ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.11.2022 | 14:44

Νέα αρχή

Πώς ξανακάνεις νέα αρχή ρε παιδιά όταν ο άνθρωπος που έδωσες τα πάντα γ αυτόν σου λέει ότι πλέον μόνο σε λυπάται ; Έμεινα χωρίς δουλειά , χωρίς σπίτι ,χωρίς καμία ασχολία γιατί όλη μου η σκέψη ήταν σε αυτήν και τώρα με άδειασε , δε νιώθει τίποτα λέει ...και ρωτάω , πως από το μηδέν πας στο ένα όταν έχεις πληγωθεί έτσι ; Μόνη μου παρέα η γυμναστική και οι σκοτεινές σκέψεις , νιώθω ότι έχτισα το σώμα μου για το τίποτα γιατί ακόμα και αυτό το έκανα για να πάρω επιβεβαίωση από αυτήν .Έχασα τον εαυτό μου , ειλικρινά ούτε άσχημος στα μούτρα ούτε στη ψυχή είμαι , σηκωνομουν 6 το πρωί και καθάριζα τη τουαλέτα ακούσια επειδή μες τον ύπνο της είπε ότι της βρωμάει ,άλλαξα δουλειές γ αυτήν μετακόμισα 3 φορές .Δεν είναι σκύλα είναι πολύ καλή ψυχή ,αλλά της τελείωσε ...κ έμεινα στο μηδέν όλα παγωμένα ,με μια ταμπέλα που μου φόρεσε ,τη ταμπέλα του λουζερ και ότι μόνο το σεξ με νοιάζει...με λέει ζώο ενώ νιώθω τα πάντα και το μόνο που ήθελα να δει ήταν ότι ήθελα φως και οικογένεια μαζί της .Ξέρω πίστεψε στον εαυτό σου ,κάνε πράγματα γ αυτόν ,διασκέδασε δες θετικά τη ζωή ...ψυχολόγοι των ψυχολόγων τα είπαν αυτά ,άνθρωποι πλήρωσαν περιουσίες και τα βράδια όταν κλείνει το φως σκέφτονται τον άνθρωπο που αγάπησαν ...τι να κάνω να βγω από το βάλτο αυτό , μου λείπει το χαμόγελο της ,μου λείπει να μιλάμε χωρίς να κλαίω 32χρονων άντρας ,μου λείπει να είμαι καλά να μπορώ να γελάσω..
50
 
 
 
 
σχόλια

Πρέπει να αναπτύξεις εγωισμό. Υγιή εγωισμό. Κράτα την αγάπη της καρδιάς σου (για την επόμενη) , τη φωτεινή εκδοχή της αγάπης που έχεις να δώσεις , γιατί όλο το υπόλοιπο είναι οι πληγές σου. Και είναι ανθρώπινες . Εκατό τις εκατό. Απλά όσο και να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο , δεν υπάρχει κάπου κάποιος που θα σου δώσει το γλειφιτζουρι κ θα πάψεις να κλαίς. Εσύ ,το σώμα σου και το μυαλό σου είστε σε αυτόν τον κόσμο. Κάντε ειρήνη και δείτε πως η απογοήτευση είναι μονάχα μια πλευρά της ζωής. Έχει και άλλες... Το τραύμα θέλει τον χρόνο του να κλείσει. Και ζηστο ,πένθυσε το. Αλλά ύστερα η ζωή προχωρά παρακάτω. Και μετά εάν συνεχίζεις να προσκολάσαι κ να τιμωρείς τον εαυτό σου επαναφέροντας του σκέψεις που τον πονούν, τότε να το ξέρεις ,θα είναι δική σου η ευθύνη.

"Πρέπει να αναπτύξεις εγωισμό". Οκ, τα λέει όλα να είσαι σίγουρη. "Κράτα την αγάπη της καρδιάς σου (για την επόμενη) , τη φωτεινή εκδοχή της αγάπης που έχεις να δώσεις". Μακάρι να είναι έτσι και να μην παρουσιαστεί αλλιώς. "δεν υπάρχει κάπου κάποιος που θα σου δώσει το γλειφιτζουρι κ θα πάψεις να κλαίς". Υπήρξε, αρκεί η πόρτα της να ήταν πραγματικά ανοιχτή και να ήθελε να αφήσει αυτόν τον άνθρωπο να μπει στη ζωή της.
.
.

Σε χειραγωγούσε φίλτατε. Τοξική και σκατόψυχη ακούγεται η κοπέλα. Εσύ έκανες όλα αυτά για εκείνη αλλά δεν έλαβες κάτι ανάλογο.
Βέβαια έκανες υπερβολές. Γυμν κάνεις για σένα, όχι για κάποια γυναίκα. Και τι φάση με την τουαλέτα?...
Προχώρα παρακάτω και κάνε αυτό που είναι καλύτερο για σένα.

The dude, μερικές φορές τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και ναι, θα μου γράψεις διάβασε τι γράφει, το διάβασα να είσαι σίγουρος. Μέσα σε λίγο διάστημα από το μηδέν στο ένα δεν πάει ο άνθρωπος που αγάπησε και συνεχίζει να αγαπάει πραγματικά το ίδιο άτομο. Για την ταμπέλα δε θέλω να σχολιάσω γιατί έχω γράψει και εγώ διάφορα πάνω σε θυμό και σε συναισθηματική φόρτιση, "κατάρευση", όμως είναι σίγουρος ότι υπήρχε επαρκής χώρος και από τους δύο για διάλογο πριν φτάσουν σε αυτό το σημείο; (απλά μια ερώτηση). Δεν ξέρω τι άλλο συνέβη στα παιδιά αλλά εάν η άλλη πλευρά δεν εκφράζει ποτέ τίποτα, καμία απορία, αμφιβολία που έχει, δεν κάνει καμία ερώτηση και εάν δεν εκφράζει που είναι το πιο σημαντικό, τι αισθάνεται πραγματικά τότε κάπου υπάρχει πρόβλημα. "τι να κάνω να βγω από το βάλτο αυτό , μου λείπει το χαμόγελο της ,μου λείπει να μιλάμε χωρίς να κλαίω". Σε νιώθω σε όλα όσα γράφεις αλλά εγώ στα μάτια της φαίνομαι ότι παρακαλάω. Τέλος πάντων, εάν θέλεις ξανά στείλε της.

έτσι είναι όταν αγαπά μόνο ο ένας...πρόσεξε πολύ τον εαυτό σου τώρα
Ναι θα συνεχίσεις για λίγο καιρό να είσαι κολλημένος , ναι θα κλαις....είναι φυσικό , είναι μια απώλεια
Αλλά θα πρέπει να δώσεις μια ευκαιρία στον εαυτό σου για να κάνεις επανεκκίνηση
Και πως κάνεις επανεκκίνηση οεο.?, εργασία, χόμπι, ενδιαφέροντα , καλοί φίλοι, κάτι να κάνεις με ενθουσιασμό, κάτι που αγαπάς...
Είσαι τυχερός που σου συνέβη τώρα !!(Τι να πω και εγώ που έπαθα το ίδιο στα 42 με 2 παιδιά...άσε είσαι πολύ τυχερός σου λέω )

The dude, εάν σου πω ότι έδωσα όλο μου το είναι σε μια γυναίκα αλλά αυτή συναισθηματικά και ψυχικά με άδειασε κυριολεκτικά και μεταφορικά; Εάν σου πω ότι η αλήθεια και τα συναισθήματα γι' αυτή ήταν όλο πραγματικά και δεν έκρυψα τίποτα απολύτως και στην πορεία μάθαινα διάφορα πράγματα για αυτή, όπως τα πραγματικά της θέλω και τις "αναζητήσεις" της, κυριολεκτικά και μεταφορικά; Εάν ανακαλύπτεις πως ο άνθρωπος που αγάπησες και έχεις ακόμα αισθήματα και δόθηκε όλο σου το είναι, στην πορεία παρουσίασε κάτι άλλο από αυτό που εμφάνισε στην αρχή και όταν της λες την αλήθεια, λες εδώ μιλάω με στοιχεία, σου απαντάει δεν ξέρω για τι μιλάς, δεν σε καταλαβαίνω, σταμάτησε το. Τότε σου γκρεμίζει για δεύτερη φορά ότι όμορφο είχες πιστέψει μέσα σου για εσάς τους δύο. Όταν ζητάς ανθρώπινα να μιλήσετε, απαντάει ο εγωισμός πάνω απ' όλα, κυρίαρχο το ΕΓΩ της. Όταν λοιπόν μετά απ' όλα αυτά που ανέφερα, της έγραψα και εγώ διάφορα πράγματα, διάφορους χαρακτηρισμούς, αλλά ότι έγραψα τα στήριξα στις αποδείξεις που είχα, τότε θα με χαρακτήριζες σκατό ψυχή και χειριστική; Να είσαι σίγουρος τίποτα απο τα δύο δεν είναι, μόνο να δώσω ήθελα μέσα στη σχέση, από το εμείς μέχρι την ασφάλεια. Θα γράψω κάτι που μου έγραφες συνέχεια με αυστηρό ύφος "θέλω να ακούσω και την πλευρά της κοπέλας". Πίστεψέ με την αλήθεια, την πραγματική αλήθεια αυτοί οι δύο είναι που την ξέρουν.

@5.11.2022 | 05:32

Υποθέτω είσαι ο εξ. Φίλτατε αν μετά από όλα αυτά δεν την θεωρείς χειριστική και σκατόψυχη, είσαι αφελής.
Και τι φάση με αυτό που λες "θέλω να ακούσω και την πλευρά της κοπέλας"? Πότε στο έγραψα εσένα αυτό?
Κάπου τα μπέρδεψες.

5.11.2022 | 05:32
Έχει φαγωθεί ο Dude να ακούει και τις δυο πλευρές, αλλά αυτό καμιά φορά δεν είναι καν απαραίτητο, όπως στη συγκεκριμένη εξομολόγηση.
Επίτρεψέ μου απλώς να σου πω ταπεινά αυτό που ήδη γνωρίζεις ή θα συνειδητοποιήσεις στην πορεία• αυτή η γυναίκα δεν ήταν ο άνθρωπος σου. Όπως δεν ήταν και για τον εξομολογούμενο.
Όπως έγραψα και σε εκείνον λοιπόν κι ας είναι σκληρό, δεν υπάρχει δικαιολογία για να σας "αδειάσει" μια γυναίκα. Η όποια γυναίκα- είτε είναι ο έρωτας της ζωής σου, είτε είστε παντρεμένοι 50 χρόνια- μπορεί να φύγει ανά πάσα στιγμή. Αυτή είναι η αλήθεια, δυστυχώς. Για σένα μετά τι θα απομείνει;
Φυσικά, και θα "διαλυθείς" και θα κλάψεις κι ας είσαι "32 χρονών άντρας"- που λέει και ο εξομολογούμενος- και θα πονέσεις, μα μετά πρέπει να έχεις τα αποθέματα να σηκωθείς. Αν της τα έχεις δώσει και αυτά, τι θα απογίνεις;
Δεν αμφισβητώ ότι όσα ένιωσες για εκείνη ήταν δυνατά και αληθινά, μα ποτέ δε θα κρατήσεις μια γυναίκα δίνοντάς της ακόμα περισσότερα απ'όσα ήδη δεν εκτίμησε. Υπερτονίζεις όσα ήθελες να δώσεις σ'αυτή τη σχέση, αλλά πουθενά δεν αναφέρεις τι έδωσε ή τι θέλησε να δώσει εκείνη.
Καλός λοιπόν ο εγωισμός της, αλλά ακόμα καλύτερος ο δικός σου(και του εξομολογούμενου) όταν- ακόμα και καθυστερημένα- βγει μπροστά.

Μα καλά, οι ψυχολόγοι δεν θα έπρεπε να σου λένε πίστεψε στον εαυτό σου κι άλλα τέτοια ωραία, που μας τα λένε οι συγγενείς κι οι φίλοι μας, δωρεάν και απ' την καρδιά τους κιόλας. Κατ' εμέ, αν πας σε ψυχολόγους, είναι δουλειά τους να σου βρουν το αίτιο που κρύβεται πίσω από την προθυμία σου τόσο καιρό να βρίσκεσαι σε μία σχέση με μία επικριτική, κακομαθημένη και χειριστική... "καλή ψυχή." Και με τον τελειωμό αυτής της σχέσης, αντί να ξεφυσήξεις νιώθοντας ελεύθερος, αναπολείς όλη αυτή την ταπείνωση και συνεχίζεις να έχεις θετική γνώμη για την κοπέλα αυτή. Ίσως έφταιγε η έλλειψη προηγούμενων εμπειριών σου με τέτοια άτομα, γι' αυτό και την πάτησες έτσι. Τώρα, όμως, το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο, γιατί υποσυνείδητα έχεις εθιστεί σε ένα μοτίβο τέτοιων προβληματικών σχέσεων. Αυτό σημαίνει ότι αν βρεις στο μέλλον έναν αξιόλογο άνθρωπο να έχεις δίπλα σου, με εκείνη να σου δίνει πίσω όση αγάπη μπορείς να δώσεις εσύ, θα σου φαίνεται "βαρετό," θα σου φαίνεται "εύκολο" και θα αναπολείς τη σχέση όπου σε υποτιμούν ανοιχτά, όπου σε έχουν στα τρεχάματα γιατί μπορούν, όπου σε βάζουν ν' αλλάζεις πόλεις, χώρες, σώμα, τη ζωή σου ολόκληρη και να το θεωρούν δεδομένο, όπου τους προσφέρεις τον κόσμο στα πόδια τους, αλλά σε φτύνουν, όπου σου λένε τη μια μέρα σ' αγαπώ και την επόμενη τελειώσαμε. Πολύ καλή η γυμναστική και η προθυμία σου να τ' αφήσεις όλα πίσω σου, μα δες αν γίνεται να κάνεις ψυχοθεραπεία παράλληλα, για να μη μείνεις με τραύματα και να μην την ξαναπατήσεις έτσι. Ειλικρινά, άσε το χρόνο να κάνει κι εκείνος τη δουλειά του, θεραπεύσου και βρες εκεί μία να πετάτε μαζί στα ουράνια αντί να σε έχει για να σε πατάει καταγής. Να ξυπνάς τα χαράματα όχι για να καθαρίζεις (επειδή της βρωμάει της άλλης), αλλά για να κάνετε έρωτα γιατί εκείνη στον ύπνο της χώθηκε στην αγκαλιά σου. Να πηγαίνεις στο γυμναστήριο όχι για να πάρεις επιβεβαίωση, αλλά γιατί μαζί της νιώθεις τόσο καλά με τον εαυτό σου, που εμπνέεσαι να κάνεις κάτι έξτρα θετικό για την υγεία σου. Να αλλάζεις δουλειές μόνο όταν νιώθεις ότι σου λείπουν κάποιες προκλήσεις ή γνώσεις και θες καλύτερα, όχι λόγω φόβου μη φανείς "loser" στα μάτια της. Να μιλάτε με τα μάτια και τις καρδιές σας, να γελάτε με την ψυχή σας και να κάνετε πράγματα ο ένας για τον άλλον χωρίς το φόβο ότι δεν θα "σκοράρεις" εκατό τοις εκατό στα μάτια της άλλης. Όταν μάθεις αυτή την ευτυχία, φίλτατε, όταν μάθεις πώς είναι όλα αυτά με μία αγαπημένη γυναίκα που θα είναι ο άνθρωπός σου, μόνο μπροστά μπορεί να πάει η ζωή σου και θα ρίχνεις στον εαυτό σου facepalm για την παρούσα σου εξομολόγηση.

Όχι και σκύλα η κοπέλα σου, μην το ξαναπείς αυτό. Έκανες τόσα για εκείνη κι αυτή σε αποκάλεσε ζώον και λουζερ, μετά από όλα αυτά που εκανες για εκείνη. Για να της τελείωσε σε τέτοια ηλικία, μάλλον δεν το είχε και ποτέ. Εσύ από την άλλη στα 32 σου άνετα έχεις πολλά χρόνια μπροστά σου για να βρεις κάποια άλλη. Πρόσεξε όμως, η ευτυχία σου δεν πρεπει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με κάποια γυναίκα. Αυτό επιτυγχάνεται με το να χτίσεις πρωτίστως καριέρα και χρήμα τώρα που είσαι νέος. Είσαι στην καλύτερη ηλικία για να το πετύχεις.

Ε λοιπόν, θα πω και γω με τη σειρά μου αυτό που λέτε εσείς οι άντρες. Πού πάτε και τις βρίσκετε αυτές; Υπάρχουμε κοπέλες σωστές που θέλουμε να δώσουμε και να πάρουμε αγάπη και είμαστε άτυχες. Υπάρχουν και οι σκάρτες που μια χαρά σας πληγώνουν και λέτε ευχαριστώ. Εσύ πάλι ενώ σε έχει πει ''ζώο'' σου έχει διαλύσει τη ψυχολογία , τι θέλεις από αυτήν και σου λείπει; Ποιο χαμόγελο; Το ειρωνικό της που σε έβριζε; Δεν έχεις ξενερώσει; Καλά τα λέω πως οι άνθρωποι που αξίζουν τη πατάνε εύκολα. Εννοώ ότι βρίσκουν άτομα εντελώς ακατάλληλα και κολλάνε μαζί τους και οι νορμάλ είναι στην απέξω. Με θυμώνει κιόλας που αντί να ξυπνήσεις, την αποζητάς αντί να τη διαγράψεις. Για αυτό μην έχετε τη καρδιά σας για πέταμα. Προστατέψτε την και μη δίνετε τα πάντα εξαρχής! Αν συνεχίσεις να την αποζητάς, τότε σόρρυ αλλά θα είσαι άξιος της μοίρας σου.

Με το συμπάθειο, τόσα χρόνια εδώ μέσα δηλώνεις άτυχη. Το ίδιο ακούω μέσω τρίτων και για ξαδέρφη της γυναίκας μου, 39, νόστιμη, πετυχημένη και από οικογένεια με λεφτά.
Μήπως έχετε αφήσει το πράγμα τελείως στην τύχη του και έχετε επαναπαυτεί στη νοοτροπία "καλύτερα μόνη"; Αν δεν βγεις να αναζητήσεις τον άνθρωπό σου, δεν πρόκειται να σου χτυπήσει ως δια μαγείας την πόρτα.
Η εύρεση συντρόφου θέλει κυνήγι και να αφήσεις το ψιλό κόσκινο στην άκρη.
Φιλικά πάντα.

4.11.2022 | 03:01

Από πότε αναφέρω ότι είμαι άτυχη εδώ και χρόνια; Να μου δείξεις γραπτώς και θα σου απαντήσω μετά. Εσύ τώρα πιάστηκες να με σχολιάσεις από το πρώτο πληθυντικό που χρησιμοποίησα στο σχόλιό μου και να μου τη πεις φιλικά δηλαδή; Έχω στείλει παραγγελία και θα έρθει αύριο στο ταχυδρομικό μου κουτί. χαχαχα Δεν θέλω υποδείξεις από κανέναν. Αυτά.

4.11.2022 | 03:01
Κατά τα γραφόμενα σου λοιπόν, γυναίκα περί τα 40, "νόστιμη"(νόστιμα είναι μόνο τα βρώσιμα παρεμπιπτόντως, όχι οι άνθρωποι), πετυχημένη και με λεφτά δε μπορεί να είναι κατ'επιλογήν μόνη και αν αυτό συμβαίνει, οφείλεται στην ίδια που δεν έχει πιάσει το "καμάκι" να κυνηγάει από πίσω τον wanna be σύντροφο. Επιπλέον, μια γυναίκα με τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά δεν επιτρέπεται να είναι επιλεκτική και πρέπει να συμβιβαστεί με κάτι που δεν της ταιριάζει μην τυχόν και θεωρήσουν μερικοί μερικοί ότι περνάει τους συντρόφους της από "ψιλό κόσκινο".
Τέλος, σου διαφεύγει το πιο βασικό ότι καθοριστικό ρόλο στην εύρεση συντρόφου παίζει ο κοινωνικός κύκλος, ο οποίος μπορεί να είναι ανύπαρκτος ακόμα κι αν η γυναίκα είναι όμορφη, πετυχημένη και με λεφτά. Οπότε ναι, αν δεν εμφανιστεί ως δια μαγείας στην πόρτα της ο "ιππότης" είναι μάλλον δύσκολο να τον βρει και δεν πρόκεται πέρι ατυχίας, αλλά πραγματικότητας.

@Nefeligeretis

Ε κοίτα κακά τα ψέματα, γυναίκα στα 35-40, με λεφτά και εμφανίσιμη, αν δεν βρίσκει σύντροφο συνήθως κάτι παίζει...Αρκετές (ΟΧΙ ΟΛΕΣ) που ανήκουν στην περίπτωση αυτή κάτι κάνουν λάθος ή δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Το 'κόσκινο' που ανέφερε ο φίλτατος-η είναι συχνό φαινόμενο σε τέτοιες περιπτώσεις. Όχι απόλυτο βέβαια.
Καμιά δεν θέλει να είναι μόνη κατ'επιλογήν, εκτός σπανίων περιπτώσεων.
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι εύκολο να στεριώσει μια σχέση.

@TheDude
Δεν παίζει τίποτα. Μπορεί να μη θέλει(ναι, υπάρχουν πολλές που δεν έχουν όνειρο να γίνουν μανούλες του fb), μπορεί να μη βρίσκει αυτό που αναζητά και έχει κάθε δικαίωμα να είναι επιλεκτική από το να ανεχτεί τον κάθε λιγούρη και μπορεί και να μη μπορεί να βρει σύντροφο κάπου, όπως πολλές εδώ που ρωτάνε πως θα τον βρούνε. Τα όμοια- και ακόμα δυσκολότερα αφού "παραδοσιακά" πρέπει να κάνουν και την πρώτη κίνηση- ισχύουν και για τους άντρες αυτής της ηλικίας, εκτός κι αν έχουν λεφτά και βρουν μια gold digger ή γενικώς ρίξουν τα standards. Αν δε θέλουν όμως ή δεν έχουν κοινωνικό κύκλο ή είναι συνεσταλμένοι, καταλήγουμε στα ίδια ακριβώς, όπως στην πρώτη περίπτωση.
Οπότε απενοχοποιήστε λίγο εσείς στο μυαλό σας τις γυναίκες και τους άντρες που στα 35-40 κυκλοφορούν μόνες/οι αντί να θεωρείτε ότι κάτι "παίζει" και όλα θα πάνε πολύ καλύτερα για όλ@.

Nefeligeretis, ας κρατήσουμε μια πισινή για το εάν δεν παίζει τίποτα, γιατί μπορεί ο the dude να έχει δίκιο. Μην αφήνουμε απ' έξω τον χαρακτήρα που έχει κάποιος. "όπως πολλές εδώ που ρωτάνε πως θα τον βρούνε". Από την εμπειρία μου θα πω αυτό, μακριά, μπορεί να μην το καταλάβει κάποιος τώρα αλλά να είμαι σίγουρος ότι θα το καταλάβει πάρα πολύ καλά και από την κακή στην πορεία.

5.11.2022 | 10:04
Μα δε διαφώνησα με το Dude στο ότι μπορεί να συντρέχουν και άλλοι λόγοι, για τους οποίους κάποια μπορεί σ'αυτή την ηλικία να πορεύεται μόνη. Το point μου ήταν να μη γενικεύουμε και να μη στοχοποιούμε ανθρώπους μόνους, όμως.

@Nefeligeretis

Φυσικά για άλλη μια φορά φταίνε τα 'λιγούρια' άνδρες που είναι μόνη μια τέτοια γυναίκα καθώς και η έλλειψη κοινωνικών κύκλων.
Διότι μια γυναίκα όμορφη, μορφωμένη, είναι κλεισμένη στο σπίτι 24/7 και δεν μπορεί να βρει άτομα να κοινωνικοποιηθεί. Ε?
Και ποιός μίλησε για παιδιά? Εγώ για σχέση μίλησα. Λες η πλειοψηφία να μην θέλει σχέση?
Και αυτές που είναι μέτριες/άσχημες, χωρίς πτυχία, χωρίς λεφτά και έχουν σχέση τι φάση. Ε?
Όσο και να το αρνείσαι, μια γυναίκα όμορφη, με καριέρα και μόρφωση, αν δεν μπορεί να βρει σύντροφο, συνήθως κάτι άλλο παίζει. (Κόσκινο, υψηλά κριτήρια, υφάκι υπεράνω κλπ). Διότι γενικά μιλώντας, μια γυναίκα μπορεί να βρει πιο εύκολα άνδρα απ'ότι το αντίστροφο.
(Δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις έλλειψης κοινωνικών δεξιοτήτων, θέματα υγείας κλπ, όπου εκεί δικαιολογείται η δυσκολία γνωριμίας/σχέσης).

Το τονίζω πάλι ΔΕΝ είναι όλες οι περιπτώσεις έτσι, αλλά κάποια κατηγορία γυναικών. Φυσικά παίζει ρόλο και η τύχη, συγκυρίες/κατάσταση.
Αλλά όχι φίλτατε να μην ρίχνεις καθόλου το φταίξιμο σε αυτές και να φταίνε ντε και καλά οι κακοί άνδρες πάλι.
Διακρίνω αφέλεια και έλλειψη ρεαλισμού για ακόμα μια φορά.
Να λέμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος.
Υ.Γ. Για να φανώ δίκαιος, υπάρχουν και ΑΝΔΡΕΣ που είναι σε ανάλογη κατάσταση με αυτήν που περιέγραψα..

Nefeligeretis, λίγο πολύ κύκλο όλοι μας έχουμε. Συνεσταλμένος ή όχι, εάν σε ενδιαφέρει κάποιος το λες και εγώ είμαι συνεσταλμένο άτομο, όταν δεν ενδιαφέρομαι το ξεκαθαρίζω, δεν αφήνω την άλλη πλευρά να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Ας είμαστε με τα θέλω μας ξεκάθαροι από την αρχή. Υπάρχει πλήρης απενοχοποίηση, κάνεις δεν κρίνει τον άλλον για το εάν είναι σε σχέση ή εάν είναι μόνος του.

5.11.2022 | 10:40
"Λίγο πολύ όλοι έχουμε τον κύκλο μας"; Για δες πόση μοναξιά υπάρχει γύρω σου και δη στους συνεσταλμένους ανθρώπους. Για διάβασε πόσοι/ες γράφουν εξομολογήσεις ότι είναι παντελώς μόνοι/ες, ενώ δηλώνουν ανοιχτοί/ες σε νέες γνωριμίες, χωρίς να γνωρίζουν τον τρόπο που θα συμβεί κάτι τέτοιο. Δυστυχώς, στα 35 ή στα 40 δε μπορείς να πας και να πεις στον/ην άλλον/η "θες να γίνουμε φίλοι" ή "θες να τα φτιάξουμε", όπως λέγαμε στο δημοτικό, οπότε ούτε εγώ έχω την απάντηση για το πως ένας άνθρωπος σε τέτοια ηλικία μπορεί να "ανοίξει" τον κύκλο του, χωρίς να αποφύγει διάφορες εφαρμογές που μπορεί να μην του κάνουν ή τα μαθήματα κεραμικής που προτάθηκαν σε άλλη εξομολογούμενη για να γνωρίσει κόσμο.

The dude, πες τα. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι λιγούρα, τα έγραψα τόσες φορές, βλάκες ναι, λιγούρια όχι. Βλάκες γιατί ήθελαν να δώσουν τα πάντα και περίμεναν αλλά εάν η άλλη πλευρά δεν ξέρει τι θέλει και κοιτάει δεξιά και αριστερά, συγνώμη αλλά το πρόβλημα είναι εμφανές ποιος το έχει. Θα το ξαναγράψω, ο χαρακτήρας και η συμπεριφορά μας τα ξεκινάει και τα τελειώνει όλα.

5.11.2022 | 10:17
Το λιγούρια το γράφω γιατί πίστευα ότι οι κακές λεξούλες κόβονται εκ της διευθύνσεως. Οι βλάκες, λοιπόν, δε γνωρίζουν φύλο, αυτό ήταν εξ'αρχής το επιχείρημα μου. Στο μόνο που θα διαφωνήσω μαζί σου είναι στο ποιους χαρακτηρίζεις ως βλάκες. Μακροπρόθεσμα βλάκας δεν αποδεικνύεται αυτός/η που ήθελε να δώσει τα πάντα, αλλά αυτός/η που δεν τα εκτίμησε και "ψαχνόταν".

@TheDude
Αποτελεί πάγια τακτική σου να απαντάς συνήθως ξεκινώντας από το επιχείρημα που σε "πείραξε" πιο πολύ προσωπικά. Μην έχεις τη μύγα, γιατί εν προκειμένω αναφέρθηκα και στα δυο φύλα με εξίσου "υποτιμητικούς" χαρακτηρισμούς-αν θες να το θέσουμε έτσι- αλλά εσύ συγκράτησες το λιγούρη και όχι τη gold digger.
Για να αποφύγω λοιπόν τυχόν παρερμηνείες από μέρους σου αλλά και γενικότερα, θα επαναλάβω ότι ένας άνθρωπος στα 35-40 ανεξαρτήτως εξωτερικής εμφάνισης, οικονομικής κατάστασης, μορφωτικού επιπέδου και ύπαρξης(ή μη) κοινωνικού κύκλου, έχει κάθε δικαίωμα να πορεύεται μόνος για τους όποιους προσωπικούς του λόγους ή και για λόγους που οφείλονται σε αστάθμητους παράγοντες, όπως τους απαρίθμησες και εσύ.
Σ'αυτή την περίπτωση, λοιπόν, η άλλη πλευρά του νομίσματος δεν είναι η γυναίκα(συγγνώμη που στο χαλάω), αλλά άνθρωποι σαν εσένα που θεωρούν ότι κάτι "παίζει" και τον 4.11.2022 | 03:01 που ήρθε "με το συμπάθειο" και "φιλικά" να υποδείξει σε μια άγνωστη πως θα ζήσει τη ζωή της. Φαντάσου τι θα σέρνει στην ξαδέρφη της γυναίκας του, τη νοστιμούλα...
Συμπέρασμα: Αν ζούσατε τις ζωές σας όπως γουστάρετε, δε θα ασχολιόσασταν μ'αυτές των υπολοίπων.
Φιλικά πάντα(προς τον Dude, εσύ ο άλλος βρες να αποκαταστήσεις την "άτυχη" ξαδέρφη της γυναίκας σου)

Νεφεληγερετη συμφωνώ γενικά με το σχόλιο σου, όμως γυναίκα όμορφη, πετυχημένη και με λεφτά δύσκολο να μην έχει κοινωνικό κύκλο. Βλέπε Βανδη ξέρω γω, αυτή μου ήρθε γιατί μας έχουν πρήξει που βρήκε έρωτα στα 50.
Γενικα όμως η επαγγελματική ζωή βοηθάει πολύ στην διεύρυνση του κοινωνικού κύκλου. Εξαιρούνται το μοναχικά επαγγελματα τύπου συγγραφέας π.χ.

5.11.2022 | 05:00, ίσως γιατί έχει χαρακτήρα κάτι που δεν έχουν μερικές; Ίσως γιατί είναι έντιμες με τα θέλω τους; Ίσως γιατί εστίασε σε έναν και όχι σε 50 και όποιος κάτσει;

5.11.2022 | 10:09
Απαγορεύεται δηλαδή στα θέλω της να συγκαταλέγονται 50 και όχι ένας. Δεν είναι "έντιμη" αν έχει ξεκαθαρίσει στους εμπλεκόμενους ότι έτσι θέλει να πορευτεί στη ζωή της ανεξαρτήτως ηλικίας. Δεν έχει χαρακτήρα αν στα 50 δεν παρατήσει το Ντέμη και τα φτιάξει με το Μπιμπίκη ή όπως τον λένε τέλος πάντων...
Επαναλαμβάνω: Αν ζούσατε τις ζωές σας όπως θέλατε, δε θα ασχολιόσασταν στιγμή μ'αυτές των άλλων. Εκεί αρχίζουν και τελειώνουν όλα

5.11.2022 | 05:00
Η διεύρυνση του κοινωνικού κύκλου μέσω της εργασίας είναι μεν πιθανή, αλλά αυτό δεν είναι δεσμευτικό. Νομίζω ότι οι τυπικές σχέσεις μεταξύ συναδέλφων είναι κάτι αρκετά συνηθισμένο. Το να ανταλλάσσετε δηλαδή μια καλημέρα δε θα σε οδηγήσει ποτέ στο να τα φτιάξετε ή στο να γνωρίσεις αδέσμευτους/ες φίλους/ες του/της.
Επιπλέον, μπορώ να σκεφτώ διάφορα επαγγέλματα που τα ασκούν γυναίκες όμορφες, πετυχημένες και με πολλά λεφτά και όχι μόνο δεν ενδείκνυνται για νέες γνωριμίες, αλλά "απαιτούν" για λόγους ασφαλείας π.χ. να μην έχεις πολλά πολλά με κανέναν.

TheDude
7.11.2022 | 12:39

Εντάξει βρε! Φάε ένα snickers να στανιάρεις! χαχαχα
Σοβαρά τώρα, απάντησε αν θέλεις στο ερώτημα του Nefeligeretis που θέτει. Πώς μπορεί μια γυναίκα χωρίς κύκλο στα 35-40 ενώ είναι καλή, χρυσή κτλ , να βρει τον άνθρωπό της; Πώς να κοινωνικοποιηθεί ενώ δεν έχει παρέες; Πώς επιτέλους θα έρθει ο ιππότης της να την ελευθερώσει από το κάστρο της μοναξιάς της; Τι να κάνει μονάχη της; χαχαχα
Και εσύ και ο Nefeligeretis φαίνεστε έξυπνα αγόρια. Μη μαλώνετε! Ειρήνη ημίν που λέει και ο Κύριος.

@rosestar
7.11.2022 | 09:02

Πω έχω να φάω καιρό snickers, από τα αγαπημένα μου.
Όσον αφορά το ερώτημα σου, μια τέτοια γυναίκα και η κάθε γυναίκα βασικά, μπορεί να γνωρίσει άτομα από διάφορα μέρη. Από gym πχ, κάποιο χόμπι γενικά που κάνει, από το ίντερνετ, κλπ. Το ότι δεν έχει παρέες είναι κυρίως από επιλογή όχι μόνο συγκυριών. Μπορεί για χ ψ λόγους να μην κοινωνικοποιείται και δικαίωμα της οκ, αλλά για να γνωρίσει τον ιππότη της θέλει κάποια προσπάθεια.
Τώρα βέβαια είναι και οι περιπτώσεις που είχε βρεθεί ήδη κάποιος αλλά έφαγε Χ, ειδικά αν ήταν καλό παιδί.
Κάτι ανάλογο έχω να πω και για τους άνδρες πάντως, περί κοινωνικοποίησης.

EDIT : Με τον Nefeligeretis δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα, ούτε μαλώνουμε, αλίμονο ένα site είναι. Ίσα ίσα τον θεωρώ ενδιαφέρον συνομιλητή. Απλά διαφωνούμε έντονα σε κάποια θέματα. :)

@rosestar
Θα ερχόμουν στο ταχυδρομικό σου κουτί να ησυχάσει και ο 4.11.2022 | 03:01, αλλά μετά θα μείνει μόνο η ξαδέρφη της γυναίκας του μόνη και τι θα πουν οι "τρίτοι" για τη ζωή της;
Σε παραπέμπω σε γνωστό quote για τις απόψεις που δε μπορώ να γράψω γιατί θα "κοπώ" από τον έλεγχο και σου εύχομαι, είτε μόνη, είτε "διπλή", η ζωή σου να είναι τόσο γ@μάτη, ώστε να μη χρειαστεί ποτέ να ασχοληθείς μ'αυτές των άλλων.

Nefeligeretis
6.11.2022 | 12:47

Κάτσε γιατί με έχεις μπερδέψει και ο γραπτός λόγος παρεξηγείται καμιά φορά. Διακρίνω μια ειρωνεία κάπως ή μου φαίνεται; Καταρχάς με έκανες να γελάσω και να χαμογελάσω με το ταχυδρομικό κουτί και μετά με λύπησες. Πότε έχω ασχοληθεί με τις ζωές των άλλων; Ως σχολιάστρια απλά αφήνω σχόλια όπως όλοι. Οπότε αφήνοντας και συ σχόλια, τότε ασχολείσαι επίσης και είσαι θεωρητικά κουτσομπόλης. Περνάς το δηλαδή μήνυμα της κουτσομπόλας που ΔΕΝ είμαι και ήμουν ποτέ μου. Συγκεκριμένα τώρα με την 39χρονη που ανέφερε κάποιος παραπάνω, τι είπα για αυτήν δηλαδή; Ίσα ίσα το σχόλιο που άφησες και σου έδωσα τα εύσημα είναι γιατί χτύπησες διάνα στο πρόβλημα που έχουν μερικές γυναίκες με την έλλειψη κύκλου. Οπότε συνάμα χάρηκα που κάποιος επιτέλους καταλαβαίνει ότι αυτό το θέμα δεν το έχουν μόνο οι άντρες, αλλά και κάποιες γυναίκες και έτσι έδωσα έμμεσα την υποστήριξή μου και στην άγνωστη 39χρονη. Εξήγησέ μου και συ μήπως κάνω κάποιο λάθος. Καλοπροαίρετα το γράφω.

@rosestar
Παρεξήγησες το δεύτερο σκέλος του σχολίου μου, αλλά είναι λογικό γιατί τα έγραψα κάπως μπερδεμένα. Σε καμία περίπτωση, δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω, ούτε σε ειρωνεύτηκα.
Με τις ζωές των άλλων απ'ότι φαίνεται ασχολούνται άλλοι και αυτό ήθελα να καταδείξω. Δεν απευθυνόμουν σε σένα προσωπικά και πραγματικά σου ευχήθηκα να είναι η ζωή σου έτσι όπως τη θες, ώστε να μην καταλήξεις σαν εκείνους που έρχονται να μας πουν πως θα ζήσουμε τις δικές μας, αφού δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν.
Υ.Γ. Είμαι θεωρητικά κουτσομπόλης, δεν το αρνούμαι χαχαχα

Nefeligeretis
7.11.2022 | 01:14

Εντάξει βρε και συ! Μη στεναχωριέσαι. Ξεμπερδεύτηκα! Εσένα θα σε κεράσω μηλόπιτα που έφτιαξα. Και είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα! χαχαχα

@rosestar
Πετάγομαι να πάρω τον dude που είναι εξίσου γλυκατζής και θα έρθουμε για μηλόπιτα. Επίσης, μην κοιτάς που του πήγα κόντρα εν προκειμένω, έχουμε μια φοβερή σχέση αγάπης- μίσους. Είναι ο τζουτζούκος μου <3

Nefeligeretis, κανένας κύκλος μια χαρά βρίσκεις ότι κύκλο και να έχεις, μικρό μεγάλο (για κύκλο μιλάω, όχι για άλλα apps ). Η συμπεριφορά μας κρατάει και απωθεί τον οποιοδήποτε. "οφείλεται στην ίδια που δεν έχει πιάσει το "καμάκι" να κυνηγάει από πίσω τον wanna be σύντροφο.". Εν μέρει έχεις δίκιο, αλλά να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν και αυτές που τρέχουν από πίσω και μετά γενικεύουνε ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι, δεν υπάρχει ενσυναίσθηση, ειλικρίνεια και ναι, να είσαι σίγουρος ότι αυτά που γράφω θα τα ακούσεις από γυναίκες που δηλώνουν ότι δε θέλουν να κυνηγήσουν κανέναν. Κανείς δε μας αναγκάζει να συμβιβαστούμε με τίποτα ούτε με τα πρέπει της κοινωνίας ή των δικών μας ανθρώπων. Εκεί θα φανεί ποιός ή ποια θέλει να ζήσει όπως έχει ονειρευτεί. Να είσαι σίγουρος ότι ο ιππότης για τη Βασούλα, κάποια στιγμή θα εμφανιστεί με τη διαφορά ότι αυτή ήθελε να τον αφήσει να μπει στη ζωή της. Τα κλειδιά της πόρτας εμείς τα κρατάμε.

5.11.2022 | 11:07
Συμφωνώ απολύτως και ο λόγος που σχολίασα αρχικά ήταν ακριβώς γιατί δε μου αρέσουν οι γενικεύσεις(κι ας προχώρησα σ'αυτές για να καταδείξω όσα ήθελα).
Παρόλ'αυτά η ερώτηση που θα σου θέσω και θα ενδιαφέρει σίγουρα και πολλούς άλλους αναγνώστες και αναγνώστριες είναι πώς μπορείς χωρίς κύκλο να βρεις τον ιππότη ή την πριγκίπισσα σου;

Been there, done that και το μόνο που έχω να σου πω είναι να κάνεις υπομονή γιατί θα έρθουν καλύτερες μέρες και αυτά δεν είναι λόγια ψυχολόγων, αλλά η αλήθεια.
Επιπλέον, αν μπόρεσες να τα κάνεις όλα αυτά για κάποια που απλά της "τελείωσε" λες και είσαι χαρτί τουαλέτας(ναι, αυτής που καθάριζες αξημέρωτο για εκείνη!) και σε θεωρεί ζώο που το νοιάζει μόνο το σεξ, σκέψου τι μπορείς να κάνεις για τον εαυτό σου πρωτίστως και μετέπειτα για εκείνη που θα σε αγαπήσει πραγματικά.
Είσαι σε μια δύσκολη φάση, αλλά να θυμάσαι ότι δε θα κρατήσει για πάντα. Όταν τα πράγματα αρχίσουν να καλυτερεύουν όμως, πρέπει εκτός από το έξω σου, να δουλέψεις και το μέσα σου. Γιατί το βράδυ όταν κλείνει το φως το μόνο που σου απομένει είσαι εσύ και δε σου αξίζει αυτό που έζησες. Σε κανέναν/καμία/κανένα δηλαδή δεν αξίζουν η υποτίμηση και η λύπηση ως "ανταλλάγματα" στην αγάπη και στο φως.
Έχεις το λόγο μου ότι και θα ξαναχαμογελάσεις και θα ξαναγαπήσεις και ότι θα έχεις όλα όσα ονειρεύεσαι και σου αξίζουν. Ελπίζω να έχω και το δικό σου ότι δε βάλεις ποτέ ξανά καμία γυναίκα πάνω από σένα, τον αυτοσεβασμό και την αξιοπρέπεια σου. Μόνο έτσι θα είσαι πραγματικά ευτυχισμένος και εσύ, αλλά και οι γύρω σου.
Καλή δύναμη φίλε!

ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon