ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
12.7.2019 | 14:27

Αλληγορία ήταν η ταινία

Τι φάτσες ήταν αυτές μετά την προβολή της αριστουργηματικής ταινίας του Φασμπίντερ > χτες Πέμπτη βράδυ ρε παιδιά;Καλά λέει ο φίλος μου ο Τάσος ότι όποια ταινία και να βάλεις στην πλειοψηφία του κοινού να δει, αυτοί θα την παρακολουθούν σαν να βλέπουν > ή κανένα ριάλιτι.Αλληγορία για την μεταπολεμική Γερμανία ήταν ρε παιδιά, την Γερμανία μετά τον πόλεμο αντιπροσώπευε η Χάνα Συγκούλα.Γερμανία-Γαλλία συμμαχία. Και απέρριψε τον Άγγλο στο τρένο, την Αγγλία δηλαδή.Ειδικά μετά το φινάλε με την έκρηξη κάτι φάτσες, καμία επαφή το κοινό, λες και τους έβαλες να λύσουν εξισώσεις.Κι αυτές που μίλαγαν δίπλα μου και σχολίαζαν κατά τη διάρκεια της ταινίας, τι άσχετα σχόλια, ιδέα δεν πήραν τι έβλεπαν, άλλα αντί άλλων έβλεπαν και νόμιζαν ότι καταλαβαίνουν. Θα μου πεις να ήταν οι μοναδικοί θεατές...Το μόνο που βρήκαν ήταν να ξεκαρδιστούν στη σκηνή με την τουαλέτα, που πάει ο άλλος να μπει στην τουαλέτα και του παίρνει τη θέση ο άλλος και μπαίνει πρώτος.'' Χιούμορ'' του κοινού.
5
 
 
 
 
σχόλια
Άντε πάλι αυτές οι εξομολογήσεις για το αδαες κοινό που δεν πιάνει τις φασμπιντερικες αλληγορίες . Ας δεχτούμε ότι ήταν αλληγορία for the sake of argument , ε και ; Ποιός είναι αυθέντης και δη στην τέχνη να ξεχωρίσει το αριστούργημα από τη μαλακια; Εξάλλου αυτό που λες , το τάχα μου βαθυστοχαστο, "απέρριψε τον Άγγλο στο τραίνο και αυτός συμβολίζει την Αγγλία" , σκέψου αν το έβλεπες σε μια σπουδαστική ταινία μικρού μήκους και ο σκηνοθέτης στο faq έδινε αυτή την εξήγηση , πόσο ναϊφ θα σου ακουγόταν.. Αλλά τώρα επειδή είναι Φασμπιντερ πρέπει να μείνουμε με το στόμα ανοιχτό(με αυτήν την εξήγηση). Ο Φασμπιντερ έκανε σινεμά ενάντια στιςς αυθεντίες του καιρού του - πόσο ειρωνικό να δεχόμαστε ότι έκανε επειδή κατά βάθος τον θεωρούμε αυθεντία και διανόηση.
Εν τω μεταξύ πέραν του ορθότατου συλλογιστικά τελικού σου συμπεράσματος υπάρχει και κάτι ακόμα που προκαλεί τον κλαυσίγελο.Όσοι μεγαλώσαμε στην δεκαετία του '80, τότε που υπήρχε μόνο κρατική τηλεόραση, είχαμε την Κινηματογραφική Λέσχη του Μπακογιαννόπουλου κυριολεκτικά μέσα στα πόδια μας. Τι Φασμπίντερ, τι Τεγκ, τι Οσιμα, τι Αιζεστάιν, τι Οζόν, το Κιαροστάμι, τι αδερφούς Ταβιάνι και πιαναμε ταβάνι, λαμβάναμε μια πλήρη κινηματογραφική παιδεία εντελώς δωρεάν καθισμένοι στον καναπέ μας παραμάσχαλα με τα αρκούδια μας και την μανουλα μας να μας φέρνει τσαγάκι!Ακούγεται λοιπόν τόσο ελιτίστικο αυτό το τρέξιμο από φεστιβάλ σε φεστιβαλ (άραγε οι νύχτες Πρεμιέρας ξέρουμε ότι καθιερώθηκαν από τον αείμνηστο Τζώρτζο του Σινεμά που στην εποχή του κατηγορούνταν ως οπαδός του...εμπορικού;) Ενώ η κινηματογραφική παιδεία υπήρξε επί μακρόν δωρεάν σοσιαλιστικό προιόν όπως το μπαλέτο και τα εικαστικά επί ΕΣΣΔ. Αυτά κάνουν τα κενά της ιστορίας...
Οι εξομολογήσεις τέτοιου τύπου βγάζουν μια αλαζονεία. Όλοι είναι ηλίθιοι κι αμόρφωτοι, μια Λόλα (να ένα μήλο), εκτός από τον γράφοντα που συχνάζει στην Αλεξάντερπλατς και ξέρει από καλό λάδισωστός πιόνερος του Ίνγκολσταντ.Κλάψε τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ αναγνώστη, που χάνεις...
Scroll to top icon