Η Ζωή Ζενιώδη νέα καλλιτεχνική διευθύντρια στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Η Ζωή Ζενιώδη νέα καλλιτεχνική διευθύντρια στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
0

Η αρχιμουσικός Ζωή Ζενιώδη προσλαμβάνεται ως η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών προκήρυξης της θέσης του καλλιτεχνικού διευθυντή του Οργανισμού.

«Όπως προέβλεπε η προκήρυξη πλήρωσης της θέσης, η οποία δημοσιεύτηκε στις 30/01/2019, πενταμελής επιτροπή, αποτελούμενη από προσωπικότητες εγνωσμένου κύρους στον χώρο του Πολιτισμού, των Καλών Τεχνών και της Μουσικής, προέβη στην αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων», σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού. 

«Η διαδικασία της αξιολόγησης περιλάμβανε την εξέταση των εκπαιδευτικών προσόντων ή ειδίκευσης, της εργασιακής εμπειρίας- προϋπηρεσίας και την προσωπική συνέντευξη των υποψηφίων, οκτώ από τους οποίους έφτασαν στην τελική φάση της διαδικασίας», συμπληρώνει το ΥΠΠΟΑ, τονίζοντας ότι «με βάση την μοριοδότηση που προέβλεπε αναλυτικά η προκήρυξη της θέσης η κ. Ζενιώδη αναδείχθηκε η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, απόφαση που ενέκρινε και το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού».

«Η διαδικασία της προκήρυξης θέσεων και όχι των διορισμών για τους επικεφαλής των πολιτιστικών οργανισμών της χώρας, που αποτελεί σταθερή πολιτική επιλογή της Υπουργού Μυρσίνης Ζορμπά, έρχεται να καθιερώσει ένα νέο τρόπο στελέχωσης των εποπτευόμενων από το ΥΠΠΟΑ φορέων που προσδίδει αξιοκρατία και διαφάνεια και θα ανοίξει έναν καινούριο δρόμο για το μέλλον των πολιτιστικών οργανισμών», καταλήγει το ΥΠΠΟΑ.

Βιογραφικό

Η Ζωή Ζενιώδη εργάζεται ως μαέστρος και πιανίστα στην Αμερική, την Ασία και την Ευρώπη. Στην Αμερική, έχει συμπράξει με ορχήστρες όπως οι Bogota Philharmonic σε συναυλίες με τον Stephen Hough και τη Lise de la Salle, New England Symphonic Ensemble (Carnegie Hall), Palm Beach Symphony, Broward Symphony και Alhambra Orchestra, καθώς και με την Florida Grand Opera για πολλά έτη. Έχει επιλεγεί από την Όπερα του Ντάλας ως μέλος του Institute of Women Conductors και ήταν η πρώτη γυναίκα που διηύθυνε στην Opera Southwest στο Νέο Μεξικό.

Σε Ευρώπη και Ασία, έχει διευθύνει ορχήστρες όπως οι Brno Philharmonic, South Czech Philharmonic, Tokyo Star Symphonic Orchestra, Orchestra Classica Toscana, Tatarstan National Symphony Orchestra, Vietnam National Symphony Orchestra, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα ΕΡΤ και Καμεράτα ενώ έχει συνεργαστεί με την Εθνική Λυρική Σκηνή και τη Στέγη, μεταξύ άλλων.

Έχει διατελέσει Αρχιμουσικός και Καλλιτεχνική Διευθύντρια των Broward Symphony Orchestra (2010-2017), Ελληνοτουρκικής Ορχήστρας Νέων (2017), MOYSA (2015), της Alhambra Orchestra (2012-2015), και Συνεργάτις Αρχιμουσικός της Frost Symphony Orchestra (2007-2011) καθώς και του Φεστιβάλ Αιγαίου (2014-2016).

Έχει πλούσια δισκογραφία με εταιρείες όπως η Albany Records, και ως πιανίστα, έχει εμφανιστεί σε σημαντικούς συναυλιακούς χώρους και διεθνή Φεστιβάλ σε Αμερική, Ρωσία, Λατινική Αμερική και όλη την Ευρώπη.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.