Ανακοινώθηκε επισήμως ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ.

Ανακοινώθηκε επισήμως ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ. Facebook Twitter
0

Οι πρώτες δημοσιογραφικές πληροφορίες είχαν από χθες αναφέρει πως ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος αναλαμβάνει καλλιτεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ μετά από πρόταση του Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Αριστείδη Μπαλτά. Σήμερα το πρωί, το Υπουργείο ανακοίνωσε και επισήμως την τοποθέτηση του στη θέση του Γιαν Φαμπρ ο οποίος αποχώρησε το Σάββατο δηλώνοντας την παραίτησή του εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων.

 

Η πλήρης ανακοίνωση από το Υπουργείο που έφτασε πριν από λίγο:

 

Ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος αναλαμβάνει καλλιτεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ, αποδεχόμενος σχετική πρόταση του υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Αριστείδη Μπαλτά.


Το έργο του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή είναι βαρύ και δύσκολο, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι o καλλιτεχνικός διευθυντής θα συνεργαστεί εποικοδομητικά τόσο με το Δ.Σ. του «Ελληνικού Φεστιβάλ Α.Ε.» όσο και με τους Έλληνες δημιουργούς, ώστε το αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό στις παρούσες συνθήκες.

 

Και πάντοτε με το βλέμμα στο μέλλον.

Το σύντομο βιογραφικό του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου:

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1953. Τελείωσε τη δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών. Εργάστηκε ως ηθοποιός μέχρι το 1992, οπόταν στράφηκε κυρίως στη σκηνοθεσία.

Στο Εθνικό Θέατρο, στο ΚΘΒΕ, σε ΔΗΠΕΘΕ και στο ελεύθερο θέατρο έχει σκηνοθετήσει τα έργα: Ο ήχος του όπλου της Λ. Αναγνωστάκη, Το φιόρο του Λεβάντε του Γ. Ξενόπουλου, Η πόλη που πρίγκιπάς της ήταν ένα παιδί του Μοντερλάν, Το καινούργιο σπίτι και Ο υπηρέτης δύο αφεντάδων του Γκολντόνι, Οι δύο ευγενείς από τη Βερόνα του Σαίξπηρ, Η μαύρη κωμωδία του Π. Σάφερ, Οι τρομεροί γονείς του Ζαν Κοκτώ, Ποιος ανακάλυψε την Αμερική της Χ. Σπηλιώτη, Ο βασιλικός του Α. Μάτεσι, Μαχαίρι στην κότα του Ντ. Χάρροουερ, Αχαρνείς του Αριστοφάνη.

Το 1995 παρουσίασε με τη Νέα Σκηνή Τέχνης, που ιδρύθηκε με δική του πρωτοβουλία, τη Φιλονικία του Μαριβώ. Στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, τη μόνιμη στέγη που απέκτησε ο θίασος το 1997, έχει επίσης σκηνοθετήσει τα έργα Κοινός Λόγος, πάνω σε κείμενα από το ομώνυμο βιβλίο της Έλλης Παπαδημητρίου, Βρομιά του Ρ. Σνάιντερ, Ο Περλιμπλίν και η Μπελίσα του Λόρκα, Δύο Θεοί του Λ. Χρηστίδη, Εδουάρδος Β΄ του Μάρλοου (Ηρώδειο, Ελληνικό Φεστιβάλ 2000), Παίζοντας με τη φωτιά του Στρίντμπεργκ, Τέλος του παιχνιδιού του Μπέκετ, Τολμηρές πολαρόιντ του Μ. Ρέιβενχιλ, Ο γλάρος του Τσέχοφ, Ο υπολοχαγός του Ίνισμορ του Μάρτιν Μακ Ντόνα, Βόυτσεκ του Μπύχνερ, Οι σεξουαλικές νευρώσεις των γονιών μας του Λ. Μπαίρφους, Τα κοκκινομπλέ πατίνια του Στ. Τσιώλη, Οθέλλος του Σαίξπηρ (Ηρώδειο, Ελληνικό Φεστιβάλ 2006), Καθόλου καλά της Ούρσουλα Ράνι Σάρμα, Motortown του Σάιμον Στήβενς, Εχθροί εξ αίματος του Αρκά, Σφαγείο του Ιλάν Χατσόρ, Τρωάδες του Ευριπίδη και τέλος το έργο Τέσσερις αχτίδες συν μία ή Το μεγάλο μπλουμ του Μπρίλη της Ρεγγίνας Καπετανάκη και του Βασίλη Ρίσβα για παιδιά που νοσηλεύονται σε νοσοκομεία.

Το 2008 συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο Αλβανίας και σκηνοθέτησε τις Τρωάδες του Ευριπίδη με Αλβανούς ηθοποιούς.

Έχει διδάξει υποκριτική στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ