10 ταινίες που σόκαραν το κοινό

10 ταινίες που σόκαραν το κοινό Facebook Twitter
Φωτ.: Warner Bros. Pictures/Sunset Boulevard/Corbis via Getty Images/Ιdeal Image
0

Λιποθυμίες, ανακοπές, τάση για έμετο, εσπευσμένες αποχωρήσεις: αν η Ιεροτελεστία της Άνοιξης στάθηκε το οριακό σημείο της πρόκλησης που η τέχνη άσκησε σε ένα βολεμένο αστικό κοινό, το οποίο στράφηκε με επιθετικότατες διαθέσεις εναντίον του Ιγκόρ Στραβίνσκι και της μουσικής του ύβρεως για τα δεδομένα της εποχής, το σινεμά φτιάχτηκε για να διεγείρει όλες τις αισθήσεις και το κατάφερε μερικές εβδομάδες μετά την πρώτη ιστορικά κινηματογραφική προβολή, όταν οι αδελφοί Λιμιέρ έτρεψαν σε άτακτη φυγή το σαστισμένο πλήθος που μαζεύτηκε για να χαζέψει το φρέσκο μέσον και πίστεψε για τα καλά πως ένα τρένο έρχεται καταπάνω του απευθείας από το σταθμό της Σιοτά.

Από το σοκ των αδελφών Λιμιέρ τον Ιανουάριο του 1896 μέχρι σήμερα, το κοινό συνήθισε τον τρόμο της κινούμενης εικόνας, αν και ακόμη σπαρταρά, ζαλίζεται και κάποιες φορές σβήνει ανεπιστρεπτί, συνήθως στη θέα σκληρών εικόνων που αναπαριστούν την πραγματικότητα – η Ζουλιά Ντικουρνό το έχει καταφέρει δύο φορές, με το ντεμπούτο της στο Raw αλλά και με την πρόσφατη, βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα ταινία της Titane, αν και η ίδια απεχθάνεται την απλοποιημένη ετικέτα της προκλητικής δημιουργού.

Κάποιοι σκηνοθέτες βασίζονται σε σύνθετες δράσεις για να υποβάλουν τον θεατή σε ένα μικρό βασανιστήριο, όπως οι χαμηλές ηχητικές συχνότητες του Γκασπάρ Νοέ ή το με διάθεση για μετεωρισμό, τρισδιάστατο του Ρόμπερτ Ζεμέκις στο The Walk, αλλά, ειλικρινά μιλώντας, τίποτε δεν συγκρίνεται σε ωμό σοκ με μια αληθοφανή σκηνή ακρωτηριασμού (ποιος μπορεί να αντέξει ολόκληρο τον ακρωτηριασμό του Τζέιμς Φράνκο στις 127 Ώρες;).

Η δεκάδα των ταινιών που προκάλεσαν οικουμενική αποστροφή στην εποχή τους περιλαμβάνει και τα εύσημα σε έναν σκηνοθέτη που κατάφερε να δώσει ένα γερό μάθημα στον μέντορά του. 

FREAKS (1932)

freaks 1932 Facebook Twitter
O σκηνοθέτης Τοντ Μπράουνινγκ με τους πρωταγωνιστές της ταινίας «Freaks» (1932). Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Χωρίς αίμα, βία ή έκδηλο τρόμο, το αριστούργημα του Τοντ Μπράουνινγκ από το 1932, με πρωταγωνιστές αυθεντικά ΑμεΑ (ανήκουστο για την εποχή, και χωρίς συνέχεια), προκάλεσε αισθητικές αντιρρήσεις σε θεατές που εγκατέλειψαν την αίθουσα, κρίνοντας πως το όλο θέαμα παραήταν γκροτέσκο για να προβάλλεται έναντι αντιτίμου αλλά και πραγματικό πρόβλημα, όταν μια κυρία απείλησε με μήνυση, υποστηρίζοντας πως απέβαλε από την τρομάρα της. Η ταινία υπέκυψε στη λογοκρισία και στο μαχαίρι, πετσοκόπηκε στα εξήντα λεπτά και απέτυχε παταγωδώς, για να λάβει τη σωστή της θέση δεκαετίες αργότερα.

QUATERMASS XPERIMENT (1955)

Τον Νοέμβριο του 1956, σε μια μικρή πόλη του Ιλινόι, το Oak Park, κατά τη διάρκεια της προβολής της ταινίας Quatermass Xperiment με τον εναλλακτικό αμερικανικό τίτλο The Creeping Unknown, κινηματογραφική μεταφορά της βρετανικής τηλεοπτικής σειράς που έγραψε ο Νάιτζελ Νιλ, ένας εννιάχρονος θεατής άφησε την τελευταία του πνοή από ανακοπή. Μάλιστα, το βιβλίο ρεκόρ Γκίνες σημειώνει πως ο συγκεκριμένος είναι ο μοναδικός καταγεγραμμένος στα χρονικά θεατής που τρόμαξε μέχρι θανάτου από ταινία. Το ερώτημα είναι πώς βρέθηκε ένας ανήλικος σε μια προβολή ταινίας φρίκης επιστημονικής φαντασίας της Hammer, που μάλιστα προβλήθηκε ως double bill, αμέσως μετά από ένα γοτθικό horror, το Black Sleep. (Απάντηση: καμία επιτήρηση το 1956, ειδικά στο Ιλινόι.) 

PSYCHO (1960)

Στην καλύτερη σκηνή του Χίτσκοκ, στο φινάλε της επίσημης πρεμιέρας, ο πλήρως δικαιωμένος Άντονι Χόπκινς αγαλλιάζει όταν ακούει τα ουρλιαχτά αγωνίας, ενορχηστρώνοντας νοερά την έλευσή τους με ακρίβεια και σε τέλειο συντονισμό με τις χρονομετρημένες προθέσεις του όταν γύριζε το Ψυχώ. Τα περιστατικά αυτά δεν είναι τσεκαρισμένα, δεν είναι όμως και αναληθή. Το σίγουρο είναι ότι, όπως όσοι ανύποπτοι είδαν τα Σαγόνια του Καρχαρία το καλοκαίρι του 1975 έκαναν αρκετά χρόνια να κολυμπήσουν αμέριμνοι, έτσι και το ορμητικό horror του Χιτς ανέπτυξε σε μερίδα θεατών την άνευ προηγουμένου φοβία για το ντους! Το 2000, η ίδια η πρωταγωνίστρια, η Τζάνετ Λι, ομολόγησε πως έπασχε από αυτή την ακαταχώριστη στα ιατρικά πρακτικά δευτερεύουσα διαταραχή και προτιμούσε την ασφάλεια της μπανιέρας της.

Ο ΕΞΟΡΚΙΣΤΗΣ (1973)

Μια καλοκουρδισμένη μηχανή προώθησης στήθηκε αμέσως μετά τα πρώτα ρεπορτάζ για λιποθυμικές αντιδράσεις των θεατών του Εξορκιστή. Οι περισσότεροι αισθάνθηκαν ζαλάδα, αν και τίποτε σοβαρό δεν συνέβη, ενώ άλλοι μιμήθηκαν τη δαιμονισμένη Ρέγκαν και έβγαλαν τα σωθικά τους. Οι παραγωγοί εκμεταλλεύτηκαν το momentum και ανακοίνωσαν πως ασθενοφόρα και φορεία περίμεναν τους θεατές έξω από συγκεκριμένες αίθουσες, σε περίπτωση που οι λιγόψυχοι και φοβιτσιάρηδες χρειάζονταν ιατρική υποστήριξη. Τα νέα διαδόθηκαν και η εμβληματική ταινία φρίκης του Γουίλιαμ Φρίντκιν προσέλκυσε και τους πλέον απρόθυμους θεατές στα πονηρά κόλπα του Παζούζου, ισοφαρίζοντας σε εισπράξεις τον Νονό το 1973.

INDIANA JONES AND THE TEMPLE OF DOOM (1984)

Αν και η πιο συνηθισμένη ρετσινιά του Στίβεν Σπίλμπεργκ είναι πως ζαχαρώνει περισσότερο απ' ό,τι οφείλει –και ίσως του αξίζει– την πλοκή και τους χαρακτήρες, στη σκηνή όπου ο Ιντιάνα, η Willie και ο Short Round γίνονται μάρτυρες μιας ανθρωποθυσίας στα έγκατα της γης πολλοί γονείς σκέπασαν τα μάτια των παιδιών τους και εγκατέλειψαν με πανικό τις αίθουσες, διερωτώμενοι γιατί ένα ξερίζωμα καρδιάς και λιωμένα σώματα από την πυρά δεν ήταν ακατάλληλα για ανηλίκους. Ο Σπίλμπεργκ αναγνώρισε το επιχείρημα και έγινε από τους πρώτους που εισηγήθηκαν την τροποποίηση της γενικής καταλληλότητας στο PG13, που ισχύει μέχρι σήμερα. 

RESERVOIR DOGS (1992)

Διασταυρωμένες πληροφορίες θέλουν τον μετρ του στυλιζαρισμένου τρόμου Ντάριο Αρτζέντο να αρνείται να έρθει στην Ελλάδα ως προσκεκλημένος του Φεστιβάλ αμέσως μετά τον σεισμό του 1999, επικαλούμενος τη χρόνια φοβία του για το φυσικό φαινόμενο. Υπάρχει και καλύτερο. Ένας άλλος δάσκαλος του gore, ο Γουές Κρέιβεν, περιγράφει ο ίδιος πως δεν άντεξε τη σκηνή του βασανιστηρίου στο Reservoir Dogs κατά τη διάρκεια της προβολής σε κάποιο άλλο φεστιβάλ και βγήκε έξω να πάρει αέρα. Ένας τύπος τον πλησίασε, προφανώς τον αναγνώρισε, τον ρώτησε αν όντως είναι ο Κρέιβεν για να βεβαιωθεί και απομακρύνθηκε ενθουσιασμένος. Ήταν ο Κουέντιν Ταραντίνο που αναφώνησε «μόλις τρόμαξα τον Γουές Κρέιβεν!». Έτσι του είπε, ο Κρέιβεν δεν τον γνώριζε φυσιογνωμικά, και κατέληξε επιμένοντας «εγώ, πάντως, δεν τα γουστάρω αυτά», εννοώντας τα μαρτύρια… 

THE BLAIR WITCH PROJECT (1999)

Ταινίες που σόκαραν το κοινό Facebook Twitter

Δεν είναι τόσο ο φόβος που οδήγησε αρκετούς θεατές σε άτακτη αποχώρηση στις πρώτες προβολές του Blair Witch Project όσο η αίσθηση ναυτίας που προκάλεσε η διαρκώς ταραγμένη κάμερα των Ντάνιελ Μίρικ και Εντουάρντο Σάντζες. Έτσι, εκτός από την πρωτοποριακή θεματική του found footage, το χρονικό της μυστηριώδους εξαφάνισης περίεργων μαθητών στα πυκνά δάση εισήγαγε την τεχνολογική ζαλάδα ή, μάλλον, την απώλεια του προσανατολισμού εξαιτίας της lo-fi τεχνολογίας στη video-εικόνα.

ΤA ΠΑΘH ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (2004)

Ταινίες που σόκαραν το κοινό Facebook Twitter

Διαψεύδοντας τα ακλόνητα αρχεία του Γκίνες, μια κυρία που παρακολούθησε τα Πάθη του Χριστού, και μάλιστα την πρώτη ημέρα προβολής του, δεν άντεξε στην περιγραφική βία του Μελ Γκίμπσον και με την ολοκλήρωση της βάναυσης σκηνής της σταύρωσης εγκατέλειψε τα εγκόσμια για να συναντήσει τον Κύριο. Ρεπόρτερ του έγκριτου τηλεοπτικού σταθμού KAKE-TV της Γουίτσιτα, όπου συνέβη το τραγικό περιστατικό, μετέδωσε πως το θύμα δεν είχε ιστορικό ασθενειών και πρότερων προβλημάτων υγείας. Ο σκηνοθέτης δεν απολογήθηκε ποτέ για το γεγονός. 

AVATAR (2009)

Ταινίες που σόκαραν το κοινό Facebook Twitter

Ο Τζέιμς Κάμερον βάλθηκε να αποδείξει πως το Avatar δεν είναι απλώς μια εφετζίδικη φαντασμαγορία αλλά μια πρωτότυπη πρόσκληση στον θεατή να βυθιστεί στις τρεις διαστάσεις ενός εξωτικού σύμπαντος. Το πέτυχε σε δραματικό βαθμό όταν ένας 42χρονος θεατής από την Ταϊβάν έχασε τις αισθήσεις του, παρακολουθώντας την ταινία, και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου και κατέληξε έντεκα ημέρες αργότερα. Ο θεράπων ιατρός του δήλωσε πως είχε ιστορικό υψηλής πίεσης. 

PROMETHEUS (2012)

Στο πρώτο Alien ο Ρίντλεϊ Σκοτ δεν είχε προειδοποιήσει τους ηθοποιούς που συμμετείχαν στην αξέχαστη σκηνή της βίαιης εξόδου του μικρού άλιεν από την κοιλιά του Τζον Χερτ, με αποτέλεσμα να αιφνιδιαστούν αυθεντικά μπροστά στην κάμερα και αποκορύφωμα τον Γιάφετ Κότο, ο οποίος επέστρεψε σοκαρισμένος στο σπίτι του, κλειδώθηκε στο δωμάτιό του και αρνήθηκε να μιλήσει σε οποιονδήποτε για αρκετό διάστημα. Κατά τη διάρκεια της επίσης σκληρής σκηνής του «αυτοτοκετού» της Νούμι Ραπάς στο prequel Prometheus, ένας έφηβος στην Αυστραλία έπαθε κρίση επιληψίας. Ο Σκοτ πιέστηκε να βγάλει τη σκηνή για να πάρει άδεια PG13, αλλά ορθώς αρνήθηκε.

Οθόνες
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΤΟ SIMPLECAST- Πώς κόλλησε ολόκληρος ο πλανήτης με το κορεάτικο Squid Game

Ηχητικά Άρθρα / Πώς κόλλησε ολόκληρος ο πλανήτης με το κορεάτικο Squid Game

Το «Παιχνίδι του Καλαμαριού» είναι συναρπαστικό και δεν είναι τυχαία η πιο δημοφιλής κορεάτικη σειρά που έχει προβάλει ποτέ το Netflix και η νούμερο ένα σε δημοτικότητα αυτήν τη στιγμή (και στην Ελλάδα).
M. HULOT
ΣΑΒΒΑΤΟ Fall Preview Σινεμά

Fall Preview 2021 / 10 ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε το φθινόπωρο

Τα κινηματογραφικά φεστιβάλ επιστρέφουν (με πολύ δυνατό πρόγραμμα), ενώ οι υπερπαραγωγές που είχαν αναβληθεί λόγω καραντίνας και ταινίες πολυαναμενόμενες κάνουν τη σεζόν από τις πιο ενδιαφέρουσες των τελευταίων χρόνων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ