Η Lady Gaga και ο LeBron James είναι πλέον αντικείμενα μελέτης στο Harvard Business School στο τμήμα του Marketing. Οι φοιτητές, γράφει η www.bostonglobe.com συζητούν για την επιτυχημένη πορεία τους σε ένα συναρπαστικό κατά τους ίδιους μάθημα, στο οποίο μαθαίνουν τι μπορεί να καθορίσει την επιτυχία ή την αποτυχία στον ασταθή κόσμο του μάρκετινγκ.
Δεν είναι μόνο αυτοί οι δυο stars που μελετούν οι φοιτητές του Harvard αλλά και άλλα επιτυχημένα άτομα και ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, ο Τομ Κουζ, οι Radiohead και η Μαρία Σαράποβα. Το μάθημα περιλαμβάνει περιηγήσεις στα παρασκήνια του Χόλιγουντ, στα μεγαλύτερα γήπεδα ποδοσφαίρου και γενικώς σε όλα τα σημαντικά μέρη, όπου λατρεύτηκε η διασημότητα που μελετάται.
Κάθε περιπτωσιολογική μελέτη μπορεί να διαρκέσει από μερικές εβδομάδες έως μερικούς μήνες για να ολοκληρωθεί, με ένα σημαντικό μέρος του χρόνου να αφιερώνεται σε συνεντεύξεις με τους υπό μελέτη stars.
Στην περίπτωση της Lady Gaga, δέχτηκαν να συμμετάσχουν οι σύμβουλοι της και οι φοιτητές κλήθηκαν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρείς επιλογές μετά από μια σημαντική στιγμή της ζωής της όπου έπρεπε να πάρει αποφάσεις για την καριέρα της.
"Αυτό που με ιντριγκάρει σε αυτή την ενότητα με τους stars είναι ότι προσπαθείς να βρεις αυτό το «μαύρο κουτί» για να καταλάβεις τι είναι δημιουργική βιομηχανία - αθλητικά, ταινίες, τηλεόραση, μουσική - και να βρεις την ορθολογική προοπτική της επιχειρηματικής διαχείρισης» δηλώνει ο ο φοιτητής Chris Satti.
σχόλια