Tο Twitter εξετάζει το ενδεχόμενο να λανσάρει συνδρομητική υπηρεσία, σύμφωνα με ακυκλοφόρητες λειτουργίες της εφαρμογής που ανακάλυψε ανεξάρτητη ερευνήτρια.
Η Τζέιν Μάντσουν Γουόνγκ, που έχει γίνει γνωστή για την αποκάλυψη επερχόμενων λειτουργιών δημοφιλών εφαρμογών, δημοσίευσε screenshots αυτής της υπηρεσίας επί πληρωμή- 2,99 δολάρια τον μήνα- που θα ονομάζεται Twitter Βlue.
Οι λειτουργίες που προβλέπει αυτό το σχέδιο περιλαμβάνουν τη δυνατότητα του χρήστη να αποθηκεύει και να οργανώνει τα tweet σε συλλογές. Μια επέκταση της λειτουργίας που υπάρχει αυτή τη στιγμή, η οποία απλά αποθηκεύει χρονολογικά τα tweet.
Επίσης, θα υπάρχει η δυνατότητα αναίρεσης μιας ανάρτησης- undo tweet- κάτι αντίστοιχο με αυτό που ισχύει σε κάποιες υπηρεσίες email, όπως το Gmail, που θα επιτρέπει στους χρήστες να μη δημοσιεύσουν τελικά ένα tweet, για διάστημα λίγων δευτερολέπτων μετά την αποστολή του.
Twitter is calling their upcoming Subscription Service “Twitter Blue”, priced at $2.99/month for now, including paid features like:
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) May 15, 2021
Undo Tweets: https://t.co/CrqnzIPcOH
Collections: https://t.co/qfFfAXHp1o pic.twitter.com/yyMStpCkpr
Το Twitter επεξεργάζεται ένα μοντέλο κλιμακωτού κόστους συνδρομής, σύμφωνα με την Γουόνγκ. Η μία κλίμακα θα έχει περισσότερες λειτουργίες επί πληρωμή από την άλλη, εξήγησε η ίδια.
Η εταιρεία έχει ισχυρό κίνητρο για την αναζήτηση εναλλακτικών καναλιών εσόδων, από τη στιγμή που η βασική πηγή- οι διαφημίσεις- είναι υπό επίθεση, σχολιάζει ο Guardian. Στις αρχές του μήνα η Apple κυκλοφόρησε ένα update για τα iPhone και τα iPad, με τη λειτουργία «app tracking transparency». Αυτή απαιτεί από τις εφαρμογές να εξασφαλίζουν τη συγκατάθεση των χρηστών για τη σκιαγράφηση του προφίλ τους με βάση τη δραστηριότητά τους σε διάφορα apps.
Την προηγούμενη εβδομάδα το Twitter λάνσαρε σελίδα που ζητά από τους χρήστες να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για αυτή την «ιχνηλάτηση», αναφέροντας ότι αυτό βοηθά την πλατφόρμα να εμφανίζει «σχετικές» διαφημίσεις. Η εταιρεία έχει ήδη προειδοποιήσει τους επενδυτές ότι αυτή η λειτουργία θα έχει «περιορισμένο αντίκτυπο» στα έσοδα. Τα έως τώρα στατιστικά δείχνουν ότι μόνο το 4% των κατόχων iPhone συνήθως επιλέγουν να πουν «ναι» σε αυτή την «ιχνηλάτηση».
Με πληροφορίες από Guardian