Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχασε χορηγία 200 εκατ. λιρών- Λόγω της οργής των οπαδών κατά της διοίκησης

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχασε χορηγία 200 εκατ. λιρών- Λόγω της οργής των οπαδών κατά της διοίκησης Facebook Twitter
Η οργή των οπαδών κατά της διοίκησης κόστισε στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μια χορηγία (Πηγή φωτό EPA)
0

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ πληρώνει ακριβά το μένος των οπαδών της κατά της διοίκησης του συλλόγου: έχασε χορηγία 200 εκατομμυρίων λιρών.

 

Η εταιρεία The Hut Group είχε προσφέρει συμβόλαιο ύψους 200 εκατομμυρίων λιρών, για 10 χρόνια, στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, προκειμένου να μπει ένα από τα brand που της ανήκουν- το Myprotein- στην προπονητική εμφάνιση της ομάδας.

 

Όμως, την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος του συλλόγου, Ρίτσαρντ Άρνολντ, ενημερώθηκε ότι η THG έκανε πίσω. Ο λόγος ήταν η ανησυχία της εταιρείας για την εκστρατεία που έχουν ξεκινήσει οι οπαδοί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κατά των εταιρειών που συνεργάζονται με τον σύλλογο, σύμφωνα με τον Observer.

 

Η εμπλοκή της ομάδας στους στο αποτυχημένο πρότζεκτ της European Super League ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τους οπαδούς που είναι οργισμένοι με την οικογένεια Γκλέιζερ, ιδιοκτήτες του συλλόγου. Την προηγούμενη Κυριακή, οπαδοί έκαναν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Ολντ Τράφορντ, με αποτέλεσμα να αναβληθεί η αναμέτρηση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Λίβερπουλ. Η THG ξαφνιάστηκε από τις αντιδράσεις που ακολούθησαν στα social media, εναντίον των εταιρειών που συνεργάζονται με τον σύλλογο.

 

Ένα γκρουπ οπαδών ξεκίνησε εκστρατεία στα social media για μποϊκοτάζ εναντίον των χορηγών της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ανάμεσά τους οι Adidas, TAG Heuer και Cadbury. Επίσης, με ανοιχτή επιστολή προς τις εταιρείες, προειδοποίησαν ότι θα βάλουν στο στόχαστρο τα προϊόντα τους.

 

Όλα αυτά προκάλεσαν ανησυχία στην THG για τις συνέπειες που μπορεί να υποστεί ως τοπική επιχείρηση- έχει έδρα στο Μάντσεστερ- αν βρεθεί στο στόχαστρο δυσαρεστημένων οπαδών. Έτσι, έκανε πίσω.

 

Το συμβόλαιο που έχει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την ΑΟΝ για τη διαφήμιση στην προπονητική εμφάνισή της εκπνέει στις 30 Ιουνίου. Κάτι που σημαίνει ότι ο σύλλογος μπορεί να δυσκολευτεί να κλείσει έως τότε μια συμφωνία ανάλογη με εκείνη που έχασε από την THG.

Αθλητισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί οι κορυφαίοι οδηγοί στον κόσμο δε φτάνουν στη Formula 1

Αθλητισμός / Γιατί οι κορυφαίοι οδηγοί στον κόσμο δεν φτάνουν στη Formula 1

Το άθλημα είναι πιο δημοφιλές αλλά και πιο ακριβό ποτέ, με τους γονείς των επίδοξων πιλότων της F1 να πρέπει να ξοδέψουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια μόνο για τα παιδιά τους να αρχίσουν να τρέχουν σε αγώνες καρτ
LIFO NEWSROOM