Εμβόλιο Moderna: Προστασία από τον κορωνοϊό «πιθανόν έως δύο χρόνια»

Εμβόλιο Moderna: Προστασία από τον κορωνοϊό «πιθανόν έως δύο χρόνια» Facebook Twitter
EPA
0

Το εμβόλιο mRNA κατά της COVID-19 της εταιρίας Moderna είναι πιθανόν να προσφέρει προστασία για έως 2 χρόνια περίπου, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της σήμερα, αν και χρειάζονται περισσότερα στοιχεία για να υπάρξει μια οριστική αξιολόγηση.

Η αμερικανική εταιρία βιοτεχνολογίας, που πέρυσι εξέπληξε ολόκληρο τον κόσμο καθώς ανέπτυξε εμβόλιο κατά της ασθένειας που προκαλείται από τον νέο κορωνοϊό σε μερικές μόλις εβδομάδες, έλαβε χθες την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το εμβόλιό της.

Δεδομένου ότι η ανάπτυξη και η φαρμακοεπαγρύπνηση εμβολίων συνήθως απαιτούν χρόνια, η διάρκεια της προστασίας των εμβολίων κατά της COVID-19 είναι ένα ερώτημα που συνεχίζει να απασχολεί τους επιστήμονες και τις ρυθμιστικές αρχές.

«Το εφιαλτικό σενάριο που περιγράφηκε στα μέσα ενημέρωσης στην άνοιξη, με ένα εμβόλιο που θα λειτουργεί μόνο για ένα μήνα ή δύο, έχει, νομίζω, εξαφανιστεί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Moderna Στεφάν Μπανσέλ σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο όμιλος χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών Oddo BHF.

«Η ανοσολογική απόκριση που δημιουργείται στον ανθρώπινο οργανισμό φθίνει με πολύ αργούς ρυθμούς... Πιστεύουμε ότι δυνητικά θα υπάρχει προστασία για περίπου δυο χρόνια». Ο Μπανσέλ πρόσθεσε ότι η εταιρία του πρόκειται να αποδείξει ότι το εμβόλιό της θα είναι επίσης αποτελεσματικό έναντι των μεταλλάξεων του κορονοϊού που έχουν εντοπιστεί στη Βρετανία και τη Νότια Αφρική.

Σύμφωνα με επιστήμονες, τα εμβόλια που έχουν προσφάτως αναπτυχθεί αναμένεται να είναι εξίσου αποτελεσματικά και έναντι των δύο αυτών μεταλλάξεων.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/Reuters

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM