25.000 χιλιάδες άνθρωποι πήγαν σε θερινό σινεμά το προηγούμενο τετραήμερο. Μια ματιά στο ελληνικό box-office

25.000 χιλιάδες άνθρωποι πήγαν σε θερινό σινεμά το προηγούμενο τετραήμερο – μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Σκηνή από την ταινία Μάρτιν Ίντεν που πήγε καλά στο ελληνικό box-office
0

Η αύξηση των αιθουσών και η απουσία εξωγενούς ανταγωνισμού σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα – με εξαίρεση τον τελικό του Champions League το Σάββατο-  οδήγησε σε μια αύξηση των συνολικών εισιτηρίων μεν, χαμηλότερη από την αναμενόμενη δε.

Ο βασικός λόγος προκύπτει από μια φευγαλέα ανάγνωση του top-10 και μόνο. Οι πέντε νέες ταινίες της εβδομάδας απλά δεν τράβηξαν το κοινό κι από μια πλευρά το καταλαβαίνεις, καθώς δεν υπήρχε ταινία-κράχτης ανάμεσά τους.

Νικητής αναδείχθηκε και πάλι το οσκαρικό Nomadland, το οποίο αυξάνοντας τις αίθουσές του, αύξησε και τις επιδόσεις του σε σχέση με τα 7.759 εισιτήρια που είχε κόψει το πρώτο τριήμερο λειτουργίας των θερινών. Με αυτά τα νούμερα, υπό άλλες συνθήκες θα είχε την 50άρα εξασφαλισμένη, όμως ο ανταγωνισμός των ερχόμενων εβδομάδων  θα είναι έντονος, σκεφτείτε πως μόνο την προσεχή Πέμπτη βγαίνουν 12 (!) νέες ταινίες. Αυτό θα είναι ένα γενικότερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν οι ταινίες φέτος το καλοκαίρι, ακόμα κι αν ξεκινήσουν καλά, θα δυσκολευτούν να διατηρήσουν τις οθόνες που προβάλλονται, με αρκετές από αυτές να εξαφανίζονται μετά από δύο εβδομάδες προβολής 

Αύξηση των εισιτηρίων του είδε και το Soul, σημάδι ότι άρχισαν δειλά δειλά να έρχονται και οικογένειες στα θερινά. Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι μόλις δύο προβολές της ταινίας με την αγγλόφωνη ηχητική μπάντα, που πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή και το Σάββατο, έκαναν sold out - ίσως πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους αυτό οι αιθουσάρχες κατά τον προγραμματισμό της επόμενης εβδομάδας.

Από τις νέες ταινίες, το Honest Thief του Λίαμ Νίσον καταποντίστηκε, σίγουρα επειδή οι περισσότεροι από όσους ήθελαν να το δουν, το έχουν δει κατεβασμένο εδώ και μήνες, έπαιξε ρόλο, όμως, και το γεγονός ότι συναγωνίζεται το Taken 3 για τον τίτλο της χειρότερης περιπέτειας του ιρλανδού πρωταγωνιστή. Μάρτιν Ίντεν και Ένας Χρόνος στη Νέα Υόρκη τα πήγαν πολύ καλύτερα σε 4 αίθουσες έκαστο, με το πρώτο να σημειώνει και τον μεγαλύτερο μέσο όρο ανά αίθουσα, ενώ το τρυφερό Supernova δεν «μίλησε» στους θεατές, οι οποίοι τρομοκρατήθηκαν, ενδεχομένως, διαβάζοντας για ασθένεια του ενός ήρωα.

Η επόμενη εβδομάδα που έχει, μεταξύ άλλων, το A Quiet Place 2, την Κρουέλα και το Croods 2, θα είναι πιο ενδεικτική για το πώς θα διαμορφωθεί η κίνηση στα εγχώρια σινεμά το φετινό καλοκαίρι.

Τα εισιτήρια του τετραημέρου αναλυτικά:

1. «Η χώρα των νομάδων», 9.970  (47 αίθουσες) / Σύνολο: 25.140

2. «Soul», 6.589  (36 αίθουσες) / Σύνολο: 11.140

3. «Έντιμος κλέφτης», 1.958 (20 αίθουσες) .

4. «Πρόστιμο», 1.838 (9 αίθουσες) / Σύνολο: 6.205

5. «Supernova», 1.479 (10 αίθουσες)

6. «Μάρτιν Ίντεν», 1.359 (4 αίθουσες)

7. «Ένας χρόνος στη Νέα Υόρκη», 1.329 (4 αίθουσες)

8. «Τρία υπέροχα κορίτσια», 354 (2 αίθουσες) Σύνολο: 1.356

9. «Έξι λεπτά πριν τα μεσάνυχτα», 172 (1 αίθουσα) / Σύνολο: 1.991

10. «Για τη μικρή Σαμά», 71 σε 1 αίθουσα / Σύνολο: 691

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ