Στα τέλη της δεκαετίας του '70 ο Nicholas Ray - ένας απ' τους μεγαλύτερους αμερικανούς σκηνοθέτες του 20ου αιώνα, πολέμιος του πουριτανισμού και αμφισβητίας της ψευδαίσθησης του «αμερικάνικου ονείρου» με τον"Επαναστάτη χωρίς αιτία" και ανανεωτής του Γουέστερν που το αποψίλωσε από τα επικά βαρίδια και το προσγείωσε στα ανθρώπινα μέτρα με το ερωτικό "Johnny Guitar" - και ο νεαρός γερμανός σκηνοθέτης ο Vim Wenders που μόλις έχει τελειώσει ένα κύκλο ταινιών, τις περίφημες «ταινίες δρόμου», που έδωσαν νέες εμπειρίες στην ανθρώπινη όραση αλλάζοντας τις μέχρι τότε αντιλήψεις για το πώς προσεγγίζεται ο κινηματογράφος και η ίδια η ζωή - εκφράζοντας έτσι το αδιέξοδο και το τέλμα ολόκληρης της ευρωπαϊκής γενιάς του ʼ60 - αποφασίζουν να κάνουν μια ταινία μαζί. Όμως ο Nicholas Ray είναι βαριά άρρωστος πλέον και οι γιατροί του δίνουν λίγο καιρό ζωή. Οι δυο φίλοι όμως, μανιακοί της τέχνης, δεν μπορούν να ζήσουν έξω από αυτήν και ως "ειδωλολάτρες της εικόνας", βλέπουν από την πρώτη στιγμή, την φοβερή αυτή εξέλιξη σαν μια ακόμη αφορμή για δημιουργία! Ο Nicholas Ray προσφέρει τον εαυτό του και στοιχηματίζουν να κάνουν ένα ντοκιμαντέρ πάνω στις τελευταίες ημέρες του αμερικανού σκηνοθέτη.
Στα τέλη της δεκαετίας του '70 ο Nicholas Ray - ένας απ' τους μεγαλύτερους αμερικανούς σκηνοθέτες του 20ου αιώνα, πολέμιος του πουριτανισμού και αμφισβητίας της ψευδαίσθησης του «αμερικάνικου ονείρου» με τον"Επαναστάτη χωρίς αιτία" και ανανεωτής του Γουέστερν που το αποψίλωσε από τα επικά βαρίδια και το προσγείωσε στα ανθρώπινα μέτρα με το ερωτικό "Johnny Guitar" - και ο νεαρός γερμανός σκηνοθέτης ο Vim Wenders που μόλις έχει τελειώσει ένα κύκλο ταινιών, τις περίφημες «ταινίες δρόμου», που έδωσαν νέες εμπειρίες στην ανθρώπινη όραση αλλάζοντας τις μέχρι τότε αντιλήψεις για το πώς προσεγγίζεται ο κινηματογράφος και η ίδια η ζωή - εκφράζοντας έτσι το αδιέξοδο και το τέλμα ολόκληρης της ευρωπαϊκής γενιάς του ʼ60 - αποφασίζουν να κάνουν μια ταινία μαζί. Όμως ο Nicholas Ray είναι βαριά άρρωστος πλέον και οι γιατροί του δίνουν λίγο καιρό ζωή. Οι δυο φίλοι όμως, μανιακοί της τέχνης, δεν μπορούν να ζήσουν έξω από αυτήν και ως "ειδωλολάτρες της εικόνας", βλέπουν από την πρώτη στιγμή, την φοβερή αυτή εξέλιξη σαν μια ακόμη αφορμή για δημιουργία! Ο Nicholas Ray προσφέρει τον εαυτό του και στοιχηματίζουν να κάνουν ένα ντοκιμαντέρ πάνω στις τελευταίες ημέρες του αμερικανού σκηνοθέτη.