ΚΙΝΗΣΗ

Μενδώνη: Δεν υπήρξε καμία πρόνοια για την προστασία του ταινιόδρομου Κράκαρη

Μενδώνη: Δεν υπήρξε καμία πρόνοια για την προστασία του ταινιόδρομου Κράκαρη Facebook Twitter
Eurokinissi
0

Δηλώσεις για τις ζημιές στον ταινιόδρομο Κράκαρη στον Πειραιά, μετά τον σεισμό στην Αττική έκανε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη

«Ο χαρακτηρισμός ως μνημείων του λιμενοβραχίονα Κράκαρη και του ταινιόδρομου του εργοστασίου της Ανώνυμης Ελληνικής Εταιρείας Χημικών Προϊόντων (ΑΕΕΧΠ-Λιπάσματα Δραπετσώνας) που βρίσκεται στο φανάρι εισόδου στον προλιμένα Πειραιά-Πύλη Ε1 (Μώλος Κράκαρη) στο Δήμο Κερατσινίου- Δραπετσώνας, φερόμενης ιδιοκτησίας Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 284/ΑΑΠ/2017 της 11ης Δεκεμβρίου 2017», δήλωσε η Λίνα Μενδώνη.

Μενδώνη: Δεν υπήρξε καμία πρόνοια για την προστασία του ταινιόδρομου Κράκαρη Facebook Twitter
Μενδώνη: Δεν υπήρξε καμία πρόνοια για την προστασία του ταινιόδρομου Κράκαρη Facebook Twitter

«Με την σεισμική δόνηση της 19ης Ιουλίου 2019 κατέρρευσε μεγάλο τμήμα του ταινιόδρομου. Ωστόσο, ήδη από το 2017, είχε επισημανθεί η κακή κατάσταση διατήρησης του κτίσματος και η επικινδυνότητά του. Αυτό είχε τονιστεί στην σχετική εισήγηση της Διεύθυνσης Προστασίας και Αναστήλωσης Νεώτερων και Σύγχρονων Μνημείων προς το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων, κατά τη συζήτηση για την κήρυξη του ως μνημείο. Δεδομένου όμως ότι ο ταινιόδρομος αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα βιομηχανικής αρχιτεκτονικής κηρύχτηκε ως νεώτερο μνημείο. Μέχρι σήμερα δεν υπήρξε καμία πρόνοια για την προστασία του», υπογράμμισε. 

«Η Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων ζήτησε να διενεργήσει αυτοψία αμέσως την 19η Ιουλίου 2019. Ο ΟΛΠ, στην ιδιοκτησία του οποίου βρίσκεται το μνημείο αιτήθηκε γραπτού αιτήματος. Η αυτοψία πραγματοποιείται σήμερα. Τα αποτελέσματά της θα γνωστοποιηθούν μετά την ενημέρωσή μας από την αρμόδια Υπηρεσία», κατέληξε. 

Culture
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ