Η INTERSPORT παρουσιάζει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα με τη νέα καμπάνια «I want to be a T-shirt! #TrainForChange»

Η INTERSPORT παρουσιάζει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα με τη νέα καμπάνια “I want to be a T-shirt! #TrainForChange” Facebook Twitter
0

Η INTERSPORT, ο απόλυτος προορισμός για τους λάτρεις των σπορ, στο πλαίσιο της καμπάνιας

 «I want to be a T-shirt! #TrainForChange», παρουσιάζει τη φιλοσοφία της για τη βιωσιμότητα και προτρέπει το κοινό να κάνει μαζί της την αλλαγή, όχι μόνο στον τρόπο που γυμνάζεται αλλά και στον τρόπο που σκέφτεσαι και ζει. Για αυτό το σκοπό, η ομάδα της INTERSPORT ενισχύει συνεχώς το sustainable χαρτοφυλάκιό των προϊόντων της και πλέον φτάνει περίπου τους 1000 κωδικούς ρούχων από ανακυκλωμένα και βιώσιμα υλικά.

#TrainForChange

Για την INTERSPORT, η βιωσιμότητα βρίσκεται στην καρδιά των σπορ, έτσι δεν θα μπορούσε να μη διέπει την κάθε δραστηριότητά της. Από τις πιο καθημερινές eco friendly επιλογές, όπως είναι τα ανακυκλώσιμα κουτιά για την αποστολή παραγγελιών, μέχρι μεγαλύτερες πρωτοβουλίες προς το κοινό, όπως είναι το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω και Κερδίζω», για την επιστροφή και ανακύκλωση παλιών αθλητικών παπουτσιών, κάθε συνειδητοποιημένη επιλογή είναι ένα ακόμη βήμα προς μια πιο περιβαλλοντικά υπεύθυνη στάση.

I want to be a T-shirt! 

Φέτος, η INTERSPORT εγκαινιάζει την ειδική sustainable κατηγορία που έχτισε με συνέπεια μέσα στα χρόνια, με περίπου 1000 κωδικούς βιώσιμων ρούχων. Στόχος αυτός ο αριθμός να μεγαλώνει συνεχώς και να επεκταθεί και σε άλλες προϊόντικές κατηγορίες.

New Sustainable logo

Το “Sustainablelogo σηματοδοτεί τα sustainable προϊόντα που είναι διαθέσιμα σε όλα τα φυσικά καταστήματα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα intersport.gr. Με έμπνευση από το σύμβολο του απείρου, εκφράζει τη φιλοσοφία της INTERSPORT για τη βιωσιμότητα, υπενθυμίζοντας πως πρόκειται για μια διαρκή προσπάθεια για όλο και πιο βιώσιμες πρακτικές και προϊόντα, μια δέσμευση που θα παίζει πάντα σημαντικό ρόλο στο όραμα ενός καλύτερου αύριο. Για αυτό το όραμα, η ομάδα της INTERSPORT συνεχίζει την προσπάθεια και καλεί το κάθε μέλος της κοινότητας των σπορ να την ακολουθήσει.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM