Ο Μπιλ Κλίντον με μπλε φόρεμα και γόβες - Η ιστορία του περίεργου πίνακα στο σπίτι του Έπσταϊν

Ο Μπιλ Κλίντον με μπλε φόρεμα και γόβες - Η ιστορία του περίεργου πίνακα στο σπίτι του Έπσταϊν Facebook Twitter
Ο μυστηριώδης, περίεργος πίνακας με τον Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο διαμέρισμα του Έπσταϊν και ήταν αρκετός για ένα νέο γύρο θεωριών
0

Με αφορμή τις αποκαλύψεις και τις εξελίξεις της υπόθεσης του Τζέφρι Έπσταϊν, ο πίνακας που απεικονίζει τον Μπιλ Κλίντον να φορά ένα μπλε φόρεμα που φέρεται να βρέθηκε σπίτι του, πρωταγωνιστεί σε αρκετές θεωρίες συνωμοσίας που έχουν συναρπάσει ο διαδίκτυο.

Αυτό το παράξενο έργο τέχνης, παρουσιάζει μια εικόνα του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον, να φορά ένα μπλε φόρεμα και ψηλά τακούνια και βρέθηκε σύμφωνα με την Daily Mail, κρεμασμένο σε δωμάτιο στο σπίτι του Έπσταϊν στη Νέα Υόρκη. Η ταμπλόιντ εφημερίδα δημοσιεύει μάλιστα και φωτογραφία από το έργο πίσω από μια πόρτα. Η εικόνα φαίνεται πως τραβήχτηκε από κάποιον επισκέπτη του σπιτιού το 2012 ενώ υπάρχει και μια μαρτυρία που λέει πως το έργο προκαλούσε γέλιο σε όσους καλεσμένους του επιχειρηματία, το αντίκριζαν.

Ο Μπιλ Κλίντον με μπλε φόρεμα και γόβες - Η ιστορία του περίεργου πίνακα στο σπίτι του Έπσταϊν Facebook Twitter

Το έργο είναι γνωστό ως Parsing Bill και φέρει την υπογραφή μιας αυστραλιανής καλλιτέχνιδας που ονομάζεται Petrina Ryan-Kleid. Οι λάτρεις των θεωριών συνωμοσίας άρχισαν αμέσως να αποκωδικοποιούν τις εικόνες για ενδείξεις - αλλά η αλήθεια είναι πως το έργο ήταν μέρος φοιτητικής εργασίας που δεν είχε καμία σχέση με τον Έπσταϊν.

Η Ryan-Kleid είχε δημιουργήσει μια σειρά έργων με σατιρική διάθεση απέναντι σε πολιτικά πρόσωπα. Ένα άλλο έργο που ονομάζεται War Games, δείχνει τον πρώην πρόεδρο Τζορτζ Μπους να κάθεται στο πάτωμα του Λευκού Οίκου παίζοντας με χάρτινα αεροπλάνα και δύο πεσμένους πύργους Jenga, μια αναφορά στις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου Όσο για τον πίνακα Parsing Bill, το μπλε φόρεμα φαίνεται πιθανό να είναι μια αναφορά στο μπλε φόρεμα που χρησίμευσε ως απόδειξη στην υπόθεση του πρώην προέδρου με τη Μόνικα Λεβίνσκι, το ροζ σκάνδαλο που χαρακτήρισε την θητεία του Κλίντον.

Μετά τη δημοσιοποίηση της εικόνας, η Ryan-Klein δήλωσε στο artnet News ότι δεν είχε ιδέα πού είχε καταλήξει το έργο της. Και η ίδια το έμαθε από το δημοσιεύματα.

«Το 2012, ως φοιτήτρια της Ακαδημίας Καλών Τεχνών της Νέας Υόρκης, ζωγράφισα τις εικόνες των Προέδρων Κλίντον και Μπους ως μέρος της διατριβής του Μεταπτυχιακού μου. Όταν το σχολείο έβαλε τα έργα σε δημοπρασία στο Tribeca Ball εκείνο το χρόνο, πούλησαν τα έργα σε έναν από τους συμμετέχοντες. Δεν είχα ιδέα ποιος ήταν ο αγοραστής εκείνη τη στιγμή. Όπως και με τους περισσότερους πίνακές μου, είχα χάσει εντελώς τα ίχνη τους μετά την πώληση πριν από επτά χρόνια. Ήταν λοιπόν μια μεγάλη έκπληξη για μένα όταν έμαθα πως το έργο με τον Κλίντον είχε καταλήξει στο σπίτι του Έπσταϊν», είπε.

Μετά την αποφοίτησή της από την Ακαδημία Τέχνης της Νέας Υόρκης, η Ryan-Klein εργάστηκε ως βοηθός στο στούντιο του Jeff Koons το 2015 και το 2016 και τώρα κάνει μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για καλλιτέχνες στη Νέα Υόρκη.

Εκτός από γενικές υποθέσεις είναι ασαφές πώς ακριβώς ο πίνακας του Κλίντον θα μπορούσε να έχει θέση στις πολλές θεωρίες συνωμοσίας που περιστρέφονται γύρω από την αυτοκτονία του καταδικασθέντα για παιδεραστία Έπσταϊν. Όμως ακόμη και ο Τραμπ δεν δίστασε να κάνει tweet με μια θεωρία πως ο θάνατός του συνδέεται με τους Κλίντον. Ο Μπιλ Κλίντον τεκμηριώνεται ότι είχε πετάξει με το αεροπλάνο του επιχειρηματία το 2002 και το 2003 και λέει ότι επισκέφθηκε το σπίτι του το 2002, αλλά εξέδωσε δήλωση, σημειώνοντας ότι τον συνοδεύονταν πάντα από το προσωπικό και τους άνδρες ασφαλείας του. Την ίδια ώρα και ο Τραμπ πάντως είχε, όπως φαίνεται, συναναστροφές με τον επιχειρηματία. Κάποιοι θέλουν να πιστεύουν πως ο πίνακας αποτελεί ένα σημάδι πως ο Έπσταϊν γνώριζε πολλά για τους ισχυρούς και πως ήταν μια φανερή υπενθύμιση για τη γνώση αυτή. Για τους περισσότερους είναι όμως μια ακόμη ένδειξη του γκροτέσκου γούστου του στην τέχνη.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ