Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης)

Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης) Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Τα έκτακτα μέτρα για τον κορωνοϊό σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, σημαίνουν πως τα θέατρα, οι κινηματογράφοι και οι χώροι συναυλιών και λοιπών πολιτιστικών εκδηλώσεων λειτουργούν με διαφορετικούς περιορισμούς ανάλογα με το επιδημιολογικό φορτίο.

Από σήμερα η κυβέρνηση ενεργοποιεί τον Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας από την Covid-19, που δείχνει σε πιο επίπεδο ετοιμότητας, επιτήρησης ή κινδύνου βρίσκεται κάθε περιοχή, αναρτώντας αναλυτικούς πίνακες με τα μέτρα που ισχύουν για κλειστούς και ανοικτούς χώρους πολιτιστικών εκδηλώσεων, κινηματογράφους, αρχαιολογικούς χώρους και κέντρα διασκέδασης. 

Η Αττική βρίσκεται στο επίπεδο 3 ενώ η Θεσσαλονίκη στο επίπεδο 2. Η εφαρμογή των μέτρων πραγματοποιείται σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας.

Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης) Facebook Twitter
Ο χάρτης θα επικαιροποιείται ανά 14 ημέρες με βάση τις εισηγήσεις ειδικής επιτροπής λοιμωξιολόγων του Υπουργείου Υγείας ή και συχνότερα όταν αυτό επιβάλλεται από τους υγειονομικούς και επιδημιολογικούς δείκτες

Μεταβαλλόμενα μέτρα

Η πληρότητα, η αναλογία ατόμων ανά τετραγωνικό μέτρο και οι απαγορεύσεις αλλάζουν από το επίπεδο 1 (ετοιμότητας), στο επίπεδο 2 (επιτήρησης). Ακόμα περισσότεροι περιορισμοί τίθενται στο επίπεδο 3 (αυξημένης επιτήρησης) ενώ στο επίπεδο 4 (αυξημένου κινδύνου) προβλέπεται σε κάθε περίπτωση αναστολή των εκδηλώσεων.

Τα τρία ποσοστά πληρότητας

 

Στους συναυλιακούς χώρους, τις θεατρικές παραστάσεις και λοιπές εκδηλώσεις επιτρέπονται μόνο καθήμενοι.Στους κινηματογράφους, για τα επίπεδα 1,2 και 3, η πληρότητα κυμαίνεται από 65% στο 50% και στο 30% αντίστοιχα. Το ίδιο ισχύει και για τα θέατρα και τους συναυλιακούς χώρους. Ωστόσο ειδικά για τις μουσικές σκηνές, η πληρότητα είναι 50% και στο επίπεδο 1 και στο επίπεδο 2 για χώρους άνω των 300 ατόμων. Στο επίπεδο ετοιμότητας 1 μπορούν να κλείνουν στη 1 τα ξημερώματα, στο επίπεδο 2, στις 12:30π.μ και στο επίπεδο 3, ακριβώς τα μεσάνυχτα. 

Οι ίδιοι περιορισμοί ισχύουν και για τα κέντρα διασκέδασης (συμπεριλαμβανομένων χώρων δεξιώσεων και μπαρ).  

Αναλυτικά τα μέτρα για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, τους αρχαιολογικούς χώρους και τα κέντρα διασκέδασης: 

Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης) Facebook Twitter
Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης) Facebook Twitter
Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης) Facebook Twitter
Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης) Facebook Twitter
Κορωνοϊός: Τι ισχύει για θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες & μουσεία - Τα μέτρα ανά επίπεδο κινδύνου (Χάρτης) Facebook Twitter
Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.