«Museum Without A Home»: Καθημερινά αντικείμενα προσφύγων σε σταθμούς του μετρό της Αθήνας

«Museum Without A Home»: Καθημερινά αντικείμενα προσφύγων σε σταθμούς του μετρό της Αθήνας Facebook Twitter
0

Παιχνίδια, πάνες, ρούχα, παπούτσια, τετράδια, βραχιολάκια, μια τσάντα, ένας βραστήρας, ένα τουμπελέκι και άλλα αντικείμενα εκτίθενται από σήμερα σε διάφορους σταθμούς του Μετρό, των λεωφορείων και του τραμ στο πλαίσιο του «Museum Without A Home».

Πρόκειται για μια έκθεση που τιμά τη φιλοξενία των προσφύγων από τους ανθρώπους στην Ελλάδα από το Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας και την OXFAM, τη Διεθνή Συνομοσπονδία Οργανώσεων για την Καταπολέμηση της Φτώχειας.

«Η Ιωάννα ζει στη Λέρο. Στην πλατεία του χωριού της παίζει συχνά με τη Νάντια από το Αφγανιστάν που διαμένει σε δομή φιλοξενίας της περιοχής. Όταν έμαθε πως η φίλη της θα πήγαινε σχολείο, αποφάσισε να της δώσει ένα τετράδιο για να μάθει να γράφει ελληνική. Μια μικρή πράξη αλληλεγγύης που αξίζει ένα μεγάλο "Ευχαριστώ"», μπορεί να διαβάσει κάποιος διερχόμενος επιβάτης από το σταθμό Αμπελοκήπων στη λεζάντα της προθήκης, όπου εκτίθεται ένα τετράδιο.


«Πρόκειται για αντικείμενα που έχουν δώσει αλληλέγγυοι και εθελοντές σε πρόσφυγες. Οι άνθρωποί μας που βρίσκονται σε καταυλισμούς, σημεία υποδοχής κλπ. γνώρισαν τους πρόσφυγες και τους εθελοντές, κατέγραψαν τις ιστορίες και ακολούθησε η έκθεση», αναφέρει η Νίκη Μαυρομάτη από τη Διεθνή Αμνηστία.


Τα εκθέματα του Museum Without A Home βρίσκονται σε διάφορα σημεία στην πόλη και ανανεώνονται συνεχώς. Οι διοργανωτές προτρέπουν τον κόσμο να βρουν στο χάρτη το κοντινότερο σημείο, και να το επισκεφτούν με την πρώτη ευκαιρία.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.