Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter

Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30

0

Ο Antoine Bon (Αντουάν Μπον, 1901-1972) υπήρξε Γάλλος αρχαιολόγος, μέλος της Γαλλικής Σχολής Αθηνών (1924), ο οποίος εργάστηκε κατά την περίοδο 1924-1931 στην Πελοπόννησο, τη Θάσο και άλλες περιοχές, και ασχολήθηκε με την αναστήλωση κάστρων και μνημείων. Υπήρξε μανιώδης ερασιτέχνης φωτογράφος και φωτογράφιζε όλα τα μέρη που επισκεπτόταν. 

Εξέδωσε δύο φωτογραφικά λευκώματα για την Ελλάδα, τα οποία κυκλοφόρησε σε αρκετές επανεκδόσεις: To En Grèce, με εισαγωγικό κείμενο του Fernand Chapouthier (εκδ. Ρ. Hartmann, Παρίσι 1932), που περιέχει 118 φωτογραφίες του, και το Retour en Crece με κείμενο του F. Chapouthier (Παρίσι 1934), που περιέχει 133 φωτογραφίες του.

Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30

Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30

Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30

Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε

σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30

Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30 Facebook Twitter
Ο Αντουάν Μπον φωτογράφισε σχεδόν όλη την Ελλάδα τη δεκαετία του '30
Λεζάντες φωτό
0

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Σωκράτης Μαυρομμάτης: «Στις επικρίσεις για τα έργα στην Ακρόπολη έγινε μια “κατάχρηση εξαπάτησης”»

Σωκράτης Μαυρομμάτης: «Στις επικρίσεις για τα έργα στην Ακρόπολη έγινε μια “κατάχρηση εξαπάτησης”»

Μια συζήτηση με τον επί σειρά ετών επικεφαλής φωτογράφο της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης για τις πρόσφατες εργασίες στον ιερό βράχο αφενός, που τόσο επικρίθηκαν, για την αρχαιολογική φωτογραφία, τον ρόλο, τις χρήσεις και τις ιδιαιτερότητές της από έναν κορυφαίο της εκπρόσωπο αφετέρου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους

Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Ο κορυφαίος Ευρωπαίος φωτογράφος έφτασε στην Τέχνη από τον πιο σύντομο δρόμο: την ανάγκη του να γίνει ένα με τους άλλους ανθρώπους. Η καλλιτεχνική του φιλοσοφία είναι το ίδιο απλή: Νοιώσε ― και δεν χρειάζεται να προσπαθείς ιδιαίτερα.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Εκεί που κυβερνούν ακόμα οι γυναίκες: Η τελευταία μητριαρχία της Ευρώπης, σε εικόνες

Εκεί που κυβερνούν ακόμα οι γυναίκες: Η τελευταία μητριαρχία της Ευρώπης, σε εικόνες

Το φωτογραφικό λεύκωμα «Big Hearts, Strong Hands» αφηγείται την ιστορία των απομονωμένων νησιών Κίχνου στην Εσθονία και Manija στη Βαλτική. Συχνά θεωρείται η τελευταία μητριαρχική κοινωνία στην Ευρώπη, καθώς οι ηλικιωμένες γυναίκες εκεί φροντίζουν σχεδόν για τα πάντα στην ξηρά, ενώ οι άντρες τους ταξιδεύουν στη θάλασσα.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Νυχτερινός περίπατος στην χριστουγεννιάτικη Αθήνα

Νυχτερινός περίπατος στην χριστουγεννιάτικη Αθήνα

Πολλοί παρομοιάζουν το πλήθος με ποτάμι. Κι έχουν δίκιο. Η Ερμού κι η Πανεπιστημίου είναι ποτάμια. Που μέσα τους μπαίνουμε και ποτέ δεν βγαίνουμε ίδιοι. Είτε συμμετέχουμε στη γιορτή είτε κάτι μάς κρατάει μελαγχολικούς και μόνους. Η πόλη μάς ψιθυρίζει: «Κουράγιο φίλε, κύλα μαζί μας, όλα κυλούν κι αλλάζουν...»
ΑΘΗΝΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ