Οι ψηφιακές γκαλερί τέχνης και οι εικονικές περιηγήσεις σε μόνιμες εκθέσεις αρχαίων θησαυρών αποτελούν καθημερινότητα εν μέσω πανδημίας αλλά ποια ήταν η τελευταία φορά που μπήκατε σε ένα 3D μουσείο με εκθέματα κακές εμπειρίες;
«Είναι το έτος 3.000 μ.Χ» γράφουν οι δημιουργοί του installation που προετοιμάζουν τον επισκέπτη για ένα ταξίδι «μπρος - πίσω» στον χρόνο, ανεβάζοντας αμφιλεγόμενες πρακτικές εξυπηρέτησης του παρόντος σε εικονικά βάθρα ενός μέλλοντος στο οποίο θα αποτελούν παρελθόν.
Με τη βοήθεια του δημιουργικού πρακτορείου Phantom Studios, η Zendesk άνοιξε το "Museum of Annoying Experiences", το «Μουσείο των Ενοχλητικών Εμπειριών» που ο επισκέπτης μπορεί να δει «από κοντά» το τεστ CAPTCHA που απαιτείται συχνά από χρήστες του διαδικτύου για να αποδείξουν ότι... δεν είναι ρομπότ.
«Σχεδιασμένα από ρομπότ, αυτά τα τεστ έθεταν όλο και πιο περίπλοκες ερωτήσεις για πράγματα που τα ρομπότ πίστευαν ότι ήταν αγαπητά στους ανθρώπους - όπως οι πυροσβεστική κρουνοί».
Στο μουσείο μπαίνει και η μουσική της ατέλειωτης συχνά αναμονής όπως το Greensleeves ή το Rites of Spring του Βιβάλντι.
Στα ψηφιακά βάθρα ανεβαίνει και η λογική των μπόνους «μιλιών» των αεροπορικών εταιρειών, οι περίπλοκοι όροι και προϋποθέσεις σε ορισμένα σάιτ που κάποιες φορές καταλήγουν σε ανεπιθύμητα newsletters καθώς και η εποχή της καραντίνας που έκανε δημοφιλείς τις βιντεοκλήσεις από το σπίτι με ρούχα δουλειάς από την μέση και πάνω και «μόνο κάλτσες» από τη μέση και κάτω.