ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
30.10.2019 | 01:03

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών...

Παίρνω σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων να ρωτήσω οικιακή συσκευή, έχοντας κάποιες συγκεκριμένες ερωτήσεις:- Γεια σας, ενδιαφέρομαι να μιλήσω σε κάποιον που να ξέρει από φουρνάκια. Είμαι ανάμεσα σε δύο.....- Ναι, πείτε μου.- Το ένα έχει τη λειτουργία Α, ενώ το άλλο τη λειτουργία Β. Ποια η διαφορά ανάμεσα στις δύο;- Μου λέτε συγκεκριμένα ποιες συσκευές σας ενδιαφέρουν;- Ναι. Είναι τα....(δίνω ονόματα).- Α ναι! (Με ενθουσιασμό) και τα δυο είναι πολύ καλά!- Ναι, αλλά ποια η διαφορά του ενός από το άλλο;- Τι να σας πω, την ίδια δουλειά κάνουν ουσιαστικά. Και τα δύο όμως είναι πολύ καλά.- Υποτίθεται ότι έχουν κάποια διαφορά.- Τι να σας πω. Και τα δύο είναι πολύ καλά.- Ευχαριστώ...Αυτά.
3
 
 
 
 
σχόλια
Εχω εργαστεί χρόνια σε τηλεφωνικό κέντρο σε αντίστοιχη θέση και μπορώ να σου πω αυτό...Συνήθως οι υπάλληλοι δεν έχουν επαρκή εκπαίδευση. Πολύ συχνά δεν είναι το μόνο eshop που εξυπηρετούν και όπως είναι λογικό δε γίνεται ένας άνθρωπος να έχει τριβή με τα πάντα.Τα eshop πολύ συχνά δεν έχουν δικό τους τηλεφωνικό κέντρο,αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες την τηλεφωνική εξυπηρέτησης έναντι πολύ μικρής αμοιβής.Όλα γίνονται για τη μείωση κόστους άλλωστε τα eshop ούτως ή άλλως έχουν μια self service φιλοσοφία... Η εξυπηρέτηση κοστίζει.Το κακό είναι πως διαφημίζονται να πωλούν λαγούς με πετραχήλια
Δυστυχώς έχουμε μπει σε μια κατάσταση που ψωνίζουμε με μόνο κριτήριο την χαμηλότερη τιμή όχι την καλύτερη προσφορά συνολικά. Ετσι και οι εταιρείες μειώνουν το κόστος καθώς έτσι κερδίζουν περισσότερους πελάτες από το να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση.
Scroll to top icon