Η Άννα Κορακάκη στην οικογένεια της UNDER ARMOUR

Η Άννα Κορακάκη στην οικογένεια της UNDER ARMOUR Facebook Twitter
0

Με στόχο να κάνει όλους τους αθλητές καλύτερους μέσα από το πάθος, το σχεδιασμό και την αδιάκοπη επιδίωξη για καινοτομία, η Under Armour, η διεθνής εταιρία αθλητικού εξοπλισμού, ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τη Χρυσή Ολυμπιονίκη στο άθλημα της σκοποβολής, Άννα Κορακάκη.

Οι πεποιθήσεις και οι αξίες της Άννας αποτέλεσαν μονόδρομο στη νέα συνεργασία με την Under Armour καθώς, παρά τις δυσκολίες που συνάντησε, κατάφερε να είναι η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια που κατέκτησε δύο μετάλλια στην ίδια διοργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων. Στην πρώτη της συμμετοχή στην Ολυμπιάδα του Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 25 μέτρα με σπορ πιστόλι και το χάλκινο μετάλλιο στα 10 μέτρα με αεροβόλο πιστόλι. 

Στόχος της Under Armour είναι να συμβάλλει αποφασιστικά στην προσπάθεια της Χρυσής Ολυμπιονίκη για την κατάκτηση μιας ακόμη κορυφής στους αγώνες που θα διεξαχθούν στο Τόκιο το 2021. Το ‘’ευ αγωνίζεσθαι’’, με την κοινωνική και ηθική υπεροχή των αθλητών, αποτελεί ομοίως και τον πυρήνα της Under Armour.

Η Άννα Κορακάκη στην οικογένεια της UNDER ARMOUR Facebook Twitter

Με αφορμή τη νέα συνεργασία και το ολυμπιακό ιδεώδες που πρεσβεύει ως αθλήτρια, η Άννα αποτελεί βασικό πρόσωπο της επικοινωνιακής καμπάνιας της εταιρίας, Train Whats Under The Armour . Η καμπάνια έχει βασιστεί πάνω σε κορυφαίους αθλητές του κόσμου όπως Michael Phelps & Anthony Joshua, οι οποίοι μέσω της ιστοσελίδας perfomanceacademy.underarmour.com μοιράζονται τον τρόπο με τον οποίο ανταγωνίζονται συνεχώς στα υψηλότερα επίπεδα, όχι μόνο μέσω της σωματικής τους δύναμης αλλά μέσω της ψυχικής δύναμης και της προετοιμασίας.

Η Άννα με τη σειρά της, πρεσβεύοντας τις αξίες της UA και της καμπάνιας Train What’s Under The Armour” , αναφέρει πως η σωματική προπόνηση δεν αρκεί για να είσαι Ολυμπιονίκης αλλά πως, μέσα από τη συγκέντρωση και το διαλογισμό, στοχεύει στη κορυφή του κόσμου.

Η Άννα Κορακάκη στην οικογένεια της UNDER ARMOUR Facebook Twitter

#UnderArmourGreece #TheOnlyWayIsThrough #UnderTheArmour

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM