιμο σημαίνει κάποια πράγματα και συγκεκριμένα σημαίνει ΕΙΜΑΙ ΕΥΚΟΛΗ/ΖΗΤΑΩ. Αν δε θες να σε αντιμετωπίζουν σεξιστικά, φόρα κάτι άλλο. So simple.
Μάλιστα... Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι η δικαιολογία (ναι, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ) 'τα θέλει κι αυτής ο κώλος της,' έχει κι άλλη μια όψη. Αυτό που μας λες, ουσιαστικά, είναι ότι οι άντρες με το ζόρι κρατιούνται όσο κυκλοφορούν στο δρόμο να μην ορμήξουν σε κάθε γυναίκα/κοπέλα/κορίτσι που συναντάνε, και το μόνο που τους κάνει πέρα είναι οι λίγοι παραπάνω πόντοι υφάσματος. Με το που κατεβαίνει δηλαδή λίγο το ντεκολτέ και ανεβαίνει η φούστα ή το σορτσάκι, σπάει το φράγμα και όποιον πάρει ο χάρος. 1ον: Είμαι αρκετά τυχερή ώστε να έχω άντρες φίλους κι ένα σύντροφο που κάτι τέτοιες π@π@ριές τους εξοργίζουν όσο εξοργίζουν κι εμένα. Πέρα απ'το σεξιστικό κομμάτι, είναι προσβολή και για τους εντάξει άντρες που υπάρχουν εκεί έξω οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν τις γυναίκες σαν κομμάτια κρέας/μπιμπελό/πολίτες 2ης κατηγορίας. 2ον: Βιασμοί συμβαίνουν και κοινωνίες με αυστηρούς ενδυματολογικούς κανόνες (βλ. μπούρκα). Οι βιαστές σε μια τέτοια κοινωνία τι δικαιολογία χρησιμοποιούν; Είχε πολύ προκλητικά φρύδια (γιατί δεν φαίνεται και τίποτα άλλο με hardcore μπούρκα); 3ον: Το καλοκαίρι στην παραλία πως αντέχετε, βρε αγόρια; Ζητάω εκ μέρους του φύλου μου ταπεινά συγνώμη που σας υποβάλουμε σε τέτοιο Γολγοθά.
http://www.lifo.gr/team/readersdigest/36866(...)Με άλλα λόγια και χωρίς να απευθύνομαι σε εσένα προσωπικά γιατί δεν ξέρω την προσωπική σου θέση/στάση/άποψη πάνω στο θέμα, τι να το κάνω το να καταδικάζεις τον βιασμό ως άνδρας, αν δέχεσαι (σιωπηρά, συνειδητά, ασυνείδητα, όπως να'ναι) ότι "καλό θα'ταν" να μην φοράω ό,τι θέλω γιατί κάποιος μπορεί να προκληθεί; Και άρρωστο να τον πεις μετά, μου λες εμμέσως πλην σαφέστατα ότι έδωσα αφορμή στην αρρώστια του να εκδηλωθεί ("ναι μεν, αλλά") και άρα ρίχνεις μερίδιο ευθύνης στο θύμα επειδή διέπραξε το λάθος, άκουσον άκουσον, να ντυθεί όπως ήθελε! Για εσένα, λόγω θέσης, είναι αυτονόητο ότι θα ντυθείς όπως θες. Είσαι με τους σωματικά δυνατούς της ιστορίας, δεν μπορείς να προκαλέσεις κανέναν. Εγώ, ως γυναίκα, δεν έχω τη δύναμη να σου επιβληθω σωματικά (άσε που, ηλιθιωδώς, δεν μου αναγνωρίζεται εξίσου έντονη σεξουαλική επιθυμία γενικώς), και άρα δεν μπορώ να προκληθώ. Ποιος το αποφάσισε και το αντιμετωπίζουμε και σαν αυτονόητο; Αυτό το αποκαλούμε πραγματικότητα, ενώ είναι ο ορισμός του (ως επί το πλείστον μη συνειδητά/συνειδητοποιημένα) ιδεολογικά φορτισμένου λόγου όπως αυτός επιβλήθηκε ως πραγματικότητα από τον "δυνατό, που αποφασίζει ποια προκαλεί χωρίς ο ίδιος φυσικά να μπορεί (βλ. να κινδυνεύει) να προκαλέσει". Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι είναι ορισμός που προσυπογράφουν και αναπαράγουν και άπειρες γυναίκες. Ο "άρρωστος" δεν μου επιτέθηκε ΜΟΝΟ επειδή είναι "άρρωστος" - για την ακρίβεια, μέχρι να εξαλειφθεί η ευθύνη της κοινωνίας (ανδρών και γυναικών/γυναικών και ανδρών), δεν θα μάθουμε ποτέ αν είναι άρρωστος και πόσο. Μου επιτέθηκε ΚΑΙ επειδή το "ναι μεν, αλλά" αφού επισημάνει την "αρρώστια" του, θα αποδώσει την εκδήλωσή της στην "αφορμή" που έδωσα εγώ. Άρρωστος χωρίς εισαγωγικά θα γίνει ο βιαστής όταν φύγει το "αλλά": όταν (μεταξύ άλλων, αλλά δεν χωρούν στο παράδειγμα) το δικαίωμά μου να ντύνομαι όπως θέλω θα αντιμετωπίζεται από την κοινωνία ως κάτι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, όπως και το δικό σου. Και όταν θα είναι αυτονόητο ότι το να προκληθεί είναι δικό του πρόβλημα, και όχι κάτι στο οποίο συνέβαλα εγώ ή κάτι στο οποίο πρέπει να γίνεται μνεία. Όταν δηλαδή η κοινωνία θα σταματήσει να του αναγνωρίζει το *παραμικρό* ελαφρυντικό που να αφορά το ντύσιμο/τη συμπεριφορά κτλ του θύματος. ΔΕΝ είναι πραγματικότητα ότι "ο δυνατός θα προκαλείται από τον αδύναμο, τι να κάνουμε, τελεία". Είναι κατασκευασμένη πραγματικότητα. Δεν είμαστε στις σπηλιές πλέον. Η κοινωνία πρέπει να μάθει στον δυνατό ότι υπάρχουν όρια, τα οποία είναι κοινά για όλους και συναποφασίζονται - διαφορετικά δεν κάνει καλά τη δουλειά της ως κοινωνία, και από το να το παίζουμε τα μέλη της πολιτισμένα (άνθρωποι που μπορούν να τιθασεύσουν τα ένστικτά τους για να συνυπάρξουν επί ίσοις όροις) ας γυρίσουμε στη ζούγκλα όπου θα είμαστε και πιο ειλικρινείς ως προς το ποιοι είμαστε.
@dim_mΆσχετα του θέματος: Αυτή η αηδία "άσε που, ηλιθιωδώς, δεν μου αναγνωρίζεται εξίσου έντονη σεξουαλική επιθυμία γενικώς" είναι καινούρια αηδία ή απο παλιά? Σας φαντασιωνόμαστε ωσάν λυσσασμένες Αμαζόνες να μας "ιππεύετε" σαν να μην υπάρχει αύριο (άρα αναγνωρίζοντας την έντονη σεξουαλική επιθυμία σας), είμαστε σεξιστές. Δεν το κάνουμε, είμαστε καταπιεστές της σεξουαλικής επιθυμίας σας. Τι παίζει εδώ παρακαλώ? Διαφωτίστε τους πτωχούς. Δεν λέω να μας αναλύσετε το φεμινιστικό φαινόμενο, με απλά λόγια.
Όταν όμως είσαι 12,15 χρονών, το μόνο που "ζητάς" είναι να αρέσεις στα αγοράκια της ηλικίας σου και δεν περνάει από το μυαλό σου ότι ένας άντρας στην ηλικία του μπαμπά σου θα σε ποθεί ερωτικά.
@ ΙνστρούχτοραςΔεν μπορώ να ξέρω τι εννοούσε η dim_m, αλλά αν θες μπορείς ν' ακούσεις την άποψή μου για το τι αντιλαμβάνομαι εγώ. Είναι το γνωστό δίπτυχο Madonna/Whore (Παναγία/Πόρνη), δηλαδή η κατηγοριοποίηση των γυναικών σε άκρα: είτε σαν άσπιλες παρθένες είτε σαν πόρνες. http://en.wikipedia.org/wiki/Madonna%E2%80%93whore_complexΟ όρος έχει μεν τις ρίζες του στην ψυχολογία και αναφέρεται σε μια πολύ συγκεκριμένη ψυχολογική πάθηση, αλλά στη σημερινή εποχή χρησιμοποιείται και για να εκφράσει το πως αντιμετωπίζεται η ανοιχτή έκφραση της γυναικείας σεξουαλικότητας.Δεν είναι κάτι το καινούριο, όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά στο πως αντιμετωπίζονται δύο άνθρωποι διαφορετικού φύλου αν έχουν, υποθετικά μιλώντας, την ίδια ακριβώς σεξουαλική ζωή. Η γυναίκα έχει την 'υποχρέωση' να είναι σεμνή και να μην προκαλεί, αλλά παράλληλα να είναι και δυναμίτης στο κρεβάτι. Της επιτρέπεται πλέον να έχει ένα 'σεβαστό' αριθμό σεξουαλικών συντρόφων στο παρελθόν της, αρκεί να μην είναι one-night-stand, ούτε και ΠΑΡΑ πολλοί γιατί αλλιώς είναι έκφυλη. Να φλερτάρει μεν, αλλά όχι και πολύ έντονα, είτε γιατί θεωρείται πρόστυχο, είτε γιατί προκαλεί την τύχη της (καταλήγουμε και πάλι στο 'τα ήθελε κι αυτής ο κώλος της,' γιατί το να φλερτάρεις χωρίς να θέλεις η βραδιά να καταλήξει κάπου θεωρείται αδιανόητο). Τα πράγματα έχουν αλλάξει, δεν αντιλέγω, όμως με βασανιστικά αργούς ρυθμούς.
και να προσθεσω ότι ο παιδεραστή και γενικότερα ο βιαστής δεν στοχευει στην ικανοποίηση της δικής του σεξουαλικότητας αλλά κυρίως στην επιβολή εξουσίας και τον ¨΄ελεγχο του θύματος. Δεν θα επιλέξει το "ξεκωλάκι". Το κορίτσι αυτό έχει εν μέρει επίγνωση της σεξουαλικότητας του και της "δυναμης" που έχει πάνω στο άλλο φύλο. Ο παιδεραστής και ο βιαστής θα επιλέξει το θυμα του με βάση την προσβασιμπότητα σε αυτό(σχολεία, αθλητικές ομάδεις, παιδικές οργανώσεις, ορφανοτροφεία, παιδικοι σταθμοι, παιδότοτοποι, κατασκηνώσεις), την πιθανότητα να μην τον ανακαλύψουν (ιερέας,ανθρωπος του στενου οικογενειακού κύκλου, babysitter, συγγενεςις) και όχι με βάση την εμφανιση. Αλλωστε βιάζονται και αγοράκια, δηλαδή αυτά φοραν βαθιά ντεκολτέ?. Για αυτό μπορεί να ναι επαγγελματίας σε χώρο με παιδιά , συγγενής, ή φίλος. Η να εχει σχέση με προαγωγό από το χώρο αυτό. Προσοχή λοιπόν κυρίως στους γονείς ΚΑΙ στους παιδαγωγούς να ενημερώνουν τα παιδιά τους για το σωμα τους και για το τι καθιστά απρεπές άγγιγμα και κατά ποσο μπορεί καποιος να τα αγγίζει χωρίς τη συγκατάθεση τους. Οσο για τους επαγγελματίες που εργάζονται με παιδία θα πρέπει να γινεται πολύ καλός έλεγχος και να επιβάλλεται η διπλή παρουσια τους σε κάθε περίπτωση.Οσο για το θέμα ενδυμασίας ειναι το λιγότερο υπεραπλουστευμενο και επικινδυνο να κατηγορείς την εμφάνιση ενός κοριτσιού. Η φρΑσή "τα θέλει ο κώλος" του όσο ευκολα και αν την εχουμε πει όλοι κατα καιρούς σε στιγμή αφέλειας ΕΙΝΑΙ σεξιστική. ένας μη συμπλεγματικός άντρας δεν προκειται να δελεαστεί από ενα προκλητικό 15χρονο, ούτε καν από μια προκλητική 30αρα. Και να δελεαστεί έχει την αυτοσυγκράτηση να μην επιτεθει.Ο βιαστής και ο παιδεραστής θα επιτεθεί σε καθε θύμα-αγόρι ή κορίστι- ανεξαρτητου εμφανισης , φυλου, νοημοσύνης, παιδείας, ηλικίας αρκέι να μην υπαρχει περιπτωση να τον πιασουν. Το κριτηριο δεν ειναι η σεξουαλικότητα ή η εμφανιση. Ειναι η εκδηλωση της διαστροφης του.
Ινστρούχτορα, σου απαντώ καθυστερημένα και ενδεχομένως να μην το δεις, αν και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί το κάλυψε εξαιρετικά η Saranel. Η υποτιθέμενη ασυγκράτητη ανδρική σεξουαλικότητα, ως πτυχή του discourse που περιβάλλει τον βιασμό, επισημαίνεται ως "ασυγκράτητη" ακριβώς για να δικαιολογήσει την απροθυμία χαλιναγώγησης του ενστίκτου. Το σαφές υπο-νοούμενο (και προϋποτιθέμενο) αυτής της ρητορικής είναι ότι οι γυναίκες δεν είμαστε εξίσου ασυγκράτητες, και γι'αυτό δεν καταλαβαίνουμε πόσο δύσκολο είναι για έναν άνδρα να συγκρατηθεί (και επομένως θα έπρεπε να δεχόμαστε να μην ντυνόμαστε "προκλητικά" χωρίς να αμφισβητούμε τα "αυτονόητα"). Στην πραγματικότητα, οι γυναίκες είμαστε απλώς σωματικά πιο αδύναμες - δεν είναι λιγότερο επιτακτική η σεξουαλική μας επιθυμία, απλώς δεν μπορούμε να την επιβάλουμε. Όταν ξεπεράσουμε *πραγματικά* την εμμονή ότι οι άντρες θέλουν το σεξ περισσότερο απο τις γυναίκες, θα αντικατοπτριστεί και στα ποσοστά των βιασμών: το "ασυγκράτητο" θα γίνει αντιληπτό ως "επιβάλλομαι επειδή έχω τη δύναμη" και θα κοπούν τα "ναι μεν, αλλά" που δίνουν ημι-άφεση στον βιαστή. Οι φαντασιώσεις σου μου φαίνονται μια χαρά, αλλά από μόνες τους δεν λένε κάτι. Το θέμα είναι να τις ζεις και στην πραγματικότητα χωρίς να λειτουργεί -έστω και άθελα σου, ασυνείδητα- σαν κριτήριο ηθικής αξιολόγησης της εκάστοτε παρτενέρ σου η σεξουαλική της συμπεριφορά. Είναι σίγουρο πως όταν σταματήσει να είναι μια θλιβερή πραγματικότητα αυτή η "αηδία", θα περάσουμε όλοι πολύ πολύ καλύτερα.;) Δεν υπάρχουν φεμινιστές και φεμινίστριες, μόνο ανθρωπίστριες και ανθρωπιστές υπάρχουν.
Πολύ ενδιαφέρον Άρη, κατά σύμπτωση χτες βράδι σε παρέα είχαμε αυτήν ακριβώς τη κουβέντα και καταλήξαμε στα ίδια συμπεράσματα, ότι δηλαδή το ίντερνετ έχει φέρει πράγματα στην επιφάνεια που άλλοτε έμεναν πίσω από κλειστές πόρτες αλλά ταυτόχρονα έχει βοηθήσει τους παιδόφιλους να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνοι τους. Όπως είναι φυσικό στη χώρα της υπερβολής, όπως είναι η Ελλάδα, αυτό που ακούς συχνότερα είναι κρεμάλες κλπ.Προσωπικά είμαι πιο κοντά στο αμερικανικό μοντέλο, δηλαδή όχι απλά επιβολή ποινής, αλλά διαρκής παρακολούθηση του παιδόφιλου, στιγματισμός του και ενημέρωση της κοινωνίας για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις ώστε να μην μπορεί να δρα ανενόχλητος.
Θα διαφωνησω για το αμερικανικο μοντελο. Ο παιδεραστης ειναι σαν τον ναρκωμανη, θα κανει τα παντα να βρει τη δοση του. Και ποιος σου λεει πως επειδη τον γνωριζει ολη η γειτονια δεν μπορει να μεταμφιεστει, να παει για καποιες μερες σε μια αλλη πολη ή απλα να αναζητησει θυματα σε αλλες γειτονιες της ιδιας πολης???
Και οι τρεις προτεινόμενες εξηγήσεις είναι λογικές. Ποια είναι η ορθότερη δεν μπορεί να βρεθεί με συζήτηση — θα πρέπει να γίνει στατιστική έρευνα. Αλλά ποιος θα τολμήσει να παραδεχτεί τις παιδοφιλικές του τάσεις και δραστηριότητες; Άρα το μυστήριο θα μείνει.Παρεμπιπτόντως, υπάρχει τρόπος ν’ απαντήσει κανείς σε άβολες ερωτήσεις έτσι ώστε από τις απαντήσεις να είναι δυνατόν να εξαχθεί στατιστικά συμπεράσματα, χωρίς όμως ν’ αποκαλύψει τα μυστικά του! John Allen Paulos, Innumeracy:> Obtaining Personal Information> We ask everyone to take a coin from his or her purse or wallet and direct them to flip it once. Without letting anyone else see the outcome, they should note whether it lands on heads or tails. If the coin lands heads, the person should answer the question honestly: Has he or she ever engaged in the given sexual practice—yes or no? If it comes up tails, the person should simply answer yes.> Thus, a yes response could mean one of two things, one quite innocuous (the coin's landing tails), the other potentially embarrassing (engaging in the sex act). Since the experimenter can't know what yes means, people presumably will be honest.> Let's say that 620 of 1,000 responses are yes. What does this indicate about the percentage of people who engage in the sex act? Approximately 500 of the 1,000 people will answer yes simply because the coin landed tails. That leaves 120 people who answered yes out of the 500 who replied to the question honestly (those whose coins landed heads). Thus, 24 percent (120/500) is the estimate for the percentage of people who engage in the sex act.
Ωραία μέθοδος, αλλά στην προκειμένη περίπτωση προκύπτει ένα πρόβλημα. Το "όχι" συνδέεται πάντα με ειλικρινή απάντηση, ενώ το "ναι" μπορεί να είναι ψευδές. Έτσι, στην επίμαχη ερώτηση, ο καχύποπτος παιδόφιλος είναι πιο πιθανό να πει "όχι", όποια πλευρά του νομίσματος κι αν του τύχει, ούτως ώστε να θεωρηθεί ειλικρινής η απάντησή του. Επομένως, τα αποτελέσματα αλλοιώνονται διότι μειώνονται και τα ειλικρινή "ναι" και τα τυχαία "ναι."
Εξήγηση τέταρτη: Οι Ελληνάρες που γουστάρανε τόσο καιρό να τρολάρουν "χώνοντάς τα" στις προηγμένες δυτικές κοινωνίες περί παιδοφιλίας (βλέπε "οι ανώμαλλοι Ολλανδοί και το κόμμα παιδόφιλων" κτλ κτλ) τα βρήκανε επιτέλους μπροστά τους και τώρα επικρατεί μόνο ντροπή και σιωπή. Η Ελλάδα ακολούθησε τη μόδα? Όπως και να'χει πλέον στους Έλληνες ολοένα και λιγοστεύουν οι δικαιολογίες και τα επιχειρήματα υπεροχής απέναντι στους υπόλοιπους λαούς.