Στην πιο συγκινητική διαφήμιση της χρονιάς πρωταγωνιστεί ένας παππούς

Στην πιο συγκινητική διαφήμιση της χρονιάς πρωταγωνιστεί ένας παππούς Facebook Twitter
0

Να συγκινήσει μέχρι δακρύων εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο έχει καταφέρει μια πολωνική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δείχνει έναν παππού να προσπαθεί να μάθει αγγλικά.

Το βίντεο της καμπάνιας, που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η εταιρεία online δημοπρασιών Allegro και μετρά ήδη περισσότερα από 4.3 εκατομμύρια views στο Youtube, ξεκινά με έναν ηλικιωμένο άντρα να λαμβάνει ένα πακέτο για εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας άνευ διδασκάλου. Αμέσως ξεκινά φορώντας ακουστικά να επαναλαμβάνει όσα ακούει και ταυτόχρονα βάζει μικρά post-it σε όλα σχεδόν τα αντικείμενα του σπιτιού με την ονομασία τους στην αγγλική. 

«Πολλοί Πολωνοί περνούν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Σχεδόν ένα εκατομμύριο πολίτες της Πολωνίας έχουν αποφασίσει να φύγουν από τη χώρα προς αναζήτηση εργασίας, πηγαίνοντας κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παρά την κοντινή σχετικά απόσταση ανάμεσα στις δύο χώρες, οι οικογενειακοί δεσμοί τείνουν να εξασθενούν με τον καιρό. Γι' αυτό τα Χριστούγεννα είναι για πολλούς μια δύσκολη περίοδος. Εμείς θέλαμε ιστορία που θα αφηγηθούμε να έχει πολλαπλό σκοπό και να γίνεται κατανοητή από κάθε άλλο έθνος ή κοινωνία που μπορεί να συνδέσει ένα καλό τέλος με δάκρυα και χαμόγελα με την καθημερινότητά του» σχολίασε εκπρόσωπος της εταιρίας στο Buzzfeed.

Η διαφήμιση τελειώνει αποκαλύπτοντας τον λόγο πίσω από την απόφασή του να μάθει με αυτόν τον τρόπο αγγλικά και η τελευταία σκηνή είναι και που έχει συγκινήσει τόσον κόσμο, που την αναπαράγει φανατικά σε όλα τα social media.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ:

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

It's Viral / «Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

Η έκθεση του Πανεπιστήμιο του Τβέντε στην Ολλανδία για μολύνσεις από «τα μικροπλαστικά νεραϊδόσκονης» και τη «συμβίωση με ένα τέρας» έχει κατακλύσει το διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM