Η Γαλλία προστατεύει με νόμο τους ήχους και τις οσμές της εξοχής

Η Γαλλία προστατεύει με νόμο τους ήχους και τις οσμές της εξοχής Facebook Twitter
EPA - Φωτογραφία Αρχείου
0

Η Γαλλία επικύρωσε νόμο με τον οποίο προστατεύεται η «κληρονομιά των αισθήσεων» των αγροτικών περιοχών, παρά τα παράπονα για τους ήχους και τις οσμές των περιοχών αυτών. 

Η γερουσία ενέκρινε τον νόμο, που είχε περάσει από την γαλλική Εθνοσυνέλευση πέρυσι, την Πέμπτη, σύμφωνα με δήλωση του Joël Giraud, υπουργού Γεωργίας. Ο Giraud εξέφρασε την ικανοποίηση του για το γεγονός, επισημαίνοντας πως ο νόμος αποσκοπεί στο να «ορίσει και να προστατεύσει την κληρονομιά των αισθήσεων της γαλλικής εξοχής». Η καλύτερη κατανόηση των «ήχων και των οσμών» των αγροτικών περιοχών θα είναι χρήσιμη για την αποφυγή διαφωνιών ανάμεσα σε γείτονες, ανέφερε σε σχετική δήλωση. 

Στις περιφερειακές αρχές θα ανατεθεί να ορίσουν την «αγροτική κληρονομιά και την αισθητηριακή ταυτότητα» αναφέρει ο Giraud κάνοντας λόγο για νίκη των αγροτικών κοινοτήτων. 

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το CNN, στη Γαλλία πληθαίνει ο αριθμός των εντάσεων μεταξύ των παλιών και των νέων κατοίκων των αγροτικών περιοχών. Η πιο γνωστή ίσως υπόθεση ήταν αυτή του κόκορα Μορίς, που η ιδιοκτήτριά του δικάστηκε το 2019, καθώς ο κόκορας λαλούσε δυνατά τα πρωινά. Το δικαστήριο απέρριψε τις κατηγορίες των γειτόνων για «ηχητική ρύπανση» και τους κάλεσε να πληρώσουν περίπου 1.000 αποζημίωση.  

Η υπόθεση έγινε σύμβολο των όλο και μεγαλύτερων διαιρέσεων ανάμεσα στην αγροτική και αστική Γαλλία καθώς οι γείτονες ήταν κάτοικοι πόλης που επισκεπτόταν το συγκεκριμένο χωριό μερικές φορές τον χρόνο. «Είναι κόκορας. Οι κόκορες λαλούν» είχε καταθέσει η ιδιοκτήτρια του Μορίς κατά τη δίκη. «Εδώ είναι εξοχή. Πρέπει να την προστατεύσουμε.»

Ο Μόρις πέθανε εφέτος το καλοκαίρι, ωστόσο η ιδιοκτήτριά του, έκανε λόγο «για μεταθανάτια νίκη του Μορίς του κόκορα, ένα σύμβολο της αγροτικής ζωής».

Περιβάλλον
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM