ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.12.2022 | 16:22

μοναξια

Δεν μπορώ αλλη μοναξιά. Δεν είχα ποτέ φιλες αλλα δεν με ενοιαζε καθολου.Ομως ειμαι 35 χωρις σχεση ποτέ γιατί δεν με προσέχει κανείς. Αόρατη ό,τι και αν κάνω. Μόνο αν ντυνομαι με πολύ συγκεκριμενο τρόπο μου την πέφτουν. Εχω κουραστεί. Δεν αξίζει να ζω μια τέτοια κατεστραμμένη ζωή χωρις εναν ανθρωπο να με νοιάζεται. Πώς την παλεύεται οσοι ζειτε ως ξεχασμένοι απο το θεο;;;
50
 
 
 
 
σχόλια

Το χω πει και θα το ξαναπω. Εισαι μονη, σου απαντα καποιος που ειναι επισης μονος κοντα στην ηλικια σου. Γιατι δεν βγαινετε για εναν καφε βρε παιδια? Ισως προκυψει κατι ομορφο , ισως και τιποτα αλλα αν δεν δοκιμασεις δεν θα μαθεις ποτέ! Και μην ντρεπεστε μην εκτεθειτε, δωστε ενα μειλ.

Δεν παει ετσι. Τον αλλον δεν τον εχεις δει απο κοντα. Εδω και καποιον τυχαιο στον δρομο που μπορει να σου αρεσει απιστευτα πολυ εμφανισιακά, και οταν βγεις να διαπιστωσεις οτι ειναι κατι αλλο απο αυτο που φανταζοσουν και να μην σου αρεςει πια. Το στυλ του ή το οτιδηποτε. Ειναι δύσκολο να γεννηθεί κάτι..

''Αόρατη ό,τι και αν κάνω''

Μάλλον δεν προσπαθείς αρκετά ή γενικά κάνεις κάτι λάθος (?). Δεν γίνεται εν έτη 2022 γυναίκα να μην μπορεί να βρει σύντροφο. ΝΑΙ, θα το λέω μέχρι να μαλλιάσει η γλώσσα μου.
Εκτός αν είσαι κλεισμένη σπίτι 24/7.
Αυτό που λες περί ντυσίματος δεν είναι τόσο απλοικό όσο το παρουσιάζεις. Αν πχ φοράς φούστα super mini, ντεκολτέ που φαίνεται το μισό στήθος και γενικά ντύνεσαι σαν τσόντα να το πω ωμά, ε λογικό να σχηματίσει και την ανάλογη εικόνα κάποιος άνδρας.
Κάτι αντίστοιχο και με έναν άνδρα καλοντυμένο με κουστούμι πχ, θα σχημάτιζες ανάλογη εικόνα.
ΔΕΝ χρειάζεται να έχεις τέτοιο ντύσιμο για να στην πέσει κάποιος. Μην είσαι άδικη προς το ανδρικό φύλο.

Υ.Γ. Τουλάχιστον σαν γυναίκα έχεις ευκαιρίες για ΓΝΩΡΙΜΙΑ (για σεξ ή έστω κάτι χαλαρό που ίσως εξελιχθελι σε κάτι καλό). Λέξη - κλειδί, ''γνωριμία'.
Γι'αυτό λοιπόν αναθεώρησε τις πράξεις σου. Ή την απραξία σου.

Κακά τα ψέματα η κοινωνία μας πάει από το κακό στο χειρότερο,έχουν χαθεί πολλά πράγματα όπως το φλερτ ,ο σεβασμός ,η εμπιστοσύνη και πολλα ακόμα όπως επίσης και η ανθρωπιά αλλά είμαι αισιόδοξος ότι ακόμη υπάρχει φως στο τούνελ.Τωρα όσον αφορά ότι είσαι μόνη προσπάθησε να κάνεις πράγματα δραστηριότητες που να σε γεμίζουν γιατί το παν δεν είναι μια σχέση υπαρχουν και άλλα τόσα πράγματα..Και ίσα ίσα πολλές φορές η μοναξιά είναι καλύτερη από το να είσαι σε μια σχέση σαν θεατής...απλώς όσο περνάει ο καιρός σίγουρα δεν είναι ωραία η μοναξιά στους περισσότερους αλλά νταξει να είσαι χαμογελαστή δεκτική σε φλερτ με ωραίο και ευγενικό τρόπο και να κάνεις πράγματα και γνωριμίες και θα βρεις κάτι που θα σε χαρακτηρίζει...Η ζωή ειναι αγώνα ραλυ μα οτι και αν συμβεί κρατά ψηλά το κεφάλι.την υγεια μας να έχουμε και όλα τα βρίσκουμε...μια αγκαλιά και ένα 🌹 από μένα για σένα...

''Πώς την παλεύεται οσοι ζειτε ως ξεχασμένοι απο το θεο'';;;

Τεράστιο λάθος και άδικη έκφραση προς το Θεό. Προσωπικά μιλάω στο Θεό και ξέρω πως με ακούει και αγαπά όπως τον κάθε άνθρωπο. Πίστη χρειάζεται και ας είναι μικρή ως κόκκος σινάπεως. Ο Θεός αργεί αλλά δεν λησμονεί, έλεγε ο συγχωρεμένος ο μπαμπάς μου. Μοναξιά αισθάνομαι επίσης σε όλα τα επίπεδα, αλλά κάνω πράματα που με γεμίζουν και κάπως ξεγελιέμαι.

@rosestar
Βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου και χωρίς προφανώς να θέλω να θίξω τα πιστεύω κανενός, μήπως ο Θεός σου κάποιους/ες δεν τους έχει απλά ξεχασμένους/ες αλλά κάτι χειρότερο; Δεν αναφέρομαι καν σε ανθρώπους που βιώνουν απλώς τη μοναξιά, αλλά σε άλλους που βρίσκονται σε πολύ πιο δεινή θέση. Αν λοιπόν υπάρχει και δε δίνει λύση ούτε καν σ'αυτούς που υποφέρουν, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα ασχοληθεί μαζί σου ή με την εξ.;
Στα λέω όλα αυτά έχοντας θελήσει πάρα πολύ να πιστέψω σε Εκείνον, αλλά τελικά αν υπάρχει και αργεί και λησμονεί και γραμμένους μας έχει. Οπότε εύχομαι όντως όσα κάνεις να σε γεμίζουν γιατί αν δεν προηγηθεί δική σου πρωτοβουλία να καταπολεμήσεις τη μοναξιά σου, δεν Τον βλέπω να βάζει κανένα χεράκι. Με όλο το σεβασμό και πάλι.

Nefeligeretis
5.12.2022 | 01:03

Ανθρωπίνως κάνω ό,τι μπορώ για να νιώθω καλά και είμαι ευγνώμων για αυτά που έχω. Δεν έχω όμως και αυτά που θα ήθελα να έχω. Και όταν κάτι δεν έχεις, νιώθεις κενός και νομίζεις πως υποφέρεις. Αλλά εστιάζεις απλά στην έλλειψή σου. Ο Χριστός που θα γιορτάσουμε τη γέννησή Του τώρα, δεν είναι τα όμορφα λαμπάκια και τα στολισμένα δέντρα, τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες. Είναι κάτι βαθύτερο, είναι θέμα καθαρά πίστης χριστιανικής και αποδοχής. Έχω καταλάβει πολύ απλά πως δεν ασχολείται με το να σου βρει νύφη και γαμπρό και δεν είναι τζίνι. Με έχει βοηθήσει όμως από θάνατο καθαρά και από άλλα πολλά από τη στιγμή που τον επικαλούμαι. Δεν μπορώ οπότε από τη στιγμή που έχω ζητήσει τη βοήθειά του και έχω λάβει να είμαι αχάριστη. Εκείνος ασχολείται με πιο ουσιαστικά θέματα και κάνει άπειρα καλά που εμείς αγνοούμε. Το να είσαι υγιής, να περπατάς, να βλέπεις, να μυρίζεις κτλ το να είσαι αρτιμελής είναι θαύμα. Δεν βλέπω οπότε το λόγο να μην τον ευχαριστώ. Τώρα δεν είμαι και στο μυαλό του Θεού να γνωρίζω γιατί κάποιοι ταλαιπωρούνται περισσότερο και κάποιοι λιγότερο ή καθόλου. Προσπάθησε εσύ να είσαι όσο μπορείς πιο καλός και χρήσιμος άνθρωπος. Μπορώ να απαντήσω και περαιτέρω αλλά δεν πιστεύω πως η σελίδα αυτή είναι κατάλληλη για ανάλυση θρησκευτικών θεμάτων. Πάντως πιστεύω πως έχω κάποιες απαντήσεις να σου δώσω πολύ κατάλληλες.

@rosestar
Αγαπημένη μου rosestar,
σ'ευχαριστώ για την απάντηση σου και ξέρω ότι η σελίδα δεν ενδείκνυται για θρησκευτικές συζητήσεις, αλλά μου απάντησες ικανοποιητικότατα.
Από'κει και πέρα, και από τα λεγόμενα σου προέκυψε ότι είμαστε φτιαγμένοι κατ'εικόνα και καθ'ομοίωσιν Του, οπότε η δική μου θεωρία εδώ και χρόνια είναι άλλη. Θεός είμαστε εμείς και δεν το λέω με την αλαζονική του έννοια. Αφού λοιπόν ο ίδιος δεν ασχολείται με νύφες και γαμπρούς και δεν είναι τζίνι- αν υπάρχει- κάποιες φορές πρέπει να "μπαίνουμε" στη θέση Του και να αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό για να επιστρέψω στο αρχικό θέμα της εξομολόγησης.
Καλές γιορτές να έχεις με υγεία και αγάπη!
Υ.Γ. Μπορεί να κατέκρινες τους στολισμούς, αλλά το αστεράκι σου είναι τέλειο.

Nefeligeretis
6.12.2022 | 10:45

Να αναλάβουμε δράση φυσικά αφού όμως κάτι προκύπτει, μας ελκύει και δείχνουμε το ενδιαφέρον μας. Από εκεί και πέρα δεν σημαίνει πως πετυχαίνει κιόλας. Υπάρχει καιρός που πολύ απλά υπάρχει το απόλυτο τίποτα. Πόσοι εδώ μέσα αναφέρουν ότι δυσκολεύονται σε θέματα εύρεσης συντρόφου. Το ίδιο και γω. Δυσκολεύομαι και δεν ντρέπομαι να το γράψω. Δεν σημαίνει πως είμαι παράξενη, ξινή ή δεν δίνω ευκαιρίες αν κάτι με ενδιαφέρει. Δεν εξελίσσεται κτλ. ή απλά υπάρχει ένα τίποτα. Δεν μπορείς πχ να βγεις με ένα πανό και να αναζητήσεις κάποιον/α αντιστοίχως. Λένε πως συμβαίνει αλλά για κάποιους φαίνεται ουτοπικό,απόμακρο και εξωγήινο. Δεν έχουν τύχη σε αυτό το θέμα. Στο άλλο θέμα που αναφέρεις, η έννοια της θέωσης σχετίζεται στο να ενωθεί ο άνθρωπος μέσω της κάθαρσης του νου του με τον Δημιουργό του. Δηλαδή επειδή μοιάζουμε εμφανισιακά ως μορφές με το Θεό να μοιάσουμε και με τα καλά μας έργα και αρετές με Εκείνον. Οπότε γινόμαστε σαν μικροί ''θεοί''.
Απάντηση στο Υ.Γ. Έβαλα τα γιορτινά μου για το ρεβεγιόν. Ντύθηκα αστεράκι και θα επανέλθω τριαντάφυλλο μετά τις γιορτές. Δεν κατέκρινα τους στολισμούς γιατί και εμένα μου αρέσουν, ασχέτως που πλέον χρόνια δεν στολίζω τίποτα γιατί δεν έχω όρεξη. Επεσήμανα ότι δεν είναι μόνο αυτό, δεν κατέκρινα. Καλά να σαι και εσύ!

@rosestar
6.12.2022 | 06:11
Καλέ σε μένα τα λες; Εγώ τα ξέρω και τα ζω, αλλά επειδή ο Θεός σου μάλλον δε θα βάλει το χέρι Του για να βρούμε κάποιον/α (κι ας τόλμησα να πιστέψω παλαιότερα σαν αφελής και στον ίδιο, αλλά και σ`αυτή Του την ικανότητα νομίζοντας ότι το έκανε για να με λυτρώσει από τη μοναξιά και το απόλυτο τίποτα, που λες και εσύ), έγραψα ότι πρέπει να παίρνουμε και εμείς καμιά πρωτοβουλία που και που. Και εδώ που τα λέμε, το πανό ή το καμάκι που είχα γράψει τις προάλλες, δεν αποτελούν σοβαρές λύσεις, αλλά υπάρχουν και λιγότερο "εκκεντρικά" πράγματα που μπορείς να κάνεις, ώστε να δώσεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να γνωρίσει απλά κάποιον/α, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ΄ότι θα καταλήξει και κάπου όλο αυτό.
Υ.Γ. Οι στολισμοί φτιάχνουν τη διάθεση και όπως θα παρατήρησες ήδη εισέπραξες πολλά και διάφορα σχόλια για το αστεράκι σου. Επομένως, προτείνω να βάλεις κανένα αστεράκι ή φωτάκι και στο χώρο σου, γιατί και θα σου φτιάξει τη διάθεση και που ξέρεις; Μπορεί και γι`αυτό να αποσπάσεις αντίστοιχα σχόλια και να γίνει η αφορμή για μια γνωριμία με κάποιον παρατηρητικό.

Nefeligeretis
6.12.2022 | 11:21

''υπάρχουν και λιγότερο "εκκεντρικά" πράγματα που μπορείς να κάνεις, ώστε να δώσεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να γνωρίσει απλά κάποιον/α, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ΄ότι θα καταλήξει και κάπου όλο αυτό''.
Δηλαδή τι μπορείς να κάνεις;

Το σπίτι μου το έχω διακοσμήσει με πολλές χειροποίητες δημιουργίες μου και νιώθω καλύτερα. Λαμπάκια βάζω σε μια γωνιά για φως, αλλά είμαι σε ύψωμα. Δεν το βλέπουν οι περαστικοί. Με το θάνατο του μπαμπά μου δεν στολίζω έλατο χρόνια. Στο μέλλον μπορεί να ξαναστολίσω κάποια στιγμή. Ναι η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να αρέσει τόσο πολύ το avatar μου και να γίνω ένα διάσημο αστέρι. χαχαχα

@rosestar
7.12.2022 | 04:49
Ξέρω ότι έχει προταθεί άπειρες φορές, αλλά δεν παύει να αποτελεί τρόπο γνωριμίας άλλων ανθρώπων αρχικά που μπορεί με τη σειρά τους να σε γνωρίσουν σε άλλους κ.ο.κ. Σου αρέσουν οι χειροτεχνίες από ότι κατάλαβα. Γιατί δεν αναζητάς κι άλλους ανθρώπους κοντά σου που να ασχολούνται και αυτοί με κάτι αντίστοιχο;
Ενδεικτικά στο αναφέρω αυτό, δεν το ασπάζομαι απόλυτα και ξέρω ότι με τα χρόνια οι άσκοπες γνωριμίες κουράζουν και ότι δεν υπάρχει και η ανάλογη όρεξη. Αλλά από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή, δυστυχώς ή ευτυχώς, οπότε μ`αυτό το "τι να μου κάνουν οι φίλες" της εξ. δε συμφωνώ. Και στατιστικά να το πάρουμε, δηλαδή, όσο περισσότερο κόσμο γνωρίζεις, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να βρεις και αυτό που αναζητάς. Αν δε γνωρίζεις κανέναν/καμία και απλά κάθεσαι σπίτι σου, είναι σχεδόν απίθανο να βρεις κάποιον/α, εκτός κι αν χρησιμοποιείς apps και τέτοια πράγματα ή αν ο Θεός σου στον/ην φέρει ουρανοκατέβατο/η, κάτι που δεν αποκλείω, γιατί μου έχει συμβεί. Αλλά μάλλον ήταν άλλη μια δοκιμασία του Θεού σου και τίποτα παραπάνω και συνεπώς δεν είμαι ο καταλληλότερος άνθρωπος για συμβουλές τέτοιου τύπου.

Nefeligeretis
8.12.2022 | 02:54

Με τη τέχνη ασχολούμαι χρόνια, καλά το κατάλαβες και με κάποια συγκεκριμένα πράματα από αυτή. Ακόμα μαθαίνω τεχνικές και εμπλουτίζω το ενδιαφέρον μου. Δεν ξέρω πως να τους αναζητήσω. Φαντάζομαι θα μου πεις μέσω σόσιαλ, σε ομάδες facebook σίγουρα θα υπάρχουν αντιστοίχως άτομα που έχουν ίδια ενδιαφέροντα. Δεν διαφωνώ, απλά δεν έχω σόσιαλ και δεν μου αρέσουν. Είχα παλιά και το διέγραψα. Θα μπορούσε όμως να λειτουργήσει αν δοκίμαζα. Δεν με τραβά ο τρόπος όμως επειδή δεν έχω καλή ανάμνηση από αυτά. Τελοσπάντων. Η κοινωνικοποίηση μέσω εργασίας βοηθά κάπως να μην κλείνεσαι, αλλά και πάλι για δουλειά πηγαίνεις και όχι για να βρεις σύντροφο ή φιλίες. Αυτά προκύπτουν αν είναι και συνάδουν και οι συγκυρίες της ζωής. Εμένα βασικά μου κάνει καλό που γράφω έστω και εδώ και μιλάω με ανθρώπους ανταλλάσσοντας απόψεις. Νιώθω λιγότερο μόνη. Το καλύτερο πιστεύω πως είναι το δια ζώσης να γνωρίσει κανείς κάποιο σύντροφο να ταιριάξει. Αλλά τα ουρανοκατέβατα που αναφέρεις ή αυτά που βλέπουμε να γίνονται στα έργα από το πουθενά, αποτελούν μια μούφα στη πραγματική ζωή. Και πάλι σκέφτομαι πως και να μην έβρισκε κανείς σύντροφο ποτέ στη ζωή του θα έπρεπε να συνεχίζει να ζει και να μην περιμένει από κάποιον/α να τον/την σώσει. Δεν μπορείς να μην υφίστασαι δηλαδή. Τώρα επειδή ο κόσμος είναι κακός και κουτσομπόλης επί τω πλείστο, σε επηρεάζει ώρες ώρες με τη κριτική του και σε ρίχνει ψυχολογικά. Εμένα όχι βασικά, αλλά οι σκέψεις που σου δημιουργούνται ότι μπορεί να σε σχολιάζουν. Για τη γυναίκα γενικά είναι πιο επίπονο γιατί η θέση της είναι πιο δύσκολη και αγχωτική αν δεν έχει κάνει ακόμα κάποια πράματα και έχει περάσει τα 30.
Πλάκα πάντως θα είχε να έπεφτε κάποιος με το αλεξίπτωτό του τυχαία από τον ουρανό στη ταράτσα του σπιτιού σου. Θα ήταν όντως ουρανοκατέβατος! Και να γεννιόταν ένας έρωτας από το πουθενά. χαχαχαχα

@rosestar
8.12.2022 | 09:56
Η αλήθεια είναι ότι τα σόσιαλ διευκολύνουν τέτοιου είδους αναζητήσεις, αλλά δε θεωρώ ότι είναι και απαραίτητα. Ούτε εγώ τα χρησιμοποιώ, παρά μόνο για ενημερωτικούς λόγους. Αν μένεις σε μεγάλη πόλη, σίγουρα κάτι σχετικό θα υπάρχει στο Δήμο σου (π.χ. κάποια πολιτιστική ομάδα) ή ακόμα και σε κάποια Μ.Κ.Ο που στο πλαίσιο των δράσεων της θα ασχολείται και με χειροτεχνίες. Άσε που μετά συνήθως διοργανώνονται εκθέσεις και σε αυτό το πλαίσιο μπορούν αφενός να θαυμάσουν τις δημιουργίες σου και άλλοι/ες και αφετέρου να γίνουν ενδιαφέρουσες γνωριμίες με εξίσου φιλότεχνους ανθρώπους. Μια αναζήτηση στο Google ή στη γειτονιά σου, θα άξιζε τον κόπο κατά τη γνώμη μου. Γιατί ωραία τα λέμε εδώ(και εγώ για τους ίδιους λόγους με σένα βρέθηκα σ`αυτή τη στήλη), αλλά δεν παύει να είναι ένας εικονικός κόσμος που δε θα σου δώσει τα ίδια ερεθίσματα με μια συνάντηση και ανταλλαγή απόψεων δια ζώσης. Αλλά ναι, σίγουρα σε κάνει να νιώθεις λιγότερο μόνη γνωρίζοντας ότι υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι σαν εσένα κάπου εκεί έξω.
Κατά τα άλλα, ο κόσμος είναι "καταπληκτικός" στο να σχολιάζει και να κρίνει επιφανειακά τις ζωές των άλλων, χωρίς να ενδιαφέρεται βαθύτερα για το πως μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος που έχει περάσει τα 30 και δεν έχει κάνει κάποια πράγματα, ενώ θα το ήθελε. Γιατί φυσικά υπάρχουν και εκείνοι/ες/α που δεν έχουν τις ίδιες βλέψεις και άρα δεν τους/τις/τα επηρεάζουν τόσο ανάλογα σχόλια. Θα απορούσα, λοιπόν, αν μου έλεγες ότι δε σε αγγίζει καν το "τι λέει ο κόσμος" και πραγματικά θέλει πολλή δουλειά με τον εαυτό μας, ώστε να φτάσουμε σε ένα τέτοιο σημείο. Είναι ανθρώπινο, συνεπώς, πολλές φορές και να επηρεάζεσαι και να πέφτεις ψυχολογικά. Και είναι δύσκολο να αντιμετωπίζεις μόν@ τον κόσμο, το ξέρω καλά. Μα είναι ακόμα χειρότερο να περιμένεις κάποιον/α/o να σε σώσει, όπως ανέφερες και εσύ. Αρέσκομαι, λοιπόν, κάπως ρομαντικά να πιστεύω ότι η μοναξιά μας προετοιμάζει και αποτελεί μέρος της διαδρομής που ακολουθούμε μέχρι να βρούμε τον άνθρωπο μας. Έτσι, όταν εκείνος τελικά θα έρθει, δε θα περιμένουμε κάποιον σωτήρα, αλλά κάποιον να μοιραστούμε αυτά που ήδη κατακτήσαμε και μάθαμε σε όλη αυτή την πορεία μέχρι να τον συναντήσουμε.
Αυτό με τον ουρανοκατέβατο έρωτα που γεννήθηκε από το πουθενά μου συνέβη και γι`αυτό δεν αποκλείω ποτέ και τίποτα, αλλά δεν έπεσε ακριβώς με αλεξίπτωτο στην ταράτσα μου. Ό,τι έρχεται ουρανοκατέβατο, πάντως, μάλλον εξαφανίζεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Αυτή την εμπειρία μπορώ να καταθέσω.

Nefeligeretis
9.12.2022 | 07:25

Όχι δεν μένω σε πόλη αλλά σε επαρχία που εδώ δεν έχει πολλά ( σχεδόν τίποτα που να με ενδιαφέρει ). Για μένα δεν έχουν να πουν τίποτα κακό και φαίνεται τι κοπέλα είμαι. Δεν χρωστάω φυσικά και σε κανέναν για να δίνω εξηγήσεις κάπου. Οι επαρχίες έχουν πολλούς περίεργους ανθρώπους που κοιτάζουν αδιάκριτα μέχρι και το καλάθι που ψωνίζεις στο σούπερμαρκετ. Σε ό,τι γράφεις με βρίσκεις σύμφωνη, τα λες πολύ σωστά και περνάς αισιόδοξα μηνύματα που έχω ανάγκη να ελπίσω. Στεναχωριέμαι και είναι ανθρώπινο. Και όντως αν κάτι έρθει από το πουθενά έτσι φεύγει πριν καν το γνωρίσεις και επίσης πονά. Μένει το ανεκπλήρωτο, αλλά αν δεν ήταν για εμάς και δεν θα έβγαινε σε καλό, καλύτερα τότε που έφυγε. Έτσι πλέον καταλήγω και ας με λυπεί. Την αλήθεια γενικά θέλω στη ζωή.

@rosestar
9.12.2022 | 10:54
Έχοντας καταγωγή από μικρή επαρχιακή πόλη, την οποία επισκέπτομαι συχνά, παρατηρώ ότι σταδιακά γίνονται πραγματάκια, αφού τα τελευταία χρόνια επέστρεψαν και πολλοί νέοι άνθρωποι. Δεν ξέρω για το δικό σου μέρος, αλλά αν δεν έχει κάτι σχετικό ο δήμος σου μπορεί να έχει κάποιος όμορος. Κι αν δεν έχει ούτε εκεί, μπορείς κάλλιστα να ρωτήσεις τους/τις περίεργους/ες στο σούπερ μάρκετ αν θα υπήρχε ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο, ώστε αντί να ασχολούνται με το καλάθι σου, να ασχολούνται με χειροτεχνίες. Θα μπορούσες εσύ η ίδια, λοιπόν, να δημιουργήσεις μια ομάδα που θα μαζεύεστε να φτιάχνετε διάφορα και θα περνάει και η ώρα. Βέβαια, θα μου πεις ποιον καινούριο να γνωρίσεις και εκεί, αφού στην επαρχία όλο τους ίδιους και τους ίδιους βλέπεις που ελέγχουν τι ψώνισες, τι ώρα μπήκες σπίτι και με ποιον... Είναι μια αρχή τουλάχιστον και αργότερα μπορεί να βρεθείς σε κάποια έκθεση, αν πάει καλά το εγχείρημα. Κατά τη γνώμη μου, αν σου αρέσει, κυνήγησέ το. Ή βρες αν υπάρχει κάτι ανάλογο που θα μπορούσες να συμμετάσχεις διαδικτυακά και παράλληλα να μάθεις και νέες τεχνικές. Για παράδειγμα, η γειτόνισσα μου στον τόπο καταγωγής μου, κάτω των 30, ξεκίνησε μαθήματα πλεξίματος και την είδα τις προάλλες να πλέκει μια φανταστική τσάντα. Φτιάχνει και κοσμήματα και θέλει να ιδρύσει και κάποια ομάδα χορού στην πόλη, γιατί είναι χορεύτρια στο επάγγελμα και εμείς εκεί έχουμε μόνο σύλλογο για παραδοσιακούς. Η άλλη, επίσης κάτω των 30, ασχολείται με τη διακόσμηση και όποτε πάω με καλεί να δω τις αλλαγές που έκανε στο σπίτι. Αυτό το αισιόδοξο μήνυμα από την επαρχία.
Ελπίζω να βρεις ανθρώπους(όχι απαραίτητα με τη μία σύντροφο) να μοιράζεσαι τα πράγματα που σε γεμίζουν να κάνεις, ώστε να νιώθεις λιγότερο μόνη και περισσότερο γεμάτη. Και εύχομαι από καρδιάς να βρεις την αλήθεια που αναζητάς και μαζί της και κάποιον να τη μοιράζεσαι και που θα έρθει για να μείνει. Μπορεί να μην πέσει από τον ουρανό, αλλά θα πατάει σίγουρα στη γη, ώστε να είναι εκεί μαζί σου στα εύκολα και στα δύσκολα.
Μέχρι τότε... θα τα λέμε στις εξομολογήσεις μας :)

Nefeligeretis
10.12.2022 | 01:45

Και πού θα γίνεται αυτή η ''σύναξη''; Στο χώρο μου με τις περίεργες θείτσες που παρακολουθούν; Όχι φυσικά. χαχαχα. Να σου πω την αλήθεια, μου αρέσει να είμαι μόνη μου όταν ασχολούμαι με τη τέχνη μου. Η επαφή με ανθρώπους θα μου άρεσε αν ήταν απλά για παρέα, καφέ, κουβεντούλα και επιτραπέζια παιχνίδια που μου αρέσουν πολύ. Πόσο μάλλον αν είχα τον άνθρωπό μου που θα ήθελα να τον μάθω τη τέχνη μου και να είμαι δασκάλα σε αυτόν και αυτός να με μάθει τα δικά του ενδιαφέροντα. Κατά τα άλλα σε ευχαριστώ για τις προτροπές, τις ιδέες και τις ευχές. Αποδίδω επίσης. :)

@rosestar
10.12.2022 | 09:52
Εεε αν μαζευόσασταν καμία 10αρια ας πούμε, θα μπορούσατε να συναντιέστε σε κάποιο χώρο που θα μπορούσε να σου παραχωρήσει ο δήμος ή σε κάποιο μαγαζάκι έξω(δε μπορεί να μην έχετε ένα καφέ ή κάτι τέτοιο). Το θέμα είναι ότι αν έρχονταν μακροπρόθεσμα μόνο οι θείτσες, θα ήταν δώρο άδωρο.
Και μένα μου αρέσει η μοναξιά όταν ασχολούμαι με τη δική μου τέχνη γιατί ντρέπομαι κιόλας φουλ λόγω απειρίας, αλλά συνειδητοποίησα ότι έχει πιο πολλή πλάκα όταν την ασκείς με παρέα και έτσι έκανα και νέες γνωριμίες που μπορούμε μια στο τόσο να πιούμε έναν καφέ ή να πούμε μια κουβέντα να περάσει κάπως η ώρα, ώστε να μην "ακούω" κιόλας μόνο τον εαυτό μου. Σχέση δεν προέκυψε, αλλά κάτι είναι και αυτό πιστεύω.
Μου ανέφερες και τα επιτραπέζια τώρα και βρήκα επιπλέον ευκαιρία να σου προτείνω να πας και να ρωτήσεις ευθέως τους νεότερους του τόπου σου αν θα ήθελαν να μαζεύεστε κάπου μια φορά τη βδομάδα ή στις 2 βδομάδες και να παίζετε. Αν το έλεγα ας πούμε στις δικές μου γειτόνισσες, για τις οποίες σου μίλησα, θα έρχονταν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Κι αν μέναμε στο ίδιο μέρος, θα είχες βρει ήδη τον πρώτο συμμετέχοντα. :)
Ευχαριστώ κι εγώ.

Nefeligeretis
11.12.2022 | 05:49

Ωραίο στη θεωρία αλλά αυτό δεν γίνεται στη πράξη. Εντάξει δεν μένω και στα κατσάβραχα (χαχα), υπάρχουν πολλοί κάτοικοι αλλά δεν έχω καθόλου κύκλο γνωριμιών και δεν μπορώ να πιάνω τον/την καθένα και να προτείνω να παίζουμε επιτραπέζια ή να κάνουμε παρέα. Δεν στέκει καθόλου. Παλαιότερα, που έχουν περάσει φυσικά πολλά χρόνια πλέον, είχα πάει σε επιδοτούμενα σεμινάρια ανέργων και γνώρισα κοπέλες και κάναμε παρέα. Μετά χαθήκαμε και βγήκαμε μόνο για ένα καφέ. Η αίθουσα δεν πληρωνόταν άλλο από το δήμο και δεν πραγματοποιούνταν άλλα σεμινάρια. Ήμουν άνεργη πολύ καιρό και μετά βρήκα δουλειά. Τώρα πάλι έχω δυσκολίες και κάτι περιμένω που έχω ρωτήσει. Οι άνθρωποι είναι πλέον κλειστοί, καχύποπτοι με ήδη υπάρχουσες παρέες. Εδώ συμμαθητές μου βλέπω που μιλούσαμε παλιά και χαιρετιόμασταν και τώρα κάνουν πως δεν με βλέπουν κτλ ή λέμε τυπικά ένα ''γεια''. Επίσης συγγενείς απόμακροι και κρύοι που σε χρειάζονται μόνο αν θέλουν κάτι από σένα. Για αυτό είμαι μόνη μου και δόξα το Θεό έχω τη μαμά μου που μιλάμε, γελάμε, κλαίμε κτλ. Είναι μόνο αυτή στη κυριολεξία. Καλοί μου συγγενείς έχουν πεθάνει. Ο μπαμπάς μου θα κλείσει πέντε χρόνια το Γενάρη του 2023. Τέσπα. Ας πούμε κάτι άλλο. Εσένα ποια είναι η τέχνη σου; Με τι ασχολείσαι;

@rosestar
11.12.2022 | 09:47
Δεν είπα να πας στον "ωραίο του χωριού" μόνο και να του πεις: "Γειά, έλα να παίξουμε επιτραπέζια σπίτι μου". Πάλι στο πλαίσιο μιας ομάδας σκεφτόμουν να τους το πλασάρεις, ειδικά εφόσον έχετε και αρκετούς κατοίκους. Το θέμα είναι να υπάρξει ενδιαφέρον και να βρεθεί και κάποιος χώρος, γιατί κατά το παρελθόν απ`ότι μου λες υπήρξαν δυσκολίες και ως προς αυτό.
Τώρα, σχετικά με τους συγγενείς και τους συμμαθητές ούτε εγώ έχω επαφές, καθώς ειδικά οι πρώτοι εμφανίζονται μόνο όταν θέλουν κάτι ή πρόκειται να επωφεληθούν. Σε κάθε περίπτωση, δε μπορεί να μην υπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα στο μέρος σου, από τους οποίος θα μπορούσες να ξεκινήσεις τις επαφές. Και στην τελική, ας σου πουν ότι δε θα τους ενδιέφερε να παίζουν επιτραπέζια κάθε Τετάρτη βράδυ στην πλατεία του χωριού. Τι είχες, τι έχασες...
Και εγώ κυριολεκτικά μόνο τη μαμά μου έχω. Πάνε 13 χρόνια που είναι το σταθερό μου παρεάκι κι ας υπάρχουν συχνά αντιπαραθέσεις. Το σκέφτομαι καμιά φορά, βέβαια, και της βγάζω το καπέλο. Σε κάθε μεγάλη ή μικρή μου στιγμή που ήλπιζα ή θα μπορούσε να ήταν εκεί κάποιος άλλος και κυρίως κάποια άλλη, ήταν μόνο εκείνη. Ακόμα και στιγμές που διαφωνεί με τα καμώματα μου, στο τέλος καταλήγει να είναι πάντα δίπλα μου. Δεν είμαι μαμάκιας, στην ίδια ποτέ δεν τα παραδέχομαι ή τα έχω παραδεχτεί αυτά.
Στα άλλα νέα, η τέχνη μου είναι η κιθάρα, αλλά κατατάσσω τον εαυτό μου στους αρχάριους ακόμα, μιας και πάνε κάτι λιγότερο από 3 χρόνια που ξεκίνησα μαθήματα. Αυτό, ωστόσο, δε μου στέρησε ποτέ τη δυνατότητα να παίξω μαζί με άλλους εμπειρότερους και καλύτερους από μένα και να ξεφύγω για λίγο από τις μοναχικές μελωδίες μου. Εσύ τι είδους χειροτεχνίες φτιάχνεις;

Nefeligeretis
12.12.2022 | 05:36

Ασχολούμαι με το ντεκουπάζ και τις πολλές τεχνικές που έχει. Συνδυάζω τη τέχνη αυτή με τη ζωγραφική, το card-board και το πηλό. Εν ολίγοις mixed media art λέγεται αυτό και φτιάχνω καμβάδες,πάνελ, βαζάκια γυάλινα, πήλινα πιάτα, ξύλινες πλακέτες, πήλινα και ξύλινα διακοσμητικά αντικείμενα και διάφορα άλλα, ακόμη και ανακυκλώσιμα υλικά όπως το χαρτόνι. Από μουσικά όργανα δεν έχω ιδέα. Έχω ένα παλιό μικρό αρμόνιο που παλιά έπαιζα, πατώντας πλήκτρα στο άσχετο. χαχα

7.12.2022 | 06:22
Αγαπητή εξομολογούμενη,
αφενός δεν τρολάρω περί θρησκείας, αφετέρου με τα παιδιά εδώ (rosestar, TheDude και τυχαίο περαστικό) αλληλεπιδρούμε συχνά και για διάφορα θέματα, οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός ως προς αυτό, ώστε η δική σου ή "έρμη" η εξομολόγηση να αποτελέσει εξαίρεση.
Παρεμπιπτόντως, παρατήρησα ότι στο ανέφερε και άλλος/η πρέπει να "χαλαρώσεις" λιγάκι, γιατί σε αντίθεση με τα vibes αισιοδοξίας που εισπράττουμε όλ@ από τη rosestar(παρότι δεν έχει σύντροφο ούτε εκείνη), εσύ βγάζεις απελπισία και δε "βλέπεις" τίποτα άλλο μπροστά σου από την απουσία άντρα και παιδιού. Επιπλέον, η έλλειψη κοινωνικών συναναστροφών φαίνεται να επηρεάζει και τις κοινωνικές σου δεξιότητες, οπότε η συμβουλή να βρεις "φίλες" και ενδιαφέροντα μάλλον αυτό ήθελε να καταδείξει.

@rosestar

Δεν γίνεται όλοι να πιστεύουν σε κάποιον Θεό. Καλά κάνεις σε αυτά που περιγράφεις και δικαίωμα σου, αλλά είναι καθαρά προσωπικό θέμα του καθενός η πίστη στον Θεό ή η έλλειψη της.
-----------------
@5.12.2022 | 09:41

Αν τους πείραξε το μικρό θήτα (που δεν νομίζω, εξάλλου δεν το έγραψες κακοπροαίρετα) και όχι οι αμαρτίες που κάνουν οι ίδιοι ενώ αποκαλούνται πιστοί....άσε μιλάμε για τραγική ειρωνεία.
Τέσπα, η πίστη (και δεν εννοώ τον θεσμό της εκκλησίας) ή μη, είναι προσωπικό θέμα του καθένα και πρέπει να υπάρχει αλληλοσεβασμός και από τις 2 πλευρές.

Βρε λες οι αρνητικες που εφαγα στην εξομολόγησή μου να ειναι από πιστούς που θιχτηκαν γιατι το εγραψα με θητα μικρό;;!
Δεν την ειχα σκεφτεί τετοια επιπλοκή χαχαχ

5.12.2022 | 09:41
Αγαπητή εξ.,
το να μην πιστεύεις είναι δικαιώμα σου. Το να κάνεις αστειάκια με το κεφαλαίο θήτα και τους "πιστούς" που δεν πάτησαν "ταυτίζομαι", πάλι όχι.
Και μιας και αναφέρθηκαν τα Χριστούγεννα, πιστοί και άπιστοι να έχετε καλές γιορτές με υγεία και χαρά.

@Nefeligeretis

Επίσης δικαίωμα του καθενός να κάνει ένα αστειάκι-λογοπαίγνιο.. Δεν σου έβρισε και το σπίτι για να της κάνεις μάθημα λογοκρισίας..
Υπερβολικό σε βρίσκω αγορίνα.

@TheDude
Βρε τζουτζούκο, σου έχω ξαναπεί ότι δεν κάνω εξαιρέσεις, ούτε έκανα "μάθημα λογοκρισίας". Εσένα συγκεκριμένα τόσες φορές στα έχω πει. Είτε διαφωνούμε, είτε συμφωνούμε, διατηρούμε τους καλούς τρόπους και το σεβασμό μεταξύ μας και προς τρίτους. Εν προκειμένω, λοιπόν, δε χρειάζεται να μου βρίσει το σπίτι για να βρω το αστειάκι περιττό. Κι ας μην πιστεύω καν.

@Nefeligeretis

Σεβαστό αυτό που λες αλλά όπως είπα και πριν το βρήκα υπερβολικό. Άποψη σου όμως, την δέχομαι.
Τώρα σχετικά με τις διαφωνίες κλπ, εννοείται ότι υπάρχει σεβασμός, άσχετα αν λέμε και καμιά κουβέντα παραπάνω για να ανάψουν τα αίματα. Καλοπροαίρετα εννοώ ότι γράφω.

TheDude
5.12.2022 | 02:07

Μα δεν επέβαλλα τίποτα. Ένα σχόλιο έκανα απλά. Ξέρεις τι κατάλαβα; Μερικοί θέλουν τα Χριστούγεννα και το Πάσχα μόνο για τα καλά εδέσματα και κατά τα άλλα χωρίς καν να θέλουν τη λέξη Θεός. Τόσο πολύ ενοχλεί; Απορώ δηλαδή. Και μη φανταστείς πως πηγαίνω συχνά στην εκκλησία και είμαι καλόγρια. Καμία σχέση.

Χαίρομαι φίλη μου Rosestar που νιώθεις ευγνωμοσύνη για οσα εχεις. Και εννοειται δεν κρίνει κανείς εδω την σχέση σου με την θρησκεία ή το οτι έχεις πνευματικές αναζητησεις.

Κι εγω εκεί θα επικεντρωθώ, εννοώ να γίνω ευγνώμων για οσα εχω.Βεβαια κάνω μπαμ σε ολους , στην γειτονιά, στους συγγενείς κλπ που μονιμως εστιαζουμ στο τι ΔΕΝ εχω
και κριμουν την ζωη που κάνω (κλεισμένη μέσα να διαβάζω και να μην εχω επαφη με τον εξω κοσμο οπως χαρακτηριστικά λενε) και με κοροιδεύουν για το οτι ειμαι πίσω σε όλα . Δεν καταλαβαίνουν οτι δεν ειναι στο χερι καποιου να αλλαξει την ζωη του. Πολλοι ας διαφωνησουν. Ομως δεν ειναι στο χερι μου.
Δεν εχω κουραγιο για τιποτα πια. Ειμαι δυστυχισμένη. Και οσο δεν τυχαινει τιποτα καλο αν και φροντιζω την εμφανιση μου, τοσο περισσοτερο απελπιζομαι.

Και όσο εστιάζεις την ευτυχια σου στην ανεύρεση ενός συντρόφου και μόνο, τόσο πιο δυστυχισμένη θα είσαι. Πήγαινε βρες μια δουλειά κοπέλα μου, απόκτησε ενδιαφέροντα, φιλους(κακώς υποτιμάς την έννοια της φιλίας), ζήσε γενικά.
Μου βγάζεις τρομερή απελπισία και είμαι σίγουρη πως θα το βγάζεις και δια ζώσης, γι αυτό δεν σταυρωνεις άντρα.
Αν νομίζεις πως παίζει μόνο η εμφάνιση ρόλο γελιεσαι.
Πες πως εσύ γνώριζες έναν κουκλο, ο οποίος όμως ήταν συνέχεια κλεισμενος σ ένα σπίτι και περίμενε μια γυναίκα να τον βγάλει από την μιζέρια του, θα τον ερωτευοσουν;Μάλλον όχι, εκτός αν έχεις το σύνδρομο της μητέρας Τερέζα. Ε κάνε εικόνα τον εαυτό σου στη θέση αυτού του κουκλου και βγάλε τα συμπερασματα σου.
Ξύπνα και παρτο αλλιώς, γιατί δεν είσαι πιτσιρικά πια.

Πού εγραψα εγω οτι δεν εργάζομαι ή οτι δεν έχω ενδιαφέροντα;!
Ο,τι θελετε λετε. Και οχι φιλες δεν χρειαζομαι στην ηλικια που ειμαι. Παιδι θελω και δικη μου οικογενεια. Τί να μου κάνουν οι φιλες;;
Δε νιωθω τιποτα μαζι τους και παντα επρεπε να υποκρινομαι οτι ενδιαφερομαι. Ηταν κουραστικό μεχρι που επαψα να πρεπει να κοινωνικοποιούμαι και ησύχασα.
Και οχι δεν βγαζω απελπισια στους άντρες. Βασικά δεν εχω ΚΑΝ την ευκαιρια να βγάλω το οτιδήποτε αφού δεν μπορω να γνωρίσω κανέναν. Δεν με προσεγγιζει κανείς. Δεν υπαρχει καμμια αλληλεπίδρασή μου με το αλλο φύλο, δυστυχώς. Προσπαθησα απο apps αλλα δεν μού εβγαινε τρια χρονια τώρα. Μόνη θα πεθανω.

Σ'εχαριστώ. Είναι ανακουφιστικό να βλέπω οτι υπαρχουν και καποιοι ανθρωποι που με καταλαβαίνουν.
Σου εύχομαι τα καλύτερα και εσενα στην δική σου ζωη!

6.12.2022 | 02:22

Είσαι εσύ που έγραψες την εξομολόγηση; Καταλαβαίνω πως νιώθεις, αλλά από τη στιγμή που δεν νιώθεις καλά και είσαι δυστυχισμένη, κάτι πρέπει να αλλάξεις. Το ότι σε κρίνουν οι συγγενείς σου και σε αγχώνουν και προσβάλλουν είναι τραγικά άσχημο. Εσύ έχεις δύο θέματα βαθιά που σε απασχολούν. Το ένα είναι η έλλειψη συντρόφου και το άλλο που δεν εργάζεσαι. Κοίταξε πρώτα στο δεύτερο. Αυτό μπορείς να το αλλάξεις, ψάχνοντας και κάνοντας έστω και μια απλή δουλειά στο σουπερμαρκετ. Μόλις αποκτήσεις τον αέρα και τα πρώτα σου χρήματα θα νιώθεις καλύτερα. Και γω έχω δυνατότητες για κάτι πολύ καλύτερο, έχω γνώσεις, μόρφωση και είμαι πολύ δημιουργικό άτομο. Όμως και τη σκούπα έπιασα και καθάρισα και ας δούλευα σε γραφείο παλαιότερα. Τίποτα δεν είναι ντροπή. Ούτε θα κλέψεις, ούτε θα αδικήσεις κανέναν. Τώρα στο τελευταίο που γράφεις δεν σημαίνει πως έχοντας κάποιος ωραία εμφάνιση ότι θα βρει κιόλας. Περιποιημένη και εμφανίσιμη είμαι επίσης και μηδέν στο πηλίκο απλά. Δεν ξέρω γιατί ( μάλλον ξέρω ) και έχω βαρεθεί να στεναχωριέμαι. Σε κάποιους ανθρώπους απλά δεν λειτουργεί καλά και νιώθεις μια αδικία. Έχει ο Θεός πιστεύεις δεν πιστεύεις. Αισιοδοξία και καλή ψυχολογία όπως λέει και ο φίλος Σοφοκλής εδώ. Να του προσφέρουμε και εμείς ένα τριαντάφυλλο για την ευγένειά του; Τι λες; χαχαχα

@rosestar

Μωρέ ο Θεός έχει όπως λες, αλλά πολλοί δεν έχουν τίποτα.
Το να θέλει κάποιος τις γιορτές κυρίως για τα εδέσματα, δεν σημαίνει ότι είναι ντε και καλά άθεος ούτε παραστρατεί, διότι αυτό υπονοείς. Εξάλλου για έναν πιστό, ο Θεός/πίστη είναι μεσα του συνέχεια, 365 μέρες τον χρόνο. Γι'αυτό λέω είναι καθαρά προσωπικό θέμα και ανάλογα τα βιώματα μας..

TheDude
6.12.2022 | 11:00

Ναι έχεις δίκιο, όποιος θέλει να πιστεύει, πάντα έχει στη καρδιά του το Θεό και τα λόγια του. Λάθος όμως κατάλαβες για αυτό που υποτίθεται υπονόησα ή έδωσα λάθος μήνυμα. Τα Χριστούγεννα είναι μια όμορφη γιορτή γεμάτη λιχουδιές. Και εμένα μου αρέσουν πολύ αλλά είναι όμορφα περισσότερο όταν έχεις δίπλα σου και ανθρώπους που σε αγαπούν και αγαπάς, αλλιώς είναι μελαγχολικά.

Ευχαριστώ για τα vibes αισιοδοξίας που παντα βγαζουν τα μηνύματά σου αγαπητη RoseStar.
Δεν έχω θέμα εργασιακό. Δεν ξέρω πως σου ρθε. Το προβλημα μου ειναι που δεν εχω ευκαιριες για να γνωρισω καποιον. Σε λιγο θα εχω εμμηνοπαυση. Θα πεθανω αν δεν κανω ενα παιδι. Μια αγκαλια αντρική.
Δεν ειμαι ανεραστη! Και ουτε γεμιζονται τετοια κενά με...φιλες οπως εγραψε η κυρια απο πάνω. Εχω στερηθεί πολλα, οχι δεν θελω και αυτό!

7.12.2022 | 03:32

Σε μπέρδεψα τότε μάλλον με άλλη κοπέλα που γράφει παρόμοια. Αν έγραψες εσύ την εξομολόγηση, αναφέρεις πως είσαι κλεισμένη σπίτι και όλο διαβάζεις και σε σχολιάζουν αρνητικά οι συγγενείς. Έτσι δίνεις την αίσθηση πως δεν εργάζεσαι και μένεις οπότε με γονείς που σε συντηρούν. Σε καταλαβαίνω αλλά δεν ξέρω πως να σε βοηθήσω. Δυσκολεύομαι και γω αν αυτό σε κάνει να μην νιώθεις ότι είσαι η μοναδική που θέλεις κάτι όμορφο και δεν έχεις. Απλά μη σου είναι εμμονικό. Εμμηνόπαυση γιατί θα έχεις; Μήπως υπερβάλλεις από τη θλίψη που έχεις;

@rosestar

''Μερικοί θέλουν τα Χριστούγεννα και το Πάσχα μόνο για τα καλά εδέσματα και κατά τα άλλα χωρίς καν να θέλουν τη λέξη Θεός. Τόσο πολύ ενοχλεί; ''

'' Έχει ο Θεός πιστεύεις δεν πιστεύεις. ''

Ε όσο να'ναι όταν ακούς για βιασμούς παιδιών πχ και άλλα αίσχη, λες τι κάνει ο (κάθε) Θεός..Εκεί επίσης είναι να απορείς.
Τέσπα, θεωρώ ότι είναι προσωπικό θέμα η πίστη και έχει να κάνει και με τα βιώματα του κάθε ανθρώπου, όχι να την προβάλλεις σαν defacto. Καθώς επίσης και το αντίθετο. Γενικά το λέω αυτό, δεν αναφέρομαι σε σένα.

Υ.Γ. Τι θα φτιάξεις τις γιορτές? Εγώ μελομακάρονα θέλω να φάω πως και πως.

TheDude
6.12.2022 | 01:57

Ναι, δεν έχεις άδικο. Το μόνο που ξέρω είναι πως ο καθένας μας στο τέλος θα κριθεί για τα καλά και τα κακά που έπραξε. Η ζωή δεν τελειώνει εδώ πάντως. Μη ξεχνάμε πως υπάρχουν και καλά παραδείγματα μέσα σε όλη αυτή τη φθορά που ακούγεται. Είναι κρίμα να αμαυρώνεται έτσι ο χριστιανισμός από κάποια άτομα. Υπάρχουν και καλοί ιερείς. Κάποιος παλιά με βοήθησε με πολλή αγάπη. Έχω επίσης και γω φυσικά απορίες για κάποια πράματα, είτε προσωπικά είτε γενικώς που με απασχολούν με το Θεό. Απλά θέλω να μην είμαι αχάριστη και να λέω και τα θετικά που έχω λάβει. Για τις γιορτές θα φτιάξω κουραμπιέδες και βασιλόπιτα κέικ τη πρωτοχρονιά. Ωραία και τα μελομακάρονα αλλά θα αγοράσω λίγα. Εσύ θα τα φτιάξεις;

@rosestar

Σαφώς υπάρχουν και καλά παραδείγματα συμφωνώ. Αλλά δυστυχώς υπάρχουν πολλές αδικίες στην ζωή. Πρέπει όμως να υπάρχει ακόμα η ελπίδα μέσα μας και να προσοπαθούμε για το καλύτερο. Τέσπα, ας γυρίσουμε στα εδέσματα.
Εγώ δεν ξέρω, πέραν του κορμού, ίσως κάτι άλλο που δεν έχω φτιάξει πάλι. Μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη σκέφτομαι να δοκιμάσω να κάνω. Δεν ξέρω πως θα βγουν όμως.

TheDude
7.12.2022 | 01:26

Καλά από αδικίες άλλο τίποτα δυστυχώς. Αλλά μια κρυφή ελπίδα απροσδιόριστη που νιώθω συχνά, κακό δεν κάνει. Δίνει κουράγιο. Ας πάμε στο μασαμπούκωμα λοιπόν! χαχα Κορμό δεν έχω φτιάξει ποτέ μου. Μελομακάρονα μια φορά είχα φτιάξει παλιά και τα πέτυχα, αλλά είναι λίγο παίδεμα. Χωρίς ζάχαρη βρε τι γλυκό θα είναι; Βάλε μέλι αν μπορείς τότε.

@rosestar

Εννοείται με μέλι, απλά λέω να βάλω στέβια αντί ζάχαρης.
-------------
@rosestar

Η καθαρή στέβια δεν κάνει κακό, καθώς έχει πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αρκεί βέβαια να μην την καταναλώνεις με το κιλό, όπως και την ζάχαρη άλλωστε.
Τα προιόντα που γράφουν στέβια δυστυχώς έχουν μόνο ένα ποστοστό % στέβια και το υπόλοιπο είναι κάποιο άλλο γλυκαντικό ή και περισσότερα. Δεν είναι δλδ 100% στέβια, αν και κάποια έχουν αρκετή καθαρότητα.
Κάποια από τα υπόλοιπα γλυκαντικά είναι που πιθανός να προκαλέσουν θέματα, πχ η ασπαρτάμη, η οποία υπάρχει και στην coca cola zero.
Εγώ παίρνω συγκεκριμένες μάρκες που εκτός από στέβια (έστω και μικρό %) περιέχουν κάποιο ασφαλές γενικά γλυκαντικό πχ ερυθριτόλη, σιρόπι αγαύης.
Άσε που έχω συνηθίσει και στην γεύση πλέον.
Βέβαια θέλω να πάρω για δοκιμή και καμιά ακατέργαστη καστανή ζάχαρη από καρύδα πχ ή ζαχαροκάλαμο, έχω δει κάτι τέτοιες στον ΑΒ.
Τώρα σχετικά με τα μελομακάρονα ίσως τα αγοράσω έτοιμα στην τελική, αν και θα φτιάξει η μάνα μου έτσι και αλλιώς. Ίδωμεν. :)

@TheDude
7.12.2022 | 08:13
Καλά, τι επιστήμη την έχεις κάνει τη στέβια, ρε τζουτζούκο; Με τρέλανες τώρα!
Κατά τα άλλα, ωραία τα μελομακάρονα, αλλά πολύ μπελάς με αβέβαιο αποτέλεσμα αν δεν έχεις στάνταρ συνταγή. Εγώ όταν φτιάχνω ακολουθώ τη συνταγή του Πετρετζίκη, αλλάζω κάποιες αναλογίες για να βγουν ωραία μελωμένα, αλλά την επόμενη χρονιά έχω ξεχάσει τι έκανα διαφορετικά και μου βγαίνουν μάπα. Κοινώς, περίπου ανά 2 χρονιές τρώω ωραία μελομακάρονα.
Υ.Γ. Αν φτιάχνει και η μάνα σου, εστίασε στον Χριστουγεννιάτικο-πλέον- κορμό, ο οποίος είναι και η σπεσιαλιτέ σου.

@Nefeligeretis
9.12.2022 | 10:37

Ε το έχω ψάξει το θέμα με την στέβια. Ειδικά στο ίντερνετ βρίσκεις ότι πληροφορία θες, :)
Ώστε φτιάχνεις ε? Μια χαρά τότε, ξέρεις δλδ.

Εγώ δεν ξέρω ακόμα, αν αποφασίσω να φτιάξω είτε θα μου πει οδηγίες η μάνα μου είτε θα δω κανα tutorial online, πχ τον Πετρετζίκη που ανέφερες.
Αν και ο κορμός είναι must, ίσως στην τελική κάνω μόνο αυτόν.

τυχαίος περαστικός
6.12.2022 | 02:00

Χαίρομαι αν τα σχόλιά μου βοηθούν τους άλλους και κάτι προσφέρουν. Και εσύ καλά τα γράφεις. Πολλές φορές συμφωνώ με τα σχόλια που αφήνεις. Είναι πολύ λογικά και αληθινά. Ναι, όπως έχω ξαναγράψει, φόρεσα τα γιορτινά μου για το ρεβεγιόν! χαχαχα

Scroll to top icon