Οι Τσερόκι ζητούν από την Jeep να σταματήσει να χρησιμοποιεί το όνομά τους για τα οχήματά της.
Ο Τσακ Χόσκιν τζούνιορ, επικεφαλής του έθνους των Τσερόκι δήλωσε πως είναι «καιρός» οι εταιρείες και οι αθλητικές ομάδες να αποσύρουν την ονόματα και εικόνες Ινδιάνων από τα εμβλήματά και τα προϊόντα τους.
Η Jeep πουλά μοντέλα Cherokee από τη δεκαετία του '70. Επανεισήγαγε αυτό το όνομα στην αμερικανική αγορά το 2013, αφού προσωρινά το εγκατέλειψε μία δεκαετία νωρίτερα. Η εταιρεία έχει προαναγγείλει ότι εντός της χρονιάς θα αποκαλύψει ένα ηλεκτρικό Jeep Cherokee.
«Πιστεύω ότι είμαστε σε μια εποχή που είναι καιρός τόσο οι εταιρείες όσο και αθλητικές ομάδες να αποσύρουν τη χρήση ονομάτων, των εικόνων και των μασκότ ιθαγενών από τα προϊόντα τους και τις φανέλες τους», δήλωσε ο Χόσκιν.
«Είμαι σίγουρος ότι αυτό πηγάζει από καλές προθέσεις, αλλά δεν μας τιμά να υπάρχει το όνομά μας στο πλαϊνό ενός αυτοκινήτου», συμπλήρωσε.
«Τα ονόματα των οχημάτων μας έχουν επιλεγεί προσεκτικά και διατηρήθηκαν με τα χρόνια για να τιμήσουν τους ιθαγενείς Αμερικανούς για την την ευγένεια, τη δύναμη και την υπερηφάνεια τους», ανέφερε η Jeep σε ανακοίνωση. «Δεσμευόμαστε, περισσότερο από ποτέ, για έναν γεμάτο σεβασμό και ανοιχτό διάλογο με τον αρχηγό του έθνους των Τσερόκι, Τσακ Χόσκιν Τζούνιορ», ανέφερε ακόμη η εταιρεία.
Η Jeep, που ανήκει στην πολυεθνική Stellantis μετά τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και της PSA Group, είναι μία από τις πολλές εταιρείες που δέχονται πιέσεις για την αλλαγή brand.
Εν μέσω των διαμαρτυριών του Black Lives Matter το περασμένο καλοκαίρι, αρκετές εταιρείες τροφίμων άλλαξαν συγκεκριμένα προϊόντα, έπειτα από τις επικρίσεις ότι συγκεκριμένα brand βασίζονταν σε ρατσιστικό αφήγημα. Αλλαγές ανακοίνωσαν και αθλητικές ομάδες.
Με πληροφορίες από BBC