[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]
Με αφορμή αυτό εδώ το post του περασμένου Σαββάτου, που αφορούσε στις 15 πιο πρόσφατες διαφημίσεις που θεωρήθηκαν επικίνδυνα σεξιστικές, καιγύρω από το οποίο φούντωσε μεγάλη κουβέντα σχετικά με τα όρια του χιούμορ, του πρόστυχου, και του χυδαίου σεξισμού, βρήκαμε το παρακάτω βίντεο στο οποίο όλα πια φαίνονται όπως είναι:
Στο βίντεο αυτό -που αποτελεί σχολική εργασία των Sarah Zelinski, Kayla Hatzel και Dylan Lambi-Raine για το μάθημα Woman and Gender Studies του Πανεπιστημίου του Saskatchewan, οι ρόλοι αντιστρέφονται και άντρες πια παίρνουν τον ρόλο των θηλυκών μοντέλων στις επίμαχες διαφημίσεις.
Ο στόχος των κοριτσιών είναι να καταδείξουν πόσο γελοίος μπορεί να είναι ο τρόπος που τα media επιλέγουν να παρουσιάζουν την εικόνα της γυναίκας σήμερα.
Και - νομίζω- τα κατάφεραν μια χαρά!
σχόλια