H ανώνυμη επιστολή ενός εκπαιδευτικού στον Ηλία Κασιδιάρη

H ανώνυμη επιστολή ενός εκπαιδευτικού στον Ηλία Κασιδιάρη Facebook Twitter
62

Η επιστολή που ακολουθεί αναφέρεται στην Υπουργική Απόφαση 152.11/Β3/790/1996 που θεσπίστηκε πριν από 16 χρόνια και η οποία δίνει στους μουσουλμάνους μαθητές της Θράκης δικαίωμα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ποσοστό 0,5% επί του συνόλου των διαθέσιμων θέσεων στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, ως μέτρο που θα βοηθούσε την ενσωμάτωση αυτών των μαθητών στην ελληνική κοινωνία.

Ανοικτή επιστολή προς Ηλία Κασιδιάρη

κύριε Κασιδιάρη,

(Θα ακολουθήσει σε αρκετά σημεία αυτής της επιστολής, όμως μη νομίζετε ότι τη βρίσκω και πολύ με αυτόν τον πληθυντικό ευγενείας που χρησιμοποιώ προς εσάς, κύριε Κασιδιάρη. Το κάνω μόνο και μόνο επειδή προσωπικά ο ήχος που μου θυμίζει αυτή η φράση είναι ο ήχος μιας βρισιάς, “κύριε ΚασιΔΙΑΡΗ”! )

Καταρχήν, εννοείται πώς δεν πρόκειται να σας αποκαλύψω το όνομα μου, αλλά μόνο τη δουλειά που κάνω: είμαι εκπαιδευτικός στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, δουλεύω σε ένα από τα σχολεία της Θράκης που πηγαίνουν μουσουλμάνοι μαθητές. Αν σας ενδιαφέρει και το θρήσκευμά μου, είμαι χριστιανός ορθόδοξος και αν σας ενδιαφέρει και η εθνικότητά μου αυτή είναι ελληνική.

Ο λόγος κύριε Κασιδιάρη για την επιλογή μου να παραμείνω ανώνυμος είστε εσείς και οι πρακτικές σας – βλέπετε πρόσφατα έμαθα ότι μέλη της Χρυσής Αυγής ξεκίνησαν να επιτίθενται και σε συναδέλφους μου εκπαιδευτικούς, επειδή κολλούσαν αφίσες, με περιεχόμενο με το οποίο διαφωνεί η Χρυσή Αυγή. Υποθέτω πως τώρα που αυτή η επιστολή θα σας κάνει τελείως σαφές ότι διαφωνούμε σε διάφορα (πολλά!) ζητήματα, η συνήθης σας τακτική να επιτίθεστε με ρόπαλα και στιλιάρια σε όποιον έχει διαφορετική άποψη από τη δική σας, θα μπορούσε να με βάλει στο “στόχαστρο”. Και ξέρετε, έχω και δυο παιδιά να μεγαλώσω, δεν θα σας κάνω το χατήρι να γίνω στόχος 10 τραμπούκων που ανάθεμα κι αν ξέρουν τι σημαίνει “άποψη”.

Τέλος πάντων, ας στραφούμε στο “ζουμί”.

Σας παρακολούθησα κύριε Κασιδιάρη, σε δηλώσεις σας μετά την ανακοίνωση των βάσεων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια της χώρας, να χρησιμοποιείτε τα παρακάτω λόγια:

"Η Χρυσή Αυγή έθεσε ήδη το ζήτημα στη Βουλή και θα αγωνιστούμε μέχρι να καταργηθεί αυτή η διάταξη, η οποία αποτελεί ξεκάθαρο ρατσισμό εις βάρος των ελλήνων"

Ακολουθούν τα σχόλια μου πάνω σε αυτή τη δήλωση σας.

Καταρχήν, μιλάτε για μία διάταξη που αφορά κάποιους “μουσουλμάνους” και θεωρείτε ότι είναι μια διάταξη ρατσιστική εις βάρος κάποιων άλλων, των “ελλήνων”. Ότι δηλαδή κάποιος είναι είτε από τη μία “πλευρά” (μουσουλμάνος), είτε από την “άλλη” (έλληνας). Λυπάμαι που θα σας στενοχωρήσω, αλλά δεν έχετε ιδέα για τί μιλάτε: όλη η Θράκη, εδώ και πάρα πολύ καιρό γνωρίζει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα.

Στη Θράκη υπάρχουν άνθρωποι με μητρική γλώσσα τα πομάκικα, που είναι έλληνες πολίτες. Υπάρχουν άνθρωποι με μητρική γλώσσα τα τούρκικα, που είναι επίσης έλληνες πολίτες. Άλλοι με μητρική γλώσσα τα ρώσικα, έλληνες πολίτες και αυτοί. Υπάρχουν και πολλοί τσιγγάνοι, έλληνες πολίτες. Στη Θράκη υπάρχουν άνθρωποι με μουσουλμανικό θρήσκευμα, που είναι επίσης έλληνες πολίτες. Άνθρωποι με εβραϊκό θρήσκευμα (δεν εννοώ τους χριστιανούς), επίσης έλληνες πολίτες.

Το να αναφέρεστε σε μουσουλμάνους που είναι διαφορετικοί από τους έλληνες, κύριε Κασιδιάρη, όταν το ένα τρίτο των κατοίκων της περιοχής έχουν μουσουλμανικό θρήσκευμα, σας έχει κάνει ανέκδοτο εδώ στη Θράκη: υπάρχουν άνθρωποι που γελάνε με τα λόγια σας. Λόγια που αποκαλύπτουν ότι δεν έχετε καμία σχέση με την πραγματικότητα της Θράκης, τουλάχιστον όπως τη ζούμε εμείς οι κάτοικοί της και όχι όπως ίσως θέλουν να τη διατυπώνουν έντυπα εθνικιστικού περιεχομένου.

Η εθνικότητα των μουσουλμάνων της Θράκης, κύριε Κασιδιάρη, είναι ελληνική: οι μουσουλμάνοι της Θράκης πηγαίνουν στο ελληνικό σχολείο, ψηφίζουν στις ελληνικές εκλογές, πληρώνουν φόρους και ασφαλιστικές εισφορές στο ελληνικό κράτος και (φυσικά) υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία στον ελληνικό στρατό. Θα μας κάνετε τη χάρη, κύριε Κασιδιάρη, να σταματήσετε αυτό το αθηναϊκό ανεκδοτάκι που μιλά για μουσουλμάνους που δεν είναι έλληνες και το οποίο υποδηλώνει πλήρη άγνοια;

Ελπίζω πως ναι. Προχωράω.

Στις δηλώσεις σας, μιλάτε επίσης για "ρατσισμό". Για μία ρατσιστική διάταξη εις βάρος των υπολοίπων ελλήνων μαθητών. Έχοντας ως δεδομένη την παντελή έλλειψη επαφής σας με την πραγματικότητα της Θράκης, θα μου επιτρέψετε να σας κάνω μερικά “μαθήματα πραγματικότητας”.

Έχουμε και λέμε.

Μαθήματα πραγματικότητας, νούμερο ένα.

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’90, κύριε Κασιδιάρη, η πρόσβαση στα χωριά των μουσουλμάνων της ορεινής ροδόπης δεν ήταν ελεύθερη: για να τα επισκεφτεί κάποιος, έπρεπε να περάσει πρώτα από την Αστυνομική Διεύθυνση, να ζητήσει άδεια επίσκεψης και αν αυτή του δινόταν, έπρεπε να περάσει την περιβόητη «μπάρα» (φυλάκιο στο δρόμο για τα χωριά των μουσουλμάνων, στο οποίο γινόταν έλεγχος χαρτιών και άδειας επίσκεψης). Και το σημαντικότερο, αν ήσουν κάτοικος αυτών των χωριών, ήταν ιδιαίτερο δύσκολο να φύγεις από αυτά: η διανυκτέρευση αυτών των μουσουλμάνων στις πόλεις της Ξάνθης ή της Κομοτηνής γινόταν μόνο μετά από ειδική άδεια. Μιλάμε δηλαδή, κύριε Κασιδιάρη, για συνοριακό έλεγχο σε έλληνες, μέσα στην Ελλάδα…

Και τολμάτε εσείς κύριε Κασιδιάρη, να μιλάτε για ρατσισμό;

Τολμάτε να μιλάτε για ρατσισμό, όταν γενιές ολόκληρες ελλήνων μουσουλμάνων μεγάλωσαν σε αυτά τα χωριά υπό στρατιωτικό έλεγχο; Αλήθεια, έχετε ζήσει ποτέ σε φυλακή;

Σας το εύχομαι.

Μαθήματα πραγματικότητας, νούμερο δύο.

Σε οποιοδήποτε μουσουλμανικό χωριό της ορεινής Θράκης, κύριε Κασιδιάρη, ένα παιδί μεγαλώνει μαθαίνοντας από το σπίτι του είτε τα πομάκικα (σλαβογενής γλώσσα), είτε τα τούρκικα. Στο Δημοτικό σχολείο, αν δεν τα γνωρίζει ήδη, μαθαίνει και τα τούρκικα, σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης (που αντίστοιχα επιβάλλει τη διδασκαλία ελληνικών στους έλληνες της Κωνσταντινούπολης). Επίσης, αναγκάζεται να μάθει και αραβικά, προκειμενου να διδαχθεί το Κοράνι. Και όταν φτάνει στο Γυμνάσιο, ακολουθεί το πρόγραμμα μαθημάτων του ελληνικού σχολείου, το οποίο ορίζει ότι πρεπει να μάθει και αγγλικά και γερμανικά.

Τις μετρήσατε, κύριε Κασιδιάρη, τις γλώσσες που με το ζόρι πρέπει να γνωρίζουν αυτά τα παιδιά στην ηλικία των 13 ετών;

Είναι έξι(!) : πομάκικα, τούρκικα, αραβικά, ελληνικά, αγγλικά και γερμανικά. Έξι γλώσσες κύριε Κασιδιάρη, από ένα παιδί 13 (!) χρονών. Αντιληφθείτε λίγο τις απαιτήσεις που έχει η κοινωνία από αυτούς τους μαθητές, κύριε Κασιδιάρη: Έξι δεν είναι οι γλώσσες που ξέρουν όλα μαζί τα μέλη της Χρυσής Αυγής!

Και τολμάτε εσείς κύριε Κασιδιάρη, να μιλάτε για ρατσισμό;

Τολμάτε να χαρακτηρίζετε ρατσιστική τη διάταξη που αναγνωρίζει το αυτονόητο; Που αναγνωρίζει ότι ένας άνθρωπος που έχει αναγκαστεί να μάθει έξι γλώσσες, δεν γίνεται να έχει καταφέρει να μάθει τα ελληνικά (τη γλώσσα στην οποία διατυπώνονται τα βιβλία και τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων), όσο καλά τα γνωρίζουν οι υπόλοιποι έλληνες μαθητές και ως εκ τούτου βρίσκεται -χωρίς να είναι επιλογή του- σε μειονεκτική θέση;

Μαθήματα πραγματικότητας, νούμερο τρία.

Θα έπρεπε να γνωρίζετε κύριε Κασιδιάρη, τις ευρέως διαδεδομένες φήμες που λένε ότι τα μεγαλύτερα ποσοστά πώλησης ψυχοφαρμάκων στην Ελλάδα εμφανίζονται στο νομό Κομοτηνής. Επίσης ότι αυτό οφείλεται στην υπερκατανάλωση τέτοιων φαρμάκων από το γυναικείο πληθυσμό των μουσουλμανικών χωριών. Βλέπετε, είναι πολύ σκληρό ψυχολογικά, κύριε Κασιδιάρη, να είσαι γυναίκα σε αυτά τα χωριά: είσαι ένας δούλος.

Και εσείς, κύριε Κασιδιάρη, αντί να διευκολύνετε τις νεαρές μουσουλμάνες να γλιτώσουν από αυτό το μονόδρομο προς τα φαρμακεία, να ξεφύγουν από τον οπισθοδρομισμό και τις προσταγές του γνωστού Προξενείου και του κάθε μουφτή, κάνετε το αντίθετο. Αντί να τις βοηθήσετε να σπουδάσουν σε κάποια πόλη της Ελλάδας, γνωρίζοντας στην πράξη τα δικαιώματα που έχει κάθε γυναίκα, εσείς θέλετε να τις εμποδίσετε.

Τέλος πάντων υπάρχουν πολλά παραδείγματα, κύριε Κασιδιάρη, που δείχνουν ότι οι κάτοικοι αυτών των χωριών (που είναι αναγνωρισμένοι ως έχοντες την ελληνική εθνικότητα, έλληνες και μάλιστα αυτόχθονες) δέχονται εδώ και χρόνια έναν ανελέητο ρατσισμό από την πλευρά του ελληνικού κράτους.

Υπάρχουν πολλά μαθήματα πραγματικότητας που θα έπρεπε να πάρετε, κύριε Κασιδιάρη…

Κλείνοντας, θα μου επιτρέψετε να θίξω ακόμα μία πτυχή των δηλώσεών σας, κατά την άποψή μου τη σημαντικότερη: Κύριε Κασιδιάρη, στην επίμαχη διάταξη δεν μιλάμε γενικώς για μουσουλμάνους.

Μιλάμε για μουσουλμάνους που είναι άνθρωποι στην ηλικία των 17 και των 18 ετών. Ξέρετε, οι άνθρωποι έχουν και άλλα χαρακτηριστικά εκτός από το έθνος ή τη θρησκεία. Ένα από αυτά είναι και η ηλικία. Οι άνθρωποι λοιπόν στα 17 ή 18 τους χρόνια, οι νέοι άνθρωποι, ανεξάρτητα από την εθνικότητα, το χρώμα του δέρματος, τη θρησκεία ή το φύλο, ελπίζουν.

Ελπίζουν να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, να απολαύσουν τις όμορφες στιγμές της, ίσως να ταξιδέψουν, ίσως να ερωτευτούν, να κάνουν νέους φίλους, ίσως να βρουν ένα επάγγελμα που θα το αγαπάνε, ίσως ακόμα και να αλλάξουν τον κόσμο. Όπως όλοι οι νέοι, χριστιανοί, εβραίοι, βουδιστές ή μουσουλμάνοι.

Όμως στην περίπτωση των νέων που είναι έλληνες μουσουλμάνοι, αναφερόμαστε στα παιδιά ενός πληθυσμού που έχει δεχθεί πάμπολλες δεκαετίες καταπίεσης και ρατσισμού. Και μετά από αυτές τις δεκαετίες, έρχεστε και εσείς κύριε Κασιδιάρη. Και πατάτε με τις γυαλισμένες σας αρβύλες όλες αυτές τις ελπίδες και τα όνειρα νέων ανθρώπων. Και τους βροντοφωνάζετε για “ρατσιστικές διατάξεις”. Στους έλληνες νέους που ξέρουν καλύτερα από κάθε άλλο έλληνα μαθητή τί πάει να πει ρατσισμός και παρόλ’αυτά συνεχίζουν να ελπίζουν ότι θα τα καταφέρουν…

Έ, όχι κύριε Κασιδιάρη, δεν θα σας το επιτρέψουμε.

Ούτε εμείς, οι χριστιανοί της Θράκης, ούτε φυσικά οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι. Όλοι μαζί, θα βάλουμε τα δυνατά μας και θα στείλουμε τις φασιστικές σας ιδεούλες εκεί που τους αξίζουν: στα μουσεία. Για να θυμούνται όλοι, πως κάποτε υπήρξαν κάποιοι που θέλησαν να μισούμε ο ένας τον άλλον και να γαμάμε ο ένας τα όνειρα του άλλου.

Και πως εμείς δεν τους αφήσαμε.

62

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
Σχόλιο προς τον διαχειριστή τής σελίδας.Σας παρακαλώ όπως με ενημερώσετε τον λόγο της μη δημοσίευσης του σχολίου που έγινε το μεσημέρι.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την έγκαιρη απάντηση σας.-
Σαν Ελληνας υπό απειλή και διωγμό, αισθάνομαι βαθιά λύπη διαβάζοντας ότι κάποιος εκπαιδευτικός και μάλιστα από την ( εγκυμονούσα ) Θράκη μας, δημοσιοποιεί ΑΝΩΝΥΜΗ ανοικτή επιστολή μέσω των σελίδων σας που γράφει επί λέξη :....Επειδή έχω διαφορετική άποψη από την δική σας, θα μπορούσατε να με βάλετε στο στόχαστρο σας, και ξέρετε έχω και δύο παιδιά να μεγαλώσω....Τι κατάντια...Τι εξευτελισμός....Μου θυμίζει έντονα πασοκική βουτυροποίηση Νεοέλληνα "σκέπτόμενου ατόμου" με καθολική θηλυπρεπή συμπεριφορά απέναντι σε ανδροπρεπή υπεροχή, έστω Χρυσαυγίτικη ! ! !Αν γνώριζα ποιο είναι αυτό το (γενναίο) εκπαιδευτικό (φρούτο) που γαλουχεί Ελληνόπουλα θα τον υποχρέωνα αν μπορούσα δια βίου σε προσωπική κατήχηση περί του Ελληνικού φρονήματος, και να τον υποχρέωνα πάλι δια βίου να διαβάζει μία ώρα την ημέρα την Αντιγόνη του Σοφοκλή, τα Άπαντα του μεγάλου Ελληνα Γιάννη Μακρυγιάννη, να πάρει φως από το έργο του Παπαδιαμάντη για να μη σκουντουφλά πνευματικά, τα ποιήματα του Αλέκου Παναγούλη που έγραψε στη φυλακή και για του λόγου του, όπως και τον στίχο του Κώστα Βάρναλη :.....Κανένας από αυτούς που φοβήθηκαν και δείλιασαν μπροστά στον θάνατο δε γλύτωσε....Του εύχομαι να διαβάσει το σημερινό μου σχόλιο, και θιγόμενος να επικοινωνήσει μαζί μου για τα περαιτέρω...
Μια σοβαρή κατά τα άλλα επιστολή,ξεκινάει υβρίζοντας τον αποδέκτη (είναι ο ήχος μιας βρισιάς, “κύριε ΚασιΔΙΑΡΗ”! ),προφανώς δεν είναι ο μοναδικός Κασιδιάρης στην Ελλάδα!Ας πάμε όμως στα σοβαρά,μας λέει ότι πρόσφατα δέχθηκαν επίθεση κάποιοι άλλοι εκπαιδευτικοί.Αυτοί δεν έχουν κάνει καταγγελειά?Δεν πη΄γαν στο νοσοκομείο?Δεν έβγαλε ένα δελτίο τύπου η αστυνομία?Αντιθέτως πολλοί Ελληνες εκπαιδευτικοί έχουν δεχθεί επιθέσεις από το γνωστό προξενείο και έχουν κάνει επονυμες καταγγελίες,ψάξτε λίγο πριν λαταπιειτε οτιδήποτε αμάσητο.Μήπως ο εκπαιδευτικός δεν είναι και τόσο χριστιανός όσο μας λέει,δείτε κι αυτό!“Μήνυμα για την εκπαιδευτική χρονιά του «Συλλόγου Τούρκων Δασκάλων Δυτικής Θράκης»:Αγαπητοί μαθητές, εσείς αποτελείτε το μέλλον μας. Η συνέχιση του τουρκικού πολιτισμού...Πάμε στο επόμενο,οι Πομάκοι της θράκης πρέπει να διδάσκοντε την μητρική τους γλώσσα συμφωνα με την συνθήκη της Λωζάνης,η μητρική τους γλώσσα δεν είναι τα Τουρκικά και οι ίδιοι έχουν ζητήσει να διδάσκοντε τα Ελληνικά αλλά έχουν δεχθεί απειλές και επιθέσεις από το προξενείο.Και κάτι τελευταίο,αφού επικαλείται τους Ελληνες της Κωνσταντινούπολης,εγώ θα πω και τησ Ιμβρου και Τένεδου,μπορεί να μας πει πως εξαφανίστηκε ο Ελληνικός πληθυσμός εκεί και με ποιές μεθόδους?Ανοιξτε κανά βιβλίο,ανοίξτε και κανένα άλλο site,μην δέχεστε μονόπλευρα τις ειδήσεις!Ελπίζω να δημοσιευτεί,σας ευχαριστώ
''λέει ότι πρόσφατα δέχθηκαν επίθεση κάποιοι άλλοι εκπαιδευτικοί.Αυτοί δεν έχουν κάνει καταγγελειά?Δεν πη΄γαν στο νοσοκομείο?Δεν έβγαλε ένα δελτίο τύπου η αστυνομία?''μιλάει για πρόσφατο περιστατικό στην Ξανθη και ο εκπαιδευτικός όχι μόνο απευθύνθηκε στην αστυνομία, αλλά ο χρυσαυγίτης πιάστηκε και δικάστηκε. Στη δίκη βρέθηκε μεγάλο πλήθος από τα αριστερά κινήματα της πόλης και οι χρυσαυγίτες φρόντισαν να τους καλωσορίσουν με κάμερα στο χέρι για να φακελώσουν μία-μία τις φάτσες. Και ο φαύλος κύκλος της τρομοκρατίας συνεχίζεται χωρίς να της κόπηκε η φόρα ούτε λίγο.
Ακριβώς. Ο μαθητής του νυχτερινού λυκείου, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα πρέπει να χαίρει κάποιου προνομίου από εμένα που άλλη δουλειά δεν κάνω παρά να πηγαίνω στο σχολείο μου (όπου "εμένα" βάλτε τον μέσο μαθητή) γιατί εργάζεται και κοπιάζει για κάτι που σε εμένα παρέχεται απλόχερα ή για να βοηθήσει την οικογενειά του ή για τον οποιοδήποτε λόγο που δε μας αφορά. Κατά την ίδια λογική ναι, και η πομάκα κοπέλα που ακόμη παλεύει για τα αυτονόητα, να έχει την ευκαιρία να σπουδάσει και ας είμαι εγώ (ο όποιος) αριστούχος και κείνη να μπει με 9 και 2 και 3. Το ότι έχουμε φτάσει εν έτει 2012 να συζητάμε τα αυτονόητα,να συλλαμβάνεται κόσμος επειδή κάνει πλάκα στο ίντερνετ,να παρουσιάζονται απάνρθωπες κ οπισθοδρομικές πρακτικές από άλλες χώρες και να λέμε "οκ μωρέ εμείς και πάλι καλά είμαστε,να οι Τούρκοι κάνουν αυτά,οι Αφγανοί αυτά κλπ" δε μας προβληματίζει καθόλου; Ας μην κοροιδευόμαστε δεν είναι λόγοι ηθικής ή δικαιοσύνης αυτοί που ωθούν τον Κασιδιάρη και τον κάθε φασίστα εκειμέσα να κάνει τέτοιες δηλώσεις κ ερωτήσεις. Άπλός ρατσισμός είναι, η ρίζα της ιδεολογίας τους. Κι όσο κ αν λέμε πως πολύ ασχοληθήκαμε,δεν είναι πολύ. Κάτι πρέπει να γίνει και να κυρηχτεί παράνομη αυτή η συμμορία πρωτού αρχίσει να γίνεται συζήτηση για το αν οι γυναίκες πρέπει να ψηφίζουν.
Και για τους μαθητές των νυχτερινών λυκείων ισχύει κάτι αντίστοιχο. Και εκείνοι εισάγονται σε ΑΕΙ και ΤΕΙ με πολύ χαμηλή βαθμολογία. Αυτή η, σωστή για μένα, πρακτική δεν έχει να κάνει παρά με την προσπάθεια να δώσεις μια ευκαιρία. Μετά ο ίδιος (πομάκος, από νυχτερινό Λύκειο ή οτιδήποτε) θα πρέπει να αγωνιστεί και αν είναι άξιος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της φοίτησης και να αξιοποιήσει αυτή την ευκαιρία. Το πρόβλημά σας λοιπόν ποιο είναι; Η ποσόστωση; Ή ότι αυτό ισχύει για τους πομάκους (και όχι για όλους τους μουσουλμάνους όπως σας αρέσει να λέτε για χάρη των εντυπώσεων προφανώς;). Γιατί δεν είδα κανέναν Κασιδιάρη να αντιδρά για το αντίστοιχο των νυχτερινών λυκείων. Πάντα θα υπάρχουν ιδιαίτερες κατηγορίες. Και στις περιπτώσεις δυσλεξίας,(υποθέτω και αναπηρίας στα χέρια) το σύστημα επιτρέπει προφορικές εξετάσεις. Μήπως είναι και αυτό εις βάρος των υπολοίπων που καλούνται να "γράψουν"; Και να κλείσω με κάτι σχετικό-άσχετο. Δεν έχει και πολύ σημασία ο βαθμός εισαγωγής στις σχολές. Εγώ είχα συμφοιτήτρια (σε σχολή που απαιτούσε υψηλές βαθμολογίες), εισαχθείσα χωρίς κανένα 'προνόμιο' που αγνοούσε το όνομα Καβάφης (μας ρωτούσε μάλιστα αν ζει ή αν έχει πεθάνει)
Η επιστολή αυτή, είναι ένας ακόμη λόγος, ώστε να πάρει απόφαση κανεις και να στείλει το παιδί του στην ιδιωτική εκπαίδευση. Ξεφύγετε λίγο από το ότι το παραπάνω κείμενο απευθύνεται στον κ. Κασσιδιάρη( διότι για αυτό επικροτούν τον κύριο αυτό που αυτοαποκαλείται "εκπαιδευτικός". Επειδή τα χώνει στον Χρυσαυγίτη) και σκεφτείτε αν αποτελεί δίκαιον, δύο παιδιά, της ίδιας ηλικίας, με τα ίδια όνειρα και φιλοδοξίες να διακρίνονται με βάση το θρήσκευμά τους για το πως θα επιτύχουν τα όνειρά τους. Αφήστε λοιπόν τις υποκρισίες. Ισότητα για όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκεύματος, πεποιθήσεων κ.λ.π. Θέλει το Ελληνικό Κράτος να βοηθήσει μια ευαίσθητη ομάδα συμπολιτών μας, να μπορέσουν να φοιτήσουν σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο, διότι θεωρεί πως για αυτούς είναι πιο δύσκολο; Και εγώ συμφωνώ! Ας δώσει κίνητρα στέγασης, σίτησης ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο. Όχι όμως διακρίσεις πάνω στον αγώνα που δίνουν τα ίδια τα παιδιά! Είσαι Χριστιανός και ονειρεύεσαι να περάσεις σε Νομική σχολή; γράψε 19! Είσαι μουσουλμάνος; μας αρκεί και το 9! Ε όχι! Και άν ισχύει για αυτή την ομάδα, γιατί να μην ισχύσει και για τους καθολικούς, τους πρωτεστάντες, τους Ιεχωβάδες, τους Κόπτες κ.λ.π? Αφήστε λοιπόν τις υποκρισίες για δήθεν υπερευαίσθησίες. Τα παιδιά του Λαού μας δεν τα ξεχωρίζουμε σε προνομιούχα ή μή! Τα παιδιά πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες από την επίσημη πολιτεία. Όπου κρίνει οτι υπάρχει πρόβλημα, βεβαίως να βοηθήσει. όχι όμως σε βάρος των υπολοίπων. Διακρίσεις STOP!
Μα η ουσία της ποσόστοσης είναι να εξισωθούν οι δυνατότητες.Πόσοι νομίζεις ότι επωφελούνται από το προνόμιο αυτό; Είναι ζήτημα αν πάνε 200 μειονοτικοί για σπουδές! Στις 30χιλιάδες εισακτέων πόση αδικία μπορεί να επιφέρει αυτό;Όταν πριμοδοτούσαν τα ιδιωτικά σχολεία με πονηρό αλγόριθμο υπολογισμού της βαθμολογίας διαφορετικό από εκείνον των δημοσίων τότε δεν πείραζε;Ας τους στείλοουμε λοιπόν όλους στην Άγκυρα να γίνουν καλοί Έλληνες πολίτες!
φαντάσου έναν αγώνα δρόμου. το ένα παιδί βρίσκεται κανονικά στην αφετηρία, ενώ το άλλο αρκετά μέτρα πιο πίσω... κάποιος σπρώχνει το δεύτερο παιδί με φόρα μπροστά να φτάσει την αφετηρία. αυτό λέγεται "θετική διάκριση".
Δυστυχώς η ιστορική μνήμη είναι κάτι ανύπαρκτο σε αυτό τον τόπο. Για να μη μιλήσουμε για την έννοια της αλληλεγγύης... Διάκριση δεν είναι να δώσεις ευκολίες σε κάποιον που βρίσκεται σε πολύ χειρότερη μοίρα από σένα ώστε να μπορέσει να καταφέρει και αυτός να μορφωθεί και να έχει δικαίωμα σε μια αξιοπρεπή ζωή. Διάκριση είναι να τον αφήνεις στη μοίρα του και να τον κοιτάς αφ'υψηλού. Όσο για τους μουσουλμάνους που περνάνε με 9 στη Νομική, εδώ γελάμε... Αν έχεις δει εσύ μουσουλμάνο της Θράκης στη Νομική, σε παρακαλώ να μου τον γνωρίσεις και μένα. Αλλιώς απλά κάνεις διακρίσεις βασιζόμενος σε υποθετικές καταστάσεις.
Δίκιο έχει ο ανώνυμος δάσκαλος(πλην όμως το ύφος του δεν είναι το αρμόζον, η δικαιολογία της αγανάκτησης δεν επαρκεί εν προκειμένω)κατά τα άλλα...μη βάλητε τους μαργαρίτας έμπροσθεν των χοίρων...
Απο αυτά που διαβάζουμε κατα καιρούς, απο μαρτυρίες που ακούμε, καταλαβαίνουμε ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.Η πολιτική που έχει ασκηθεί από τις κυβερνήσεις όσον αφορά την Θράκη είναι τραγική σε όλα τα επίπεδα και σίγουρα δεν διασφαλίζει τα συμφέροντα του ελληνικού κράτους. Οσον αφορά τον <δάσκαλο>, κάποια απο αυτά που περιγράφει ευσταθούν, αλλά είναι υπερβολικός, ειρωνικότατος και σίγουρα ΟΧΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ. Δασκαλος στην θράκη που δεν γνωρίζει ότι ο νομός είναι Ροδόπης και όχι Κομοτηνής δεν υπάρχει. Και απότι φαίνεται το έγραψε πολύ προσεχτικά το κείμενο, αποκλείεται να είναι εκ παραδρομής το λάθος του
αυτό είναι το πρόβλημά σου εσένα δλδ; το ότι το νομό Ροδόπης τον έκανε νομό Κομοτηνής και το ότι είναι ειρωνικός; εδώ οι άλλοι είναι χιτλερικοί και δολοφόνοι!
Κατά την ταπεινή μου άποψη ο δάσκαλος είναι τελείως άκυρος και πάνω από όλα ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ. Παρένθεση ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Χρυσή Αυγή (ακόμη τουλάχιστον και αν γίνω, θα με ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ). Όταν ήμουν μικρός είχαμε και εμείς μουσουλμάνους στο σχολείο μας (στο δημοτικό θυμάμαι διότι στο γυμνάσιο δεν φτάνανε, τους σταματούσαν οι γονείς τους). Μια ζωή δημιουργούσαν προβλήματα, τσαμπουκάδες, ήταν μέσα στη βρομιά με αποτέλεσμα να κολλάμε ψείρες και γενικά κωλυσιεργούσανε την μάθησή μας. Λοιπόν αν θέλουν αυτές οι «ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ» (όπως θέλουν κάποιοι να τις χαρακτηρίζουν), να μπουν μέσα στη ζωή μας πολύ ευχαρίστως. Αλλά θα πρέπει να ακολουθήσουν τα δικά μας πρότυπα. Δεν γίνεται να έρχονται στα σχολεία μας και να αποτελούν τροχοπέδη στη μάθηση των παιδιών μας και να μην ακολουθούν (ούτε καν να πλησιάζουν) έστω τα χαμηλότερα επίπεδα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Όσο αναφορά το 0,5% είναι τελείως άκυρο. Διότι αυτό το παιδί που μπήκε από το παραθυράκι του 0,5% με 2 που έγραψε το πιθανότερο είναι να γίνει ένας αιώνιος φοιτητής και στην τελική πήρε τη θέση ενός πιο άξιου μαθητή. Ο δάσκαλος λέει : «Σε οποιοδήποτε μουσουλμανικό χωριό της ορεινής Θράκης, κύριε Κασιδιάρη, ένα παιδί μεγαλώνει μαθαίνοντας από το σπίτι του είτε τα πομάκικα (σλαβογενής γλώσσα), είτε τα τούρκικα. Στο Δημοτικό σχολείο, αν δεν τα γνωρίζει ήδη, μαθαίνει και τα τούρκικα, σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης (που αντίστοιχα επιβάλλει τη διδασκαλία ελληνικών στους έλληνες της Κωνσταντινούπολης).» Έχω λοιπόν να του πω ότι είναι δική τους επιλογή να μιλάνε πομάκικα και τούρκικα δεν τους το επιβάλει ούτε το Ελληνικά σχολείο, ούτε η Ελλάδα. Σαν να μου λέει κάποιος ότι ο Έλληνας στη Γερμανία που μιλάει Ποντιακά και Ελληνικά (αντιστοίχως για τα πομάκικα και τα Τούρκικα) και πρέπει να πάει και στο γερμανικό σχολείο που θα μάθει και Γερμανικά και ότι άλλη γλώσσα έχουν τα σχολεία εκεί, ότι πρέπει να τους βάλουν οι Γερμανοί στα πανεπιστήμια τους για πλάκα ή ότι φταίει το Γερμανικό σύστημα που μιλάνε Ποντιακά και Ελληνικά. Σου λέει ας μιλούσαν μόνο Γερμανικά. Όσο αναφορά τα ψυχοφάρμακα που προέρχονται, από ότι κατάλαβα, από την πίεση που προέρχεται από την θρησκεία τους, αυτό είναι επιλογή τους. Αν δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η θρησκεία δεν πρέπει να πηγαίνει πίσω την ζωή αυτό είναι πρόβλημά τους. Και τώρα να πω εγώ κάτι δικό μου, διότι ως τώρα απαντούσα στον δάσκαλο. Αν λοιπόν πάρω ένα αγροτικό και το φορτώσω καρπούζια, πεπόνια, πατάτες και ότι άλλο μπορώ και με σταματήσει η Διεύθυνση Εμπορίου θα με γράψει αν δεν έχω άδεια πλανόδιου έμπορου. Σε αυτούς γιατί κ. Δάσκαλε δεν συμβαίνει; Την ξέρω την απάντησή σου: «Γιατί είναι ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ». Το Φ.Π.Α. τους και γενικά τους φόρους τους ποιος θα τους πληρώσει κ. Δάσκαλε; Την ξέρω την απάντησή σου: «Εμείς». Λοιπόν κ. Δάσκαλε επειδή είσαι διορισμένος και έχεις τον μισθό σου έλα αν θες να πληρώσεις και το δικό μου μερίδιο που είναι αποτέλεσμα της φοροδιαφυγής τους. Διότι εγώ είμαι ένας από αυτούς τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές, που μετά από 5 χρόνια που τους πρόσφερα τις υπηρεσίες μου αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας να με καταστήσει ΑΝΕΡΓΟ. Δεν θέλω να πιάσω το θέμα των ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ. Άβατα τα χωριά τους για τέτοιους ελέγχους.Υ.Γ1. «κ. Δάσκαλε εγώ δεν τα λέω ανώνυμα αν και μπορεί να γίνω και εγώ στόχος 10 μουσουλμάνων τραμπούκων»Υ.Γ.2 «θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτούς που αναρωτιούνται τι συμβαίνει με τους ορθόδοξους που ζουν στην Τουρκία. Και το κατά πόσον τηρείται η συνθήκη της Λοζάνης και από την Τούρκικη πλευρά.
'Giwrgos Toronidis',Your rhetoric shows that you're, if not already a member/support of a racist group, then ideologically predisposed towards such membership. You're a product of a society and a culture that has not developed (for various reasons) strong institutional resistance to the formation of organised racist groups like 'Golden Dawn' , but all that,and the fact that you've been made redundant,do not in the least grant you immunity to censure, or exculpate you from your present or future political affiliations. Some of the points you made in your extensive drivel (clad in the language of a melodramatic 'personal memoir', as if the fact that you've had certain experiences automatically makes you an authority in understanding them and their implications. It does not) need addressing:1) Your threat(?) that you 'will be made' to become a member or voter of a racist gang of thugs aims at what exactly? To bully the rest of society into adopting racist policies so that YOU don't join/vote for a racist group? Or to say that such a position (support of racist gangs) is the only one open to people in your present state (i.e., since I'm unemployed I have to turn around and kick those who're in an even worse position than myself)? The social and financial turmoil of a country coupled with the uninterrupted and unopposed reproduction of a dangerous nationalistic-racist-homophobic-misogynistic sub-culture at the very heart of mainstream culture, and the indulgent fostering of a vast uneducated populace (and I would include the uneducated degree holders in this), are major contributing factors to the creation and growth of organised groups of racist thugs and allow their rhetoric and their aggressive illiteracy to acquire a seductive tone (for deliberation, political action and reflection require much effort and time and their effects are neither immediately felt nor immediately visible, while violent outbursts have that immediacy, the immediacy of consummated hatred and provide a fast outlet to blind resentments). Your first hand experience of such a social milieu, coupled with your uncritical mind, may account for the fact that you're tempted to join such thuggish groups, it does not, however, absolve you of the responsibility for doing so. In a few words, even if your entire social realm joins a thuggish gang, YOU will still be held responsible for doing so and no amount of hiding behind a guilty collectivity will be able to absolve you from your decision to become a racist thug yourself or vote for one. There are other political and social alternatives that do not involve the espousal of violence for the sake of violence and the blind hatred of everything that is not identical with you or does not agree with your Weltanschauung, you could have joined those.2. Women who live in oppressive and destructive of women communities (communities which are themselves ghettoised, excluded by the generality and soon turn inward and ossify) by definition HAVE NO CHOICE, so the language of choice does not apply to them (you sound like a racist version of Marie Antoinette's 'let them eat cake'). You speak as if these women have somewhere to go, have a repertoire of social identities from which they could choose and live human lives. These women are trapped between a populace that views them with hostility (if not downright hatred), a state that cuts them off and treats them as pariahs, and an oppressive community that has the power to destroy them through their families. That is the reality of these women and hence their escape into medication (you too have your own kind of medication and escape, go and read Julia Kristeva's interview here on Lifo, you might learn something). that said, one does not expect any particular social insight (let alone sensitivity) or exercise of political judgment from a person who views others as 'lice carriers'. 3. The German education system operates on an equal opportunities basis (like all German state institutions) and it is inspired by egalitarian, non-nationalistic principles. Your 'case-study' of a hypothetical Pontian Greek in Germany,by which you seek to establish similarities between the countries, in order to excuse your adoption of racist and exclusionary ideologies and practices, is both laughable and false. For it overlooks that integration policies in Germany are embedded in a context of equal opportunities in a thoroughly egalitarian (at least in principle and in its institutional expressions) society and its education system. Positive discrimination measures in Germany -or preferential treatment via an extensive system which includes special monetary benefits, special and extra tuition, free membership in sports clubs, art venues, holiday camps, free language lessons, etc.- are activated whenever that egalitarianism is threatened by various factors (e.g., for children whose parents are drug addicts or in prison, or live on the poverty line, IRRESPECTIVE of their ethnic background. Asylum seekers and refugees also get some form of preferential treatment in the form of social housing and help with language learning, education and employment. Your Pontian Greek would receive all those benefits if he/she fell in one of those categories). Children who come from an underprivileged background are granted special treatment THROUGHOUT their primary and secondary education in Germany. For that reason there's NO NEED for the rather empty gesture (which comes too late in any case to be of any real benefit to the recipient and it only seeks to patch up the deep inequalities members of ethnic minorities are faced with in Greece) of granting a small percentage of 'free' entries into higher education. If you want to talk Germany then talk Germany and don't spout untruths and make haphazard associations, designed to suit your racist argument (by the way, I know that families with many children are also given similar preferential or 'positive discrimination' treatment in Greece, yet it is the members of ethnic minorities that attract your ire. It goes to show how racist your position is). 4. In what way you only pay the VAT of Muslim Greek university students? I can't make sense of that statement at all -as if one can choose where one's taxes and VAT can be spent!!! I don't want to see my taxes go into the pockets of arms dealers, or indeed, my Greek friends' taxes going into paying the salaries of racist thugs sitting in Parliament, but I don't stop paying my taxes because they do- but for the sake of the argument, let's continue). First of all, it is your absolute obligation to pay VAT, you're not doing us a favour, second, your VAT goes (again for the sake of the argument)among other things to ALL university students good and bad alike (and their ethnic background should not enter the picture at all). Besides positive discrimination measures have nothing to do with your VAT obligations, and everything to do with a country's addressing an injustice and a source of inequality among ITS OWN NATIONALS. Since there's no policy of showing the exit to any Greek university student, and one can resit a year or a module indefinitely, in what way is it only the Muslim Greek university students who are 'eternal students' and devour your VAT contributions?(I won't tell you what your ideological cousins in the UK say about 'bailing out' the 'lazy' Greeks indefinitely, basically because I abhor their drivel as much as I abhor yours). I personally know four 'eternals' in Greek unies., who, by the way, obtained excellent marks in their entry exams and proudly entered the faculties of their choice 10-11 years ago and are still there, none of which is a Muslim Greek from Thrace (or any other part of Greece). 5. I'm glad the writer of the letter to the racist thug-MP is a fully employed teacher. People like him greatly contribute to the transformation of the historical experience of the area (an exit from the violent history of the past and the shadow it has cast upon all the communities)and the possibility of a different social experience for all communities and individuals, while 'teachers' like you are, rightly, kept away from the minority's children (your unemployment benefit is paid by the Greek taxpayers, by the way, some of whom are Muslim Greeks from Thrace I presume). Imagine if the education of Muslim Greek children was left to the likes of you, the country will be condemned to permanent social and historical decadence, reproducing past violence and present injustices. And I sign off by saying that you should have a look at how many times Greece has been internationally censured for its Human Rights record for, specifically, the treatment of its minorities (ethnic and religious). The shockingly high number (for an EU country) shows how baseless and false your argument is (you seem to believe that your country is actually too lenient towards its minorities!!!). If Turkey has a foot in the Turkish speaking Muslim minority of Greek nationals in Thrace then the blame rest with Greece's treatment of such minorities. It is that treatment that has allowed Turkey to assume the part of their saviour and set foot in Thrace. Also, the fact that Turkey has a more appalling human rights and ethnic minority treatment record should not fill Greece with pride at its own failures. The way to protect itself from Turkish expansionism is definitely NOT by violating human rights and mistreating its own minorities, but by cementing its position in the EU and forging powerful international alliances (through interest-alignment with the powers that be). It is by strong and efficient diplomacy and skillful international politics that a country (especially a small country) protects itself, not by the unlawful exclusion and mistreatment of some of its communities. Note to Lifo and its readers: I'm British with a good knowledge of Greece (and many many dear friends in the country). I read, understand and speak Greek (very well one likes to think) but my writing skills in your great language are,at best, fragile. Therefore I had to post my reply in my mother tongue. Apologies.
1)Δυστυχώς δεν κατάλαβες ούτε το 5% της φιλοσοφίας μου λυπάμαι πολύ2)Αν ήμουν ρατσιστής η γυναίκα μου θα ήταν Ελληνίδα3)Έχω έρθει στη χώρα σου (όπου ήμουν ένας ξένος για εσάς) και σεβάστηκα την νομοθεσία σας και τον τρόπο ζωής σας. Οι ξένοι στην χώρα μου, δεν πρέπει να σέβονται την νομοθεσία της χώρας μου και τον «δικό μου» τρόπο ζωής;;;;;;;;;;;
"ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Χρυσή Αυγή (ακόμη τουλάχιστον και αν γίνω, θα με ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ)." Με συγχωρείς φίλε μου, αλλά αν γίνεις Χρυσή Αυγή, δε θα σε έχουν κάνει, θα είναι δική σου συνειδητή επιλογή. Η δικαιολογία της άγνοιας έχει πάψει να ισχύει από καιρό. Μορφωμένος άνθρωπος είσαι, δε μπορεί να μην έχεις αντιληφθεί ότι πρόκειται για φασιστικό μόρφωμα που τραμπουκίζει, παρανομεί και δολοφονεί εν ψυχρώ αθώους ανθρώπους.
parakmi,δέχομαι ότι συμβαίνουν όλα όσα λες. Αλλά αν υποθέσουμε ακόμα ότι δεν υπάρχει χώρα στον πλανήτη που να μην καταπατά τα ανθρώπινα διακαιώματα, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε και εμείς το ίδιο; Αν δηλαδή σε ένα χωριό δέρνουν όλοι οι άντρες της γυναίκες τους πλην ενός, θα του πούμε να τη δείρει και αυτός; Και συμφωνώ, οι ξένοι τραπεζίτες (και άλλοι πολλοί) μας οδηγούν στην εξαθλίωση. Με ποιο τρόπο συνδέεται αυτό με το μη σεβασμό στον άνθρωπο;
Δεν είπα ότι πρέπει να υιοθετήσουμε την "κουλτούρα" των άλλων. Πρέπει όμως να αμυνθούμε. Δεν μπορείς να κάνεις παραχωρήσεις σε ένα έθνος που δεν σε σέβεται.Ποιο απλά:Αν έρθω σπίτι σου με σκοπό να σε δείρω εσύ να υποθέσω θα με κεράσεις και παγωτό? Δεν θα προσπαθήσεις με κάθε τρόπο να αποτρέψεις την επίθεση μου? Τι σημαίνει αυτό ότι γίνεσαι σαν εμένα? Βεβαια θα συμφωνήσω ότι τα αντίποινα και η περιθωριοποίηση δεν είναι η καλύτερη άμυνα. Ο contratempo επισήμανε ότι μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε όχι αποκλείοντας τους αλλά δινοντάς τους προνόμοια. Αυτή πιστέυω έιναι μια έξυπνη πολιτική η οποία όμως απαιτεί λεπτούς χειρισμούς οι οποίοι είναι αδύνατοι για την Ελλάδα. (Ας μην αναφερθώ στο σάπιο και άχρηστο πολιτικό σύστημα.) Επομένως τι μας μένει?Οτιδήποτε οδηγεί τους ανθρώπους σε εξαθλίσωση δεν δείχνει ότι δεν σέβεται τον άνθρωπο? Είτε αυτό έιναι άλλο άτομο, είτε κυβέρνηση, είτε τραπεζίτης, είτε ότι άλλο θέλει.
Λυπαμαι που θα το πω, αλλα για μενα δεν ειναι προτυπο εκπαιδευτικου ο συγκεκριμενος. Και για τον λογο του και για τον τροπο που προσπαθει να επιβληθει ως ηρωικος εκπροσωπος (;) της θρακης! Ειμαι απο εκει και γνωριζω. Διαφωνω καθετα με τον κυριο Κασιδιαρη και επι της ουσιας και επι των θεματων, αλλα το θεμα μου ειναι ο εκπαιδευτικος. Πρεπει να ειναι το πιο passive aggressive κειμενο που εχω διαβασει. Μεσα στην ειρωνια και την χλευη, μου βγαζει περισσοτερο κειμενο γραμμενο απο παιδι 18 χρονων, το οποιο δεν μπορει να χειριστει τον θυμο του, παρα κειμενο εκπαιδευτικου. Μηπως ειχε τετοιους εκπαιδευτικους και ο κυριος Κασιδιαρης και εχουμε αυτα που εχουμε; Συμφωνω επισης με τον/την parakmi απολυτα. Οταν εσυ εισαι ο μονος αλτρουιστης (στην καλυτερη εκδοχη των πραγματων) ενω ολοι γυρω σου ειναι το αντιθετο, μαλλον καταληγεις να γινεις το θυμα. Το παρανομο Τουρκικο προξενειο στην θρακη δεν αντιμετωπιζεται ετσι. Δυστυχως ποτε στην ιστορια δεν ηταν επιτυχης η επιτευξη των στοχων μεσω της διπλωματικης οδου οταν ο απεναντι ειναι ετοιμος για πολεμο. Και αυτο ειναι δεδομενο αλλα αλλη, μεγαλη κουβεντα.Εχουνε γινει μεγαλα λαθοι και στην θρακη απο ολες τις κυβερνησεις, αλλα αυτο δεν ειναι βαση διαλογου, ουτε ειναι εποικοδομιτικο.
Αντιφασιστας = φασιστας με καλυτερο/διαφορετικο μαρκετινγκ. Για τον εκπαιδευτικο. Το μονο που δεν με εκανε να θελω να αμφισβητισω την γνησιοτητα του κειμενου, ηταν η αναφορα για τους νεους 17 ετων που λαχταρουν να ζησουν ανεξαρτητου καταγωγης,θρησκειας, αλλης ταμπελας γενικως.
ΚΥΡΙΕ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΛΗ ΤΙΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΙΧΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΗΛΑΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΥΜΗΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΚΟΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΙ Η ΑΕΙ ΤΙΣ ΧΩΡΑΣ.ΒΑΣΙΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΝ ΡΩΤΙΣΩ ΚΑΝΑ ΦΟΥΣΚΟΤΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΙΚΕ ΤΟ ΚΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΙΣΕΙ....ΣΩΣΤΑ....ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΧΑΙΡΕ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΛΙΛΙΠΟΥΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΤΙ ΓΗΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ... ΚΥΡΙΕ ΚΑΣΗΔΙΑΡΗ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΟΦΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΡΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΙ ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΙΟΙ ΕΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ......ΜΑΖΙ ΕΠΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΠΡΙΝ ΚΑΜΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ....Υ.Σ. ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΜΕΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΚΑΛΗ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΠΗΛΕΓΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΓΟΓΗ