Berliner Illustrirte Zeitung, 21 Ιουλίου 1929
Επηρεασμένες από τις βιομηχανικές εξελίξεις, οι ευρωπαϊκές εφημερίδες απολάμβαναν μία άνθιση σε εντυπωσιακά design την δεκαετία του 1929, συμπεριλαμβανομένου του εξωφύλλου αυτού, με μια φωτογραφία του Martin Munkácsi
Kölnische Illustrierte Zeitung, 9 Μαρτίου 1929
Οι εφημερίδες αυτές απέρριπταν την χρήση τίτλων στα πρωτοσέλιδα τους, χρησιμοποιώντας αντ' αυτών μεγάλες εικόνες για να τραβήξουν την προσοχή των περαστικών.
Vu, 18 Φεβρουαρίου 1931
Σπουδαίοι φωτογράφοι όπως ο Martin Munkácsi είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν το έργο τους μέσω των εντύπων αυτών στο ευρύ κοινό. Άλλοι διάσημοι φωτογράφοι που συνεργάζονταν με τις εκδόσεις αυτές ήταν οι André Kertész, Robert Capa και Aleksandr Rodchenko
Vu, 1 Απριλίου 1931
Μέθοδοι όπως τα ακραία closeup, αγαπημένα και σήμερα στην φωτογραφία μόδας, πρωτοεμφανίστηκαν στα πρωτοσέλιδα αυτά. Η φωτογραφία εδώ είναι του James Abbe
Vu, 20 Ιουλίου 1932
Εντυπωσιακές εικόνες χρησιμοποιούνταν για να αφηγηθούν μια ολόκληρη ιστορία...
Arbeiter Illustrierte Zeitung, 10 Αυγούστου 1933
... ενώ τα φωτομοντάζ - όπως αυτό εδώ από τον John Heartfield – ήταν η χαρά όσων αγαπούσαν την σάτιρα.
Regards, Νοέμβριος 1933
Εκατομμύρια αντίτυπα των εφημερίδων αυτών τυπώνονταν σε ελαφρύ χαρτί, κάτι που σημαίνει πως ελάχιστα αντίτυπα διασώζονται ως σήμερα.
Regards, 31 Δεκεμβρίου 1936
Το έργο ενός από τους πρώτους φωτογράφους δρόμου, του Brassaï, φιλοξενούνταν στις σελίδες του γαλλικού εντύπου Regards. Έγινε διάσημος για τις εικόνες του Παρισιού ενώ επίσης απαθανάτισε τους σπουδαίους καλλιτέχνες και συγγραφείς της πόλης όπως τον Τζιακομέτι, τον Ζενέ, τον Ματίς και τον Πικάσο.
Estampa, 13 Φεβρουαριου 1937
Η Γαλλία και η Γερμανία δεν ήταν οι μοναδικές χώρες που άλλαζαν το παιχνίδι στις εκδόσεις, άλλοι σημαντικοί τίτλοι ήταν η Estampa στην Ισπανία και το ΕΣΣΔ Υπο Κατασκευή στην Σοβιετική Ένωση. Η φωτογραφία εξωφύλλου είναι του Mayo.
Στοιχεία από την Guardian