Ειρήνη Παπαδοπούλου: Σε διαθεσιμότητα οι πιλότοι που της επέτρεψαν την είσοδο στο πιλοτήριο

Ειρήνη Παπαδοπούλου: Σε διαθεσιμότητα οι πιλότοι που της επέτρεψαν την είσοδο στο πιλοτήριο Facebook Twitter
Φωτ.: NDP
0

Μία ανάρτηση που έκανε η Ειρήνη Παπαδοπούλου στα social media, στάθηκε αφορμή να τεθούν σε διαθεσιμότητα, δύο πιλότοι.

Κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, στην οποία επέβαινε, η Ειρήνη Παπαδοπούλου είχε πρόσβαση στο πιλοτήριο από όπου και ανέβασε ένα βίντεο. Η είσοδος τρίτων στο πιλοτήριο ενός αεροπλάνου κάποτε επιτρεπόταν, αλλά πλέον η νομοθεσία έχει αλλάξει και απαγορεύεται να βρίσκεται μέσα σε αυτό ο οποιοσδήποτε, εκτός από τον πιλότο.

Στην ανάρτηση, η Ειρήνη Παπαδοπούλου έγραψε: «Η κυβερνήτης Ειρήνη Παπαδοπούλου σας εύχεται καλή πτήση». Αν και η πτήση έγινε το καλοκαίρι, η ανάρτηση έλαβε μεγάλη έκταση πριν λίγες ημέρες, προκαλώντας αναστάτωση στην αεροπορική εταιρεία.

«Μετά την 11η Σεπτεμβρίου η νομοθεσία άλλαξε. Ακόμα και το πλήρωμα για να μπει μέσα και να έρθει σε επαφή με τους χειριστές πρέπει να χτυπήσει ειδικούς κωδικούς και να έχει εξουσιοδοτήσεις. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Απαγορεύεται όταν κάποιος δεν έχει συγκεκριμένη δουλειά να μπει στο θάλαμο διακυβέρνησης», ανέφερε ο κυβερνήτης της πολιτικής αεροπορίας, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.

Μετά τις διαστάσεις που πήρε το θέμα, οι πιλότοι που επέτρεψαν την είσοδο στην Ειρήνη Παπαδοπούλου, τίθενται από την εταιρεία, σε διαθεσιμότητα.

 
It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM