Η Netflix αποκάλυψε ότι θα δαπανήσει πάνω από 17 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος για το περιεχόμενο της πλατφόρμας,
«Ενώ η διάθεση εμβολίων είναι πολύ άνιση σε ολόκληρο τον κόσμο, υποστηρίζουμε και παράγουμε (ταινίες και σειρές) με ασφάλεια σε κάθε μεγάλη αγορά, με εξαίρεση τη Βραζιλία και την Ινδία. Υποθέτοντας ότι αυτό θα συνεχιστεί, θα δαπανήσουμε περισσότερα από 17 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά για περιεχόμενο φέτος και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε μια εκπληκτική σειρά τίτλων για τα μέλη μας με περισσότερες πρωτότυπες σειρές και ταινίες» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, οι πιο δημοφιλείς εκπομπές του Netflix περιελάμβαναν την πρώτη σεζόν του «Firefly Lane», με 49 εκατομμύρια νοικοκυριά να συντονίζονται για να το παρακολουθήσουν κατά τη διάρκεια των πρώτων 28 ημερών της προβολής της σειράς, την 3η σεζόν του «Cobra Kai» (45 εκατομμύρια), το «Fate: The Winx Saga»(57 εκατομμύρια) και το «Ginny & Georgia» (52 εκατομμύρια), σύμφωνα με την εταιρεία.
Η εταιρεία streaming επενδύει παράλληλα, σε πρωτότυπες παραγωγές τοπικής γλώσσας και σημείωσε ότι το «Who Killed Sara» από το Μεξικό προσέλκυσε περίπου 55 εκατομμύρια θεατές στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες της προβολής.
Αυτό έβαλε την παραγωγή αυτή, στην πρώτη θέση του πιο δημοφιλούς μη αγγλόφωνου τίτλου του Netflix στις ΗΠΑ.
Το «Under Zero» από την Ισπανία έφερε 47 εκατομμύρια νοικοκυριά και το «Space Sweepers» της Κορέας προσέλκυσε 26 εκατομμύρια νοικοκυριά.
Το Netflix αναφέρθηκε επίσης και στη δημοφιλή γαλλική σειρά «Lupine», με πρωταγωνιστή τον Omar Sy, η οποία συγκέντρωσε 76 εκατομμύρια νοικοκυριά στις πρώτες 28 ημέρες παρουσίας του στην πλατφόρμα. Αυτός ήταν και ο πιο δημοφιλής νέος τίτλος αυτό το τρίμηνο.
Με πληροφορίες του Variety