ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.9.2022 | 16:25

Catfishing

Μιλούσα με μία κοπέλα από γνωστή εφαρμογή για ραντεβού. Είχε 5-6 φωτογραφίες που σε όλες φαινόταν από τον ώμο και πάνω, καμία ολόσωμη και σχετικά με τις πληροφορίες έγραφε οτί δεν καπνίζει, οτί είναι 1,67, οτί είναι 22 χρονών, κτλπ. Έρχεται η στιγμή που της λέω να βρεθούμε για κάποιον καφέ , αυτό μετά από 1+ μήνα διαδικτυακής επικοινωνίας. Μου λέει εντάξει. Βρισκόμαστε. Ήταν τουλάχιστον 90 κιλά, σίγουρα λιγότερη από το ύψος που ανέφερε στο προφίλ, και (αυτό μετά το ανακάλυψα, αφού κάτσαμε στο καφέ) κάπνιζε, στο προφίλ έγραφε οτί δεν καπνίζει αλλά "εεε 2-3 τσιγαράκια τη μέρα δε το λες και κάπνισμα σιγά". Εμένα δε με ξενέρωσαν ούτε τα κιλά της και ο σωματότυπος (no body shame) , ούτε οτί έγραφε 22 ενώ ήταν 24, ούτε οτί οι 5-6 φωτογραφίες ήταν επεξεργασμένες και την έδειχναν να έχει υπέροχα λείο πρόσωπο χωρίς μισό μπιμπίκι ενώ από κοντά ήταν αλλιώς. Δε με πείραξαν όλα αυτά επειδή δε κοιτάω τόσο την εξωτερική ομορφιά καθώς αυτή τις περισσότερες φορες παραπλανάει και οι άνθρωποι οι ωραίοι έχουν μαύρη ψυχή. Με πείραξε αυτό το catfishing, αυτή η ψεύτικη ωραιοποίηση μέσω διαδικτύου για να "κερδίσεις" τον άλλον, δε χρειαζόταν κάτι τετοιο, εννοώ και να ήταν όπως στα αλήθεια, από κοντά, πάλι θα ήθελα να βγούμε και να τη γνωρίσω επειδή είναι ενδιαφέρον άτομο και μοιραζόμαστε πάρα πολλά κοινά. (για τα οποία δεν είπε ψέμματα, ήταν όλα αλήθεια) Όταν της τα είπα όλα αυτά, μου είπε πως π λόγος που το έκανε ήταν επειδή όσες φορές έβαλε φωτογραφία χωρίς επεξεργασία ή ολόσωμη, ποτέ δεν δεχόταν να βγούνε (αυτός με τον οποίο μιλούσε) ακόμα και να ήταν ίδιοι σε όλα, πάντα θα έτρωγε άκυρο λόγω εμφάνισης και βαρέθηκε την απόρριψη. Της είπα οκ, σε καταλαβαίνω. Συνεχίσαμε να βγαίνουμε και άλλο, 2-3 φορές ακόμα. Μετά ανακάλυψα σε μία άλλη διαδικτυακή πλατφόρμα γνωριμιών, είχε προφίλ με άλλο όνομα, ίδιες επεξεργασμένες φωτογραφίες και όλα τα άλλα. Μιλούσε με έναν φίλο μου. Του είπα να της πει να βρεθούνε για έναν καφέ. Πήγαμε και οι 2 μαζί στο ραντεβού. Μας είδε από μακριά (ήταν πολύ κεντρικό καφέ, σε πλατεία) και απλά άρχισε να κλαίει και έφυγε. Τι να πω;.. Να λέτε την αλήθεια ρε παιδιά, να δείχνετε το αληθινό σας πρόσωπο, μη ντρέπεστε...δεν είμαστε όλοι ίδιοι να κοιτάμε εμφάνιση και μόνο, ούτε μας "κερδίζει" αυτό. Δηλαδή, θα ήμουν ποτέ εγώ (ή ο οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος) με κάποια αν είμαστε η μέρα με τη νύχτα μόνο και μόνο επειδή είναι όμορφη με τα δικά μου κριτήρια; Αν είναι δυνατόν..
66
 
 
 
 
σχόλια

Η πρακτική του catfishing δεν είναι εντάξει. Το καταλαβαίνω ότι οι εφαρμογές γνωριμιών είναι all about looks, γι' αυτό όποιος δεν νιώθει άνετα μ' αυτό, τότε ας πάει να δημιουργήσει γνωριμίες στην κεντρική βιβλιοθήκη ή στην ενορία ή στη λέσχη του, όπου οι πρώτες εντυπώσεις λόγω εμφάνισης μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο. Όποιος επιμένει να δοκιμάσει το on-line dating απ' τη μια κι απ' την άλλη έχει το γνώθι σαυτόν και θέλει να αυτοσαρκαστεί, μπορεί ν' ανεβάσει αρετουσάριστες φωτογραφίες και να γράψει στο bio "αυτό που βλέπετε είναι, παίδες, χειρότερη από κοντά σίγουρα δεν θα είμαι" ή κάτι σαν "έχω πολιτική last-minute cancelation αν δεν αρέσω, απλά κάντε ότι δεν με είδατε και στείλτε μήνυμα με φτηνή δικαιολογία." Κάτι που να δείχνει ότι ο άνθρωπος έχει χιούμορ και ότι μπορεί μεν να γνωρίζει ότι δεν είναι μοντέλο, ξε΄ρει ότι μπορεί ν' απορριφθεί, αλλά δεν το παίρνει κατάκαρδα. Κι ένα άλλο ψέμα είναι το κάπνισμα. Δεν είναι όπως με το ποτό. για παράδειγμα. Π.χ. γενικά δεν πίνεις, αλλά μπορεί να τύχει μια φορά τη βδομάδα να βγεις για μπύρες με φίλους σου, να πιεις δύο φιάλες των 0,33L. Αλλά δεν θεωρείσαι πότης για κανένα λόγο, εκτός αν έχεις να κάνεις με Μορμόνο. Με το τσιγάρο είναι αλλιώς. Αν θέλω κάποιον που δεν είναι καπνιστής, το εννοώ. Γιατί ακόμα και η μια φορά στο τόσο που θα κάνει τσιγάρο, εμένα η μυρωδιά που απομένει μετά με πειράζει. Οπότε, καπνίστρια που δηλώνει ότι δεν καπνίζει (και δεν κάνει προσπάθειες καν να το κόψει), δημιουργεί την ανασφάλεια ότι θα λέει τακτικά ψέματα και ενδεχομένως να ζει μες στην άρνηση για άλλα πράγματα. Με άλλα λόγια, αν ήσουν μαζί της, ίσως ν' αντιμετώπιζες προβλήματα υπό άλλη μορφή μεν, αλλά σχετιζόμενα με τη λογική ότι "ξέρω ότι είναι λάθος, αλλά ας πω ψέματα για να ξεγελάσω και τους άλλους και τον εαυτό μου." Πάμε σ' εσένα τώρα. Θεωρώ ότι δεν ήταν ανδρείκια η κίνησή σου να της στήσεις παραλίγο ενέδρα με φίλο σου. Ήθελες να είσαι εκεί για να γελάσεις μαζί με το φίλο σου για το πόσο "μπάζο" είναι η κοπέλα από κοντά; Seriously. Είχατε μόλις ξεκινήσει να βγαίνετε, ενώ κι εκείνη κατάλαβε ότι δεν ξετρελάθηκες μαζί της, οπότε μη μου πεις ότι ήθελες να της ζητήσεις τα ρέστα που πήγε να βγει με άλλον. Πιστεύω ότι αυτό που σε πείραξε περισσότερο στην όλη ιστορία είναι ότι τέτοιο άτομο που θεωρείς, ας πούμε, "κατώτερης κατηγορίας" θέλησε να νιώσει ότι είχε επιλογές. Θα θύμωνες λιγότερο αν τα ίδια θα έκανε μια κουκλάρα α λα Instagram influencer, θα σου φαινόταν λογικό κιόλας που θα ήθελε να έχει επιλογές ανοιχτές. Αλλά τώρα εδώ σου φαίνεται ασυγχώρητο που ειδικά η συγκεκριμένη έβαλε μπρος ένα σχέδιο να κάνει όσες περισσότερες γνωριμίες γίνεται, γι' αυτό και θέλησες να της το τρίψεις στα μούτρα, να τη μειώσεις με κάποιον τρόπο. Κοντολογίς, το catfishing είναι λάθος, όμως κι εσύ δεν είσαι σε θέση να κάνεις το θεματοφύλακα στα ήθη κι έθιμα του on-line dating. Βγήκες μαζί της, δεν σου άρεσε, έχασες μία ώρα και κάτι ψιλά για καφέ, πήγαινε παρακάτω και γράψε εξομολόγηση εδώ στην τελική, να σου συμπαρασταθούμε. Το δίκιο σου το έχασες όταν αποφάσισες να κάνεις τέτοιο παθητικο-επιθετικό bullying στην κοπέλα σκηνοθετώντας της το ραντεβού με το φίλο σου. Εκδικητική και άνανδρη συμπεριφορά για κανέναν διαόλου λόγο.

@Chase Meridian

Συμφωνώ στο 1ο κομμάτι. Αλλά εκεί που λες για ''παθητικο-επιθετικό bullying'' θεωρώ ότι είναι υπερβολικό. Ναι ήταν αχρείαστο να κανονίσει να βγουν όλοι μαζί, αλλά τουλάχιστον φάνηκαν και οι προθέσεις της κοπέλας.
Στην τελική η κοπέλα ήθελε να παίξει και με άλλους όπως αποδείχτηκε.
Όλοι χαμένοι είναι στην υπόθεση αυτή.
Εγώ θα πρότεινα στον φίλτατο να μην δίνει τόση βαρύτητα σε τέτοιες εφαρμογές διότι απ'όσα ακούγονται τελευταία, είναι η σάρα και η μάρα εκεί μέσα. Και άνδρες και γυναίκες.

"Πιστεύω ότι αυτό που σε πείραξε περισσότερο στην όλη ιστορία είναι ότι τέτοιο άτομο που θεωρείς, ας πούμε, "κατώτερης κατηγορίας" θέλησε να νιώσει ότι είχε επιλογές. "

Ομολογώ οτί όταν έγραφα το δικό μου σχόλιο, ήθελα να κάνω αναφορά και σε αυτό (δε δέρω άμα θα το έγραφα έτσι ακριβώς αλλά είναι πολύ on the point όπως το έγραψες) επειδή πιστεύω πως αυτό τον πείραξε κυρίως, επειδή όσα γράφει μέχρι να αναφέρει αυτή την "ενέδρα" , είναι σε στυλ "ακούστε τι έπαθα" ενώ μετά αλλάζει στυλ σε πιο εκδικητικό, σαν να μην τον πείραξε τόσο αυτό καθ'εαυτό το catfishing (που σίγουρα δε θα ήταν η μόνη κοπέλα που του είπε ψεμματάκια από dating app, απλά δε.παίζει αυτό επειδή κεγώ που έχω δοκιμάσει με αυτά την τύχη μου,.ούτε 1 δεν έλεγε αλήθεια 100% για όλα όσα αφορούσαν αυτήν) αλλά από ποια το δέχτηκε. Δηλαδή, αν το δεχόταν από καμία influencer τύπου 9/10 από εμφάνιση, δε θα έκανε καν την εξομολόγηση πιστεύω. Το δέχτηκε από κάποια που επειδή δεν αξίζει -στα δικά του μάτια- μία κοπέλα με τη δική της εμφάνιση να έχει δικαίωμα να μιλάει και με άλλους, το πήρε κατάκαρδα και είπε να την κάνει να νιώσει άσχημα για αυτό. Ο λόγος που δεν το έγραψα στο δικό μου σχόλιο είναι επειδή ακολουθώ σε κάτι τέτοια την λογική του "ο πρώτος που θα κάνει κάτι λάθος, αυτός δημιουργεί την αλληλουχία οπότε δίνουμε περισσότερο έμφαση στο πρωταρχικό λάθος καθώς χωρίς αυτό δε θα υπήρχεν η συνέχεια" και γι'αυτό. Ευτυχώς το έγραψε κάποιος τουλάχιστον επειδή ήταν κρίμα να μην ειπωθεί αυτή η σκέψη. Kudos λοιπόν. :)

Tο catfishing το κάνουν άνδρες και γυναίκες. Δεν είναι φυλετική συνθήκη. Ότι δεν το ασπαζομαι αφορά εμένα και κανέναν άλλο χρήστη της στήλης. Ωστόσο όπως είπα και πιο κάτω δεν χρειάζεται ούτε θυμός ούτε πάθος και νεύρα σε αυτή τη στήλη. Ας είμαστε ειλικρινείς, καθένας με τον εαυτό του πρωτίστως.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα

@TheDude το γλυκανάλατο από που προκύπτει; Επίσης, μια χαρά είπε την άποψή της τηρώντας ουδέτερη στάση, αφού- όπως δήλωσε- δεν την αφορά και δεν το ασπάζεται.
Πάλι ψάχνεις εσύ να τσακωθείς κάτω από τα σχόλια της με υποψήφιους catfishers(η όπως λέγονται τέλοσπάντων) και οδηγούς βουνού; λολ (μου κόλλησε)

@Nefeligeretis

Η ουδέτερη στάση υποδηλώνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που λες.
Το ποιος ψάχνεται για τσακωμό να ρωτήσεις την Λιτή η οποία (υποκρίνεται ότι) είναι εναντίον μου αλλά low key είναι fan.
λολ

@Λιτή
Εννοείται, δεν υπάρχει κακία. Άλλοι-ες έχουν κακή καρδιά.
Διάλογο κάνουμε, υποστηρίζοντας με πάθος την γνώμη μας. :P
Εξάλλου πολλές φορές σαρκάζομαι, δεν είμαι εδώ για τσακωμούς.

@Nefeligiritis
Σε ευχαριστώ πολύ αλήθεια με έκανες και γέλασα με τους "οδηγούς βουνού" και τους "catfishers" 😉
Για να μη φανεί όμως ότι υπεκφευγω να απαντήσω, θα παραθέσω λιγες γραμμές επιπλέον
@The Dude
Γνωρίζω ότι φαίνεται ουδέτερη η τοποθέτηση μου μιας και δεν είχα σκοπό να ανάψω τα αίματα ή να τα χώσω σε κάποιο από τα δύο "αντιμαχόμενα στρατόπεδα" που δημιουργήθηκαν με αφορμή την κατάθεση του εξομολογούμενου.
Όπως είπα και στην αρχή ναι δεν ασπαζομαι το catfishing ούτε γενικά αυτούς τους τρόπους online dating, ωστόσο δε σημαίνει ότι επειδή δεν τα ασπαζομαι εγώ δεν μπορεί να ταιριάζουν σαν τρόπος γνωριμίας σε κάποια άλλη κοπέλα ή αγόρι.
Παράλληλα όμως δεν ασπαζομαι και τη μετέπειτα στάση του εξομολογούμενου που ,όπως ορθά είπε και η Chase Meridian, θέλησε με κάποιο τρόπο να ταπεινώσει την κοπέλα , νιωθοντας μετά τη συνάντησή τους ότι έχει το πάνω χέρι. Δεν ήταν τίμιο όλο αυτό. Ούτε και η κοπέλα έκανε κάτι που η πλειονότητα των νέων δεν κάνει εκεί έξω. Και εδώ φταίει λίγο και το πρότυπο της εποχής. Μας έχουν μάθει να δίνουμε βάση στο "φαίνεσθαι" και να υποτιμουμε την ουσια. Λογικό λοιπόν όταν μας αρέσει κάποι@ να ποντάρουμε περισσότερο στην εξωτερικη εικόνα του εαυτού μας για να τ@ν κερδίσουμε. Δεν είπα ότι είναι το σωστό ,αλλά είναι και λίγο στην ανθρώπινη φύση αυτή η τακτική. Ωστόσο δε μπορούμε και να ξέρουμε τι έχει συμβεί στην κοπέλα για να καταφύγει στην απόκρυψη κάποιων στοιχείων του εαυτού της. Στην τελική θα βγαίνανε με τον νεαρο και ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο. Απλά ήθελε κατά τη γνώμη μου να δώσει λίγο περισσότερο αβαντάζ σε στοιχεία της εσωτερικής της εικόνας. Οκ για το τσιγάρο μπορεί να έκρυψε βασικές λεπτομέρειες αλλά και πάλι από κοντά ήταν ειλικρινής. Στην τελική αν ο εξομολογουμενος δεν επιθυμούσε ας μη συνέχιζε την επαφή. Νομίζω είπα πολλά και συγγνώμη για το σεντόνι. Απλά διέκρινα πολλη ένταση και εκνευρισμό στα μηνύματα για αυτό πήρα το θάρρος να γράψω ο,τι έγραψα πριν. Και θα κλείσω τονίζοντας πάλι ότι όλα ξεκινάνε από εμάς. Αν πρωτίστως είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας τότε θα είμαστε ειλικρινεις και με όποιον αλλον άνθρωπο συναναστραφουμε. Έχοντας πάντα κατά νου ότι η ειλικρίνεια προϋποθέτει και συναισθηματική νοημοσύνη

@Λιτή

Δεν μ'αρέσει καθόλου η υποκρισία και το ψέμα. Υπάρχει πολύ ματαιοδοξία εκεί έξω, ειδικά στα social/apps.
Σαφώς και δεν έπρεπε να το τραβήξει τόσο ο εξ αλλά ούτε η κοπέλα πρέπει να πλασάρει έναν διαφορετικό εαυτό από αυτό που είναι.
Το ότι έχει ανασφάλειες είναι κάτι που πρέπει να λύσει και όχι να αναπαράγει διότι όπως είπε και η ίδια, την απορρίπτουν συνέχεια άνδρες.
Και όμως υπάρχουν πολλές κοπέλες μέτριας εμφάνισης που έχουν μια χαρά σχέσεις, οπότε στην περίπτωση του ποστ, η εμφάνιση ίσως δεν είναι ο μόνος λόγος αλλά και ο χαρακτήρας/συμπεριφορά.

Και δεν υπάρχει καμία ένταση, διάλογο κάνουμε, εξάλλου ποιος παίρνει την στήλη στα σοβαρά?!

Λιτη
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Δεν είναι η απόρριψη που πληγώνει αυτή είναι σεβαστή απο οποιονδήποτε, η κοροϊδία και το ψέμα είναι που πονάνε.

Εδώ μερικοί/ες προσποιούνται ακόμα και χρόνια σε σχέσεις και παριστάνουν κάποιον/α που δεν είναι. Η κοπέλα στην εφαρμογή μας πείραξε; Kαλά τα λες λοιπόν... Και η κοπέλα μπορεί μια χαρά να τα είχε με τον εαυτό της, αλλά με τόσους που κυκλοφορούν εκεί έξω που το μόνο που τους νοιάζει είναι τα κιλά και αδυνατούν να δουν κάτι άλλο πέρα από αυτό, αναμενόμενο να παρουσιάζει έτσι τον εαυτό της.

@Nefeligeretis

''Και η κοπέλα μπορεί μια χαρά να τα είχε με τον εαυτό της''

Μια χαρά και 2 τρομάρες. Πάλι οι άνδρες φταίνε για τις ανασφάλειες και τα ψέματα της κοπέλας?
Κάπου έλεος.

@TheDude εν προκειμένω, ναι. Ποιος ξέρει πόσες φορές της είπε κάποιος "χάσε μωρέ κανένα κιλάκι για την υγεία σου"(και καλά, η ευγενική εκδοχή) ή "πώς είσαι έτσι" κτλ κτλ. Αλλά όχι, δεν είναι θέμα φύλου αν αυτό κατάλαβες. Το ίδιο επικριτικές μπορούν να γίνουν και οι γυναίκες προς γυναίκες ή και άντρες με περισσότερα κιλά. Και συγγνώμη που θα στο χαλάσω το όνειρο, αλλά δεν τα έχουν τόσο τέλεια όλοι/ες με τον εαυτό τους, ώστε να μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους σχόλια. Οπότε ναι, όλα ξεκινούν από τη σαπίλα γύρω μας και από το γεγονός ότι δεν κοιτάει ο καθένας/η καθεμία τα χάλια του/της, παρά σπεύδει να κρίνει βάσει υποκειμενικών κριτηρίων και μάλιστα τη στιγμή που δεν του/της πέφτει απολύτως κανένας λόγος!
Υ.Γ. Αναρωτιέμαι για την ανασφάλεια της κοπέλας που χώρισε μετά από 5 χρόνια σχέσης στα 30 της και όλοι την ρωτάνε πότε θα κάνει παιδί, πάλι εκείνη πιστεύεις ότι φταίει; Στο έχω ξαναπεί: βγες λίγο από το μικρόκοσμο του λευκού, στρειτ, "παντοδύναμου" άντρα και προσπάθησε να μπεις και στη θέση κανενός άλλου που δεν είναι στα μέτρα σου. Δε δαγκώνουν οι διαφορετικοί/ες!

@Nefeligeretis

Και επειδή η κοπέλα έχει κόμπλεξ/ανασφάλειες πρέπει να τις αναπαράγει αντί να καλυτερεύσει τον εαυτό της?
Διότι αυτό λες τώρα, το οποίο είναι λάθος και υποκριτικό.
Αν έχει θεματάκια ο άλλος-η, πρέπει να τα λύσει και όχι να τα προβάλλει σε άλλους και να παρουσιάζεται σαν κάτι διαφορετικό.
Θα δεχτώ και θα δείξω συμπόνοια στις όποιες δυσκολίες περνάει κάποιος, όλοι μας άλλωστε. Αλλά δεν θα ανεχτώ το συστηματικό ψέμα έναντι της ειλικρίνειας.
Εγώ δεν στάθηκα στην εμφάνιση της κοπέλας αλλά στην στάση της προς τον φίλτατο. Και απ΄ότι κατάλαβα ο εξ συνέχισε να βγαίνει μαζί της ενώ εκείνη παράλληλα έπαιζε και αλλού. Ούτε αυτός έπρεπε να κανονίσει ραντεβού μαζί με τον φίλο του, αλλά ούτε αυτή να προβάλλει κάτι διαφορετικό.
Το παράδειγμα με την κοπέλα που χώρισε είναι άτοπο, μπερδεύεις τα ποστ μου φαίνεται. Διαφορετική περίπτωση.
Επίσης, είναι πολλές που έχουν μια χ ψ /μέτρια εμφάνιση και έχουν μια χαρά σχέση. Οπότε δεν είναι μόνο το πως είσαι εμφανισιακά αλλά και ο χαρακτήρας/προσωπικότητα σου. Το να λες ότι τρως άκυρο μόνο λόγο εμφάνισης, ειδικά αν είσαι και κοπέλα, το βρίσκω υπερβολικό.
Υ.Γ. Ο λευκός str8 άνδρας σε μεγάλωσε και σου στάθηκε όταν μεγάλωνες (μαζί με την μάνα).
Το παντοδύναμος άνδρας έχει εξαλειφθεί σαν έννοια διότι προσπαθούν να πλασάρουν την δυναμική παντοδύναμη γυναίκα. Τι, όχι?

Οι διαφορετικοί δεν δαγκώνουν, το ψέμα και η ματαιοδοξία όμως σπάνε κόκκαλα.

@TheDude
Η "δυναμική παντοδύναμη" γυναίκα αναγκάστηκε να γεννηθεί σε συνθήκες επιβίωσης και προσπάθειας επαγγελματικής - κατά βάση - στερέωσης σε έναν χώρο αρκετά ανταγωνιστικό. Δεν είναι όλες οι γυναίκες επαγγελματικές μεγαιρες που πατάνε επι πτωμάτων να ανελιχθούν. Υπάρχουν και αυτές μέσα στα σπίτια τους που μεγαλώνουν μόνες ενίοτε τα παιδιά τους όταν ο λευκός στρέιτ άντρας απουσιάζει κυριολεκτικά και μεταφορικά. Όπως αντίστοιχα συμβαίνει και με ήρωες για μένα άνδρες που έτυχε να χάσουν νωρίς τη σύζυγό τους. Ας αποφεύγουμε τις γενικεύσεις και τις ταμπέλες εν γένει

@Λιτή

Ο ανταγωνιστικός χώρος είναι και στα 2 φύλα. Και σε ποια εποχή αναφέρεσαι που λες για επιβίωση της γυναίκας? :)
Μιλάμε εν έτη 2022 και μάλιστα σε Δυτικό κόσμο.
Αν μου έλεγες για τριτοκοσμική χώρα ή κάπου με ακραίο Μουσουλμανικό καθεστώς, να συμφωνήσω.
Εκεί μιλάμε για πραγματικό γολγοθά της γυναίκας.
Συμφωνώ στο τελευταίο που λες περί ανδρών/γυναικών που μεγαλώνουν μόνοι τα παιδιά τους. Αυτό περί ταμπέλας ''λευκού str8 άνδρα'' αναφέρθηκε υποτιμητικά από έναν φίλτατο.
Ας μην βλέπουμε όμως τα πράγματα μονόπλευρα κατηγορώντας πάντα τον άνδρα λες και είναι η πηγή όλων των κακών.

Τι καθεσαι και αναλύεις; Εδω μέσα γράφουν για το ποιος θα έχει το πανω χερι στη σχέση, αν έχασε το γκόμενο λέει σιγα θα τον ξεπεράσει, ότι νά ναι. Αν έχετε κολλήματα με πρώην δεν φταίνε οι επόμενοι. Βρείτε τα με τον εαυτό σας πρώτα.

07/09..10:15
Δεν υπάρχει πάνω χέρι σε μια ερωτική σχέση διαφορετικα είναι σχέση εξουσίας. Τώρα δηλαδή εσενα σου άρεσε όλο αυτό που διάβασες; δεν λέω ότι δεν θα με πείραζε να μην εχω την αποκλειστικότητα του εκάστοτε ενδιαφερόμενου αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα κατάστρωνα ολόκληρο σχέδιο με φίλη μου για να τον ντροπιασω επειδή μπορεί να βγαίνει και με άλλες. Να είχαν σχέση να το καταλαβω. Δεν είναι η πράξη είναι ο τρόπος που σκέφτεται άσχημος και εκδικητικός. Γιατί να λυπηθεί ακριβώς;

Λιτή, θα σου μιλήσω ειλικρινά. Πριν κάποια χρόνια είχα γνωρίσει μια γυναίκα που πραγματικά μου άρεσε, με την πρώτη οπτική επαφή με έκανε να αισθανθώ ένα πολύ δυνατό συναίσθημα που δεν περιγράφεται. Ήθελα να είναι στη ζωή μου. Μπορεί να μην εξέφρασα ποτέ τι ένιωθα αλλά προσπάθησα με τον τρόπο μου να της δείξω τι αισθάνομαι. Δυστυχώς δεν είδα κάποιο σημάδι που να μπορώ να προχωρήσω, οκ δεν ρώτησα και εγώ εάν έχει σχέση δεν ήξερα, οπότε έμεινα εκεί. Δε μου πέρασε ποτέ από το μυαλό να τη ρωτήσω ηλικία ή τα άλλα ζητήματα που γράφτηκαν παρακάτω (δε με ενδιαφέρουν). Εμένα μου άρεσε έτσι ακριβώς όπως ήταν, μου άρεσε και το πρόσωπό της. Σκέφτομαι να πω έστω και τώρα τι αισθάνομαι γιατί πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι πάντα έτσι όπως φαίνονται, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν εάν θα μιλήσει κάποιος ή όχι, ωστόσο σκέφτομαι πάλι ότι δεν θέλω να ενοχλήσω (είχα στείλω κάποτε αλλά πήρα μια απλή, τυπική απάντηση που δεν σου άφηνε περιθώρια). Στο κομμάτι της συμπεριφοράς, ενδεχομένως και να την ενόχλησε μια σκέψη που εξέφρασα αλλά δεν είχα κακή πρόθεση, τα μυνήματα που έπαιρνα ήταν διφορούμενα (δε μου έδωσε και ποτέ την ευκαιρία να εξηγήσω τι εννοούσα). Προσωπικά δε με ενδιαφέρουν ούτε τα social, ούτε τα like, dislike ούτε να χρησιμοποιώ φίλτρα ή να πω ψέματα για τα κιλά ή το ύψος, τίποτα από όλα όσα γράφτηκαν. Η ουσία για μένα βρίσκεται αλλού. Συνεχίζω να πιστεύω το "Τα πάντα έχουν ομορφιά, όμως δε τη βλέπουν όλοι".

Καλέ μου άγνωστε συνομιλητή,σε ευχαριστώ για το άνοιγμά σου και το εκτιμώ πολύ. Από τα λεγόμενα σου νιώθω ότι ακόμα έχεις αισθήματα για αυτή την κοπέλα. Αυτο το ανεκπλήρωτο που μας εξάπτει τη φαντασία αλλά και καλλιεργεί την εξιδανίκευση. Θα σου μοιραστώ όσα και οι φίλοι ψυχολόγοι σε αυτές τις περιπτώσεις λένε: ένας απο τους τρόπους το ανεκπλήρωτο να εκπληρωθεί είναι τελικά η κατά μέτωπο σύγκρουση με το αντικείμενο του πόθου. Δηλαδή η διεκδίκηση. Ξέρω πως στην περίπτωση τη δική σου δε γνωρίζεις πολλά για την τώρα κατάσταση της κοπέλας. Όμως δεν αξίζει να προσπαθήσεις να μάθεις και αναλόγως να πράξεις; Δηλαδή αν μάθεις ότι όντως είναι αλλού θα το σεβαστείς,θα σφίξεις την καρδιά και τα δόντια και θα προχωρήσεις πάνω στα χαλίκια για αρχή. Αν από την άλλη μάθεις ότι η κοπέλα είναι μόνη δεν χάνεις κάτι να προσπαθήσεις μια νέα πιο άμεση και ξεκάθαρη αυτή τη φορά προσέγγιση. Αν και πάλι δεν ευδοκιμησει τουλαχιστον θα είναι λυτρωτικό για σένα καθώς πια το ανεκπλήρωτο θα έχει εκπληρωθεί γνωρίζοντας εσύ την αλήθεια. Τίποτα όμορφο δεν αντέχει μεσα στο σκοτάδι. Έχω περάσει παρόμοια κατάσταση για αυτό κι εγώ με τη σειρά μου επιθυμώ να τα μοιραστώ όλα αυτά μαζί σου μήπως και σε βοηθησω. Δυστυχώς οι άνθρωποι κολλάμε σε κάτι και αδυνατούμε να δούμε γύρω μας φωτεινούς ανθρώπους που αξίζουν το ίδιο και νοιάζονται για εμάς.
Εγώ λοιπόν θα ευχηθώ να έχεις ανοιχτά τα μάτια της καρδιάς σου ,μη φοβάσαι να δοθείς και να αγαπηθείς. Ναι σίγουρα υπάρχει κάποια κοπέλα εκεί έξω που θα μπορέσει να διακρίνει την ομορφιά σου 🙂
Καλή τύχη εύχομαι εκ βαθέων

Πάνω που σε παίνεψα προηγουμένως, διαβάζω αυτό, τη στιγμή που πολλοί άλλοι και πολλές άλλες έχουν γράψει σχετικές εξομολογήσεις. Δεν ξέρω τι λένε οι ψυχολόγοι για διεκδικήσεις, αλλά ο άνθρωπος έχει λάβει την απάντηση του. Όποιος/α θέλει πάντα θα βρίσκει τον τρόπο και δε θα απαντάει τυπικά και...λιτά. Η κοπέλα δεν ενδιαφέρεται, είναι κάτι παραπάνω από προφανές και είναι κρίμα να χάνει πολύτιμο χρόνο και ανθρώπους, όπως ανέφερες και εσύ, για κάτι που δε θα συμβεί ποτέ. Χίλιες φορές φωτεινούς ανθρώπους με τα ελαττώματα τους βέβαια και χρόνο σωστά ξοδεμένο παρά αναμονές και ανθρώπους εξιδανικευμένους που δεν είναι καν όπως τους φαντάζεστε.

Ναι έχεις δίκαιο Nefeligeretis και σε ευχαριστώ για το ευστοχο σχόλιο. Έτσι είναι. Απλά επειδή ακόμα φαίνεται ότι έχει μείνει απωθημένο στον φίλο εξομογουμενο , για αυτό είπα τη λέξη διεκδίκηση, δηλαδή προσπάθεια του μόνο σε περίπτωση που η κοπέλα που τον ενδιαφέρει να ειναι οντως μόνη. Μπορεί να νιώσει την απόρριψη αν οντως η κοπέλα δεν ενδιαφέρεται εξαρχής. Μόνο έτσι ίσως καταφέρει να συνεχίσει όσο πόνο κι αν έχει αυτό όλο. κατά τα άλλα ναι, δίπλα μας είναι τόσοι ενδιαφέροντες άνθρωποι που περιμένουν ένα χαμόγελο μας κι ένα ενδιαφέρον 🙂

@Λιτή
Για τα "απωθημένα" όπως τα ονομάζεις, έγραψα και παρακάτω. Δεν είναι η κοπέλα αυτή καθ'αυτή ή το αγόρι αυτό καθ'αυτό, όπως παραδέχτηκε και η κοπέλα εν τέλει σε μια άλλη δημοσίευση, αλλά ο ίδιος μας ο εαυτός και ο φόβος του να εκτεθεί σε κάτι νέο, σε κάτι διαφορετικό που δε θα είναι "τέλειο" γιατί δε θα το ζούμε στο μυαλό μας, θα είναι όμως "μοναδικό" με τον τρόπο του. Την απόρριψη, λοιπόν, την έχει ήδη βιώσει όποιος/α δεν είναι με το "απωθημένο" του/της αλλιώς θα ήταν μαζί. Δεν υπάρχουν αν και ίσως, όταν μιλάμε για τον έρωτα.
Η γνώμη μου είναι ότι στους ανθρώπους προσκολλημένους στο παρελθόν, λείπει η αγάπη στο παρόν, είτε προερχόμενη από τον ίδιο τους τον εαυτό, είτε από ενδιαφέροντες ανθρώπους με "συννεφιασμένα" χαμόγελα... :)

Λιτή
Κι εμείς που είπαμε την αλήθεια τι καταλάβαμε;
Δεν υπάρχει ούτε ενσυναισθηση ούτε ευγένεια ούτε καλοσύνη και δυστυχώς ούτε αμοιβαία συναισθήματα.
Απλά δεν ξέρω πως σταματάς να αγαπάς.

Καλή/ καλέ μου εξομολογουμενε , ποτέ η αλήθεια δε χάνεται ούτε ξεχνιέται ( σύμφωνα και με τον ορισμό της). Μην το βάζεις κάτω αν δεν ήταν για σένα το πρόσωπο που σε απογοητευσε. Συνέχισε να αγαπάς όπως ξέρεις κι η αγάπη έρχεται καθημερινά κι ας μην τη βλέπουμε κάθε στιγμή. Εύχομαι σύντομα να σου παρουσιαστεί φωτεινή και καθαρή και ολάκερη!!

@Λιτή για το σχόλιο 7.9.2022 01:01
Έσπευσα να απαντήσω αερολογίες σε προηγούμενο σχόλιο σου, ενώ όλη η ουσία κρύβεται σ αυτό.
Α(στερητικό) + λήθη, για την αλήθεια που ποτέ δε χάνεται, ούτε ξεχνιέται, σύμφωνα με τον ορισμό της.
Να συνεχίσεις να μας γράφεις την αλήθεια σου και μπορεί να μην τη βλέπουν όλοι, αλλά σίγουρα κάποιοι την κυττάζουν με ό,τι συνεπάγεται αυτό...

Σταθηκα και χαμογελασα και ακόμα χαμογελαω με τη λέξη "κυτταζουν".. Αν πω κάτι άλλο θα είναι περιττό και θα χαλάσω ο,τι όμορφο είπες..
Απλά σε ευχαριστώ:)

Εγώ έγραψα για το εάν είναι να στείλω ή όχι μήνυμα. Σίγουρα την απάντηση την πήρα από τότε, εξάλλου αν ήθελε θα μπορούσε να μου στείλει, (πριν στείλω μήνυμα και επιβεβαιωθώ). Απλά έγραψα μια σκέψη. Ενώ οι κινήσεις μου ήταν πολύ εμφανείς ότι μου αρέσει, αυτό που με ενόχλησε, ήταν ότι στο τέλος δεν πήρα μια ειλικρινή απάντηση, πχ κατάλαβα ότι σου αρέσω, ευχαριστώ αλλά αυτή τη στιγμή δεν ενδιαφέρομαι (προσωπικά έτσι απαντάω). Αντ' αυτού, εισέπραξα δύο πάρα πολύ σκληρές εκφράσεις, τις οποίες τις είπε και με μια μεγάλη σιγουριά. Παρ' όλα αυτά και όσα άλλα άκουσα, δεν φέρθηκα ούτε με αγένεια ούτε με προσβολές. Δεν ξέρω αν το παραπάνω το έγραψε η Λιτή, εάν όχι ζητώ συγγνώμη, αλλά όλα αυτά (και άλλα) αν τα "απαιτούμε" στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, να θυμόμαστε ότι πρέπει και να τα προσφέρουμε. Υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται πραγματικά, που με κάθε κίνησή τους δείχνουν ότι θέλουν να μας καταλάβουν, εάν δεν ενδιαφερόμαστε να το πούμε. Για εμένα δεν υπάρχει χώρος για εγωισμό. Να θυμόμαστε δύο πράγματα, η γλώσσα τσακίζει κάτι που δεν έχει και να μην κάνουμε ότι μας έκαναν.

07/09..01:24
Το σχόλιο μου δεν αφορούσε την δική σου αλήθεια. Απλώς είπα να γράψω κι εγώ τον πόνο μου. Ημουν απόλυτη λόγω θυμού σίγουρα υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που φέρονται με αξιοπρέπεια και ενσυναισθηση. Τουλάχιστον έμαθες εάν σε θέλει η όχι. Εγώ διέγραψα τα πάντα όταν περίμενα να εμφανιστεί και δεν ήρθε ποτέ. Παρ όλα αυτά δεν το έχω ξεπεράσει ακόμα. Θέλω τον χρόνο μου.. Όσο παει

Καλέ μας φίλε, δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη. Βασικά δεν καταλαβαίνω πού αναφέρεσαι και ζητάς συγγνώμη αλλά δεν υπάρχει λόγος ούτε είπες κάτι μεμπτό. Σε κάθε περίπτωση από αυτά που μας λες και τώρα όντως αυτό που λέει ο Nefelegeretis: προχώρησε, δεν αξίζει να βασανίζεσαι με έναν άνθρωπο και που δε σε θέλησε και που σε προσέβαλε. Και ζητάω εγώ συγγνωμη αν δεν κατάλαβα σωστά και σου είπα να τη διεκδικήσεις πάλι. 🙂

Η συγγνώμη πηγαίνει στην επίκληση του ονόματός σου, χωρίς τη σιγουριά του εάν τα γραφόμενα είναι δικά σου. Δεν ήταν προσβολές, δε με πρόσβαλε ποτέ, απλά, για εμένα, μου είπε (το ένα από τα δύο) με έναν ώμο τρόπο, δεν κατάλαβα τι σου είμαι. Αυτό ρε δι**ο, που λέει και ένας καθηγητής, πονάει πάρα πολύ, τσακίζει την άλλη πλευρά. Ίσως να ήταν θυμωμένη, το δέχομαι το κατανοώ, αλλά με πλήγωσε. Και ναι, έγινε ακόμη χειρότερο όταν έμαθα τυχαία, ότι ήρθε στην πόλη μου και δε με ενημέρωσε. Οκ είχε κάθε δικαίωμα, εξάλλου μου είχε πει πως με βλέπει. Κατανοώ ότι ο καθένας μας κάτι κουβαλάει αλλά όταν συναντάμε άτομα στη ζωή μας που θέλουν να μας κρατήσουν πραγματικά και στη δική τους, να είμαστε ειλικρινείς μαζί τους. Όπως αποζητούμε ειλικρίνεια, ευγένεια ή κάτι άλλο από την μία την πλευρά έτσι και να τα προσφέρουμε. Δεν κρατάω κακία, ούτε θυμό ούτε κάτι άλλο, ότι περιέγραψα παραπάνω (μου άρεσε έτσι ακριβώς όπως ήταν) εξακολουθώ να το πιστεύω. Σίγουρα η ζωή συνεχίζεται και με τα πάνω της και με τα κάτω της. Όπως έλεγε και μια μεγάλη μορφή (και ραδιοφωνική), κάθε ευτυχία.

01:38
Είσαι σίγουρος ότι ήρθε μήπως το είπε για να δει την αντίδραση σου; Ισως να είχε σκοπό να έρθει και το ακύρωσε. Εσυ της πρότεινες να βρεθειτε;

Ναι ήρθε, μια φορά και μια φορά σε άλλη πόλη (τυχαία τα έμαθα, δεν κάθομαι να παρακολουθώ τι κάνουν οι άνθρωποι). Είχε το κάθε δικαίωμα να μην το πει, εξάλλου τι της ήμουν;. Αυτό όμως δεν παύει να πονάει την ψυχή. Προσωπικά τέτοια "παιχνίδια" δεν κάνω και όπως δεν τα κάνω, επιθυμώ και να μη μου τα κάνουν. Όχι, όσο καιρό την ήξερα δεν της πρότεινα να βγούμε, ούτε να μου δώσει τον αριθμό της (είχε το δικό μου, βέβαια της είχα πει αν θέλει μπορεί να με καλέσει, πράγμα που δεν έγινε και πότε). Ναι, παραδέχομαι ότι έκανα λάθη, πολλές φορές ήθελα να της ζητήσω να βγούμε για να την γνωρίσω καλύτερα, αλλά πάντα όταν ερχόμουν πρόσωπο με πρόσωπο, τα έχανα και αυτό οφειλόταν στο δυνατό συναίσθημα που μου προκαλούσε (οι κινήσεις μου όμως φανέρωναν τι ένιωθα). Παραδέχομαι ότι στο τέλος απαίτησα κάτι με κακό τρόπο, αλλά η πηγή αυτού (σε όλα τα πράγματα πρέπει πρώτα να αναζητούμε την πηγή) οφειλόταν σε μια φράση που μου είχαν πει για το πως με βλέπουν. Δε με δικαιολογώ αλλά όταν γκρεμίζεται κάτι μέσα σου, το οτιδήποτε έχεις ονειρευτεί, είναι τελείως ανθρώπινο να απαιτείς το τελευταίο κομμάτι αξιοπρέπειας που σου απέμεινε. Δεν είχα σκοπό να την θίξω, ούτε να την υποτιμήσω. Κατανοώ, ότι και αυτή μπορεί να θίχτηκε, να είχε θυμό, οργή αλλά λέγοντάς μου αυτά, εμένα απλά μου επιβεβαίωσε για το πώς με έβλεπαν. Ότι περιέγραψα εξακολουθεί να ισχύει, πραγματικά ήθελα να τη μάθω καλύτερα αλλά ποτέ μα ποτέ δε μου έδωσε τη δυνατότητα. Μου έβγαζε μια απολυτότητα, αδιαλλαξία και εγωισμό. Δεν τα προβάλλω ως κάτι αρνητικά αλλά ούτε και ως θετικά, απλά ως στοιχεία του χαρακτήρα της. Εξάλλου είχα πει, είναι ελεύθερη να κάνει και να πιστεύει ό,τι θέλει και ούτε πρόκειται να την πιέσω για κάτι (αυτά τα δύο για μένα μεταφράζονται σε σεβασμό προς την προσωπικότητα του άλλου). Εάν επιθυμεί να κάνουμε μια ουσιώδη συζήτηση, μπορεί ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσει μαζί μου.

@6.9.2022 10.55
Σταματάς να αγαπάς κάτι ανύπαρκτο, όταν αγαπήσεις παραπάνω τον εαυτό σου ή όταν αγαπηθείς περισσότερο από κάποιον άλλον με ενσυναίσθηση, καλοσύνη και ευγένεια. Στη δεύτερη περίπτωση, βέβαια, είναι στο χέρι σου να το κρατήσεις και να μην ξανακυλήσεις στο (ιδανικό) παρελθόν όταν θα προκύψουν και οι αναμενόμενες δυσκολίες.
Δεν είμαι εδώ για να κρίνω, αλλά όλοι/ες με το ίδιο θέμα "κρύβεστε" πίσω από κάτι που δεν υπήρξε και δε θα υπάρξει ποτέ ή πίσω από μια απόρριψη, αποφεύγοντας να ζήσετε πραγματικά και να "αρπάξετε" την όποια ευκαιρία σας δίνετε από τα μαλλιά. Και δυστυχώς όταν τελικά το αντιλαμβάνεστε, έχει ήδη χαθεί πολύτιμος χρόνος.

06/09..10:55
Δεκτο το σχόλιο παρόλα αυτά δεν διαβάζω κάτι που δεν γνωρίζω ή δεν έχω σκεφτεί ήδη. Σίγουρα δεν κρύβομαι από τίποτα και αγαπώ τον εαυτό μου αλλα χρειάζομαι τον χρόνο μου για να ξεπεράσω έναν άνθρωπο για τον οποίο έχω νιώσει πράγματα ότι κι αν είναι αυτα.

Δεν θα σταθώ στις ανακρίβειες της κοπέλας και τις ρετουρσαρισμένες της φωτό, ποιός είμαι εγώ να την κρίνω,.
Θα σταθώ όμως στο γεγονός ότι ζητάς αποκλειστικότητα από εκείνη την στιγμή που απλά είχατε βγει μερικές φορές.
Δικαιώμα της είναι να έχει όσα προφίλ θέλει και να μιλάει με όσους θέλει εφόσον δεν έχετε συμφωνήσει να είστε μαζί και να μην γνωρίζετε άλλα άτομα. Εξάλλου κι εσύ έκανες ακριβώς το ίδιο για το οποίο την "κατηγορείς" επισκεπτόμενος "αλλη" διαδικυακή πλατφόρμα.... Έλα τώρα!

,Συμφωνώ απόλυτα με τον TheDude. Όμως, καταλαβαίνω τον λόγο που του απάντησαν έτσι οι 2 κοπέλες (?) επειδή έγραψε ο εξόμ αυτό που του είπε για την απόρριψη. Όταν υπάρχει η δυνατότητα να παρουσιάσεις τον εαυτό σου πιο όμορφο, πιο ψηλό, πιο νέο, πιο οτιδήποτε, είναι δύσκολο να αντισταθείς σε αυτό. Όλοι οι άνθρωποι θέλουμε να μας αποδέχονται και να αρέσουμε, είναι κάτι φυσιολογικό, απολύτως φυσιολογικό θα έλεγα. Τόσα χρόνια δηλαδή πριν την ανακάλυψη του διαδικτύου, τόσοι εκατομμύρια άνθρωποι όχι-και-τόσο-ωραίοι-σύμφωνα-με-την-σχετική-ιδέα-περί-ομορφιάς-της-εκάστοτε-εποχής (για να μην trigger-ηθεί κανείς/καμιά πάλι) δεν έβρισκαν ταίρια επειδή σε κάθε εποχή όλοι ήθελαν τον καλύτερο εμφανισιακά και τότε δεν υπήρχε η δυνατότητα επεξεργασίας φωτογραφιών ή οτιδήποτε. Δε θα σταθώ εκεί καθώς εξυπακούεται πως ναι, θα θελήσεις να φαίνεσαι πιο όμορφος, να δει ο/η άλλος/η την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, π.χ ποιος/α δε θα βγάλει 10+ φωτογραφίες με διαφορετική πόζα και σε όποια φαίνεται καλύτερα η επιδερμίδα του, αυτή δεν θα ανεβάσει; ή ποιος/α δε θα φτιάξει λίγο τα μαλλιά του/της π.χ πριν βγει φωτογραφία; Είναι αυτονόητο αυτό. Θα σταθώ στην υπερβολή. Άλλο η ωραιοποίηση (=δείχνεις το καλύτερο που έχεις αλλά έχεις πραγματικά, όχι ψεύτικο, π.χ όχι να μικρύνεις τη μύτη σου με επεξεργασία) άλλο να δείχνεις κάτι που δεν είσαι. Ο εξόμ γράφει πως έλεγε ψέμματα πως δε καπνίζει. Και 1 τσιγάρο θεωρείται κάπνισμα. Για την ηλικία, αλλά οκ μικρή διαφορά, 2 χρόνια, δεν ήταν και 5 ξερω γω. Αν τα αλλάξεις όλα, γίνεσαι μετά κάτι άλλο. Φανταστείτε να ξέρετε 10 πράματα για κάποιον και κανένα από τα 10 να μην είναι ακριβώς έτσι όπως τα παρουσιάζει. Χάνεται η εμπιστοσύνη μετά και ό,τι "χτιστεί" μεταξύ σας θα είναι βασισμένο στο ψέμα, ή στη μη-παραδοχή-της-πλήρους-αλήθειας ή στην απόκρυψη μέρους αυτής, όπως θέλετε πάρτε το. Αν παρουσιάζεις διαφορετικά τα πάντα, πως θα σε ερωτευτεί και αγαπήσει κάποιος αφού όσα παρουσιάζεις δεν είναι δικά σου ή δεν τα έχεις; Δεν είπα να βγάλει ολόσωμη φωτογραφία ή χωρίς επεξεργασία. Απλά να λειτουργεί κάθε ωραιοποίηση ως προέκταση κατά κάποιο τρόπο και όχι η ίδια η ουσία, άμα δηλαδή όλα αυτά τα βάλουμε στην άκρη, η ίδια η ψυχή της να είναι αυθεντική και αυτά απλά να είναι μία μορφή διαφήμισης, να σου τραβήξει τη προσοχή και να έχεις περιέργεια να την μάθεις. Π.χ λίγο ατυχές παράδειγμα και ελπίζω να μη trigger-άρω κανέναν και καμία με τη σύγκριση αλλά φανταστείτε ένα ρούχο σε μία βιτρίνα. Μπορεί να είναι επίτηδες σιδερωμένο με τέτοιο τρόπο ή φορεμένο σε κούκλα μανεκέν με τα ακριβή μεγέθη, που να φαίνεται απλά ιδανικό για σένα και αυτή η εικόνα να σε "τραβήξει" το ενδιαφέρον και τη προσοχή ωστέ να μπεις μέσα στο κατάστημα να το δοκιμάσεις. Άμα δεις όμως πως στη περιγραφή γράφει "100% cotton" ενώ στο ταμπελάκι γράφει "70% cotton - 30% polyester" δε θα το αγοράσεις απλά επειδή σου τράβηξε το ενδιαφέρον όταν το είδες έξω από τη βιτρίνα. Άμα θέλεις 100% βαμβάκι, απλά δε θα το πάρεις, και ας το φορέσει ο ίδιος o Valentino ξέρω γω. Άρα δε μετράει μόνο να κερδίσουμε τα βλέμματα και τις εντυπώσεις αλλά και η ίδια η ουσιά, η οποία είναι πως δεν είναι βαμβάκι. Η κοπέλα "κέρδισε" τον εξομ με όλα αυτά και βγήκανε αλλά μιλούσε με το φίλο του απ0 άλλη εφαρμογή χρησιμοποιόντας άλλο όνομα οπότε ακόμα και αν όλα τα προσπερνούσε ο εξομ, πάλι δεν θα έμενε κάτι στην ουσία της γνωριμίας αφού επέλεξε να δοκιμάσει και αλλού παράλληλα τη τύχη της η κοπέλα.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το catfishing. Αν δεν της άρεσε που είχε παραπάνω κιλά κλπ, να προσπαθούσε να αλλάξει τον εαυτό της, να κάνει δίαιτα και γενικά να βελτίωνε ότι την χάλαγε πάνω της.
Πάνω απ'όλα να αποδεχόταν τον εαυτό της και όχι να πλασάρει κάτι ψεύτικο ψάχνοντας μια ουτοπία.

Καμία λύπηση σε τέτοια άτομα.
-----------------
Παρατηρώ ότι κάποιες γίνανε triggered και υποστηρίζουν ότι καλά έκανε η κοπέλα που έκρυβε πράγματα και παρουσίαζε τον εαυτό της ομορφότερη/καλύτερη απ'όσο είναι.
Όσοι-ες το κάνετε αυτό απλά έχετε κόμπλεξ και αντί να κερδίσετε τον άλλον για αυτό που είστε, προσπαθείτε να τον ρίξετε με ψέματα. Λες και η εμφάνιση είναι το μόνο που έχετε να δείξετε, διότι από προσωπικότητα προφανώς πάσχετε.
Αντί να καμουφλάρετε την εμφάνιση σας, αλλάξτε την. Αλλά τόσο ρηχές είστε.
Να τα λουστείτε τώρα, όπως η κοπέλα στην εξ η οποία έμεινε μόνη στην τελική.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ λέμε, μάθετε τι σημαίνει.

Υ.Γ. Βρείτε τα με τον εαυτό σας πρώτα απ'όλα τότε και αφήστε τα ψέματα. Anjelina Jolie δεν έγινε καμιά με μερικά φίλτρα και cropping photos.

Διικαιωμα της να κανει οτι θέλει στη ζωή της και να μιλάει με όποιον επιθυμεί δεν είχαν σχεση άλλωστε. Το ότι δεν είπε όλη την αλήθεια για την εξωτερική της εμφάνιση είναι το τελευταίο γιατι έτσι κι αλλιως βρλεθηκαν απο κοντά όποτε είναι ενα ανόητο ψέμα απο πλευράς της. Την ουσία της δεν την έκρυψε όμως. Υπάρχουν πολλόι που παριστάνουν ένα εντελως διαφορετικό άνθρωπο που ενδιαφέρεται για σενα και τα συναισθηματα σου και άλλες τετοιες μπούρδες μονο και μονο για να δουν ποια είσαι και να την κάνουν. Εντελώς ανηθικοι γιατι στο παιζουν και αισθηματίες.
Αυτοι βέβαια είναι μόνο για λύπηση

@4.9.2022 | 01:44

Να υποθέσω ότι αν έκανε άνδρας το catfishing θα έλεγες τα αντίθετα.
Η κοπέλα ήθελε να πιάσει γκόμενο με ψέματα και στην τελική κατέληξε μόνη.
Τα πάθημα μάθημα.
Και όχι μόνο αυτό, η κοπέλα μιλούσε παράλληλα και με τον φίλο του, ενώ έβγαινε ακόμα με τον φίλτατο.
Αλλά φυσικά αμέσως να την δικαιολογήσεις.

Ωραία αναδιατυπωνω
Δεν γνωρίζουμε τι έχει ειπωθεί από τον φίλτατο εξομολουμενο προς την κοπέλα οπότε καθώς έχουμε τα λεγόμενα μόνο της μια πλευράς. Υποθέτω ομως ότι κάτι θα έχει πει κι αυτός δεν μπορεί. Επίσης δεν πειράζει που έχασε τον γκόμενο υποψιάζομαι πως θα το ξεπεράσει..

,Μα απλα δεν ειχε φωτο ολόσωμες δεν ειπε οτι ειναι αδύνατη! Οσο για το φωτοσοπ παιζει να μαι η ΜΟΝΗ κοπελα που δεν κανω ΟΛΕΣ κανουν και υπαρχουν απειρα φιλτρα που μπαινουν αυτόματα. Πλεον θεωρείται αυτονόητο πως τα χρησιμοποιούν ολες και οι αντρες το ξερουν πως σαφως σχεδον καμια δεν ειναι οπως στις φωτο της.
Ντροπη σας λοιπόν για ότι της κάνατε. Οσο αφορα την ηλικια δεν οφείλει να πει τα προσωπικά της δεδομένα και το πόσο εινια σε κανέναν! Δικαίωμα της ! Απλα επειδη ολοι ρωτανε αναγκάζεσαι να πεις ένα ψέμα. Εγω δοκίμασα απλά να τους πω ότι δεν λεω ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕ. Ενας λυσσαξε και προσπαθουσε να κανει μαντεψιες και λεει κιολας "τι πραγμα ειναι αυτο ολες λενε μια ηλικια και ας ειναι και ψέματα". Λες και μου πε χυμα να λεω ψέματα ηταν !
Ε ψέματα θα σας λέμε! Δεν ρωτάμε ηλικιες ΑΓΝΩΣΤΩΝ, εγω ουτε αντρες ρωτάω ποσο ειναι ειναι αγενεια. Μαθετε τρόπους!
Και ξανα ντροπή ειναι δυνατόν; Το μονο λάθος της ειναι που κορόιδευε ότι δεν καπνίζει ενώ κάπνιζε και οτι ειπε ψέματα για το υψος (που παλι ΟΛΕΣ λενε ψέματα πως ειναι ψηλοτερες ....ΟΛΕΣ ομως)

@4.9.2022 | 05:08

''Δεν ρωτάμε ηλικιες ΑΓΝΩΣΤΩΝ''

Αυτό το λένε όσοι-ες έχουν κόμπλεξ με την ηλικία τους.
Αλίμονο αν θεωρείται ταμπού η ηλικία, ήμαρτον τι ακούω.
Μάθετε να είστε ειλικρινείς και να σας θέλουν για αυτό που είστε, όχι για αυτό που προβάλετε.

Υ.Γ. Ο φίλτατος συνέχισε να την θέλει και να του αρέσει παρόλα αυτά. Αλλά μερικοί-ες πάνε να τον φάνε και να δικαιολογήσουν την ανασφάλεια και τα ψέματα της κοπέλας. Ε κάπου εκεί καταντάει γελοίο.

Όταν κάνεις μια γνωριμία εννοείται ότι θα ανταλλάξεις κάποια προσωπικά στοιχεία και μέσα στα βασικά είναι και η ηλικία. Αν έχεις αυτή την επιθετική και παράλογη στάση λογικό είναι ο άλλος να μη θέλει δεύτερο ραντεβού. Σιγά τα απόρρητα σου δεδομένα που θέλεις να τα προστατεύσεις.
Να υπάρχει κάπου και μια λογική, ε; Αλλιώς ποιος να σε πάρει στα σοβαρά...

Παρουσίαζε τον εαυτο της οπως της άρεσε. Τώρα ανακαλυψες οτι οι ΟΛΟΙ επεξεργάζονται τις φωτογραφίες τους; Εσύ δηλαδη τι δημοσιεύεις φωτο με φτερά και πούπουλα όταν θέλεις να πλασάρεις τον εαυτό σου; να την κρεμάσουμε αμα έκρυψε τα κιλα της αλλα να σου πω ένα μυστικό; Σχεδόν όλες οι γυναίκες τα κρύβουν. . Πρώτη φορά το ακούς και αυτό; Όσο για την προσωπικότητα σε όποιον αρέσει για τους άλλους δεν θα μπορέσει. Ευτυχώς δηλαδή γιατι σημασία έχει η ποιότητα
Ειλικρίνεια μπράβο σου....συνέχισε την αυθυποβολή μπας και παραδειγματιστουν κι άλλοι.

@5.9.2022 | 01:03

Άλλο φοράω κάτι κολακευτικό για να μην τονίζω τα παραπάνω κιλά μου πχ, άλλο βγάζω φωτό από τον λαιμό και πάνω για να κρύψω τον σωματότυπο μου. Μετά μην απορεί αν τρώει άκυρο.
Και στην τελική είναι δικαίωμα του καθενώς να έχει συγκεκριμένο γούστο στην εμφάνιση μιας κοπέλας. Και το αντίστροφο.
Για να μην αναφέρω και το κάπνισμα και ποιός ξέρει τι άλλο έκρυψε. Στην τελική δεν ξέρεις αν μπορείς να την εμπιστευτείς ή όχι.

The dude /12:41
Κι εγώ βγάζω από τον λαιμό και πάνω αλλά δεν είμαι παχουλή. Δεν ήξερα να βγάζω ολοσωμες για να μην μπερδεύεται ο κοσμος. Όλοι έχουμε τα γούστα μας αλλά δεν περιμένουμε να βγάλουμε άκρη από μια φωτογραφία.

The dude /03:01
Το πρόβλημα είναι ότι εσύ πιστεύεις πως το κάνει για παραπλανηση κι όχι γιατί της αρέσει να φωτογραφίζεται έτσι. Οι συνήθειες σου δεν είναι νόμοι του σύμπαντος

@6.9.2022 | 04:59

Αφού στην περίπτωση του ποστ, η κοπέλα εσκεμμένα έβγαζε φωτό από τον λαιμό και πάνω.
Διάβασες την εξ ή μπα?

Και δικαίωμα της θα μου πεις. Όπως και μένα δικαίωμα μου να την κρίνω και να τοποθετηθώ ανάλογα.

06/09.. 04:59
Ναι την διάβασα πολύ καλα, είμαι έτοιμη για τις εξετάσεις.
Δικαίωμα μου κι εμένα να τοποθετηθω στα δικά σου σχόλια και να σου πω ότι η κοπέλα μπορεί να προτιμούσε όπως κι εγω και πολλές άλλες κοπέλες ανά τον κόσμο να φωτογραφίζεται έτσι. Μπορεί να σου είναι δύσκολο να το πιστέψεις αλλά συμβαίνει.

01:03, δηλ. επειδή το κάνουν όλοι είναι κάτι σωστό αυτό; Άλλο να θέλεις απλώς να ανεβάσεις μια φώτο σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο με σκοπό να θέλεις να ανεβάσεις τα like, οποτε να δεχτώ μια ρετουσαρισμενη φώτο και άλλο να παρουσιάζεις μια ψεύτικη εικόνα σ ένα σαιτ γνωριμιών. Ποιον κοροϊδεύεις ακριβώς πέρα από τον εαυτό σου; Άμα κάποιος είναι να σ απορρίψει είτε για τα κιλά, είτε για την ηλικία, είτε για οτιδήποτε άλλο θα σ απορρίψει με το που θα σε δει, οπότε γιατί δεν εμφανίζεις τον εαυτό σου ως εχει, και όποιος γουστάρει έχει καλώς οποίος όχι από κει πήγαν και άλλοι. Η πιστεύουν κάποιοι πως και καλά βάζω μια φωτο με ωραιοποιημενο τον εαυτό μου, να τσιμπήσει το δόλωμα, και αφού συναντηθούμε θα παραβλέψει το εκ μέρους μου δούλεμα, γιατί θα ερωτευτεί τον θεσπέσιο χαρακτήρα μου και την προσωπικότητα μου; Αν ναι, τότε είναι τουλάχιστον αφελείς γιατί ως γνωστόν πρώτα η εμφάνιση τραβάει. Βάλε λοιπόν μια κανονική φώτο και όποιος γουστάρει.
Συνέλθετε μερικοί, και αν δεν νοιώθετε καλά με τον εαυτό σας, συμβουλή μου είναι να αποφύγετε τα σαιτ γνωριμιών.

Σίγουρα στο πρώτο στάδιο η εξωτερική εμφάνιση του ανθρώπου μας τραβάει είτε λέγεται "στυλ που έχει" είτε κάτι άλλο. Το ουσιώδες όμως είναι το πνευματικό, το εγκεφαλικό, να μπορείς με ένα βλέμμα να λες ότι δε μπορείς με να πεις με λέξεις. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει να ρωτήσω ούτε ηλικία ούτε για προηγούμενες σχέσεις (θεωρώ ότι είναι καθαρά προσωπικό και λεπτό ζήτημα), αν θέλει ας μου πει. Αυτό που θέλω να μάθω είναι πως αρέσει να περνάει τον ελεύθερο χρόνο που έχει, εάν θέλει να βρίσκεται κοντά στη φύση, το είδους μουσικής που ακούει κλπ. Να μπορούμε να συζητήσουμε για φιλοσοφικά θέματα, για έννοιες και για άλλα κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματα.

01:29
Το αν είναι σωστό δεν θα το κρίνω εγώ. Προσωπικα το βρισκω ανούσιο, όμως δεν το θεωρώ τραγικό, γιατί όπως είπα είναι γνωστό πως όλοι τις πειραζουν. Δεν μιλάω να έχει ψεύτικη φώτο αναφέρομαι σε αυτές που είναι απλώς ρετουσαρισμενες. Κανένας δεν ερωτεύεται μόνο τον χαρακτήρα κάποιου νομίζω ότι αυτό είναι αυτονόητο για όλους αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση με βάση αυτά που αναφέρει δεν καταλαβαίνω την έκρηξη του. Ισα ίσα που εκτίθεται εκείνος από την κατασκοπεία και το σχέδιο να εμφανιστεί με τον φίλο του σε μια κοπέλα με την οποία δεν είχαν τίποτα ουσιαστικά... Δηλαδη από κει που μας χρωστουσαν μας πήραν και το βόδι.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon