Ο Dimitris Dermanis έφτιαξε ένα πρωτότυπο βιντεο-πρότζεκτ ηλεκτρονικής μουσικής, ακολουθώντας 4 αυστηρούς κανόνες

0

«Γεννήθηκα και ζω στην Αθήνα», μου λέει ο Δημήτρης το πρότζεκτ του οποίου μπορείτε να παρακολουθήσετε στην playlist πάνω. «Ενορχηστρώνω, ηχογραφώ, παίζω keyboards, φτιάχνω μουσική για θέατρο, διαφημίσεις και βέβαια γράφω τα προσωπικά μου προτζεκτ.

Τα μέσα μου είναι ηλεκτρονικά: συνθεσάιζερ, υπολογιστές, drum machines, samplers, home keyboards, κασετόφωνα αλλά και φυσικά όργανα, επεξεργασμένα. Γενικά ό,τι βγάζει ήχο με εξιτάρει, ειδικά αν είναι ηλεκτρονικό/ηλεκτρικό ή αν έχει πλήκτρα! Και όλα αυτά έχω την χαρά να τα μαθαίνω και σε άλλους ως καθηγητής Μουσικής Τεχνολογίας/Ηχοληψίας».

— Πώς ξεκίνησε το Music Toys Project;

Ξεκίνησε όταν θέλησα να κάνω μερικά demo με βίντεο και ήχο για διάφορα vintage όργανα στο YouTube. Τελικά βρήκα πιο ενδιαφέρον, καλλιτεχνικά, να φτιάχνω πλήρη κομμάτια με ελάχιστα όργανα κάθε φορά, τόσα όσα μπορούσα να ελέγξω ζωντανά.

Κάπου εκεί σκέφτηκα το όλο project, έβαλα τους αυτοπεριορισμούς μου, για να είναι συνεπές και voila! Η ονομασία Music Toys βγήκε αυθόρμητα όταν είδα πόσο με διασκέδαζε όλο αυτό.

— Ποιοι ήταν οι αυτοπεριορισμοί;

Όλα τα κομμάτια είναι φτιαγμένα με 4 βασικούς κανόνες.
1. Κάθε κομμάτι εκτελείται, ηχογραφείται και βιντεοσκοπείται ζωντανά.
2. Χρησιμοποιούνται μόνο hardware ηχητικά μηχανήματα, τόσα όσα μπορούν να ελέγθουν από εμένα σε πραγματικό χρόνο.
3. Η μουσική που παράγεται θα είναι οργανωμένος αυτοσχεδιασμός. Υπάρχουν από πριν sequences, beats και προγραματισμένοι ήχοι, ένα "σενάριο" αλλά και πλήρης ελευθερία αυτοσχεδιασμού ανάλογα την στιγμή και την εξέλιξη.
4. Ο υπολογιστής χρησιμοποιείται βοηθητικά σε ελάχιστα sequences που τρέχουν live, στην πολυκάναλη ηχογράφηση και στην μίξη. Δεν προστίθενται όργανα εκ των υστέρων παρά μόνο σε ελαχιστότατες περιπτώσεις.

Ο Dimitris Dermanis έφτιαξε ένα πρωτότυπο βιντεο-πρότζεκτ ηλεκτρονικής μουσικής, ακολουθώντας 4 αυστηρούς κανόνες Facebook Twitter

— Δυσκολίες;

Το δύσκολο μέρος ήταν η εκτέλεση των κομματιών. Επειδή δεν ήθελα να κάνω διορθώσεις μετά, η εκτέλεση όφειλε να είναι άψογη, από την αρχή μέχρι το τέλος. Η βιντεοσκόπηση, το έκανε ακόμα πιο αγχωτικό...

Συνήθως ένα τέτοιο βίντεο μου έπαιρνε περίπου 2 μέρες να ολοκληρωθεί, μαζί με την πρόβα και τις δοκιμές.

Όταν ολοκληρώθηκαν 12 κομμάτια ένοιωσα πως έκλεισε ο κύκλος και έτσι χωρίς να το καταλάβω έγινε ένα ενιαίο project/live studio album, με τα σχετικα βίντεο που ήταν και η αφορμή για όλο αυτό.

Τα κομμάτια είναι εδώ στο "κατάστημα" μου στο bandcamp και όλα τα video σε αυτή την λίστα στο youtube.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ